Terolut mimmit

sillon 2 vuotta sitten toi gyne jolla oon sen jälkeen käynyt niin tuntu lottovoitolta. En vaan tiedä miks yhtäkkiä se on sitä mieltä että mun ei tyyliin tartte saada lapsia ellei luomuna onnistu :/

2vuotta sitte sano että lopeta rööki ja -10kg niin sit katellaa uusiks.. noh, retkahdin tupakkaan ja nyt kun kävin niin sano taas lopeta rööki ja -10kg... kiva tapa palkita se jo 10kilon pudotus et sama uusiks :p
Välissä munikset kuitenkin jo ultrattiin ja pcotyyppiset munikset oli "parantunut". Välissä tuli menkatki ihan normaalisti ja tadaa, palataan lähtöruutuun... ARGH!

Mutta kävinpäs näitä paineitakin polkemassa 10km edest tuolla 25asteen varjolämmössä (koko matka oli aurinkoa että pari astetta päälle):D
 
Täälä tuntus olevan ihmisä jotka tietävät asioista joten päätimpä tulla utelemaan terojen käyttöön liittyen.
Meil tilanne se että ollaan yritetty lasta vuoden verran ja takana myös yks alkuajan keskenmeno.
Nyt sitten vihdoin määräsivät terot todella epäsäännölliseen kiertoon (teroja olen pyydelly jo pidempään juurikin epäsäännölliseen kiertoon ja ensimmäinen raskaus alko terojen myötä)
No nii eli viime kierto ei sitten päässy venymään ihan tähtiteteellisiin kun sain lekurilta reseptin ja pääsin alottaa kuurin jo kp 34 ja menkat alkokin sitten tero kuuri 8päivänä
menkat kesti normaalia kauemmin ja nyt kp11 ja mahassa todella ikävät menkkatuntemukset ja ravaan vähän väljä vessassa tuijottamassa että nytkö ne sit alko TAAS...vuotoo ei kuitenkaan ole.
tätä siis kestäny kp8 asti ja eilen aamulla heräsinkin todella epämielyttävään ja kipeeseen tuntemukseen mahan oikealla puolella.
nyt kysyisinkin teiltä viisaammilta mitä hitsiä tää oikee o :O
ei mulla aijemmin oo mitää tämmöstä kipua ollu että johtuuko ihan puhtaasti vaan teroista (tosin niistäkää ei aijemmin ole moista vaivaa ollu) vai onks kroppa ruvennu vaa toimimaa tai jotai.
tyhmä olen:ashamed:
 
Helöy ihmiset! :hug:

Mökillä hengailtiin torstaista sunnuntaihin ja kyllähän se noilla helteillä oli mukavaa, kun pääsi niin helposti pulahtamaan jorpakkoon :)

Hyvä gyne/firma. Itse olen nyt käynyt Terveystalon gynekologilla. Hän tosiaan kirjoitti mulle terolutit mukisematta eikä sanonut painosta mitään eikä kysellyt tupakoinnista. Totesi vielä noihin PCO-tyyppisiin munasarjoihin, että saattavat parantua, kunhan elimistö toipuu e-pillereiden lopettamisesta :) Mutta saas nähä kuin käy. Syksyllä varaan hänelle uuden ajan, jos ei tärppiä näy. Sitten edessä ainakin mun verikokeet ja clomit käyttöön.

enkeli85 Hienoa, että sait ajan lääkärille! Ja varsinkin, kun pysyit tiukkana, että haluat kierron säännöllisemmäksi :) Toivottavasti terot tuovat teille tärpin! :)

Ambrosia85 Onnittelut noin monesta tupakoimattomasta päivästä!! :) Hitto mie se vaan pössyttelen edelleen...

Fossiili Kiva kuulla sinustakin :)

Matte07 Voisiko sulla ovista pukata? :) Mulla viikko sitten oli ihan menkkaolo ja ovistestiin pärähtikin sitten kunnon plussa :) Tosin munasolu ei välttämättä oo irronnu, mut kuitenkin... Mutta myös terot saattaa aiheuttaa noita alavatsan kipuja. Tosin mulla ne nippailut ym oli arkipäivää nimenomaan teroja syödessä (noin kp 15-24).

