~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

hiljaiseloa kierron osalta ollu, eilen tuntemusten mukaan ollu ovis ja hyvin on alkuvkon aikana peittoja heiluteltu... =) ei sentään tähän kiertoon osunu mitään ikävää työputkea mulle juuri oviksen aikaan...niin kuin viimeks.. odotellaan!

voisittekos kanssa sisaret alkaa plussailemaan :whistle: =) ois niin mukava niitä lukea!

me varattiin keväällä reissu thaimaahan ja se ois nyt sitten marraskuussa edessä... B)
 
Saana07 Mekin ollaan lähdössä etelään marrasmasennusta karkuun. :) päätös syntyi kaveripariskunnan kanssa jo vuos sitten, matka varattiin pari viikkoa sitten. Enää rapiat 7 viikkoa lähtöön ja on kyllä hienoa! Täällä kans oviksen odottelua kp:llä 8... Vielä saa näillä kierron pituuksilla pari viikkoa odottaa, ennen ku jotain tapahtuu ja sit pari viikkoa piinaa. Mutta olis kyllä kiva kun olis kyytiläinen mukana matkalla :heart:

Niiskuneiti b:)d pidän sulle peukkuja! Lupaavalta kuulostaa ja plussauutiset olis kyllä kivoja pitkästä aikaa...
 
Heippa!

Niiskuneiti! Pidän sulle peukkuja! :heart:
Tsempitykset ja halit kaikille sitä tarvitseville.

Täällä on ollu ihan ihmeellistä n. viikon verran. Alavatsaa nippailee ja siellä tuntuu ihan ihmeellistä painetta. Herään joka yö. En tiiä sit onko ne clomit saanu meikäläisen ihan sekasi. :LOL: Ovis testiinki sain aikastalailla aikasin viivan. Aikaistaako clomit ovista? Eilen illalla nännit kipeyty ja tissejä vihloo. Nännit on kasvanu ja ne on jotenki turvonneen näköiset. Menkkojen pitäsi alkaa vasta 9 päivän kuluttua. En tiiä oon sekasin ja kroppa kans! :)
 
Onnittelut Niiskuneiti- :flower: :heart:

Oli jo aikakin saada plussa tähän pinoon pitkästä aikaa. :) Täällä kp 30 ja tätiä odotellaan saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä. Oireet ollu jo muutaman päivän sen suuntaiset että täti jo ovella koputtelee. On vain ajan kysymys, koska se paukkaa ovesta sisään. :/
 
Täällä edelleen odotellaan niitä menkkoja. Tiputtelu alkoi tiistaina, mutta sitten se loppui, ja nyt tulee ihan yksittäisiä tippoja kerran päivässä. Että ota nyt sitten tästä selvä. Rinnat on tolkuttoman kipeät, ja eilen aamulla mua kuvotti. Mutta kai ne menkat huomenna alkaa. Kp 28/28 - 30.
 
Onnittelut niiskuneiti!
kannustavaa lukea aina kun jollain tärppää..

Täällä odotellaan kovasti menkkoja alkavaksi. Vahva usko ei ole plussaamiseen.
Yritystä ei ole todellakaan puuttunut, mutta ovista en saanut bongattua tikuttelusta huolimatta. Lisäksi tutut menkkaoireet on päällä eli eiköhän tästä kohta ala uusi yrityskuukausi.. :(
 
Mä sain eilen tosi haamun -mut työkaveri vahvisti että hän näkee siin ainakin viivan ja hänen sanaan ainakin luotan..jos en omiin silmiini. :D Tänään aamulla tein (tyhmä minä) testin ja negaa tuli..eli mitähän tää nyt sit meinaa..?? KP: 22/23-26.
Vatsaan pistelee -väsyttää kokoajan ja tänään aamulla karsee huono olo ja pää kipee. Taas nukahdin töissä -joskin ruokatunnilla tällä kertaa. Kaipa tässä auttaa taas vain odottelu.
 

Yhteistyössä