~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Huomenta vaan kaikille!

Tämä se ei vaan tipu 33/30, oireita ollut, mutta ei vaan lähde uusi kierto käyntiin! Sen ainoan kerran kun oikein odotan ja toivon tätiä kylään niin ei vaan tule. Kaikki varmaan ihmettelee miksi näin, mutta meillä oli tosiaan niin hiljaista makkarin puolella ja meillä tulossa reissu ihan muutaman päivän päästä. Nyt kun tämä on venynyt (mulla aina tooosi tarkat menkat!) niin alkaa jo salaa ja ihan pikkusen vaan toivomaan että olisko sittenkin? Testiä en hitto vie kyllä tee!!! :kieh: Nyt pysyn tiukkana...!!! =)
 


Sunnuntai 16.08.09



Zande..........................kp 50/28........................yk ?



Hlemmur......................kp 49/??.........................yk 2
Sinirusko......................kp41/28-30..................yk10



pokermama.................kp 39/??........................yk 1
anu84..........................kp 37/30-**..................yk 19
Haaveileva-85..............kp 32/26-33(-36)...........yk 7
Siffis.............................kp 32/30........................yk 4
Niin toivoisin................kp 31/30-33...................yk 7



Louvre.........................kp 27/32-45...................yk 15
Kilu09..........................kp 27/28-29....................yk 7
butterFly88.................kp 27/?............................yk 1
EtanaLilli......................kp 24/26-31.....................yk 8
Elviir-a..........................kp 24/26-31....................yk 6
kaz...............................kp 23/24-34....................yk 14
HaLLeBeRRy.................kp 21/23-28....................yk 21
hippopotamus80..........kp 20/26-29....................yk 9
niiskuneiti-...................kp 20/30..........................yk 5



murppa86....................kp 18/24-28....................yk 50
Pipopi...........................kp 17/26-39....................yk 14
Jezze...........................kp 17/28..........................yk 7
yöperhonen-................kp 16/28..........................yk 20
Opaali78......................kp 16/29-31.....................yk 5
Siniviuhka....................kp 13/27-30.....................yk 20
HayLina.......................kp 13/29...........................yk 9
tiuvi.............................kp 12/30...........................yk 2
Ansku-82.....................kp 10/35...........................yk 9



Cladoceran..................kp 9/32-51......................yk 7
HappyFeet...................kp 8/**...........................yk 10
pata-ässä....................kp 8/28..........................yk 2
kiharapää....................kp 7/28-35.....................yk 23
Saana07......................kp 6/28...........................yk 1
Jeip..............................kp 5/40........................yk 3
LauraAnnika................kp ??/(26-)30-37............yk 8



 
Voi Sinirusko, ihan pahaa tekee sun puolesta! Toivottavasti olo on toiveikkaampi huomenissa! :hug:

Siffis, milloin ajattelit uskaltaa testata? Jännää!

ON: Jotain pientä tuntemusta alavatsassa. Oviksen odottelua siis. Tänään ovistesti näytti haaleaa viivaa, joten ovis on lähestymässä. Mulla on muutaman kierron ajan ovistesti näyttänyt ensin haaleaa viivaa ja sitten parina päivänä viiva on vahvistunut. Simpat jonottelee (toivottavasti) oikeassa paikassa ja tekee sitten itseään tykö kun munasolu ilmestyy paikalle. :)
 
Hei. Oltiin sit ulkomailla joten en päässy päivittään heti tippumis uutisia. Mahtava oli matka vaikka täti kurvasi lähtöpäivänä paikalle. Ei hidastanu tahtia ku menkat kesti sen kolme päivää. Loppu kuusta on sit se lääkäri joten kattoo mitä setä sanoo meidän vauvatoiveille. Toiveikkaita ollaan. Onnea ja tsemppiä kaikille!
 
Yöperhoselle kiitokset uudesta pinosta ja päivityksistä. =)

:hug: :hug: kaikille tädin yllättämille!

Minä viettelen täällä hiljaiseloa palstailusta kirjottelun suhteen, lukemassa kylläkin käyn useinki. Tuntuu ettei ole ollut oikeen mitään kirjotettavaakaan. Ovisaika alkaa olla nyt taas käsillä, mut yritän nyt vaan pitää itteni tyynenä ja pupuilla vaan niinku mieli tekee. Tähän aikaan yleensä aika paljoki. :D Eipä siinä mitään sen isompia paljon voi tehäkään ja ootella sitten taas miten käy... Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja plussatuulia kovasti! :heart:
 
tässä vaiheessa peesailen HayLinaa. on tosiaan jäänyt kirjoittelu vähemmälle, kun ei oikein ole mistä kirjoittaa.
luen kyllä päivittäin tämänkin pinon ja monia teistä on ajatuksissa..

täällä oli muutamia, joilla on jännät paikat käsillä. nyt eikun vaan kovasti peukutuksia, että saisitte tikkuun sen kaksi viivaa! ++ :whistle: :whistle:
 
butterFly88
Jeip niistä labroista... Mä sain ainekin ite valita soitanko ne vastaukset vai laitetaanko kirjeitse kotiin...Ite halusin kirjeellä ne koska haluun ne kirjallisena tonne mun kansioon! Jos jotain epäselvää on niin ainahan sinne voi soittaa ja kysyä =)

kilu09 No miten on etkai oo tippunu vielä???
Mulla ei ainakaan vielä kuulu menkkoja tänään sattunut aamulla jonkun verran oikeenpuoleiseen munasarjaan, mutta se nyt tuskin on raskaus oire :/


Niin toivoisin Koska meinailit testailla?? täällä ainakin mä jännäilen kovasti sun puolesta!!

on. Mä olen kans viettänyt hiljais eloa tässä mutta jokapäivä oon lukenu tätä palstaa ei vaan ole saanu aikaseks kirjottaa mitään :ashamed:
Mulla ei ole ainekaan vielä mitään selviä raskaus oireiluja, eli nyt odotellaan vaan tätiä ja labra vastauksia :)

haleja kaikille tarvitseville :hug:
 
Tää ei vaan tipu, vaikka olisin jo odottanut sitä lauantaina!!!! Joutuu kyllä huomenna varmaan testaa jos ei mitään tule, reissuun lähtö nimittäin lähestyy ja pakko saada ennen sitä tietää!!! Mutta tosi hyvin olen kyllä jaksanut säästellä, vaikka testikin tuossa kaapissa odottaa... :saint:

Voipi olla, että täällä suunnalla nyt sitten seuraavat kaksi viikkoa aika hiljaista kun ollaan kaukomailla kesälomareissulla!!! :heart:

Plussatuulia kaikille ja tulen heti syyskuun alussa lukemaan kuulumisia!
 
Täällä tänään oltu agilitytreeneissä tunnin ja sitä ennen n. 15-30 min lenkillä..
Sen jälkeen oltiin vielä muuten ulkona..
Nyt väsyttää ja huomenna on uusi päivä ulkona.. Meillä on rotujärjestön alaosaston järjestämää toko-koulutusta..

KP
 
=) Testin tein ja siihen ilmesty heti kaks tosi selvää viivaa, mää en usko tätä...

Jos tää nyt pitää paikkaansa niin alkais ainaki erilailla ku viime syksynen raskaus joka meni kesken, sillon ennen ku menkkojen olisi pitänyt alkaa alkoi pari päivää etuajassa "ruskehtavaa nukka vuotoa" sitä tulikin aina aika ajoin sitte silti testit oli aina plussaa...

Tuo syksynen kokemus vähä mieltä painaa ettei aivan kauheesti uskalla vielä iloita, mutta kauheesti jännittää kyllä :)

:hug: kaikille
 
butterFly88
Ihanaa että tänne tulee plussia niitä on toivottu, kun vaan sellanen kunnon aalto löytäis tiensä tänne!!! =)

Oikein sydämelliset onnittelut niin toivoisin! :flower: pikaliimalla varustettuja tarrasukkia laitellan mukaan täältä.... :p

Siffis Koska testailet...ei saa toisia jännityksessä liian kauan pitää :D

on. edellenkään ei kummosia oireita raskauden suuntaan ja tänään mulle iski hirvee siivous himo ja se enteilee että menkat ois tulossa viikon sisään, mä saan aina kauheen siivous neuroosin ennen menkkoja ja menkkojen aikaan??? mutta hyvähän se vaan on niin tulee puhdasta :)
Mies se lähti kuntosalille pitäis varmaan itekkin sinne suuntaan tästä nyt hivuttautua joten hyvät päivän jatkot! :wave:
 
Kp 2/28-29 :'( Itku tuli eilen ja tänään. Nämä menkat oli kyllä pahin pettymys tähän menessä. Ja kun näin pahaa pettymys-itku-oloa en halua enää kokea, niin enää en laske ovispäivää tai mitään muutakaan, tulee jos tulee.
 
Heippa!En tiedä kuuluuko tää aihe nyt oikeen tänne, mutta kysyn nyt kuitenkin, haluan jonkun toisenkin mielipiteen !:)
Eli, vuonna 2007 olin suojaamattomassa yhdynnässä entisen poikaystäväni jälkeen, viikko kuukautisten loppumisen jälkeen. Kuukautiseni kestävät yleensä sen 7päivää ja ovat välillä epäsäännölliset, joskus kierto on 28 päivää, joskus saattaa mennä pitkästi yli 30. Tulin tästä kerrasta raskaaksi, joka meni kuitenkin kesken. Nyt mulla on melkein sama homma, nimittäin kuukautiseni alkoivat 8.8.09(lauantai) ja olin seuraavan viikon lauantaina(15.8.09) mieheni kanssa suojaamattomassa yhdynnässä(ja mies päästi sisään.). Sanokaas nyt että missä vaiheessa mulla nyt siis ovulaatio on?? epäsäännölliset kuukautiset kun on niin sehän voi olla periaatteessa kierron missä vaiheessa tahansa?? Vauvasta ollaan haaveiltu kyllä, ihana yllätys olisi :) Mulla on nyt tuon lauantain jälkeen ollut hieman alavatsakipuja, välillä vihloo vatsassa ja nipistelee.. sanokaa nyt, voiko olla mahdollista että olen raskaana? Kiitos kaikista asiallisista vastauksista!! :)
 
sannis11 ovulaatio tapahtuu suunnilleen 14 vuorokautta ennen seuraavia kuukautisia riippumatta kierron pituudesta. Ja raskaaksihan voi tulla semmoisestakin yhdynnästä, joka tapahtuu jo ennen ovulaatiota, koska siittiöt voivat säilyä siellä sisällä muutaman päivän toimintakuntoisina. Totta kai on mahdollista, että olet raskaana!

Eli jos sinulla olisi kierto vaikkapa 28 vrk niin ovulaatio olisi suunnilleen siinä 21.8. ellen ihan väärin laske.
 
Kiitos Hlemmur vastauksestasi. Näin mä vähän itsekin ajattelin asian! :) Voi tietysti olla että kuvittelen nämä vatsannipistelyt yms. Yleensä mulla tuo kierto on sen 28 päivää, mutta jostain syystä se aina silloin tällöin venyy ties kuinka pitkäksi. Harmi vaan kun ei vielä pääse testailemaan! Kp vasta 11 ;)
 
butterFly88
Niiskuneiti- Tääl ollaan peukut ja varpaat pystyssä =)

kilu09 :hug: voi ei! Toivotaan, että ensi kierrossa onnistaa, tässä kun ei mitkään lohdutuksen sanat oikein riitä :(


 
hei taas, tyhmiä (?) kysymyksiä luvassa:
- vaikuttaako asento raskaaksi tulemiseen jollain tavalla?
:LOL:
- entäs se kuinka kauan on yhdynnän jälkeen "vaakatasossa" :) ? ennen kuin hilpasee suikun puolelle...

en tie miten nää mieleen tuli mut aattelin teiltä mielipidettä kysyä... :LOL:
 
butterFly88
Saana07 ei vaikuta mikään asento raskaaksi tuloon näin mä olen ainakin käsittänyt! =)
itse en usko tohon vaaka tasojuttuunkaan, että pitäis maata sängyssä valuu ne mällit sieltä kuitenki (tai osa niistä) pois kuhan ei mee alapää pesulle :D Sori raaka kielenkäyttö :LOL:
Mä oon ite pessy aina vasta ton värkkini illalla ennen nukkumaan menoa, että ne siittiöt saa lillua sielä ihan rauhassa ja sitten, jos vielä yö petillä on touhuttu niin aamusta vasta pesassut itseni :D Kuulostaapas ällöltä, mutta näin se on toimittava jos vauvoja haluaa ;)

on. Tänään tajusikin että mulla menossa KP30 :eek:
Vitsi sehän rupee ihan jännittämää sitä tätin tuloa :D Tänään on kyllä mahaa vihlonu mikä on tavallista mutta outoa on se että mulla on ummetus kun yleensä maha menee sekasin aina ennen menkkoja! No mutta odotellaan ja katsellaan kierto ei kuitenkaa mulla ikinä ollu 34 päivää pitempi, mutta nyt tietysti se venähtää ihan urakalla kun pääsin sanomaan =)
Mutta nyt mä jään odottelemaan sitä ilkeää tätiä tänne jos se tänään saapuis paikalle, hyvät päivän jatkot ja paljon mielle niitä LUSSIA!!! :heart: :wave:
 

butterfly ja niin toivoisin, kiitos valaisuista =)

ja vielä kyselen: kuinka kauan tota suihkuun menos tulisi välttää? mäkin käyn aamulla suihkussa vasta jos juuri nukkumaan mennessä on peitot heilunu mutta muuten en viitsi sängystä nousta ellen suihkuun pääse... voi voi...

mäkin oon kuullu/lukenu jostain saman kuin sinä, niin toivoisin....mies taas jostain oli lukenu et vaikeampaa on tulla raskaaksi jos nainen on päällä eikä alla... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saana07:
butterfly ja niin toivoisin, kiitos valaisuista =)

ja vielä kyselen: kuinka kauan tota suihkuun menos tulisi välttää? mäkin käyn aamulla suihkussa vasta jos juuri nukkumaan mennessä on peitot heilunu mutta muuten en viitsi sängystä nousta ellen suihkuun pääse... voi voi...

mäkin oon kuullu/lukenu jostain saman kuin sinä, niin toivoisin....mies taas jostain oli lukenu et vaikeampaa on tulla raskaaksi jos nainen on päällä eikä alla... :LOL:
Mä taas käyn pesulla melkee heti peittojen heiluttelun jälkeen...Tulee niin likanen olo,ku spermat valuu pitkin jalkoja :ashamed: jostain oon kyl lukenu ettei suihkus käymisest oo kyl haittaa, et siittiöt (nopeimmat) pääsee joka tapaukses lauetessa uiskentelee sinne minne pitäis... tiiä sit. :x

Täällä ovulaatio ilmeisesti tekee tuloaan... ovislimaa (ilmeisesti) runsaasti,joskin testit näyttää negaa. Mut oon satavarma et näitten limojen on oltava niitä ovislimoja.. Eilen ja tänään peittoja heiluteltu
:whistle:
 

Yhteistyössä