ON: Täällä menossa dpo 6 eikä ole juurikaan oireita :) Dpo 2 jomotti molempiin muniksiin niin paljon, että luulin niiden menevän rikki, kun ovat niin täynnä kypsiä ja irtoamattomia munasoluja. Viikonlopun aikana kuitenkin se helpotti. Pari kertaa tuntui tuikkasu kohdulla, muttei muuta. Kiitos terottoman kierron, niitä alavatsan ja muniksen jomotteluja ei ole joka päivä. Naama on nyt vaan jotenkin ihan turvoksissa ja silmänaluset punertavat : / Ystävän häitä juhlitaan tulevana lauantaina ja ei kiva, jos oon tän näkönen myös silloin : /

Vinkkejä, miten saan kasvot taas heleiksi ja turvotuksen pois? Löysin onneksi tuolta kätköistä rauhoittavaa silmänympärysvoidetta. Veikkaan, että tää on joku allerginen reaktio uudelle puhdistusaineelle, mitä ostin mökille... Pitää nyt testata muutama päivä tutuilla ja turvallisilla puhdistusaineilla, jos tää lähtis tästä tasottuu.

Musta tuli viidennen kerran täti 20.7. Veljentyttö syntyi tuolloin, pituutta 50 cm ja painoa 3670 g. Huomenna menen katsomaan pientä rinsessaa :heart: Minusta tulee hänen epävirallinen kummi, kun en kirkkoon kuulu.

Tosiaan loppuviikosta vietetään ystäväni häitä ja tähän viikkoon kuuluu parturi, manikyyri, kulmien muotoilu ja itse hääpäivänä kampaus + meikki :) Isäntä sovitti pukuaan eilen ja se oli onneksi sopiva :) Itse täytyisi vielä ettiä kengät, olkaimettomat rintsikat sekä joku hartiahuivi... No, onhan tässä vielä monta päivää aikaa :D
 
Terolut-mimmien toivelista 25.7.2011

enkeli85..........64/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
rae89.............kp63/29........22v.....2.lapsi.....yk2......2.tero
Fossiili............kp51/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
LadyBlue.......kp37/24-42...28v......1.lapsi.....yk12.....3.tero 1.clomi
Oliviaa............kp31/?..........23v.....1.lapsi....yk3......terotauko
Hennu86.........kp24/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp18/31........23v.....2.lapsi....yk7.......3.tero
Ambrosia85.....kp16/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk8.....6.tero
Kristiina84.......kp14/35-46...26v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
macy gray.....kp7/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk11.............




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 dpo 6


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
syysmyrsky


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Moikka kaikille, oon seurannut sivusta teidän ja parin muun ketjun kirjoittelua kevään ja kesän ajan. Vauvakuume on äitynyt ihan hirmuiseksi! Haluaisinkin mukaan tuohon listalle: kp25/25 --- 27v --- 1.lapsi --- yk4, 3.terokierto

Jätin pillerit pois maaliskuussa (olin syönyt pillereitä mooooonta vuotta). Menin toukokuun lopussa yksityiselle gynelle valittamaan, ettei kuukautisia kuulu ja hän määräsi heti Terot, joita olen nyt syönyt 3 kuuria eli 3 * 10 setti. Heti kun sain Terot ja söin kuuria päivinä 15.-24., alkoi ekat menkat sitten kp26 eli siitä alkoi uusi kp1. Todella lyhyt kierto siis, en oikein tiedä näistä mutta mahtaako 25 päivän kierto (teroilla) olla ihan normaali? Vai alkaako teillä muillakin vuoto heti terojen lopettamisen jälkeen? Eilen söin tästä kolmannesta satsista vikan Teron ja siis tänään "välipäivä" ja vanhalla kaavalla huomenna tuleepi täti sitten vierailulle, argh.

En ole bongannut ovulaatiota kertaakaan, en mistään oireista enkä satunnaisella tikuttelulla. Epäilyttää, mahtaako ovulaatiota olla ollenkaan ja se epätietoisuus vetää mielen aika matalaksi...

Kuvittelen koko ajan itselleni raskauden oireita, kun vatsaa nippailee ja välillä vihloo, tissit tuntuu oudon painavilta ja vähän aroilta.

Olen jonkin verran ylipainoinen (ikuisuuslaihduttaja), tupakoin jonkun verran ja etenkin nyt kesällä on mennyt alkoholia kaveriporukoiden eri illanvietoissa, mökkireissuilla ym aika runsaasti ja usein. Kaikki nämä pyörii nyt mielessä että pitääkö sitä koko elämänsä ja tapansa laittaa ihan uuteen uskoon, että raskautuminen olis mahdollista?? Ja samalla ei ole motivaatiota "ryhdistäytyä", kun ei edes tiedä onko mitään ovulaatiota. Onko teillä muilla tämänsuuntaista turhautumisen tunnetta vai elättekö kaikki muut puhtaina pulmusina elintavoiltanne?

