Terolut mimmit

Moimoi taas!

uusille tervetuloa :)

Ambrosia Hauskoja häitä :heart:

"kuumeilija" Ihana kuulla susta :heart:

Tässä on ollu kaikenmaailman touhua, nii ei oo kauheesti kerenny palstailee. Sillon tällön oon käyny kuulumisia lukemassa, mutta en oo sit kirjotellu mitään. täällä ei mitään hälyyttävää oo tapahtunu. Ei vieläkään menkkoja :(. Ens viikolla on soittoaika sille gynelle, sinne asti pitäs jaksaa oottaa. Ja olishan se kiva päästä jo uuteen kiertoon :).
 
Heippa tytöt :wave: Ihanaa kuulla teistä kaikista :)

LadyBlue Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä ja tärppi kävisi :) Ihana myös kuulla, että elämä hymyilee pikkuhiljaa :) Tuo asunnon löytäminen, tarjouksen tekeminen ym. on ihanaa aikaa :) Olisikin ihanaa, että olisi kärsivällisyyttä noiden testien tekemisessä :D Yritän nyt malttaa mieleni muutaman päivän, ellei täti tule kylään...

Oliviaa Tämä on todella turhauttavaa, kun ei pääse uuteen kiertoon :(

"kuumeilija" Ihanaa, kun kävit kertomassa kuulumisia ja onneksi kaikki on hyvin :)

Fossiili Siekin tuskailet pitkän kierron kanssa :(

ON: TURHAUTTAA!! Tein eilen iltapäivästä ovistestin ja ainoastaan viivanpaikka tuli (näin ei ole koko kierrossa käynyt). Sanoinkin isännälle, että jos se helvetin munasolu on nyt sieltä irronnut, niin ei tule plussaa tästäkään kierrosta. Ei nimittäin olla pupuiltu vähään aikaan. :'( Käy suoraan sanoen vituttaa, kun elimistö yrittää olojen ja testien perusteella tehtailla ovulaatiota kolmekin viikkoa! Meillä ei valitettavasti ole aikaa eikä energiaa pupuilla niin kauan : / Eiköhän meidän vauvahaaveet voi kohta jo kuopata...

Eilen kävin papa-kontrollissa. Homma sujui nopeasti ja kivuttomasti. Hoitsu sanoi, että ainakin paljaalle silmälle kaikki näytti todella hyvältä, mutta patologin lausuntohan sen totuuden kertoo. Sanoi vielä, että huomaa loppukierron olevan menossa, kun alkoi paikat vähän vuotaamaan, mutta ei sieltä tullut kuin pari tippaa... Parin viikon päästä tulee tulokset.
 
Jashoo! Taas alkaa jännäpäivät... alkaako menkat vai venyykö kierto. En jaksa edes plussaa pahemmin haaveilla, vaikka pakkohan se testi on loppuviikosta tehdä jossei siihen mennessä täti ole kurvannut paikalle :)

Varmasti tupakoimattomuuden (jo kolme viikkoa takana!) ja urheilun tulosta se, että kp 11-16 muniksissa tuntui ja kovaa (en bongaillu testein kun pari kertaa kp 10 & 11). Nyt sitte vihlailee aina välistä alavatsassa, ja tissit on ollu tosi kipeet..
Syytin tosiaan aluksi maratonpupuilua, mutta koska nyt on tissit ihan oikeasti kipeät eikä vaan nännit vähän arat mitä normaalisti jos tuo toinen innostuu niitä näykkimään, niin en pistä enää pupuilun piikkiin.
Pissahätäkin yllättää useammin, vaikkei rakko ole läheskään täynnä. Pitäs varmaan käydä tarkistuttamassa ettei oo vaan mitään infektiota.

