~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

täällä elellään kierron loppuvaihetta, eikä ole kyllä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.. joten siis odotellaan:)
tänään meillä on tuon rakkaan kanssa vuosipäivä :heart: ihan kotosalla kahdenkesken ollaan, syödään hyvin ja käperrytään varmastikin sohvalle katsomaan jotakin elokuvaa herkkujen kera tietystikin:)
 
Huoh... mua kyllä nyt suoraan sanottuna niin vituttaa koko touhu ! Mun pää hajoaa, mun on pakko pääästä jolleki puhuu tästä. Kyl mä ymmärrän et 7kk on lyhyt aika ja että toisilla on menny jopa se 24kk tai enemmänki. Mut en mä tälle mitään voi, mua itkettää ja vihastuttaa. Miks jotku sellaset saa lapsia jotka niitä ei nii haluais? ja sellaset jotka tekis mitä vaan et sais lapsia ni ei saa.... :/ Kyl tulee taas itkettyä tää päivä :'(
 
Elviir-a, tuo on niin tuttu tunne.! ja sitähän varten me täällä ollaan, että täällä voi jakaa niin ilojaan kun surujaankin..
välillä ei vaan ymmärrä miksi ei voi onni mennä tasan näissä lapsi asioissa.. pahaltahan se aina tuntuu, jos kuulee uutisen, joka itseään koskettaa, varsinkin jos raskaus on ei toivottu tai vastaava. itse koitan aina ajatella positiivisesti, että se lapsi meille suodaan kun on tarkoitus.!
voimia sinne :hug:
 
Täällä menossa kp 3/25 yk 52. Eipä ole tullut kirjoiteltua vähään aikaan.. Meidän ICSI siirtyi eteenpäin hamaan tulevaisuuteen, kunnes diabetes tasapainottuu. Että semmosta..

Pahoitteluni Elviir-a, luulen tietäväni miltä sinusta tuntuu :hug: Meillä yritystä takana reilu neljä vuotta eikä ole vielä ainakaan luovuttu toivosta. Tosin kyllä se positiivinen ajattelu on joskus aika hukassa...

Plussaonnea koko porukalle!
 
murppa86: oon niin pahoillani ja varmasti tiedät miltä tuntuu :S tuntuu niin kurjalta valittaa tälläsestä ku on just niitäkin ihmisiä joilla on mennyt toi 4 vuotta, anteeksi :/ Ootte ilmeisesti käynyt jossain tutkimuksissa siis? Onko mitään syytä sanottu, että miks ei neljän vuoden yrittämiselläkään ole vielä toivottua tulosta tullut? Voi olla että oot kertonut aijemmin, mutta en jaksaisi selailla noita aikaisempia sivuja ja keskusteluja. Eikä ole tarkoitus olla töykeä, mä en ite varmaan kestäis tota neljää vuotta, olisin varmaa toivoni menettäny lopullisesti. Ihanaa että te jaksatte kuitenkin yrittää ja toivoa parasta ! :)
 
Onnea pieniminä ja tsemppiä kaikille yrittäville...

mulla kierron loppuvaihe meneillään, mutta tuntuu ettei tällä kierroksella tärpännyt.
olen tikutellut ovista kohta 2 viikkoa, eikä kertaakaan tullu viivaa.. joko mun testit on viallisia tai sitten mulla ei tapahdu ovulaatiota lainkaan..

tää on kyllä hermoja raastavaa touhua tämä lasten "tekeminen". En olisi vielä kesän alussa arvannut...
kaikki sympatiat kyllä teille, joilla yritystä takana jo vuosi tai vieläkin pidempään. on varmasti rankkaa. :hug:
 
Elviir-a, elä turhaan anteeksi pyytele. Samassa veneessähän tässä ollaan, minä vaan oon ollu siinä veneessä jo vähä pidempään. Joo, meille on tutkimukset tehty. Syy minussa, mulla PCOS enkä ovuloi juuri lainkaan. Inseminaatioita tehtiin kolme, joista ensimmäinen muuttui ICSI:ksi ja nyt alkaa sitte uus ICSI-hoito tässä syys-talvella, toivottavasti siis. Etkä oo yhtään töykeä, jokaisella meillä on se oma tilanne ja tottakai se odottavan aika on aina pitkä. Tsemppiä!
 
