~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3



27.o9.2oo9 Sunnuntai



Zande..........................kp 92/28........................yk ?



pokermama.................kp 81/??........................yk 1
Niin toivoisin................kp 73/30-33...................yk 7
butterFly88.................kp 70/?............................yk 1
EtanaLilli......................kp 66/26-31.....................yk 8
kaz...............................kp 65/24-34....................yk 14
Vuorovesi.....................kp 62/26.........................yk ?
Jezze...........................kp 59/28..........................yk 7



Siffis.............................kp 40/30........................yk 5



bebek.........................kp 34/??............................yk 1
Susanna85..................kp 30/28..........................yk2



tiuvi.............................kp 29/25-30.....................yk 3
Siniviuhka....................kp 28/27-30.....................yk 21
HayLina.......................kp 27/29...........................yk 10
Opaali78......................kp 27/28-29.....................yk 6
Pipopi...........................kp 26/26-39....................yk 15
anu84..........................kp 23/30-**....................yk 20
Ansku-82.....................kp 23/30...........................yk 10
ShiruLi.........................kp 22/24-26.....................yk1
LauraAnnika................kp 21/(26-)30-37............yk 9
pata-ässä....................kp 21/28-30.....................yk 3
Saana07......................kp 20/28...........................yk 2
HappyFeet...................kp 20/30...........................yk 11




Haaveileva85..............kp 19/ 26-33......................yk 8
Sinirusko.....................kp 18/28-30......................yk 12
kilu09..........................kp 13/28-29.......................yk 9
Cladoceran................kp 12/39.............................yk 8
kiharapää....................kp 11/28-35.....................yk 24
murppa86....................kp 10/25.........................yk 52




Elviir-a..........................kp 8/28-31....................yk 8
Louvre.........................kp 3/32-35...................yk 17
yöperhonen-................kp 3/28..........................yk 22
hippopotamus80..........kp 3/26-29....................yk 11
Raitakissa....................kp 1/28-30.....................yk 2
Jempula......................kp ??/??...........................yk2



+ niiskuneiti- :heart:
 
Täällä liittyisi uusi mukaan.. Pillerit jätetty pois ja kova yritys päällä :D Saas nähdä kuinka käy, pillereitä syönyt viimeisen 5vuotta, olen kuullut, että voi mennä vuosikin pillereiden lopettamisen jälkeen kun kiero normalisoituu ja tärppää, millaisia kokemuksia teillä muilla on?
 
Tänne ei kuulu mitään erikoisempia.. tänään kp 35/?? yk 1..

Louvre: ihan oikein päivitit ainakin mut :D

BabyBubble: mulla on menossa eka kierto pillereiden jälkeen. söin niit noin 4 v.. saa nähdä että pitkiintyykö se tosi pitkäks (jolta se tuntuu jo nyt) jos en oo raskaana..

ehkäpä testailen tällä viikolla..välillä on jotain oiretuntemuksia mut välillä taas ei mitään

plussatuulia :)

 
Hei,

paljo oli tullu tekstiä ku en koko viikonloppuna päässy kirjotteleen. Koin elämäni kamalimman krapulan eilen. Lauantaina lähdettiin käymään ulkona enkä juonu ku pari siideriä niin se veti mun pään ihan sekasin (olin kännissä jo puoliskan tölkin jäljiltä ja sunnuntai aamuna heräsin maailman kamalimpaan oloon. Pää oli kipeä ja oksetti ihan kamalasti. En päässy koko päivänä ylös sängystä. Sanoinki miehelle, et jahka saadaan noi hoidot käyntiin niin toivottavasti tärppää nopeesti sillä mulla ei oo enää mitään käyttöö tuolla baarissa enää. Ku ei osaa juoda niin ei osaa juoda.
 
kp 31/25-30
sellainen olo, että kohta ne alkaa, mutta mitään ei ole vielä näkynyt.
eilen testasin ovistestillä vaalean viivan ja siitä innostuneena tein r-testin, mutta se oli negatiivinen.. :(
nyt tein taas ovistestin ja jälleen sain sellaisen vaalean, mutta selvän viivan. tiedän, ettei se tarkoita mitään, mutta olisi jotenkin halunnut uskoa.

saisi nyt tämä piinailu jo loppua :/
 
Moikka!

