~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

:hug: Kaikille ja onnea plussanneille, sekä plussaaville (eli meille kaikille ;) )!

).( Loma tuli, loma meni, sen takia ei täälläkään tullut pyörittyä. Käytiin Suomessa :D Oli kivaa ja kallista. Lomalla nyt ei ehtinyt miettiä tätäkään asiaa, ressattavaa oli riittävästi kissankin takia. Nyt otinkin sen karvapalleron mukaani.
 
Huomenta kaikki!
Voisin ängetä tähän pinoon jos vaan suinkin uusia huolitaan.. B)
Nyt menossa kp23 yk1

Taustatietoa vähäsen... Minä olen 24 vuotias nais immeinen ja tuo miekkonen on kohta 32..
Päätettiin tuossa kesälomalla että aletaan yrittää vauvaa kun molempien suurin unelma on oma perhe ja laps ollut jo monta vuotta. Nyt meillä on kaksi koiraa.
Ei olla kun puolisen vuotta vasta tunnettu, joten vähän hullulta tuntuu kun aina oon vannonut että pitää ainakin vuosi asua yhdessä ennen ku edes harkitsee lasta.
Joka tapauksessa elämä tuntuu ihanalta, ja ratkaisu tuntuu oikeammalta kuin koskaan.

Tekisi niin mieli testata jo kun rinnat on niin arat että liikkuminen satttuu ja eilen illalla huomasin että rinnat oli turvonnut ainakin varmasti puoli kuppikokoa.. Toivoisin niin kovasti että nyt heti tärppäisi.
Lauantaina ennen miehen siskojen häitä testasin puhtaan negan.. :headwall:
Nyt kaapissa odottelee Predictor jonka kuulemma (apteekissa sanoivat) voi tehdä jo 4 pv ennen odotettuja(odottamattomia sanon minä) menkkoja..

Toivottavasti plussataan kaikki mahd nopeesti jotta voidaan siirtyä yhdessä tuonne odottajiin..
 
Huomenia vaan kaikille!
Susanna85, toivotaan kovasti että olis tärpännyt!! :) Mulla menos kp17/28-?? ,, alavatsaa nipistelly ihmeellisesti aina aika ajoin..ja välillä tulee semmonen "etova olo" , joka menee nopeasti kuitenkin ohi! Epäsäännöllinen kierto kun on, niin en osaa sanoa mikä on tällä hetkellä dpo..Viime kierto oli 28pvää, joten sen mukaan olis nyt dpo3! Kuinka aikaisin olette plussanneet?Luin jostain että joku olisi saanut plussan jo dpo8 .. Millään ei malttais olla testaamatta!! :) Toivotaan että saadaan kaikki plussia pian!! :heart:
 
butterFly88
moikka anteeks nyt tulee vaan omaa napaa...
on hiukan kiirettä niin en kerkeä nyt lukemaan kaikkia kommentteja täältä :ashamed:
Mutta myöhemmin lupaan tulla lueskelemaan..
Niin asiaan siis tänään kohta lähden hakemaan apteekin omaa raskaustestiä ja testaan sillä sitte yritän tässä pidättää pissaa kun on ihan tajuton hätä jo :D
minä ilmoittelen sitte mitä sieltä tuli =)

oireina on ollut kamala jano
rinnat kipeet/turvonneet
Mahassa jännä paisumuksen tunne
ummetus
ilmavaivat
kamalan limasta on tuola alapäässä
mutta nämähän saattaa olla täti oireitakin...
 