Helpottaa tosi paljon ajatus tänne kirjoittelemisesta, vauvatoiveesta on niin vaikea puhua ympäriinsä ja haluaisin jotenkin pystyä vaihtamaan kokemuksia juuri näistä Teroista ja mikä kaikki voisi auttaa että tietäisi onko ovulaatio ja milloin ja miten voisi edesauttaa omaa raskaaksitulemistaan.

Kiitos jos jaksoitte lukea!! Tosi paljon tsemppiä kaikille vauvahaaveittenne toteutumiseen! <3
 
Terolut-mimmien toivelista 25.7.2011

enkeli85..........64/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
rae89.............kp63/29........22v.....2.lapsi.....yk2......2.tero
Fossiili............kp51/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
LadyBlue.......kp37/24-42...28v......1.lapsi.....yk12.....3.tero 1.clomi
Oliviaa............kp31/?..........23v.....1.lapsi....yk3......terotauko
Surya.............kp 25/25........27v......1.lapsi....yk4.........3.tero
Hennu86.........kp24/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp18/31........23v.....2.lapsi....yk7.......3.tero
Ambrosia85.....kp16/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk8.....6.tero
Kristiina84.......kp14/35-46...26v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
macy gray.....kp7/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk11.............




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 dpo 6


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
syysmyrsky


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Surya Teretulemasta!! :wave: Uudet ovat aina tervetulleita :)

Kiertojen pituudesta Teroluteilla. Mulla kierrot olivat tero-kiertojen aikana 27-28 päivää. Tosin olin possu ja aloitin terot vasta kp 16-17 "mukamas ovulaation" jälkeen. Ovisplussan kun sain testiin vasta kp 15. Otin terot aina illalla ja viimeisen teron jälkeen oli kaksi välipäivää ja kolmantena alkoivat menkat.

Elämäntavoista. Täytyy sanoa, että minä en ole mikään puhdas pulmunen. Tupakkaa poltan ja juon alkoholia. Toissaviikonloppuna tuli heiluttua humalassa pe sekä la, kun oltiin festareilla. Näin kesällä alkoholia on kulunut, mutta kuitenkin pienempiä määriä verrattuna vielä viime syksyyn tai viime kesään...
Painoa olen saanut vähän pois, kun olen välttänyt makeita herkkuja, sokerisia mehuja/limppareita, valkoista viljaa jne. BMI oli vielä keväällä 25.4 ja nyt se on 25. Vielä pari kiloa poies, niin olen taas normaalipainoisten skaalassa. Vyötärönympärys on maaliskuun jälkeen kaventunut 3,5 cm. Nimenomaan vyötärölihavuus on sellainen, mikä haittaa hedelmällisyyttä ja ovuloimista. MUTTA, niin tulee raskaaksi myös sellaiset, ketkä eivät ole normaalipainoisia, polttavat, käyttävät alkoholia, ehkä käyttävät jopa huumeitakin, syövät miten sattuu, eivät liiku jne. Mut he taitavatkin olla hedelmällisempää sorttia...
En todellakaan ala tässä elämään niin kuin olisin raskaana, koska yrityksessä voi mennä pirun kauan. Mutta pienetkin elämänmuutokset terveellisempään suuntaan voivat edes auttaa ovuloimista ja sitä myötä raskautumista.

ON: Täällä ollut tänään ihan menkkaolo ja lievää paineen tunnetta tuntun alavatsalla. Perkele jos tarkottaa sitä, etten todellakaan ole ovuloinut viime viikolla, vaan keho yrittää uudestaan... Finnejä ilmestynyt pari lisää ja naama on kuiva ku sahara... Tosi nätti olo.
 
Moikka,

mulle voi päivittää kp 2 ja 2 clomi ja monesko lie oli se yk? vittu 13 yk se sit on.. hautajaiset järjestetty ja rakas hyvästelty :/ nyt sitten alan hoitelemaan perunkirjoitusasioita.. puuh... Päätettiin miehen kanssa että vedetään vielä 1 clomi kierto ja sillä selvä, sit polille ja keksikööt viisaamaat millä mennään.

Nyt alkoi onneki loma, joten vähän rennommin voi ottaa. Hetkittäin surukin helpottaa hetkeksi.
 
