Helöy ihmiset! :hug:
Mökillä hengailtiin torstaista sunnuntaihin ja kyllähän se noilla helteillä oli mukavaa, kun pääsi niin helposti pulahtamaan jorpakkoon
Hyvä gyne/firma. Itse olen nyt käynyt Terveystalon gynekologilla. Hän tosiaan kirjoitti mulle terolutit mukisematta eikä sanonut painosta mitään eikä kysellyt tupakoinnista. Totesi vielä noihin PCO-tyyppisiin munasarjoihin, että saattavat parantua, kunhan elimistö toipuu e-pillereiden lopettamisesta
Mutta saas nähä kuin käy. Syksyllä varaan hänelle uuden ajan, jos ei tärppiä näy. Sitten edessä ainakin mun verikokeet ja clomit käyttöön.
enkeli85 Hienoa, että sait ajan lääkärille! Ja varsinkin, kun pysyit tiukkana, että haluat kierron säännöllisemmäksi
Toivottavasti terot tuovat teille tärpin!
Ambrosia85 Onnittelut noin monesta tupakoimattomasta päivästä!!
Hitto mie se vaan pössyttelen edelleen...
Fossiili Kiva kuulla sinustakin
Matte07 Voisiko sulla ovista pukata?
Mulla viikko sitten oli ihan menkkaolo ja ovistestiin pärähtikin sitten kunnon plussa
Tosin munasolu ei välttämättä oo irronnu, mut kuitenkin... Mutta myös terot saattaa aiheuttaa noita alavatsan kipuja. Tosin mulla ne nippailut ym oli arkipäivää nimenomaan teroja syödessä (noin kp 15-24).
ON: Täällä menossa dpo 6 eikä ole juurikaan oireita
Dpo 2 jomotti molempiin muniksiin niin paljon, että luulin niiden menevän rikki, kun ovat niin täynnä kypsiä ja irtoamattomia munasoluja. Viikonlopun aikana kuitenkin se helpotti. Pari kertaa tuntui tuikkasu kohdulla, muttei muuta. Kiitos terottoman kierron, niitä alavatsan ja muniksen jomotteluja ei ole joka päivä. Naama on nyt vaan jotenkin ihan turvoksissa ja silmänaluset punertavat : / Ystävän häitä juhlitaan tulevana lauantaina ja ei kiva, jos oon tän näkönen myös silloin : /
Vinkkejä, miten saan kasvot taas heleiksi ja turvotuksen pois? Löysin onneksi tuolta kätköistä rauhoittavaa silmänympärysvoidetta. Veikkaan, että tää on joku allerginen reaktio uudelle puhdistusaineelle, mitä ostin mökille... Pitää nyt testata muutama päivä tutuilla ja turvallisilla puhdistusaineilla, jos tää lähtis tästä tasottuu.
Musta tuli viidennen kerran täti 20.7. Veljentyttö syntyi tuolloin, pituutta 50 cm ja painoa 3670 g. Huomenna menen katsomaan pientä rinsessaa :heart: Minusta tulee hänen epävirallinen kummi, kun en kirkkoon kuulu.
Tosiaan loppuviikosta vietetään ystäväni häitä ja tähän viikkoon kuuluu parturi, manikyyri, kulmien muotoilu ja itse hääpäivänä kampaus + meikki
Isäntä sovitti pukuaan eilen ja se oli onneksi sopiva
Itse täytyisi vielä ettiä kengät, olkaimettomat rintsikat sekä joku hartiahuivi... No, onhan tässä vielä monta päivää aikaa