Butterfly kerro sitten heti mitä ruutuun pärähti! paljon ++++++++++++ :whistle:

Mulla nostaa paineita kun äiti ja mummi ja muutkin sukulaiset on plussanut viimeistään toisesta kierrosta.. Äiti on ihan varma että mäkin plussaan, se vaan ei tiedä että edellisen poikaystävän kanssa yritettiin eikä raskautumista tapahtunut (mikä näin jälkeen päin ajatellen oli hyvä koska ero tuli kuitenkin..)
:whistle:
 
butterFly88
susanna85 kiitos haleista ja tseppauksesta =)

soitin tänään niinstä mun hormoni kokeista ja tulokset oli tullu mutta lääkäri ei ollu vielä niitä katsonu, labrassa ei osattu sanoa muuta kuin että progesteroni (keltarauhashormoni) arvo on hiukan koholla. Mulla siis nää kokeet otettu kp21

Luteinisoiva hormoni (Lh) 38,3
Follikelia stimuloiva hormoni (s-fsh) 8.9
maito prolaktiini 4.7
progesteroni 511

en nyt sit tiä et onko nää ihan normi lukemat vai mitä kaipa mulle joskus lääkäristä joku kirje tulee?? sitä ja tätiä odotellessa...
 
Butterfly88 pitelen sulle peukkuja :)

ON: no ruskeeta "tiputtelee" vieläkin, joten soittelin tänään neuvolaan ja kävin jopa lääkärissäkin kun niin ahisti.. Eipä tässä kummempaa voi tehdä ku odottaa.. Lääkäri kehotti varaamaan jo ensi viikoksi ensimmäisen neuvolan ja ultrakin on jo ensiviikolla. Niitäpä nyt odotellaan ja josko sitte sais jonkulaista mielenrauhaa. Pysyttelen täällä teidän kans tutussa ja turvallisessa porukassa siihen asti että voin olla varma:)

pysyviä +++++++ tuulia[/b]
 
Heissan kaikki kanssa sisaret! Ekaa päivää töissä loman jälkeen ja aion röyhkeästi käyttää hiljaisen hetken palstailuun! :)

Täällä on mahtavasti tullu pari plussaa!

ON: Täällä ei edelleenkään mitään. Yritys on ollu vähän niin ja näin. Mut sillonhan sen just pitäis tärpätä ku ei yritä! Right? :LOL:

No katotaan mitä tästä kierrosta tulee... Keskiviikkona painelen gynen pakeille kuulemaan hormoonikokeiden tulokset ja sen mitä se lekuri on mun päänmenoksi suunnitellut.

Ennen kaikkea haluan nyt vain uuden kodin kuntoon. Meillä alkaa armoton remppa. Sit voi rauhassa keskittyä pienokaisen "tekoon". :)
 
Tervetuloa Susanna!

Sannis: Mulla on "jo" dpo 5 ja tekisi kovasti myös mieli testata. Mä olen ymmärtänyt, että raskaustestin mittaamaa hormonia (hcg) alkaa erittyä vasta, kun alkio on kiinnittynyt kohtuun. Ja kiinnittyminen tapahtuu tuossa viikon tietämillä (voi olla vähän ennenkin). Eli vasta sen jälkeen raskaustesti voi näyttää positiivista. Ja siinä kai yleensä pari päivää kestää ennen kuin hormoni on sillä tasolla, että se testistä näkyy... Eli kärsivällisyyttä vaan sinne (ja tänne :)

Butterfly: Tsemppiä! Mites sun ovis? Onko varmoja havaintoja siitä?

ON: Tuntemuksia on jos minkälaisia. Tosin kaikki melko heikkoja: painontunne vatsalla, pienet vatsakrampit päivällä + juilintaa vatsassa hieman päivällä. Rinnat myös arat kuten ennen kuukautisia, joten sitä oiretta ei voi laskea näihin mun kaipaamiin oireisiin. :)
 


Tiistai 25.08.09



Zande..........................kp 59/28........................yk ?
Hlemmur......................kp 58/??.........................yk 2



pokermama.................kp 48/??........................yk 1
anu84..........................kp 46/30-**..................yk 19
Haaveileva-85..............kp 41/26-33(-36)...........yk 7
Siffis.............................kp 41/30........................yk 4
Niin toivoisin................kp 40/30-33...................yk 7