Terolut-mimmien toivelista 26.7.2011

enkeli85..........65/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
rae89.............kp64/29........22v.....2.lapsi.....yk2......2.tero
Fossiili............kp52/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
Oliviaa............kp32/?..........23v.....1.lapsi....yk3......terotauko
Surya.............kp 26/25........27v......1.lapsi....yk4.........3.tero
Hennu86.........kp25/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp19/31........23v.....2.lapsi....yk7.......3.tero
Ambrosia85.....kp17/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk8.....6.tero
Kristiina84.......kp15/35-46...26v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
macy gray.....kp8/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
LadyBlue.......kp3/24-42...28v......1.lapsi.....yk13.....2.clomi
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk11.............




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 dpo 7


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
syysmyrsky


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Kiitos Hennu vastauksesta :)
minäkin voisin mukaan tulla eli kp17/40?, 27v, toinen lapsi toiveissa, yk 8, toinen terolut kuuri meneillään.
lapsukaista tosiaan yritetty vuoden päivät ja verikokeilla selvitelty että ne on kaikki ok, mutta silti lapsukaista ei kuulu eikä näy:/
helmikuussa plussasin mutta maaliskuussa menkat sitten alkokin :(
07 raskaus alko terolut kuurien aikana...nyt en vaan kuollaksenikaan muista oliko mulla oikeen kuuriluontosesti terot vai oliko vaan yks 10pv satsi...todennäkösesti kuitenkin ensimmäinen vaihtoehto koska oon täs vuoden aikana jo pari kertaa syöny ton 10satsin jotta ollaa saatu menkat alkaa kiertopäiviä kun ollut parhaillaan 72
eli toiveet on korkeella kun nyt vihdoin sain vinkumalla lekurista terolutit :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Matte07, teretulemasta joukkoon! :wave: Toivottavasti teillä tärppäisi tästä kierrosta :) Me ollaan ykköstä yritetty 7,5 kk.

ON: Täällä menossa dpo 9 ja dippasin tänään herkän r-testin (voi näyttää raskauden 6-15 päivää hedelmöittymisen jälkeen). Negahan se oli. Eilen illalla tuli autossa ja veneessä paha olo, mutta ne pistän helteen ja juomattomuuden piikkiin. Eilen aamulla olin sata varma, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, muttei ole näkynyt. Tosin viime kierrossakin menkat taisi alkaa kaks päivää sen jälkeen, kun menkkaolo saapui eli voisin odottaa vuotoa alkavaksi huomenna tai lauantaina. Ihanasti on ne ystävän häät lauantaina, niin ei varmaan ole kovin hehkeä fiilis, jos täti on kylässä...

Ja mua väsyttää! Voisin nukkua kellon ympäri. Olen nyt tällä viikolla laittanut herätyksen klo 9.30, ettei tule nukuttua niin älyttömän myöhään, kun on viiminen lomaviikko menossa. Silti valvon kevyesti klo 1-2 asti. Saatan tosin nukahtaa jo puolen yön aikaan ja voisin nukkua seuraavana päivänä puoleen päivään asti.

Mutta kiitos terottoman kierron, ei tosiaan vaivaa kaikenmaailman munisjomotukset ja alavatsan nippailut koko ajan. Hetkittäin tuntuu, muttei häiritsevästi.
 
Terolut-mimmien toivelista 28.7.2011

enkeli85..........67/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
rae89.............kp66/29........22v.....2.lapsi.....yk2......2.tero
Fossiili............kp54/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
Oliviaa............kp34/?..........23v.....1.lapsi....yk3......terotauko
Surya.............kp 28/25........27v......1.lapsi....yk4.........3.tero
Hennu86.........kp27/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp21/31........23v.....2.lapsi....yk7.......3.tero
Ambrosia85.....kp19/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk8.....6.tero
Kristiina84.......kp17/35-46...26v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
macy gray.....kp10/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
LadyBlue.......kp5/24-42...28v......1.lapsi.....yk13.....2.clomi
Matte07........kp17/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk11.............




