~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

tänään tuli kotitestin ovulaatiotestiliuskat postilla ja heti piti tietysti alkaa testailemaan :)
mä alan ymmärtää, miten jotkut on jääny koukkuun tuohon testaamiseen. Siinähän saa ihan leikkiä pikku-kemistiä... :LOL:

osaatteko suositella, mistä saa edullisimmat ovistestit ja pitääkö kaikissa antaa näytteen "jäähtyä" ennen testaamista? kotitestin liuskoissa piti pissiä purkkiin ja odotella 10-20 minuuttia..! Tuota ei ainakaan työpaikan kahvitunnilla voi tehdä.. :LOL:

toivottavasti me kaikki plussataan meneillään olevasta kierosta ja voidaan siirtää koko ketju odottajien puolelle! tsemppiä kaikille yritykseen...
 
sannis11 :hug:

Tämä kierto ihan ressaamatta, jos menkat tuleee niin ainakaan ole niin kova pettymys kuin muina kuukausina. Vaikka nyt vihdoin aloitinkin tässä kierrossa syömään sinkki ja foolihappo tabletteja :whistle: Terveydenhoitaja kehoitti, saas nähä.
 
Kyllä on ollut raskas päivä. Vuoto alkoi tänään rusehtavana joka jatkuu kunnon menkkavuotona.. varhainen keskenmeno vissiin, eiliset testit näytti positiivista. Mitään hyytymiä yms ei oo tullu, normaalin näköistä kuukautisvuotoa, ei sen runsaampaa kuin menkkojen aikana yleensäkkään... Täällä kyllä pudottiin ja korkealta. :'( Ei tullu unelmasta totta. Kyllä tää elämä on rankkaa, annetaan ja otetaan pois. En mä pysty muuta kuin itkemään vaan.
 
Hei,

voi Sannis en osaa edes kuvitella miten pahalta susta tuntuu. Halit muillekki sitä tarvitseville.

Täällä alko tänään clomi ja progy kuuri. Saas nähdä miten likan käy. Miten teillä jotka on mahdollisesti clomeja käyttäny tullu ovis? Entä follit? Kehittykö normaalisti?
 
Sannis: Pahoitteluni :hug: Tiedän, miltä susta tuntuu, koin itse nimittäin aivan saman aika tarkalleen kuukausi sitten. Tiedän epätoivon tunteen, kun tuntuu, että koko maailma romahtaa niskaan.. se ottaa oman aikansa, mutta sitten täytyy vaan jaksaa taas painaa eteenpäin.
 
:hug: tippuneille..voi, voi.. :/

on: tänään käytiin lapsettomuuspolilla kuulemassa tulokset ja sit meidät tutkittiin..häikkää löyty kummastaki, mut mahdollista on luomuna raskautua...aukiolotutkimus ens kierron alussa ja sen mukaan jatkot..olo on niin helpottunut, kun vihdoin saatiin asiat rullaamaan eteenpäin!
 


Torstai 10.09.09



Zande..........................kp 75/28........................yk ?
pokermama.................kp 64/??........................yk 1
Haaveileva-85..............kp 57/26-33(-36)...........yk 7
Niin toivoisin................kp 56/30-33...................yk 7
butterFly88.................kp 53/?............................yk 1
EtanaLilli......................kp 49/26-31.....................yk 8
kaz...............................kp 48/24-34....................yk 14
Vuorovesi.....................kp 45/26.........................yk ?
Jezze...........................kp 42/28..........................yk 7



Cladoceran..................kp 34/32-51......................yk 7
kiharapää....................kp 32/28-35.....................yk 23
Jeip..............................kp 30/40........................yk 3



