~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Korjasin tuonne tämän päivän listaan tähän mennessä tulleet päivityspyynnöt.

Sannis, monesko yk sulla? Yritä jaksaa! Mulla toimii ainakin vähän se, että keksin jotain muita projekteja, mihin voin pistää aikaani. Onkohan sun työ sellaista, että voit vaikka täyttää ristikoita tai neuloa villapaitaa, jotta ajatukset pysyisi muissa aiheissa?

(.) Kolmas nega tässä kuussa. Ja menkat antaa odottaa itseään. Tänään on vihlonut vastasta tasaisin väliajoin melkein koko päivän. Lisäksi päänsärky on iskenyt, jos en ole koko ajan ollut juomassa. Tämä teki myös sen, että on pitänyt ravata vessassa. En melkein kestänyt kotimatkaakaan töistä ilman, että olisi pitänyt käydä jossain vessassa. Mietin, että pitäisikö seuraavaksi testata keskiviikkona vai torstaina...
 
heippa hei taas!

täällä ootellaan päivien kulumista jotta voisi testata ihan ekaa kertaa! kaikenlaisia kuviteltuja ja vähän kuviteltuja oireita on taas ollu...tänään hirveät määrät limaa.. :LOL:

:hug: tiuvi ja muut tippuneet.. katotaan tullaanko täältä vkon päässä perästä!
 
Täällä ei mitään uutta... menkkojen alkua odotellessa. Ei mitään oireita menkkojen alkamisesta. Viimeks tosiaanki oli rinnat kipeät useita päiviä ennen menkkojen alkua. Nyt ei ainakaan vielä ole ollut... Eikä menkkakipujakaan vielä.

Ainoa mitä nyt on, ni jatkuva napostelun tarve...liittyykö alkaviin menkkoihin vai mahdolliseen raskauteen? sitä jännityksellä odottelen |O jos ei oo viikonloppuun mennessä menkoista oo kuulunu mitään,ni teen testin B)
 
I'm Back! :)

Mulla meni viime kierto pikkusen pitkäksi 34pv, norm 30 sijaan. Mutta nyt siis mennään taas uutta kiertoa 14/30, yk 5. Jos joku päivittelee...

Nyt vaan sitten jännityksellä odottelen että saanko oviksen bongattua vaiko enkö?! Viimeksi sitä ei vaan tullut bongattua testeillä eikä muutenkaan..
 


Tiistai 1.09.09



Zande..........................kp 66/28........................yk ?
pokermama.................kp 55/??........................yk 1
anu84..........................kp 53/30-**..................yk 19



Haaveileva-85..............kp 48/26-33(-36)...........yk 7
Niin toivoisin................kp 47/30-33...................yk 7
butterFly88.................kp 43/?............................yk 1
EtanaLilli......................kp 40/26-31.....................yk 8



kaz...............................kp 39/24-34....................yk 14
Vuorovesi.....................kp 36/26.........................yk ?
Pipopi...........................kp 33/26-39....................yk 14
Jezze...........................kp 33/28..........................yk 7



Ansku-82.....................kp 26/35...........................yk 9
Cladoceran..................kp 25/32-51......................yk 7
Sannis11....................kp 25/28-??.......................yk?
HappyFeet...................kp 24/**...........................yk 10
pata-ässä....................kp 24/28..........................yk 2
kiharapää....................kp 23/28-35.....................yk 23
Saana07......................kp 22/28...........................yk 1
Jeip..............................kp 21/40........................yk 3




Sinirusko......................kp 18/28-30..................yk11
Siffis.............................kp 14/30........................yk 5
Kilu09..........................kp 16/28-29....................yk 8
Elviir-a..........................kp 12/26-31....................yk 7
HaLLeBeRRy.................kp 12/23-28....................yk 22
Louvre.........................kp 11/32-35...................yk 16



murppa86....................kp 9/25....................yk 51
Bebek..........................kp 8/?............................yk1
niiskuneiti-...................kp 7/28-30..........................yk 6
hippopotamus80..........kp 6/26-29....................yk 10
yöperhonen-................kp 5/28..........................yk 21
Susanna85..................kp 4/28..........................yk2
tiuvi.............................kp 3/25-30.....................yk 3
Siniviuhka....................kp 2/27-30.....................yk 21
HayLina.......................kp 1/29...........................yk 10
Opaali78......................kp 1/28-29.....................yk 6
LauraAnnika................kp ??/(26-)30-37............yk 8





 
Hellurei! Isoja haleja tädin yllättämille!