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 dpo 9


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
syysmyrsky


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
on jokseenkin sekava olo ja menee hermo tähän armottomaan päänsärkyyn : /
tää on kyllä kummallisin kierto ikinä...
sillo kp8-11 oli tosiaan kauheita vihlasuja mahan oikeella puolella (munasarjoissa???)
smalla myös tosi kovaa menkkamaista juilintaa pitkin päiviä...
sitten kp13 eteenpäin ollu päänsärkyä joka vaan kovenee iltaa kohden ja iltasella aina tuntuukin kun joku paukuttas vasaralla nuppiin : /
joku ilta tässä mulla oli kauheen kylmä (sisällä 30astetta lämmintä :O ) ja sen jälkeen ollutkin aamusin kovin flunssanen olo joka häviää tunnin sisällä heräämisestä.
oon kauheen pirteenä ja ilosena mutta sit saatan ruveta ihan yks kaks itkemää mutta nekin kohdistuu vaan tuohon miäheen...voi raukkaa :D

ja sitten kun en oo pahemmi perehtyny noihin mitä kaikkee voi johtua ihan vaan tuosta terolutista...taidampa alkaa lueskelee :)
...ja taas juilii mahaa

tosiaa nyt kp 18 ja 4tero päivä
 
Howdy how!

Elossa ollaan, häät vaan painaa ihan oikeasti pikkuhiljaa päälle, eikä kotona oo ehinyt vapaapäivinäkään vaan olla. Kamalaa :LOL:

Päätin just eilen, että jätän terot nyt tästä kierrosta (Taas) veke.
Jo pelkkä tupakoinnin lopettaminen (Tiistaina tulee 3 viikkoa täyteen!) on saanu mun ihon reagoimaan ja milläs muulla tavalla kun hirveellä aknella, eikä viikon kohta viikon terolutin syönti oo tilannetta kyllä yhtään auttanut parempaan.

Tahdon nyt uskoa kovasti, että kun jätän terot pois, niin iho tasaantuu häihin mennessä, ja myös röökin myrkkyrippeet ois sen verta kadonnut, että iho rauhottuisi.

Tahdon myös uskoa, että kroppa alkaisi toimimaan normaalisti ilman teroja nyt kun tupakka on muisto vain, ja oon oikeesti alkanut liikkumaan.
 
Terolut-mimmien toivelista 1.8.2011

enkeli85..........71/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
rae89.............kp70/29........22v.....2.lapsi.....yk2......2.tero
Fossiili............kp58/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
Oliviaa............kp38/?..........23v.....1.lapsi....yk3......terotauko
Surya.............kp 32/25........27v......1.lapsi....yk4.........3.tero
Hennu86.........kp31/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp25/31........23v.....2.lapsi....yk7.......3.tero
Ambrosia85.....kp23/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk8.....6.tero
Kristiina84.......kp21/35-46...26v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
Matte07........kp21/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
macy gray.....kp14/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
LadyBlue.......kp9/24-42...28v......1.lapsi.....yk13.....2.clomi
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk11.............




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 dpo 13


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
syysmyrsky


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Dpo 9 ja 11 dipattu herkkä r-testi -> negatiivisii. Dpo 11 (lauantaina) jäi aamulla vessakäynnin yhteydessä vähän tuhrua paperiin. Laitoinkin sitten siteen, kun olo niin vahvasti "menkkamainen" :LOL: Eipä ole sen jälkeen tullut yhtään mitään. Perjantaina turvotti ja kiukutti. Olin niin sata varma, että menkat alkaa, mut ei... Arvatkaa vaan, onko toiveet heränny raskautumisesta?? Olen lukenut, että osalla raskautuneista on saattanut tulla ns. "kiinnittymisvuotoa" dpo 10-11... Huomenna dippailen taas. Onneksi on noita testejä varastossa :D

Matte07 Olisko ne sun kivut kp 8-11 voinu johtuu munarakkulan kasvamisesta? :) Ja osa reagoi ovikseen päänsäryllä. Kaikki on niin yksilöllistä :)

Ambrosia85 Toivotaan, että sun ihon tilanne tasaantuis ennen häitä! Ja onnea edelleen, kun oot onnistun olee polttamatta :) Jokainen savuton päivä on uusi voitto :)
 
Terolut-mimmien toivelista 2.8.2011

enkeli85..........72/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
rae89.............kp71/29........22v.....2.lapsi.....yk2......2.tero
Fossiili............kp59/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
Oliviaa............kp39/?..........23v.....1.lapsi....yk3......terotauko
Surya.............kp33/25........27v......1.lapsi....yk4.........3.tero
Hennu86.........kp32/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp26/31........23v.....2.lapsi....yk7.......3.tero
Ambrosia85.....kp24/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk8.....6.tero
Kristiina84.......kp22/35-46...26v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
Matte07........kp22/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
macy gray.....kp15/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
LadyBlue.......kp10/24-42...28v......1.lapsi.....yk13.....2.clomi
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk11.............