Sinirusko......................kp 27/28-30..................yk11
Kilu09..........................kp 25/28-29....................yk 8
Siffis.............................kp 23/30........................yk 5
Elviir-a..........................kp 21/26-31....................yk 7
HaLLeBeRRy.................kp 21/23-28....................yk 22
Louvre.........................kp 20/32-35...................yk 16



murppa86....................kp 18/25....................yk 51
Bebek..........................kp 17/?............................yk1
niiskuneiti-...................kp 16/28-30..........................yk 6
hippopotamus80..........kp 15/26-29....................yk 10
yöperhonen-................kp 14/28..........................yk 21
Susanna85..................kp 13/28..........................yk2
tiuvi.............................kp 12/25-30.....................yk 3
Siniviuhka....................kp 11/27-30.....................yk 21
HayLina.......................kp 10/29...........................yk 10
Opaali78......................kp 10/28-29.....................yk 6



Pipopi...........................kp 9/26-39....................yk 15
anu84..........................kp 6/30-**..................yk 20
Ansku-82.....................kp 6/30...........................yk 10
LauraAnnika................kp 4/(26-)30-37............yk 9
pata-ässä....................kp 4/28-30..........................yk 3
Saana07......................kp 3/28...........................yk 2
HappyFeet...................kp 3/30...........................yk 11
Sannis11....................kp 3/28-??.......................yk?

Jempula......................kp ??/??.........................yk1





[/quote]

[/quote]

 
Sannis, ei sun tarvitsisi ihan kaikessa matkia... Mä tulin myös tosi kovaa ja korkealta alas, kun oli todella selkeitä raskautumisoireita usean päivän ajan ja menkatkin ehti olla pari päivää myöhässä. Ei ole kivaa.

No nyt olen ollut pois täältä palstoilta muutaman päivän ajan ja hankkinut ihan hirveästi tekemistä itselleni illoiksi - kavereita ja harrastuksia. Nyt on olo taas parempi ja ensi viikolla pitäisi jo taas aloitella peittojenheilutussessiot, joten kyllä tämä aika on mennyt ihan nopeasti tässä.

Tsemppiä tädin riivaamille!

 
Voi anteeksi kauheasti jos käytin samaa "korkealta ja kovaa"-lausahdusta kuin sinä. Ei tullut mieleenkään että sinulla on siihen yksinoikeus! Jos et sitä kestä niin anna olla, mulla on muutakin mietittävää kuin sinä. En voinut kuvitella että varhainen keskenmeno olis näin kova paikka. Mutta anteeksi, en tuu enää sua matkimaan kun näköjään tuollainen kaataa maailmasi.
 
Sannis nyt taisi tulla pieni väärinkäsitys. :| Ja multa taisi puuttua tuikitärkeä hymiö mun viestistä. :( En todellakaan tarkoittanut, että et saisi käyttää samoja sanoja (enkä edes huomannut sitä ennen kuin sen mainitsit). Mehän keskustelimme piinapäivien aikana tällä palstalla ja molemmilla oli oireita - sulla vaan kierron "iästä" johtuen ne tuli muutamaa päivää myöhemmin.

Tältä pohjalta yritin olla humoristinen ja sanoa, että vaikka mulle todennäköisesti tuli varhainen keskenmeno, niin olisi ollut kiva, jos sä olisit päätynyt raskautumiseen asti. Eli "matkiminen" tarkoitti sitä, että sun oireet tuli mun jälkeen, mutta olisi ollut parempi, sun ei olisi tarvinnut "matkia" siinä, että sulle tuli myös keskenmeno. Yritin siis sanoa - omalla kierolla tavallani - että olisi ollut kivempaa, jos olisit raskautunut. Huumorini ei ilmeisesti näkynyt tarpeeksi selvästi viestistäni.

Pahoittelen pahaa mieltä ja yritän olla tarkempi kirjoitteluissani. :hug: Tsemppiä seuraavaan kertaan, vaikka nyt tuntuukin pahalta.
 