murppa86: Okei, tämä selvensi asiaa paljon. Kiitos että jaksoit kertoa :) Oon kyllä pahoillani, ettei teille ole pientä vielä suotu :( Mut ehkä me kaikki vielä joku päivä saadaan se oma pieni lapsonen ! Pitää nyt vaan jaksaa uskoa tähän asiaan eikä luovuttaa heti ! Sä selvensit mun päätäni nyt ihan sikana, ei oo lainkaan niin huono olla enään... siihen aina vaan jotenkin tarttee toisten tsemppausta. Ei kukaan muu ymmärrä tätä paremmin ku sellanen ihminen jolla itsellä on kamala vauvakuume :) :hug: Kyllä täältä vielä noustaan ! :D
 
mulla nyt siis yk1 kp28/??.. viikon päästä testaan jos ei oo aiemmin menkat alkaneet.. toivottavasti eivät alkais.. oireita ehkä väsymys ja runsas valkovuoto.. en tiedä onko mulla pahoinvointia vai kuviteltua sellaista, ajoittain siis jotain sen suuntaista ja rinnat on ehkä tänään olleet hieman arat.. toivottavasti olis tärpännyt :)

kovin toiveikas Bebek, ainakin toistaiseksi... se olis kyllä tosi ihme ja suuri onni jos olis tärpännyt

plussatuulia testaaville :D
 
Esikoista kuumeillaan täälläkin. Tosin aktiivista yrittämistä ei ole takana lainkaan, tämän kierron aikana oltiin vasta ekaa kertaa ilman kumia oviksen aikoihin (tai vähän jälkeen). Nyt menossa kp 24/28 - 30, ja oireita luulen kyllä löytäväni, taitavat tosin olla vain kuvittelua :D Rinnat on räjähtämässä ja alamahassa tuntuu hassuja nipsaisuja. Myös jano ja pissillä hyppääminen ovat lisääntyneet huimasti. Samoin väsymys. Luultavasti tämä on ihan normaalia mulle eikä kerro mitään mahdollisesta raskaudesta. Mutta katsellaan.. :)
 


21.o9.2oo9 Maanantai



Zande..........................kp 86/28........................yk ?
pokermama.................kp 75/??........................yk 1
Niin toivoisin................kp 67/30-33...................yk 7
butterFly88.................kp 64/?............................yk 1
EtanaLilli......................kp 60/26-31.....................yk 8
kaz...............................kp 59/24-34....................yk 14
Vuorovesi.....................kp 56/26.........................yk ?
Jezze...........................kp 53/28..........................yk 7



Siffis.............................kp 34/30........................yk 5
Louvre.........................kp 31/32-35...................yk 16



bebek.........................kp 28/??............................yk 1
niiskuneiti-...................kp 27/28-30......................yk 6
hippopotamus80..........kp 26/26-29....................yk 10
yöperhonen-................kp 25/28..........................yk 21
Raitakissa....................kp 24/28-30.....................yk1
Susanna85..................kp 24/28..........................yk2
tiuvi.............................kp 23/25-30.....................yk 3
Siniviuhka....................kp 22/27-30.....................yk 21
HayLina.......................kp 21/29...........................yk 10
Opaali78......................kp 21/28-29.....................yk 6
Pipopi...........................kp 20/26-39....................yk 15



anu84..........................kp 17/30-**....................yk 20
Ansku-82.....................kp 17/30...........................yk 10
LauraAnnika................kp 15/(26-)30-37............yk 9
pata-ässä....................kp 15/28-30.....................yk 3
Saana07......................kp 14/28...........................yk 2
HappyFeet...................kp 14/30...........................yk 11
Haaveileva85..............kp 13/ 26-33......................yk 8
Sinirusko.....................kp 12/28-30......................yk 12



kilu09..........................kp 7/28-29.......................yk 9
Cladoceran................kp 6/39.............................yk 8
kiharapää....................kp 5/28-35.....................yk 24
murppa86....................kp 4/25.........................yk 52
Elviir-a..........................kp 2/28-31....................yk 8
Jempula......................kp ??/??...........................yk1