Täällähän on tosiaan jänniä paikkoja itsekullakin lähipäivinä. Ite oon aikalailla 99,99% varma, et tärppi ei tässäkään kuussa tullu. Huomenna on lääkäri ja jännitää ihan pirusti vaikka mitä sitä turhaan jännittää? En vaan oo oikein ikinä tuntenut oloani "kotoisaksi" siinä gynen pöydällä. Ei oo kiva levitellä värkkiään vieraan edessä ei ... :LOL: Kaiken huipuksi lääkäri on jo 7:30 aamulla. Lähtee aamu "mukavasti" käyntiin... :LOL:

Selailin tuossa just kalenteria ja kattelin, et viime kuussa tällä kp:llä mulla alko jo tuleen vähän tuhrua ja menkat alko sit kp 30. Nyt ei ainakaan vielä oo tullu mitään, mut ei tässä oo kummempia olojakaan. Katotaan miten käy.

Toivotaan kaikille piinailijoille plussia tälle kuukaudelle. Ja luonnollisesti tädin yllättäneille ensi kuulle! :heart:
 
Niinpä niin kp 1/26-39 ja yk 15 alkoi. Täällä minä vielä vaan roikun, vaikka kirjoittelen myös tuonne lapsettomuuspuolelle. Ehkä siirryn sinne sitten vasta kokonaan, kun olemme saaneet tuomion. Tutkimustuloksia odotellaan.
 
Halit kaikille jotka taas kerran on tippunu alas :hug: :hug:

Mä pahoittelen ku oon ihan omanapanen aina vaan ja jatkan sitä tässäki viestissä taas kerran oireitten kuvittelulla :D

-Mulla on nyt kahtena yönä/aamuna ollu kipee oikeella alhaalla suunnillee muniksien (?) kohdalta etten oo voinu nukkua kunnolla. Asentoo pitää vaihtaa koko ajan..
-Lämmöistä ei voi päätellä mitää ku ne seilaa eestakasi..
-Hirvee nälkä. Söin pihvin ja ranskalaisia ja sit pari tuntia eteepäi nii nyt söin 4 tonnikala toastia ja vieläki ois nälkä. Mies tossa valittelee ähkyänsä ja se yleensä syö enemmän ku mä!
-Tänää töissä ei tehny ees mieli hesen hamppareita vaikka yleensä oon hulluna niihin, vaan piti ottaa kanasalaatti. Syön mä niitä kyl muutenki mut nyt ei yhtään tehny mieli mitää muuta...

Testejä ehkä huomenna putkahtaa laatikkoon nii voin sit ylihuomenna tesmiä... Lauantaina ois kp28, mut ku tulee niitä testejä useempi nii aattelin jo alkaa testaileen :D

plussatuulia :)
 
Kävin aamulla lääkärissä. Kaikki oli testeissä ok. Lääkäri määräs vielä munajohtimien aukiolotutkimukseen samalla klomit ja progynovat (oletuksena, et nyt ei tärppää). Lekuri oli erittäin optimistinen meidän hedelmöittymisen puolesta. Se oli sitä mieltä, et jos noissa johtimissa ei oo mitään vikaa (niinku niissä ei vuonna 2006 ollu ku on katottu) voidaan hyviä tuloksia saada suht pianki. Toivotaan näin. :heart:

Tsemppiä testaukseen HF Mulla on ollu vähän samoja oireita ku sulla...
 
Heippa!
Jos tänne mahtuu mukaan, niin tulisin mielelläni porukkaan kuumeilemaan (ja tuskailemaan tätä yritystä)... Mua ei otettu tonne pitempään kuumeilleiden joukkoon.
Olen siis 25-vuotias, mies 27, ja esikoinen olisi haaveissa. Minulla on todettu toiminnallisia kystia viimeksi kun olin ilman pillereitä ja niitä tulee todennäköisesti nytkin ja saattavat hieman vaikeuttaa raskautumista. Olen yrittänyt exäni kanssa lasta lähes vuoden täysin tuloksetta, mutta loppujen lopuksi erosimme muista syistä.
Nyt siis uusi yritys uuden miehen kanssa :heart: Ai niin, perheeseen kuuluu myös koira, ja ensi vuoden alussa toivottavasti toinenkin!
 
Täällä testattu tänään todellinen haamujen haamu tai sitten viivanpaikka...Menkkojen kuuluisi alkaa aikaisintaan huomenna... Tilasin muuten maanantaina halpa-testi.fi :stä Clearbluen testejä (voi tehdä 4päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa) ja arvatkaa mitä??! Lähettivät sieltä mulle VANHOJA
 
oho, sormet vissiin liian nopeat.. :whistle: niin..lähettivät siis sieltä vanhoja testejä! Viimeinen käyttöpäivä 20.11.2008!!! Ehdin tehdä testejä 3kpl, kun ihmettelin mikseivät ne toimi kun ei tarkistusikkunaan tullut sinistä viivaa vaikka kuinka odotteli..sitten huomasin että ne olivat vanhentuneita! Uskomatonta...kyllä laitoin sähköpostia ja vihaista sellasta! :LOL:
 
Sannis11: Toivottavasti viivat tummuvat! :flower: Aika törkeää lähettää vanhoja testejä.. huh.

Omaa napaa sen verran, että kierto edelleen niin sekasin, että en oikeen osaa vielä sanoa, monesko kp menossa.. puolukkapäiviä odotellessa. Lähete NKL:lle lapsettomuustutkimuksiin on matkalla, saa nähdä, milloin sieltä kuuluu jotain. On kuulemma jonot pitkät tällä hetkellä :|
 
Nyt sitten ole viimein saanut varattua sen ajan sinne gynelle. Pääsen sinne muutaman viikon päästä ja saan vihdoin tietää onko kaikki hyvin vai onko jotakin pielessä? Oviksia ei saa bongattua, kuukautiset muuttuneet pillereiden jätön jälkeen ja kaiken huipuksi tässä taustalla etenevä sairaus ilman lääkitystä.

Pyysin aikaa sellaiselle lääkärille joka ymmärtää eikä ole näitä JOO JOO gynejä. Katsotaan nyt mitä sanoo ja löytyykö vikaa vai onko kaikki kunnossa, mutta ei vain ole vielä lähtenyt tärppäämään ja nämä kaikki omituisuudet ovatkin aivan normaalia?!? Itsellä helpottunut olo kun tietää saavansa vastauksia aika piankin. :)
 


Torstai 3.09.09



Zande..........................kp 68/28........................yk ?
pokermama.................kp 57/??........................yk 1
anu84..........................kp 55/30-**..................yk 19
Haaveileva-85..............kp 50/26-33(-36)...........yk 7
Niin toivoisin................kp 49/30-33...................yk 7
butterFly88.................kp 45/?............................yk 1
EtanaLilli......................kp 42/26-31.....................yk 8



kaz...............................kp 41/24-34....................yk 14
Vuorovesi.....................kp 38/26.........................yk ?
Jezze...........................kp 35/28..........................yk 7



Ansku-82.....................kp 28/35...........................yk 9
Cladoceran..................kp 27/32-51......................yk 7
Sannis11....................kp 27/28-??.......................yk?
HappyFeet...................kp 26/**...........................yk 10
pata-ässä....................kp 26/28..........................yk 2
kiharapää....................kp 25/28-35.....................yk 23
Saana07......................kp 24/28...........................yk 1
Jeip..............................kp 23/40........................yk 3
Sinirusko......................kp 20/28-30..................yk11



Kilu09..........................kp 18/28-29....................yk 8
Siffis.............................kp 16/30........................yk 5
Elviir-a..........................kp 14/26-31....................yk 7
HaLLeBeRRy.................kp 14/23-28....................yk 22
Louvre.........................kp 13/32-35...................yk 16
murppa86....................kp 11/25....................yk 51
Bebek..........................kp 10/?............................yk1



niiskuneiti-...................kp 9/28-30..........................yk 6
hippopotamus80..........kp 8/26-29....................yk 10
yöperhonen-................kp 7/28..........................yk 21
Susanna85..................kp 6/28..........................yk2
tiuvi.............................kp 5/25-30.....................yk 3
Siniviuhka....................kp 4/27-30.....................yk 21
HayLina.......................kp 3/29...........................yk 10
Opaali78......................kp 3/28-29.....................yk 6
Pipopi...........................kp 2/26-39....................yk 15
LauraAnnika................kp ??/(26-)30-37............yk 8
Jempula......................kp ??/??.........................yk??





 
Ansku, hyvä että lääkärissä oli kaikki ok! Miksi ne määräsivät sulle clomit ja progynovat?

Jempula, laitoin sut listoille. Tervetuloa! Tänne kyllä mahtuu. Kerro kiertopäivä ja monesko yrityskierto on menossa, niin lisään nekin tuonne listaan. :)

Voi Sannis, Sannis! Toivottavasti sulla tummuu, kun mä en saanut tässä kuussa muuta kuin oireita. Mutta olen ihan vakuuttunut, että joku siellä yritti kiinnittyä!

