Heippa kaikille!
Olen myös itsekin ollut taustalla nyt jonkun aikaan, syynä lomailu ja se, että pää meinaaa välillä hajota tämän vauvatouhuilun kanssa. Mutta ihan ikävä on ollut ja olen kyllä lueskellut juttujanne. Jotenkin täällä saa niin hyvää vertaistukea, mitä ei aina ulkomaailmassa saa.
Kuumeilijalta oli ihana kuulla hyviä uutisia! :heart:
enkeli85 tuo olis voinut olla kuin meikäläisen suusta! Mulla venyi talvella kierto 78 päivän mittaiseksi. Aloitin terot ja kuurin jälkeen tuli muutaman päivän jälkeen muutama tippa. Noh, minähän sitten aloin hermoilla asiaa ja soitin lääkärille. Hän neuvoi, että odottelen jonkun aikaa ja jos kunnon vuotoa ei tule, niin uusi kuuri vaan naamaan(oli kirjoittanut 3kk). Minä jo ajattelin, että kuivunut olen koko eukko sisältä päin, kunnes 2,5 viikon päästä vikasta tabl. alkoi hemmetinmoinen vuoto. Siitä lähtien on menkat tulleet, joko teroilla tai ilman.
Eli odottele jokunen päivä, koska sullakin on niin pitkä tauko, että kroppa vaatii herättelyä. Jos vuotoa ei tule, niin nopeesti vaan lääkäriin yhteyttä. Tsemppiä! Positiivistahan tässä on se, että tällä hetkellä mulla tulee menkat ilman teroluteja
Rae89 Terolutien sivuvaikutukset: järkyt mielialavaihtelut(masis ja itkuherkkyys, vollotin aamusta iltaan) ja vatsan nippailut, luulin niitä kaikkia jopa raskausoireiksi. Tällä hetkellä oon onnellinen, jos ei tartteis enää teroja aloittaa, koska mun pääkoppaan ne vaikutti negatiivisesti. Muuten ne kyllä toi ne toivotut, eli vuodot takaisin.
Pahoittelen, etten pysty kaikille kommentoimaan, mutta olette mielessäni!
Vielä
omanapailua Ollaan oltu rennommin tässä kierrossa, enkä siis tiedä yhtään ovulaatiosta ja onko sitä ylipäänsä tapahtunut. Nännit on tosi kipeet tällä hetkellä ja se herättikin mut testaamaan ma-iltana. Tein herkän r-testi, kääntelin sitä vaikka miten päin ja katsoin valoon ja kaikkea muuta tyhmää :ashamed: Ja tiedättekö, siinä häivähti jotain. Ei mitään selkeää haamua, ei sinne päinkään. Mutta sen verran olen negatestejä tehnyt, että tunnistan kyllä ihan selkeän negan. Jotain siinä ehkä oli. Tein eilen aamulla uuden testin, mutta nyt se oli ihan selkeä nega, ei mitään tulkinnanvaraa.
Eli enpä tiedä mitä ihmettä se ma-illan testi oli, jotenkin heräsi pieni toivo. Mutta tällä hetkellä en usko raskautumiseen, vaikka mahiksethan siihen vois olla. Epäilin nimittäin jo viime viikolla ovista, kun himot oli ihan mahdottomat
Ja nyt ei mitään. Mutta rintojen kipuilu nyt enteilee ainakin tätiä, ja jos se sieltä porhaltaa lähiaikoina, niin luomukierto on ennätyksellisen lyhyt. Sekin on hyvä juttu
Plussaonnea kaikille!:heart: