~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Sannis, ajattelin testailla perjantaina aamulla. Vaikka parashan se olisi lauantaihin odottaa, kun silloin se tieto on vasta kriittistä (kaverin häät). Mä olen käyttänyt tuota netin fertility friend -palvelua ja tsekkailin sieltä noita testauspäiviä. Siellä näytti käyttäjien aikaisimmat plussat olevan dpo 8 - 10 välissä. Sitä aikaisemmin ei oikein kenelläkään tullut plussaa. Eli perjantaina mulla olisis siis dpo 9.

(.) Tänään on ihan yhtä "hölmö" olo kuin eilen. Väsyttää ja on ihan nuutunut olo. Lisäksi janottaa ja vessassa on tullut käytyä melkein tunnin välein. Vihlaisuja tai päänsärkyä ei ole ollut. Tässä aloin jo pelkäämään, että 1) koska luteaalivaihe on mulla niin lyhyt, niin tästä ei varmaankaan tule mitään vaikka hedelmöitys olisi tapahtunutkin ja 2) ehkä mulla onkin joku ihan muu sairaus ja olisi jo pitänyt mennä lääkäriin. :)

Odottajana en ole sieltä kärsivällisemmästä päästä... =)

Tajusin just tänään, että mun tavallisin kiertoaika on 28 päivää ja tänään on päivä 27. Tämä tarkoittaa siis sitä, että yleensä 27 päivän iltana tulee vähän punaista / ruskeaa vuotoa. Eli jokainen vessakäynti, jonka täti pysyy poissa tämän jälkeen on hyvä asia!
 
Moi! Tulisin mielelläni teidän pinkkaan jakamaan kokemuksia ja jännäilemään äidiksi tulon tiellä :) Esikoinen olisi toiveissa. Mä -86 ja mies -83. Ehkäisy jätetty pois viikko sitten. Nyt yk1 kp 3/?, ehkäisynä oli pillerit ja pillerimenkat nyt menossa, joten luomukierron pituudesta ei hajuakaan.. toivottavasti sitä ei tarvitsisi kokea ollenkaan, vaan raskautuisi heti.. en kyllä ihan tähä usko mutta toivoa kannattaa aina. :D Menkkojen loppumista odotan innolla että pääsee vihdoin rakastelemaan ilman ehkäisyä =)

t: Bebek

P.s. Bongasin tänään et Bebek on turkiks vauva, joten oli pakko ottaa se nimimerkiksi :)

=) =)
 
Suuren suuri lohdutus :hug: hipolle! On se aina yhtä raskasta kun se täti tulee kylään... Täällä perästä tullaan ihan kohta. :/

Tervetuloa Bebek! =)

ON: Itsellä vaivannut tosi omituinen alavatsakipu jo viikon. Eilen illalla tuntui jo ettei pysty olemaan mitenkään päin kun kipuilee niin kovasti. Tänään sitten oli lämmötkin yli 37 ja varasin tuossa jo lääkäriajan tälle päivää, ettei vaan olis joku tulehdus. Sitä en kyllä enää tähän kaipais! :ashamed:
 
Lääkärissä käyty ja tulehdushan sieltä löyty. :ashamed: Nyt ois kaks antibioottikuuria syötävänä, tosin käski lääkäri tekemään huomen aamulla r.testin, kun toinen lääkkeistä ei sovellu raskaana oleville. Tosin hän totesi myös et tuo tulehdus on voinut olla jo pitempään ja haitannut raskaaksi tuloa, et aika epätodennäköistä on et olisin nyt raskaana. Tosin positiivista siinä oli et tuli nyt käytyä, nii sai hoidon alulle ja sitten onkin enemmän toivoa taas raskautumisenkin suhteen kun on tuo tulehdus saatu hoidettua. Miksi kaiken pitääki olla aina nii hankalaa?! :ashamed:
 
Bebek tervetuloa:)

Hippopatamus80 :hug:

HayLina toivottavasti menis ohi suosiollla ja pääsisitte uudestaan todeteolla yritykseen. :hug: Mutta ymmärrän että ottaa päähän....

Täällä ollaan pupuiltu ja toiveissa edelleen plussa....katsotaan siis. Kohta alkaa jo jännäämään.

LUSSA TUULIA KAIKILLLEEEEEE :flower:
 
Mulle voi laittaa kp1/28 yk2... :ashamed:
Yöllä alko kunnon teinimenkat, lakanatki ihan punasena perkele... ja migreeni ku heräsin ja nyt nää luomu menkkojen ihanat kivut myös...
sillon joskus teininä jouduin alottaa pillerit kipujen takia ja nyt ne on takas...
voi kumpa vaan olis vikat menkat pitkään aikaan,,
 
Sannis, nega tänään aamulla. Ja mulla siis tänään dpo 10. Ei siis tullut apuja siihen voiko häissä juoda vai ei... Ajattelin kuitenkin ottaa vähän rauhallisemmin, jos sitten kuitenkin. Toisaalta vaikka olisikin raskaana, niin vielä mulla ja pikkueliöllä ei ole yhteistä verenkiertoa, joten ei pitäisi olla juomisesta haittaa. Tietysti sitä itse aina miettii...

Surffailin taas fertility friendin sivulla ja löysin tällaisen linkin:
http://www.fertilityfriend.com/Faqs/When-can-I-expect-a-positive-HPT-if-I-am-pregnant.html

Eli dpo 10:ssä vain 10% testaa plussan. Seuraavaksi ajattelin testata vasta tiistaina (jolloin siis dpo13). Jos siis kykenen siihen. Menkat siis ei ole vielä alkanut vaikka entisten kiertojen perusteella joko torstaina tai perjantaina olisi pitänyt tulla ilmoitus menkkojen alkamisesta.

Argh. Ei tässä paljon muuta tällä hetkellä pysty ajattelemaan...

Oireet on myöskin keskiviikon ja torstain superoireilun jälkeen vähentynyt. Torstaina oli lämpötilat alhaalla (kuten myös dpo 5), joten ehkä silloin on tapahtunut kiinnittyminen ja keho on siihen reagoinut. Tänään tosin lämpötila 36,9. Alkukierrosta on nyt ollut 36,3, joten ei tuo lämpötila ainakaan viittaa siihen, että menkat heti alkaisi.
 
Moi.

Kaikille tädin kohdanneille iso hali näin ensi alkuun. Tsemppiä ja jaksamisia piinapäivien kanssa kamppaileville ja onnea testaukseen.

Tänne ei mitään uutta. Ei oireita ei mitään. Kamalasti vaan tän päivän aikana tullu valkkaria. Mutta en pidä sitä minään enteilevänä merkkinä mistään. Lämmöt on ihan hitusen korkeammat ku normaalisti. Mut hei niinhän ne aina tuntuu olevan. Otan ihan löysin rantein tän kierron ku oon n. 99,999% varma et tässä kierrossa ei mitenkään oo voinu tärpätä. Menkkoja odotellaan n. viikon päästä saapuvaksi (jos kierto on jälleen se 30 pvä) tai sit n. kahden viikon päästä. Kuka tietää...

Nyt vaan nautitaan syysilloista ja viikonlopusta! :)
 
Voi YP.. :'( tosi ikävä juttu.. :hug: siulle sitä plussaa niin kovasti toivoisin.. siulle paljon tsempityksiä ja toivottvasti olosi kohenee.. :hug: tulehan edes joskus kuulumisia kertoo.. jossei muuten niin lähetä vaiks yksäriä.. :)

TB 29+6 marraskuisista..
 
Moi kaikki.

YP Aivan älyttömän iso hali. Samoin muille jotka sitä tarvitsee.