Muuten tänne ei kuulu mitään. Yritän näistä oloista huolimatta nauttia tupakoimattomuudsta ja liikunnan ilosta ja hoitaa hääjuttuja. Onneks enää kolme viikkoa jäljellä! Sit tää stressi on ohi ;)

Ja jos jotain muuta positiivista vielä niin iho on alkanu vihdoinkin parantumaan (raju sinkkipasta & teepuuöljykuuri ollu päällä) ja hiukset.. tuntuu että ne kasvaa ihan silmissä.. tuuhentuu ja voi paremmin <3 Miks oon ikinä sortunu tupakoimaan :D ?

Plussatuulia ja tsemppiä teille joilla meinaa kierto venähtää!

Ootte ajatuksissa, ja pyrinkin usein lukemaan mitä tänne kuuluu :)
 
Terolut-mimmien toivelista 3.8.2011

enkeli85..........73/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
rae89.............kp72/29........22v.....2.lapsi.....yk2......2.tero
Fossiili............kp60/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
Oliviaa............kp40/?..........23v.....1.lapsi....yk3......terotauko
Surya.............kp34/25........27v......1.lapsi....yk4.........3.tero
Hennu86.........kp33/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp27/31........23v.....2.lapsi....yk7.......3.tero
Ambrosia85.....kp25/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk8.....6.tero
Kristiina84.......kp23/35-46...26v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
Matte07........kp23/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
macy gray.....kp16/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
LadyBlue.......kp11/24-42...28v......1.lapsi.....yk13.....2.clomi
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk11.............




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 dpo 15


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
syysmyrsky


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Oliviaa Meillä on vauvan yritystä takana nyt tasan vuosi, aikaisemminkin olen ollut ehkäisyttä n. 1 vuoden tuloksetta. Meillä vauvan yrittäminen lähti viime syyskuun alussa käyntiin, kun kävin endometrioosin takia taas operaatiossa, eli puhdistettiin endo pesäkkeitä, siitä lähtien ollaan yrittämällä yritetty. Meille leikkaava kirurgi sanoi silloin, että jos 6 kk:n sisällä ei tärppää niin lapsettomuuspolille lähetettä. Helmikuussa kävin sitten terveyskeskuksessa, josta erinäisten epäonnistenkin käyntien ja tutkimusten jälkeen saimme toukokuun alussa lähetteen lapsettomuuspolille. Sieltä tuli sitten kirjettä ja elokuun viiminen päivä on ensiaika meille molemmille, miehen simpat tutkitaan ensi viikolla. Minä turhauduin keväällä odotteluun ja varasin tututulle gynelle ajan, gyne sitten määräsi terolutit kiertojen epäsäännölliyyksien vuoksi.. kp 24-80 välillä pyöri. Ja kolmen terolutkierron jälkeen sain luvan aloittaa clomit. Viime kierto oli jo ilman teroja ja kierto venyi 35 päivän mittaiseksi, tosin viime kierron tragediakin saattoi aiheuttaa muutoksia kiertoon yms. Nyt tosiaan on sitten viimeinen clomikierto menossa ja saavat sitten polilla päättää mitä tehdään jatkossa??? tässä vuoden aikana takana 1 alussa keskeytynyt raskaus ja 1 haamuilija. Oviksen olen muutamia kertoja bongannut. Tässä kierrossa varmistuu ovis ihan verikokeella. Kannattaa itse varata aikaa omalle tk-lääkärille kun vuosi on kulunut, jos taustalla joku lapsettomuuteen vaikuttava sairaus niin jo aikaisemmin.

Täällä ei mitään erikoista ole. Talletuksia ja oviksen tikuttelua, ei ole vielä tikut hymynaamoja näytelleet :/ jospa se tässä tulee kp 15 tienoilla. Toisaalta miehellä alkaa simppatutkimuksen takia torstaina 5 päivän selibaatti, että silleen. Olikohan mitään järkeä sittenkään clomeja syödä? pitää varmaan torstaina talletella kunnon satsi, jos jokunen selviäis hengissä 5 päivää :D

Kuumeilija hyvältä kuulostaa nuo uutiset ja ihanaa että pieni voi hyvin. Hyvä että ei tarvinut kärsiä pitkään pahoinvoinnista.

