Sannis nyt taisi tulla pieni väärinkäsitys. :| Ja multa taisi puuttua tuikitärkeä hymiö mun viestistä.
En todellakaan tarkoittanut, että et saisi käyttää samoja sanoja (enkä edes huomannut sitä ennen kuin sen mainitsit). Mehän keskustelimme piinapäivien aikana tällä palstalla ja molemmilla oli oireita - sulla vaan kierron "iästä" johtuen ne tuli muutamaa päivää myöhemmin.
Tältä pohjalta yritin olla humoristinen ja sanoa, että vaikka mulle todennäköisesti tuli varhainen keskenmeno, niin olisi ollut kiva, jos sä olisit päätynyt raskautumiseen asti. Eli "matkiminen" tarkoitti sitä, että sun oireet tuli mun jälkeen, mutta olisi ollut parempi, sun ei olisi tarvinnut "matkia" siinä, että sulle tuli myös keskenmeno. Yritin siis sanoa - omalla kierolla tavallani - että olisi ollut kivempaa, jos olisit raskautunut. Huumorini ei ilmeisesti näkynyt tarpeeksi selvästi viestistäni.
Pahoittelen pahaa mieltä ja yritän olla tarkempi kirjoitteluissani. :hug: Tsemppiä seuraavaan kertaan, vaikka nyt tuntuukin pahalta.