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 dpo 14


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
syysmyrsky


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Viimeksi muokattu:
R-testi negatiivinen, ovistestiin hieman vahvempi testiviiva kuin lauantaina (dpo 11). Eiköhän se täti sieltä kohta pärähdä.

Vai mitä luulette: JOS kiinnittyminen olisi tapahtunut dpo 10-11, koska näkyisi testissä...?
 
Heippa kaikille,

tännehän on tullut uusia ihmisiäkin :) tervetuloa vaan ja toivotaan että olisi lyhyt vierailu tällä palstalla. Täällä on clomit syöty ja olot on sen mukaiset. Hirveä pahoinvointi ja kuumat aallot. Mahaa nippailee välillä menkkamaisesti ja limat on huipussaan. Eilen aloiteltiin talletusten tekoa. Pitkästä aikaa olo on ihan hyvä, ikävä vaanii nurkan takana, mutta pakko mennä eteenpäin. Ollaan myös löydetty asunto josta tarjouksen tekoa mietitään :)

Oviksen bongailua olen tehnyt kp 7 asti, ei vielä ole plussaa tullut. tosin nyt vasta kp 10 menossa, tässä kierrossa en mene seuranta-ultraan, ainoastaan s-prog arvo kp 23, niin nähdään se ovis. Miehen simpat tutkitaan lähiaikoina ja kohtahan se poliaikakin on, vielä on toivoa kuitenkin että joskos tässä kierrossa tärppäis.

Hennu86 kyllä se niin on että luotettavinta olisi testata vasta dpo 19 jälkeen. Jos oviksen aikaan hedelmöityy, niin muniksella menee 5-7 päivää kiinnittymiseen aikaa, joskus jopa kauemmin ja siitä alkaa raskaushormonin eritys. Itse päätin nyt lopettaa nuo aikaiset testailut ja odottaa aina siihen dpo 19 koska rahaa vaan palaa ja alkaa ahdistamaan ne haamujen tulkinnat. Toki ymmärrän että ei jaksa odottaa, en minäkään aikaisemmin jaksanut, mutta nyt aioin jaksaa.

nyt plussapuhuria kaikille :D
 
Hennu86 Toivottavasti pian tapahtuisi jotain siellä suuntaan tai toiseen ettei siun tarvitsisi odottaa enää pitkään epävarmuudessa... :)

LadyBlue Olipas kivan positiivinen päivitys! Nyt vain peukut pystyyn että clomit tekis tehtävänsä! Ja tsemppiä asunnon ostoon. :) Voi kun saisi meille kaikille itsehillintää testien tekoon, niinhän testipakkauksessakin on että plussa kyllä näkyy selvästi ilman tulkinnan tarvetta. Miten teillä on edennyt koko prosessi vauvan tulemattomuudesta simppatesteihin? Mietin vain, että pitääkö niihin osata itse pyytää kun on yrittänyt kauemmin vai miten se juttu etenee?

ON: Täällä ei näy menkkoja, eikä plussaakaan. Harmittaa kovin että tää kierto on venynyt näin paljon ja taitaa venyä edelleen, ainakaan mitään oireita ei havaittavissa... Viimeisimmät kierrot on kuitenkin jääneet kp 30 tienoille ja ehdin jo toivoa, että kierrot ois tasoittuneet, mutta eipä taidakaan olla niin. Turhauttavaa taas odotella seuraavaa yk:ta! Jos kierrot alkaa nyt taas pidentyy selvästi, niin sit pitää marssia lääkäriin syksymmällä.
 
HEIPPA KAIKILLE! Mulla on nyt LOMA ja ajattelinpa tulla kertoilemaan kuulumisia taas pitkästä aikaa!

Viikko sitten alkuraskauden ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Pikkuinen vastasi viikkoja 8+4 eli viikolla taaksepäin on viikkoja kasassa, mitä viimeisten menkkojen mukaan laskettuna (neuvolassa laskevat aina sen mukaan). Laskettuaika siirtyi viikolla eteenpäin eli h-hetki olisi 4.3. Niin ja kutsumanimi on tirppana Pituutta hällä oli viikko sitten 2cm. Hyvin olen jaksellut, orastava huono oli kesti vain sen viikon verran, ajoittain saattaa tulla orastavaa huonoa oloa vieläkin, muttei kovinkaan usein. Todella vähällä olen päässyt oireitteni kanssa. Tissit on kyllä kasvaneet ja mieshän tykkää :D
 

Yhteistyössä