Ilmoittautuisin myös mukaan...olen lueskellut näitä sivuja jo jonkin aikaa ja ajattelin, etten liity tänne ollenkaan, jotta se ei toisi mitään ylimääräisiä paineita (kun niitä tuntuu olevan jo ennestääkin...) mutta tässä sitä nyt ollaan... Tämä on mulle ensimmäinen keskustelufoorumi IKINÄ, joten suokaa anteeksi, jos olen vähän hukassa... ;)

Jos nyt mitään ymmärsin noista aikaisemmista, niin meillä olisi toinen yrityskerta menossa ja kiertopäiviä 11/28-31. Ekat luomumenkat ovat olleet... Ehkä olen sen verran pessimistinen (itse pidän itseäni vain varauksellisena... :p ), mutta olen siis jo miettinyt kaikenlaisia lapsettomuusasioita, kun pelkään sitä aivan tajuttomasti, etten voisi omaa lasta saada. Mieheni koittaa parhaansa mukaan rauhoitella, ja pahin fiilis onkin jo ohi, mutta edelleen otan itselleni turhia paineita.

Huomaan myös, että mitä enemmän ajattelen asiaa, sitä enemmän vatsakipuja ja muita (mukamas) raskausoireita on havaittavissa, eli onko ne sitten jotain haamukipuja... =) Eli josko tämä nyt sitten helpottaisi, kun saa purkaa ajatuksiaan samassa tilanteessa olevien kanssa!
 
Moi vaan!

sellaista vaan, että mut saa poistaa tuosta listasta!
kirjoitan enemmän tuonne pitkään haaveilleisiin ja lapsettomuuspuolelle.
tänään alkoi menkat ja muuta ei jatkosta ole tiedossa, kuin, että lokakuussa varattuna pariaika asiantuntijalle!

Plussatuulahduksia teille kaikille! :whistle: :whistle:

- Sinikka
 
Ilmottautuisin mielelläni mukaan.

Yritys tosin hiljainen, todettiin lievä pco ja nyt olen painoa pudottanut 7kg.
En ole tilannetta käynyt tarkistamassa ultrassa, mutta nyt on ehkäsy jätetty pois.
Enemmän kuitenkin vielä yritän satsata tuohon elämäntapamuutokseen (ruokailutavat muuttuneet ja liikunnan harrastamiseen), mutta varmasti parin kuukauden päästä käyn kysymässä gyneltä "armahduksen" :) Lupasi jo terot tsempiksi kun on 10kg poissa.

Esikoinen siis haaveissa ja työnalla, mutta en siitä stressiä ota. Keskityn enempi tuohon pco:n hoitamiseen painonpudotuksella ja toivottavasti yllätyn joskus iloisesti :whistle:

Yritys aloitettu 1,5kk sitten, mutta tuli tuo pco ja päätin että haluan painoa pois jos sillä voin pco:n tilannetta parantaa (ja mahdollisesti vähentää pco:n tuomaa keskenmenoriskiä)
 
bambina: Mulla ihan sama, että pelkään ihan kauheasti sitä etten voi tulla raskaaksi.. Vilkas mielikuvitukseni ajattelee niin, että oon monen syödyn pillerivuoden jälkeen turvonnut ihan kiinni, eikä mikään mene läpi :ashamed:
Pitäisi vaan lopettaa turha miettiminen ja murehtiminen ja antaa ajan mennä, kuulemma tärppääkin paremmin, kun ei murehdi..
 
Voi hitto mä täällä niin odottelen että täti pysyys nyt poissa... Oli tosiaan niin selvät ovistuntemukset ja tissit kipeyty sit heti niin jumalattomasti et suihkukin tekee kipeetä!! Koko alku kierto ovikseen asti (ja pari päivää sen jälkeenkin) on peittoja heiluteltu niin ankarasti että enään ei voi yrittämisestä ainakaa kii olla!! Mutta en oo yhtään asialla ressannu enkä mitään, mutta toivo vaan on nyt todella korkeella!!
 
mä tein tänä aamuna apteekin oman raskaustestin ja tulos oli selvä nega.. :'( oon niin pettynyt! näin yöllä untakin et tein testin ja plussasin ja voi sitä onnen tunnetta siinä unessa =)

nyt tuntuu tosi kurjalta, ainoo positiivinen asia on se et menkat ei oo vielä alkaneet, vähän on vielä toivoa.. mutta kovasti näyttää siltä että mä en ens kesäkuuksi vauvaa saa :(

tänään 36/?? yk1

plussatuulia paremman onnen testaajille!
 