 
Täälläkin yritetään jollain tasolla.. no mieheke empii vielä mutta kyllähän toi sanoi että jos näistä 'keskeytetyistä' nyt tahtoo tulla niin sitten on oikein tervetullut. Mulla on kamala vauva kuume ollut jo ihan kesän alusta, eikä asiaa auta yhtään raskaana olevat työkaverit saati serkku joka saa vaavin Tammikuussa. :$

Nytkin ovisten aikaan peittojen heiluttelua takana mutta keskeytetty edelleen, en halua miehekettä pakottaa vaan hän nyt miettii para aikaa tahollaan mitä tahtoo. Puheista pätelleen tahtoo vauvan mutta ei vielä uskalla sitä ääneen sanoa. :| Seurusteltu ollaan 8-vuotta ja kihloissa 7-vuotta että tuntemattomia toisillemme ei olla.

Täytyy sanoa että en tiedä itsekkään miten jaksaisin neljä vuotta yritystä, meillä nyt viel ole oikeeta yritystä (vain näitä 'keskeytettyjä') takana ollenkaan mutta voisin kuvitella että jos ei ekan vuoden aikana tärppäis niin koville ottaisi. Joskin luovuttamaan en vamaan kävisi. ;)

Täälläpäin siis KP 17/24-26 yk 1
 
Moi vielä! Cladoceran kiitos lämpimistä sanoista :) toivottavasti plussaat pian!

Kuten jo aikaisemmin pyysin, ni minut voi poistaa listalta!

Meillä yritystä reilu puoltoistavuotta..mulle ekat 15kk oli tosi vaikeita, kun olin jo niin kauan toivonu, et voidaan antaa lupa vauvalle tulla...tietysti sitä toivoi, että pian tärppäisi.. nykyään oon pääosin (paitsi sinäpäivänä, ku täti tulee) levollisin ja luottavaisin mielin, että kyllä meille vielä vauva tulee!! muistakaa toivoa ja uskoa, että se ihme tapahtuu teillekkin!!

kirjottelen tuolla lapsettomuus-puolella nykyään

Hyvää syksyn jatkoa kaikille!
 
Aika jännä tein eilen näihin aikohin ovistestin joka olis selvä plussa, nyt tein äsken samaan aikaan kun eilen ja yhtä vahva plussa!!! Voiko se näyttää oikeasti kahtena päivänä peräkkäin vahvaa plussaa??
 
Tässä oon ihmetellyt omaa olotilaani viikonlopusta alakaen..ja tuntuu vaan jatkuvan. Pahaa oloa tuntuu tulevan silloin tällöin kuitenkin vähintään kolme kertaa vuorokauden sisällä, vatsakii on vähän sekallutta. Myös vetyperoksidin haju (olen parturi-kampaaja) toi oksun kurkkuun, joskin helpotti heti kun hajusta pääsi eroon. Muuten olotila normi.. alavatsa ja selkä kipeet -etenkin ensin mainittu.

Ovikset (tikutettuna) oli viimeviikon puolenvälin aikaan ja sillon kyllä jutskailtiin joskin keskeytettynä edelleen. =) Mitään ihmeempiä vuotoja ei ole ollut . Lämmöt tuntuu olevan nyt korkeella.. 36.3-36.5 -ku normaalisti mulla 35.4-35.6. Että näin.. jokohan mä alan tosissaan tulla vale raskaaksi tässä. :D

Sanokaa ny kanssasisaret mitä mieltä ootte..testiä en viitti viel tehdä ku se mitään näyttäisi kuitenkaan tässä vaiheessa. Menkkojen tulo pitäisi olla tulevana Sunnuntai-Maanantaina. KP 17/23-25
 

Yhteistyössä