Hennu nyt tsemppiä ja jos tuota hömelön tilastoa katsoo, niin millä kp:lla vaan voi plussata :D
 
LadyBlue > Miksi noin pitkä pidättäytyminen? :O Meillä oli ohjeessa niin, että mieluusti kolme päivää. Ilmeisesti liian pitkäkin seksitauko vääristää tulosta, mutta myös liian lyhyt. Näin minä asian ymmärsin. Tuo kolme päivää on kyllä sen verran lyhyt, että siemennesteen ollessa keskiverto hedelmöittyminen voi onnistua hyvinkin.
 
Heippa kaikille :)

Mulla tosiaan kierto venyi kaikkineen 75 päivään, oletan et menkat tässä yrittää alkaa!? Kiinnostais tietää onko muille käynyt vastaavaa kun mulle noiden terojen jälkeen, oli tosiaan elämäni eka kuuri eikä mitään kokemusta vastaavasta. Olin tosiaan maanantaina varma, että menkat alkaa, tuloksena pyyhkiessä yks aavistuksen punertava tuhru paperiin. Samoin eilen (ti) tuli vähäsen tuhrua pariin otteeseen päivän aikana ja tänään sit taas ei o tullu mitään!? Minkäänlaisia menkkakipujakaan ei ole ollut, vain maanantaina vihlaisuja alavatsalla. Ja normaalisti mulla niin kovat kivut et joutuu särkylääkkeitä napsiin. Vikasta terosta on nyt 4 päivää, eikös ne periaattessa nuo menkat ois jo pitäny alkaa? Pupuiltiin kyllä terojen aikana, mut raskauteen en kuitenkaan usko, en o siis ees käyny testiä ostaan. Olis kiva tietää onko muilla ollu vastaavaa, onko normaalia et terojen jälkeen menkat vois olla tollaset kivuttomat ja noin niukat? vai saako sitä taas lähteä lääkäriin kinaan... :/ mulle lääkäri tosiaan määräs yhden terokuurin ja jos sen avulla kierto ei muutu normaalimman mittaseks niin sit otetaan useempi kuuri..

Itsellä sama tilanne kuin monella muulla, käyn kyllä melkein päivittäin lukemassa muiden kuulumisia, mutta tuntuu että aika ei riitä päivittään omia :) Ja saapi päivitellä toisen yrityskierron alkaneeks (noista tuhruista järkeiltynä ois kp3) :) ja tämä kierto mulla tosiaan ilman teroja.
 
Hei kaikille :wave:

En ole täällä pitkilleen käynyt ja millään en jaksa käydä lukemaan teidän kirjotteluja ( ainakaan nyt ) joten en nyt ole kärryillä mitä täällä on tapahtunut.

Tulin vain päivittelemään,että kp 19/28 ja 4 terokuuri menossa, plussaa ei näy ei kuulu : /

Ja olihan miula ihan kysymys

Minkälaisia haittavaikutuksia teille on tullut? Olen tätä jo varmaan aijemminkin kysynyt, mutta en jaksa muistaa. Itselläni on ihan järkyttävän huono olo, tekis mieli oksentaa ihan justiinsa. Ja tämä oire pahenee jokaisen ohimenevän kierron myötä. Ei tässä hirveesti haluis minnekkään lähteä tän olon kanssa.

Tulis nopeesti kontrolliaika lääkäriin ni pääsis kyseleen!
 
Rae89 mulla samanlailla järkkyä oloo ja huimaa ihan suunnattomasti...tiedä sitten mistä johtuu.