Puhaltelen paljon plussatuulia anu84siulle!!!Ja tietysti kaikille muillekkin!! Mie täällä vielä odottelen kunnon ovisplussaa,nyt kp 19....Tänään aamulla oli jo aika vahva viiva,mutta ei ihan vielä yhtä tumma kuin kontrolliviiva!Ehkä se siitä tummenee vielä.... Tietänee vaan aika pitkää kiertoa ilmeisesti.... :/ Ainiin,päivittäjälle tiedoksi, että miulla tänään kp 19Listalla taitaa olla päivä etuajassa.... :) :heart:
 
Olenko mä ihan kamala ihminen, kun mä en haluais olla viimeisilläni raskaana kesähelteillä? :ashamed: Jos mä olisin tullut viime kierrosta raskaaks, vauva olis syntyny kesäkuun alussa, mikä olis mun mielestä oikein sovelias aika syntyä tähän maailmaan :D Mulle kerääntyy helteillä nestettä muutenkin tosi helposti, enkä sinänsä osaa nauttia helteistä yhtään. Tämän seikan takia oon melkein valmis siirtämään lapsihaavetta vähän myöhemmäksi.. Toisaalta oon ihan varma että meidän vauva vaatii aktiivista puolentoista vuoden yrittämistä, joten kai se on tässä vaiheessa ihan sama :headwall:

Toivotan plussatuulia kaikille! :hug:
 
Tiputin eilen posliinilautasen jalkani päälle, ja meni nyt yksi soppari sitten ohi..
No onneksi on jo yksi työviikko lokakuussa tiedossa..

Kiitos vielä kaikille kun jaksatte aina olla kannustamassa.. Mä olen huono kommentoimaan.. Mä en myöskään nyt ole paljoa jaksanut koneella istua..

Meidän koiruli täyttää tänään 1 vuotta..

KP
 
Heippa kaikki=) mulla olis nyt kp 29/32 ja oviksen tikutin kp 20.... en tiiä nyt et koska oikee uskallan testata.. ehkä perjantaina... esikoista ollaan yritetty jo puoltoista vuotta ja molemmat on tutkittu ja kaikki on ok... jotain pieniä oireita on eli välillä vihlasee rintojen sivusta, naama kukkii ja huimaa aina välillä.... plussatuulia kaikille =)
 
Hmph.. Täällä hormonit ihan sekaisin, pillerit tosiaan jätin viimeisten menkkojen jälkeen pois, 5päivää sitten.. Ja nyt näyttää, että menkat alkavat uudestaan, ainakin jotain todella haalean punaista vuotoa tulee :snotty:
Josko näiden jälkeen pääsisi sitten uudestaan koittamaan ja aloittamaan yrityksen..
 
BabyBubble: Juu, mulla kanssa pillerivuosia takana noin 7, joten varmaan ne hormonit ovat vallanneet mut täysin... :/ Pelko on tosiaan kova, ettei lapsia tulis koskaan, ja siks ajattelin, että pysyisin näiltäkin sivuilta pois, niin pysyisi koko raskaus-asia pois mielestä, mutta se ei ole niin helppoa. Kaikki sanovat, että se kauhee "yrittäminen" pitää jättää pois ja ajatella, että tulee sit kun tulee, mutta mitä jos siihen ei pysty...Helppo se on sanoa, jos on ite tullut raskaaksi ekasta kerrasta.

Ite ajattelin, etten mitään ovistikkuja ala osteleen, että menkkojen puolivälissä sitten heilutellaan sitä peittoo hieman rivakammin...mulla on aina ollu melko säännöllinen kierto ja tuntuu olevan sitä pillereiden jälkeenkin. Eli ehkä se on mun ajatus siitä, että tulee sit kun tulee. Moni mun kaveri on tullu pillereistä huolimatta raskaaksi, joten siinä mielessä tuntuu hullulta odotella sitä ovista, kun monet tulee raskaaksi "vahingossakin", ja tuskin on paljon ovista sillonkaan mietitty...

Mutta kaiken järjen mukaan ovis alkais olla näillä paikkeilla, joten katsellaan miten tytön käy... ;) ainakin olen tuntevinani jotakin oviskipuja, joista joku jo tuolla aiemmin mainitsi. Ei muuta kun toivotaan parasta! Kesäkuu-vauva jää varmaan kyllä näillä näkymin saamatta, mutta tähdätään kuulkaas sitten tuohon heinäkuuhun! :D
 

Yhteistyössä