Louvre.........................kp 36/32-45...................yk 15
butterFly88.................kp 36/?............................yk 1
EtanaLilli......................kp 33/26-31.....................yk 8
Elviir-a..........................kp 33/26-31....................yk 6
kaz...............................kp 32/24-34....................yk 14



Vuorovesi.....................kp 29/26.........................yk ?
hippopotamus80..........kp 29/26-29....................yk 9
niiskuneiti-...................kp 29/30..........................yk 5
murppa86....................kp 27/24-28....................yk 50
Pipopi...........................kp 26/26-39....................yk 14
Jezze...........................kp 26/28..........................yk 7
yöperhonen-................kp 25/28..........................yk 20
Opaali78......................kp 25/29-31.....................yk 5
Siniviuhka....................kp 22/27-30.....................yk 20
HayLina.......................kp 22/29...........................yk 9
tiuvi.............................kp 21/30...........................yk 2



Ansku-82.....................kp 19/35...........................yk 9
Cladoceran..................kp 18/32-51......................yk 7
HappyFeet...................kp 17/**...........................yk 10
pata-ässä....................kp 17/28..........................yk 2
kiharapää....................kp 16/28-35.....................yk 23
Saana07......................kp 15/28...........................yk 1
Jeip..............................kp 14/40........................yk 3
Sinirusko......................kp 11/28-30..................yk11



Kilu09..........................kp 9/28-29....................yk 8
HaLLeBeRRy.................kp 5/23-28....................yk 22
LauraAnnika................kp ??/(26-)30-37............yk 8



 
Tänään alotin oviksen testaamisen noilla liuskatesteillä (kp 12)...hailakkaa viivaa jo näytti....Toivotaan että lähipäivinä vahvistuu! Greippimehua oon nyt juonnu kierron kolmannesta päivästä aina lasin aamuisin ja kosteutta kyllä riittää... Toivotaan että auttaisi!! :)
 
yöperhonen- Mut voi oikeastaan poistaa listasta, koska keskityn rupattelemaan tuolla melkein kolmekymppisten ekakertalaisten ketjussa. Muutenkin tilanteeni on nyt se, että en tiedä kannattaako tässä paljon plussia koeattaa bongailla - menee varmaan seuraavat kuukaudet siihen, että saan edes kuukautiskiertoni kuntoon (tosiaan meneillään tämmöinen hirviökierto, kp 59 menossa ja Terolutia joudun nappailemaan että saisin menkat alkamaan)...
 
greippimehu kysymykseen voisin vastata, että mulla ainakin selkeytti huomattavasti ovislimoja. ja muutenkin tuntemukset vahveni oviksen aikoihin. tosin, että enpä sitäkään ole juonut varmaan puoleen vuoteen tilanteen tajuttua.
 
Noh, noh! Täällähän on täti aloittanut ikävän vierailu-urakkansa! :hug:

Itsellä tänään on ollut (kp26 / 28-29) melkoinen oirekeskittymä: Flunssan tuntua, pääkipua, vessassa ravaamista, vihlaisuja alavatsassa, väsymystä. Nega testattu tänään, mutta eipä kai sen pitäisi vielä näkyäkään kun on vasta dpo7. Odotellaan kärsimättömästi!
 
Täti täällä näköjään vierailee useammassakin paikassa :(

Itselläni on nyt kp 20/28-?? .. Toivon siis että tänään olis dpo6 ! :) testailutkin on kun en malttanut odottaa mutta negaahan tuo näytti. Oireina mulla on ollut ihmeellistä reisien särkemistä (vähän kuin menkkojen aikana) , rinnat välillä tosi arat ja nyt pari päivää ollut mitä ihmeellisempiä mielialan vaihteluja joista mies on saanut syyttömänä kärsiä :snotty: Toivon vaan nyt todellakin että nämä olis niitä OIKEITA oireita, eikä niitä joita mä pelkästään kuvittelen kun toivon plussaa niin kovasti :whistle: Opaali78 Koska ajattelit testailla ?
 

Yhteistyössä