Täälä eilen kp23 ja vuotoa tuli ihan juur sen verran että sanoo saa...aamulla rupes kovasti mahaa vääntää ja olin satavarma että nonii päästii sit taas tästäkin kierrosta...mutta eipä sitten päästykkään.kivut hävis ja niin hävis "vuotokin"...pitkin päivää kovin kummallista heikottavaa oloo ja mahassa omituinen painon tunne...ihan kun siel olis jotain "ylimäärästä"(samanlaista kun viime raskaudesta)
tänää aamulla tein testin (no johan nyt järkikin sanoo että liian aikasta mutta minkäs sitä itellee mahtaa) joka oli nega.
noh samalla sit pyyhkiessä tuli ihan hitusen verta...saa nähdä alkaako sit tänää kunnol vai mitä tapahtuu...
kuitenkaan ei mahaan satu eikä muutenkaa ole yhtää menkka olo.
tänää tosiaa viimonen tero tähän kieroo.
kovasti olis toiveikkain mielin kun viime raskauden epäilyt heräs tosiaa tuosta tuhrusta joka loppu kuin seinää...pohdimpas vaan että voiko tää kivuttomuus johtua teroista?

ja vähän lyhyeksihän tää kierto jääis jos nyt menkat alkas : /
 
Terolut-mimmien toivelista 4.8.2011

enkeli85..........76/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
Fossiili............kp61/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
Oliviaa............kp41/?..........23v.....1.lapsi....yk3......terotauko
Surya.............kp35/25........27v......1.lapsi....yk4.........3.tero
Hennu86.........kp34/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp28/31........23v.....2.lapsi....yk7.......3.tero
Ambrosia85.....kp26/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk8.....6.tero
Kristiina84.......kp24/35-46...26v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
Matte07........kp24/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
rae89.............kp20/28........22v.....2.lapsi.....yk4......4.tero
macy gray.....kp17/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
LadyBlue.......kp12/24-42...28v......1.lapsi.....yk13.....2.clomi
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk11.............




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 dpo 16


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
syysmyrsky


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Mullakin Terolutit aiheutti ainakin yhdessä kierrossa todella pahaa oloa eikä oksentaminen ollut kaukana. Samoin huimasi ja nippaili munasarjoja/alavatsaa jatkuvasti jokaisessa tero-kierrossa.

Nyt alan epäilemään, että mulla varmaan kasvaa joku helvetin kysta tuol munasarjoissa, kun yöllä heräsin siihen, että oikean puolen munasarjaa jomotti ihan helvetisti...

muoks. Ovistestissä aamulla taas tummempi testiviiva. Perkeleen PCO sanon minä!! Ja melkein loppusyksyyn asti pitäis odottaa, että pääsee jatkotutkimuksiin : /

Eilen hyvä ystäväni ilmoitti, että on pieniin päin :) :heart: Olen todella iloinen hänen puolesta (ei ollu suunniteltu juttu), mutta kyllähän mulla itku tuli puhelun jälkeen :'(
 
Viimeksi muokattu:
mä kuulin tässä myös pari kk takaperin että eräs ystävä on tullut raskaaksi (he eivät halunneet lapsia) ehkäisystä huolimatta ja päästin ärräpäitä kun asiasta kuulin...tuntuu niin epäreilulta että ihmiset vaan poksahtelee paksuks tuosta vaan vaikka eivät edes yritä sitten tehdään abortteja tai koitetaan vaan sopeutua siihen että tulee äidiksi.
kaikkein pahimmalta ehkä tuntuu että sitten valitetaan kun maha kasvaa ja kaikki on huonosti :(
ystävälleni sanoinkin että jos on noin tukala olla (raskaus ei vielä edes puolessa välissä) nii ei tarvi mulle valittaa että mä kyllä vaihtasin osia ihan koska tahansa
kyllä toki olen iloinen ystäväni puolesta mutta kun selvästi näkee että lapsi ei todellakaan ollut toivotta...toivottavasti asia kääntyisi vielä toisin
 
Matte07 Inhottavaa valitusta joudut kuuntelemaan : / Mun ystävä sanoi, ettei heillä tullut abortti edes mieleen ja tämä on nyt heidän kolmas lapsi, ns. "iltatähti". Lapsi otetaan ilolla vastaan, mutta ovat hieman hämmentyneitä itsekin.

Mutta, kyllähän se taas nousee pintaan, että helpoiten ne lapset saa alkunsa vahingossa. Hittoako tässä viittii mitään yrittää. Jos vaikka vaan palattais isännän kanssa normirytmiin eli seksiä ehkä 1-2 kuukauden välein ja katotaan, koska tärppää...
 
Heippa kaikille!

Olen myös itsekin ollut taustalla nyt jonkun aikaan, syynä lomailu ja se, että pää meinaaa välillä hajota tämän vauvatouhuilun kanssa. Mutta ihan ikävä on ollut ja olen kyllä lueskellut juttujanne. Jotenkin täällä saa niin hyvää vertaistukea, mitä ei aina ulkomaailmassa saa.

Kuumeilijalta oli ihana kuulla hyviä uutisia! :heart:

enkeli85 tuo olis voinut olla kuin meikäläisen suusta! Mulla venyi talvella kierto 78 päivän mittaiseksi. Aloitin terot ja kuurin jälkeen tuli muutaman päivän jälkeen muutama tippa. Noh, minähän sitten aloin hermoilla asiaa ja soitin lääkärille. Hän neuvoi, että odottelen jonkun aikaa ja jos kunnon vuotoa ei tule, niin uusi kuuri vaan naamaan(oli kirjoittanut 3kk). Minä jo ajattelin, että kuivunut olen koko eukko sisältä päin, kunnes 2,5 viikon päästä vikasta tabl. alkoi hemmetinmoinen vuoto. Siitä lähtien on menkat tulleet, joko teroilla tai ilman.
Eli odottele jokunen päivä, koska sullakin on niin pitkä tauko, että kroppa vaatii herättelyä. Jos vuotoa ei tule, niin nopeesti vaan lääkäriin yhteyttä. Tsemppiä! Positiivistahan tässä on se, että tällä hetkellä mulla tulee menkat ilman teroluteja :)

Rae89 Terolutien sivuvaikutukset: järkyt mielialavaihtelut(masis ja itkuherkkyys, vollotin aamusta iltaan) ja vatsan nippailut, luulin niitä kaikkia jopa raskausoireiksi. Tällä hetkellä oon onnellinen, jos ei tartteis enää teroja aloittaa, koska mun pääkoppaan ne vaikutti negatiivisesti. Muuten ne kyllä toi ne toivotut, eli vuodot takaisin.

Pahoittelen, etten pysty kaikille kommentoimaan, mutta olette mielessäni! :)

Vielä omanapailua Ollaan oltu rennommin tässä kierrossa, enkä siis tiedä yhtään ovulaatiosta ja onko sitä ylipäänsä tapahtunut. Nännit on tosi kipeet tällä hetkellä ja se herättikin mut testaamaan ma-iltana. Tein herkän r-testi, kääntelin sitä vaikka miten päin ja katsoin valoon ja kaikkea muuta tyhmää :ashamed: Ja tiedättekö, siinä häivähti jotain. Ei mitään selkeää haamua, ei sinne päinkään. Mutta sen verran olen negatestejä tehnyt, että tunnistan kyllä ihan selkeän negan. Jotain siinä ehkä oli. Tein eilen aamulla uuden testin, mutta nyt se oli ihan selkeä nega, ei mitään tulkinnanvaraa.

Eli enpä tiedä mitä ihmettä se ma-illan testi oli, jotenkin heräsi pieni toivo. Mutta tällä hetkellä en usko raskautumiseen, vaikka mahiksethan siihen vois olla. Epäilin nimittäin jo viime viikolla ovista, kun himot oli ihan mahdottomat :D Ja nyt ei mitään. Mutta rintojen kipuilu nyt enteilee ainakin tätiä, ja jos se sieltä porhaltaa lähiaikoina, niin luomukierto on ennätyksellisen lyhyt. Sekin on hyvä juttu :)

Plussaonnea kaikille!:heart:
 
Voi Hennu86kulta :hug:
On niin totta, että sitä on oikeassa elämässä näiden pettymysten kanssa niin yksin.
Joko ei viitsi puhua muille, tai sitten muut vaan "pamahtaa" paksuks puoli vahingossa, eikä niille tee ainakaan itse mieli sanallakaan edes sanoa että "no, oispa meidänkin vuoro joskus".. :(