Voi..no olishan mun nyt tuo pitänyt käsittää :( Pää vissiin ihan sekasin jo muutenkin. Anteeksi :/ Mutta joo raskastahan tämä on, mutta pitää ajatella että näitä sattuu ja elämä menee eteenpäin. Ens kierrossa meillä molemmilla taas ehkä parempi tuuri :) :heart:
 
Heipparallaa kaikille!! Huomenna ois jo kp 28....Aikas jännää!!! Mut ajattelin olla maltillinen ja testata aikasintaan vasta viikon-parin päästä jos tätiä ei näy!Ei oo oireita kyllä vielä minkäänlaisia suuntaan tai toiseen...Tuntuu kyllä ihmeeltä jos tärppäis kun eipä se oo näyttänny tärppäävän tähänkään mennessä!? Tänään tilasin netistä niitä multitabs-raskausvitamiineja!Kaikki keinot kokeiltava... :) :heart:
 
Noniin,miulle voipi päivittää kp 1/28-30...Aamulla aivan kamalat vatsakrampit,kesti noin 10 min kovana ja sitten helpotti...Panadoliin jouduin turvautumaan! Tuhruvuoto alkoi äsken joten se siitä TAAS!!! Jotain positiivista kun yritän keksiä,niin kierron pituus taas tuttu ja normaali 28pv!! :/
 
aika on taas mennyt nopeasti kun huomasin että on jo aikaa kun oon kirjotellut.. vaikka olen kyllä käynyt vähintään 2 krt päivässä lukemassa onko jotain uutta tänne tullut.. =) nyt kp 18/? menossa ja yk 1 siis.. ei olla kovin usein yritelty vauvaa alulle.. tai ainakin musta tuntuu että ois voinut useamminkin sitä harrastella.. ei ole musta ollut kiinni, vaan lähinnä miehen jaksamisista.. tänään mulla on jotain kipua vasemmalla puolella alavatsaa ja koko vatsassa jokin painontunne.. mistä voisi johtua? oviksesta? en sitä oo tikutellut enkä aiokaan ainakaan vielä tässä kierrossa.. tää odotuksen odottaminen tuntuu niin pitkältä ajalta, että oon jo suunnitellut mitä kaikkea hankkisin ja missä vaiheessa jos vauva tulisi.. :D

paljon pulssia ovis- ja raskaustestehin kaikille :hug:

 
tervehdys.!!

:hug: kaikille, jotka kokevat sitä tarvitsevansa...
iloitsen myös iloitsijoiden puolesta:)

ON: täällä oli aivan järkyttävät munasarjakivut eilen, että ei mitään rajaa... välillä sattu niin paljon, että oli ihan vaikeuksia hengittää.!! oisko se ovis sitten vasta nyt.? :eek: hassua, että joka kierrossa ei ole tälläisia kipuja, vaan niitä on oikeastaan aika harvassa...

on kyllä ihan puulla päähän lyöty olo.. näin viime yönä unta mun isästä, joka on kuollut, että hän oli elossa jame nähtiin monen vuoden jälkeen. Inhottavinta unessa oli se, että se oli niin todentuntuinen... huoh...
 
Täällä ollut hiljaiseloa, kun tämä projekti nyt vaan seisoo.... Olen ensi viikolla menossa lääkärin juttusille kun ei mitään tapahdu ja meiltä on nyt löydetty suvusta yhtä sun toista, mikä omalla tavallaan hankaloittaa lapsen saamista. Pitää selvittää onko periytyvää??! Olen käynyt täällä keskusteluja seuraamassa, mutta ehkä palaan aktiivisemmin mukaan ensi viikon jälkeen kun saan vastauksia kaikkiin näihin kysymyksiin mitä minulla on... Toivottavasti saan apuja ja pääsen taas nauttimaan tämän projektin toteuttamisesta!!!

Halauksia ja voimia kaikille!!!! :)
 
Heiips, een nyt kovin aktiivisesti ole täällä pyörinyt, mutta ajattelin käydä kertomassa että täällä on plussattu ja nyt rv 4+4, toivottavasti edettäisiin loppuun asti :hug:

Nyt plussia muillekin kovasti ja :hug: kaikille tarvitseville!
 
Ei mennyt hyvin aukiolotutkimus. Ilmeisesti tukkeutumia putkissa. Sattui ihan saakelisti. Kuun lopussa mennään miehen kanssa sen lääkärin vastaanotolle ja katotaan mihin ryhdytään. Vituttaa... :'(
 

Yhteistyössä