Siffis, mä kans pyysin aikoinani ajan hyvälle gynelle. Ja sen kyllä sainkin. Kyseessä on mies, mutta niin asiantunteva, että mua ei haittaa! Kukaan kavereista ei tosin uskaltautuisi miesgynelle, kun ajattelee, että siellä on joku pervo setä. :LOL: Mun gyne jopa lupasi hoitaa alkuraskauden seurannat, kun sillä on työhuoneessa vakiona ultrat ja muut laitteet! Toivottavasti säkin saat hyvän gynen.

(.) Mä kävin tänään antamassa verta putkiloihin. Multa tsekataan perusverenkuvan lisäksi kilpirauhasjutut. Luin jostain, että lyhyeen luteaalivaiheeseen on syy hormonitoiminnassa ja se johtuu / voi johtua kilpirauhasen toiminnasta. Raskautumista kun ilmeisesti haittaa, vaikka kilpirauhasarvot olisikin sallitun puolella. No, nyt saan ensi viikolla selkoa ainakin niistä.

Samoin olen varaamassa yksityiselle aikaa mulle ja mun miehelle, jotta katotaan kaikki perusjutut kuntoon. Simpat ja hormoonipitoisuudet jne. Hoitoihin ei tietenkään tässä vaiheessa vielä kannata menna, mutta mun kärsivällisyys ei tässä iässä kestä odottamista, jos onkin jotain perustavanlaatuista vikaa.
 
Plussatuulia puhaltelen kovasti kaikille!!!! Tänne ei mitään ihmeempiä,en tiedä bongasinko ovista ollenkaan mut peittoja kyllä on heiluteltu tässä kierrossa ja greippimehua juotu!! :) Saapi nähdä kuinka käy..... :heart:
 
Opaali Lekuri antoi Klomit sen takia, et varmistetaan ens kiertoon munarakkuloiden muodostuminen koska lääkäri epäili, et ne ei välttis muodostu oikein. Mulla on sit se ultra seurantana. Ja Progynovat sain koska mulla vuoto on muuttunu ihan olemattomaksi. Niillä pitäis kuulemma saada limakalvoja vähän vahvemmiksi ja näin ollen vuotoa normaaliksi. Noi lääkkeet mulle määrättiin aluks ihan vaan yhteen kiertoon. Testien jälkeen suunnitellaan tarkemmin miten hoitojen kanssa edetään. Jos niitä sit ees tarvii.
 
Opaali Kiitoksia, kiva jos mukaan mahtuu! Mä olen nyt ajatellut, että niin kauan kuin hermot kestää en laske kiertopäiviä tms... Viime kerralla meni niin ressaavaksi koko touhu kun laskin kp:itä, tikuttelin oviksia, join greippimehua ja vaikka mitä. Väitin kyllä viimeksikin että ihan tjot-meiningillä mennää, jos nyt sitten toteutuisi oikeasti se tjot-tapa ;)

Kuitenkin siis yk1 meneillään, 8.8. olen viimeisen e-pillerin ottanut ja menkat alkoi joskus sitä seuraavalla viikolla.
Tuntuu hassulta ilmoittaa vasta yk1, kun kuitenkin yritystä aikaa sitten on jo takana melkein vuoden verran. Vaikkakin siitä on jo aikaa ja eri tilanne, mutta jotenkin tietää ettei kuitenkaan raskautuminen tapahdu kovinkaan helposti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jempula:
Heippa!
Jos tänne mahtuu mukaan, niin tulisin mielelläni porukkaan kuumeilemaan (ja tuskailemaan tätä yritystä)... Mua ei otettu tonne pitempään kuumeilleiden joukkoon.
Olen siis 25-vuotias, mies 27, ja esikoinen olisi haaveissa. Minulla on todettu toiminnallisia kystia viimeksi kun olin ilman pillereitä ja niitä tulee todennäköisesti nytkin ja saattavat hieman vaikeuttaa raskautumista. Olen yrittänyt exäni kanssa lasta lähes vuoden täysin tuloksetta, mutta loppujen lopuksi erosimme muista syistä.
Nyt siis uusi yritys uuden miehen kanssa :heart: Ai niin, perheeseen kuuluu myös koira, ja ensi vuoden alussa toivottavasti toinenkin!
eihän meil oo ees päivittäjää, ku Duffy lähti lapsettomuuspuolelle ja vain hän pääsee päivittämään etusivua..ja anteeksi en ole huomannut, että olet käynyt sinne kirjoittamassa..



:hug: :hug: tippuneille... :/ tsemppiä uuteen kiertoon!
 

Yhteistyössä