Tänne ei kummempia. Hirvee väsy. Hiukan tuntuu lämmöt olevan koholla normaalista, valkkaria ja vatsasta nippailee. Jep nyt niitä oireita taas saa itselleen kuviteltua. Mut kattotaan nyt rauhassa. Tuskin on tärpänny. Vähän epäilen... :'(
 
moi taas.. mä niin odotan että nää menkat loppuis.
Nyt on jo kuudes päivä ja edelleen vaan tulee punaista :( se on niin ihana ajatus että kun ne loppuu niin pääsee yrittämään vauvaa, vielä kun sen saisi toiminnan tasolle sen ajatuksen :D

Bebek yk1 kp 6/?
 
Jaksamista YP!

Täällä täti on pysynyt poissa ja keskiviikon-torstain superoireilun jälkeen on ollut melkein oireetonta. Eilen oli päänsärkyä, jota ei meinannut saada millään pois ja nyt on sellainen tunne ollut koko ajan, että alavatsassa olisi jatkuva jännitys. Onkohan tämä nyt sitä kuuluisaa painontunnetta alavatsalla?
 


Maanantain 31.08.09



Zande..........................kp 65/28........................yk ?
pokermama.................kp 54/??........................yk 1
anu84..........................kp 52/30-**..................yk 19



Haaveileva-85..............kp 47/26-33(-36)...........yk 7
Siffis.............................kp 47/30........................yk 4
Niin toivoisin................kp 46/30-33...................yk 7
butterFly88.................kp 42/?............................yk 1



EtanaLilli......................kp 39/26-31.....................yk 8
kaz...............................kp 38/24-34....................yk 14
Vuorovesi.....................kp 35/26.........................yk ?
Pipopi...........................kp 32/26-39....................yk 14
Jezze...........................kp 32/28..........................yk 7
Opaali78......................kp 31/28-29.....................yk 5



HayLina.......................kp 28/29...........................yk 9
Ansku-82.....................kp 25/35...........................yk 9
Cladoceran..................kp 24/32-51......................yk 7
Sannis11....................kp 24/28-??.......................yk?
HappyFeet...................kp 23/**...........................yk 10
pata-ässä....................kp 23/28..........................yk 2
kiharapää....................kp 22/28-35.....................yk 23
Saana07......................kp 21/28...........................yk 1
Jeip..............................kp 20/40........................yk 3




Sinirusko......................kp 17/28-30..................yk11
Kilu09..........................kp 15/28-29....................yk 8
Elviir-a..........................kp 11/26-31....................yk 7
HaLLeBeRRy.................kp 11/23-28....................yk 22
Louvre.........................kp 10/32-35...................yk 16



LauraAnnika................kp ??/(26-)30-37............yk 8
murppa86....................kp 8/25....................yk 51
Bebek..........................kp 7/?............................yk1
niiskuneiti-...................kp 6/28-30..........................yk 6
hippopotamus80..........kp 5/26-29....................yk 10
Susanna85..................kp 3/28..........................yk2
yöperhonen-................kp 4/28..........................yk 21
tiuvi.............................kp 2/25-30.....................yk 3
Siniviuhka....................kp 1/27-30.....................yk 21



 
Helpotetaanko vähän YP:n taakkaa ja päivitetään tätä listaa vuorotellen kunnes uusi vapaaehtoinen päivittäjä ilmaantuu? Itse en ottaisi mielellään kokonaisvastuuta, mutta aina silloin tällöin voin päivitellä.

(.) Menkkoja ei näy. Vihlailuja alavatsalla vähintään kerta per 5 min. Aamulla testattu nega.
 
kiitos opaali listasta! vielä, kun laitat erikseen kaikki kymmen kp:t eli alle 10 erikseen, yli kymmenen erikseen, kakskymmentä seuraavaan jne..jos ymmärsit..sillon lista pysyy paljon selkeämpänä

Pettyneille suurensuuret lohtu :hug: erityisesti kohtalotovereilleni YP:lle ja SV:lle

on: meillä piti tänään olla se ensimmäinen käynti lapsettomuuspolilla, mut meidän perua se ja saatiin uus aika 9.9. no saapahan tän loman olla vailla huolen häivää (tänään alko B) )
 

Yhteistyössä