Siksi tämä pino onkin niin kallisarvoinen <3

Meillä mies yrittää ymmärtää sitä että keskimääräisesti kerran kuussa oon ihan down, mutta ei sekään oikein jaksa enää lohdutella niinkuin alussa. Kai tän asian kanssa on vaan opittava elämään.. syö niitä teroja ja jossain vaiheessa clomeja ja ehkä joskus sitten tärppää..
Alkaa vaan itsekin olla aika väsynyt tähän jatkuvaan toivomiseen ja haaveiluun.

Öisin oon taas nähnyt unta siitä että olen raskaana ja/tai meillä on pienen pieni tyttövauva. No, on se hyvä että edes unessa mies saa pamautettua mut paksuks :D kai sekin jonkinlainen voitto on :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Ambrosia85 Tästä pinosta on kyllä ollut paljon apua, kun meitä samankaltaisia on niin paljon! IRL taidan seuraavan kerran asioista puhua sitten joskus, JOS tärppää.

Eräskin ystävä, joka tietää mun PCO:sta, totes mulle eilen, että pitää vaan jättää ovistikuttelut ja alkaa heti menkkojen loppumisen jälkeen harrastaa seksiä niin pirusti, mut vittuako se auttaa, jos munasolu ei irtoa?? En jaksa enää edes yrittää selittää, ettei tässä mistään seksin määrästä ole kysymys...

Ja ovistikkuja käytän just siks, että olis edes suuntaa antavaa tietoa, että koska se mahdollinen ovulaatio vois tapahtua. Jos me isännän kanssa pupuiltais esim. 3 viikkoa kiihkeällä tahdilla, niin alkais kyllä maistumaan puulta. Niin monta vuotta oltu yhdessä eikä olla koskaan oltu mitään panopupuja... Pari viikkoa menee vielä ihan jees, mutta sitten alkaa jo mieskin pyytelemään muutaman päivän taukoa :D

Mut onneks tänne saa purkaa tuntojaan!!!! :)
 
MG ei mitään hajua miksi 5 vuorokautta, niin tuossa polin lapussa sanotaan.. Mullakin oli käsitys että 36-72h pitää vähintään olla, mutta kyllä tuossa ihan selkeesti lukee että 5 vrk olisi hyvä olla selibaattia. Ota nyt selvää..??

Mulla on ihan kauhea olo. Nippailee molemmin puolin munasarjoja, mahaa särkee ja oksettaa. Voikohan tämä olla hyperin oireita. Helevetti, ovistesti näyttää hyvinkin negaa.. viiva vaan haalistunut kierron edetessä, joka päivä olen testin tehnyt aamupissasta klo 09. Pitää varmaan soittaa tässä viikonlopun aikana vaikka päivystykseen ja kysellä onko tämä normaalia, jos olo jatkuu.. Kirkasta limaa tulee.. olo on kuin etanalla :/ Jospa tulee vahva ovis nyt.. :D en tiedä vaan uskaltaako tässä yrittää, jos siellä on monta munasolua irtoamassa. Ekassa clomikierrossa oli se 1 johtofolli ja 1 pienempi ja sen takia ei nyt sitten ultrattu kun vaste hyvä...


Anteeksi omanapailu. Tarjous muuten tehty asunnosta.. :D

Hennu86 :hug:
 
Hennu pieni:hug: Tiedän erittäin hyvin tunteesi. Mä olen samassa paatissa sun kanssa ja meitä on täällä myös aika monta muuta. Se lohduttaa, vaikka toisaalta on ikävää, miten moni joutuu pitkään yrittämään. Mielestäni saa itkeä ja olla välillä surullinen, koska tässä on isoista asioista kyse. Ei ole mikään pikku juttu yrittää kuukaudesta toiseen(ehkä vuodesta toiseen) ja todeta joka kuukausi saman asian. Mutta toisaalta, me ei voida tietää saadaanko koskaan vauvaa, joten meillä on toivoa. Pitää vaan jaksaa yrittää. Niin kauan kuin on elämää on toivoa, eiks joo? :heart: Jaksamista!

LadyBlue kovasti tsemppiä ja onnentoivotuksia oviksen löytymiseen! Toivon kovasti teille nyt sitä onnea :hug:

ON: Sain eilen kuulla kaverin raskaudesta ja kyllä otti koville, vaikka olen aidosti ja vilpittömästi heidän puolestaan onnellinen. Mun r-testit näyttää myös negaa, en tiedä mitä se alkuviikon häivähdys sitten oli. Eilen itketti illalla kaikki mahdollinen. Meillä ei ukko ihan täysin ymmärrä tätä kaikkea. Yrittää kuunnella, mutta ei täysin ymmärrä. Oireet viittaa menkkoihin, joten odottelen niitä tässä lähiaikoina. Tästä tuliskin aika kivan pituinen kierto, jos näin käy.

ps. mulle saapi päivittää listalle yhden ikävuoden lisää tältä viikolta. Kolmekymppiset lähestyy uhkaavasti ;)
 
Moikka! Kirjotan tännekkin kuulumisia pitkästä aikaa! Eli meilläkin se plussa viimein tipahti eli voi lisätä plussanneisiin :) Tänään tein plussatestin ja olo on aika uskomaton :) Vihdoinkin kaikkien vastoinkäymisten jälkeen! Eli ikä 22,1.lapsi,3tero kierto ja yk 16
 
mä en ole jaksanut kirjoitella tänne kun on mieli niin maassa.. :/ testi näytti negaa.. epäilen etten ovuloi.. voinkohan mä vaatia joitakin testejä? Tai jotain lääkkeitä tukemaan sitä että ovis tapahtuisi.. on niin kovin raskasta odottaa uutta raskautta kun keskenmenosta on 9kk ja kaikkialla tutut ja ystävät kertovat uusista raskauksista.

Ainiin ikää mulle on tullut lisää joten tonne vois lisää et olen 24:)
 
Hennu hurjasti :hug:. Tää on kyllä niin tarpeellinen ketju ku voi vaan olla. Pahanolon voi aina purkaa tänne ja saa joka kerta tarpeellisia virtuaali halauksia takaisin :heart:

Kristiina onnittelut ja pahoittelut vanhenemisesta ;)

Kultakimpale pahoittelut negasta :hug:. Kannattaa ottaa yhteyttä gyneen ja kysellä mieltä askarruttavista asioista. Mulla on soittoaika gynelle ens viikolla, sitten pääsee taas etenemään mun hoitojen kanssa. Miehen testitulokset oli keskivertoa paremmat :). Luulen että saan uuden terokuurin, koska menkkoja ei tosiaan tule ilman niitä, plus siihen vielä kenties clomit. Mutta sen näkee sitten kun soitellaan...

Syysmyrsky syli täydeltä onnitteluja :heart:

ON ens viikolla gynen soittoaika, muuten mennään samaa menkatonta aikaa :)
 
Viimeksi muokattu:
nyt en enää tiedä että oliko se keskiviikko kp 1 vai jatkuuko tää kierto nyt sit edelleen :O
keskiviikosta asti ollu sellasta ihme tiputteluvuotoo...tai siis ei voi kyllä mitenkää päin kääntää tuota edes vuodoks vaan ennemmin sitä tiputtelua joka tuskin tulee edes siteeseen asti...pikkuhousun suoja riittäny vallan mainiosti jos siihen nyt o sattunu muutama tippa tulemaan :O ja siis tiputtelu tulee pääsääntösesti aamusin
ei menkka juilintaa tai yhtää mitään muutakaan.
huomenna kyl tesmailen näyttääkö testi mitää...pohdimpa vaan että voisko vuoto olla noinkin vähästä sit terojen myötä vai mitä hittoo :O
 

Yhteistyössä