Terolut mimmit

LaduBlue Kiitos vastauksesta! Taas paljon uutta tietoa. :)

Syysmyrskylle onnea plussasta!

Hennulle Paljon jaksamisia. Välillä tää vaan tuntuu niin epäreilulta. Onneksi täällä tosiaan on kohtalotovereita, vaikka ei tätä tietysti kenellekkään toivoisi. :(

ON: Tänne voi päivitellä kp 3, yk 4. Eli täti tuli kyläilemään eikä kierto jäänyt jumittamaan, JES! Kierto jäi 41 päiväiseksi, ei onneksi venähtänyt tuon enempää. :) Nyt uuteen kiertoon, mutta aika pessimistinen asenne valitettavasti. Vaikka yritys onkin vasta alussa, niin kovin huolestuttaa, että miten tässä käy, hiton PCO! En tiiä yhtään ovuloinko edes...

Siispä, auttakaas taas aloittelijaa: Miten teillä muilla PCO:laisilla on ovulaatiotestit toimineet? Onko suosituksia testimerkeistä?
 
Terolut-mimmien toivelista 8.8.2011

enkeli85..........80/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
Fossiili............kp65/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
Surya.............kp39/25........27v......1.lapsi....yk4.........3.tero
Hennu86.........kp38/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp32/31........24v.....2.lapsi....yk7.......3.tero
Ambrosia85.....kp30/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk8.....6.tero
Kristiina84.......kp28/35-46...27v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
Matte07........kp28/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
rae89.............kp24/28........22v.....2.lapsi.....yk4......4.tero
macy gray.....kp21/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
LadyBlue.......kp16/24-42...28v......1.lapsi.....yk13.....2.clomi
Oliviaa............k4/?..........23v.....1.lapsi....yk4......terotauko
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?..................22v......1.lapsi......yk 4




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 (dpo 20) dpo 1/2


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
syysmyrsky Hurjan paljon onnea!! :heart: Ihanaa, kun meidänkin pinoon saadaan lisää plussaajia :) Me muut tullaan kyllä perässä :)

Kristiina84 Kyllähän tässä välillä mielessä käy, että mitä jos ei koskaan voi saada omia lapsia...? Mutta, mielummin pitää ajatella positiivisesti ja miettiä, että tulevaisuus on myös meille valoisa :)

Oliviaa Hienoa, ettei kiertosi venähtänyt liian pitkäksi :)

PCO ja ovistestit. Sitähän sanotaan, että PCO:laisilla ovistestit eivät välttämättä toimi ja näyttävät vääriä plussia. Mullakin tässä kierrossa näytti suht vahvaa testiviivaa aina sieltä kp 7 asti. Pari kertaa olen saanut ihan puhtaan negatiivisen/viivan paikan. Itse olen nyt käyttänyt Pregcheck-merkkisiä testejä ja kyllä niillä ne LH-huiput löytää, mutta se ovisplussahan ei takaa sitä munasolun irtoamista. Mutta jos Oliviaa sinun kiertosi jäi 41 päivän mittaiseksi, niin todennäköisesti olet ovuloinut 12-16 päivää sitten :) Jos kierto jää esim. 70 päivän mittaiseksi (kuten mulla alkuvuonna), niin silloin ei todennäköisesti ole ovulaatiota tapahtunut, elimistö ei enää jaksanut yrittää ovuloida ja kohdun limakalvo oli sen verta paksu, että vuoti ulos.

Kiitos teille ihanat ihmiset tsempeistä :heart:

Nyt olen laiska ja copy-pastetan toisesta pinosta, mutta on niin pitkä stoori mun la-iltapäivästä :D

ON: Täällä oli mielenkiintoinen lauantai-iltapäivä. Rötväilin yksin kotona ja joskus iltapäivästä alkoi ylävatsaan sattua ihan perkeleesti. Aattelin, et aikaisemmin syömäni leivät ne siellä temppuilee ja toisena vaihtoehtona tuli mieleen, että iskeekö tässä 10 vuoden tauon jälkeen kunnon yrjötauti. No, ylävatsalla kivut alkoivat helpottaa, mutta siirtyivätkin alavatsaan! Tuntui, että koko kohtu kramppasi ja mietin, että NYT sieltä alkaa ne menkat. Ja oli muuten niin kipeä alavatsa, että yrjö multa sitten tuli.

Njääh. Kipu paikallistui oikeaan munasarjaan ja muistan lukeneeni muiden kokemuksia, että ensimmäinen ovulaatio mooooonen vuoden jälkeen voi olla hyvinkin kivulias. Ei muuta kuin kyyryssä löllersin vessaan ja dippasin ovistestin: todella vahva testiviiva parissa minuutissa. Ei kuitenkaan ihan plussa ja mietinkin, että olisiko LH-huippu voinu olla pe-iltapäivästä? Tiedä häntä. Vähän myöhemmin mittasin lämmön ja se oli 36 astetta (mulla normi 35.2). Päättelin tästä, että ne mun "menkkatuntemukset", valkkarin lorahtelut, alavatsan nippailut olivatkin valmistautumista ovikseen??

Vielä eilen oli alavatsa ja alaselkä hieman hellinä, mutta nyt ei mitään. Isäntä oli lauantaina vanhempiensa luona ja laitoinkin hänelle viestiä, että kun kotiin tulee, niin makuuhuoneen puolella odottaa eräs homma :D Saas nähdä, riittääkö se mihinkään. Olin ihan valmistautunut menkkojen tuloon, joten ei oltu viime viikon aikana oikein hommailtu :(

Täällä siis menossa dpo 2 / kp 38. Toivoa raskautumisesta tuskin on.
 
Jep, nyt on Gynen kanssa juteltu... Hää ku ei tosiaan lapsettomuutta enää hoida, nii pyysi varaamaan ajan samalle lääkärille, jolla mies kävi näytettä antamassa :). Ja tällasella nimikkeellä kyseinen lääkäri toimii: LL, naistent. ja synn. erikoislääkäri, IVF-lääkäri. Luulis tuon jo jotain asioista tietävän. Gyne sano puhelimessa että ensin pitäs testata että ovuloinko ja sitten lääkkeet kehiin tuloksen mukaan. Ihanaa, että taas ollaan vähän viisaampia. Kysy että kuinka akuuttitilanne tää raskautuminen on, että onhan sulla jo ikää 31 :D. Tietoinen olen siitä että ikää kertyy koko ajan :D :D. Huomenissa sitten soitan aikaa tuolle erikoislääkärille. Jänskättää :)
 
Terolut-mimmien toivelista 10.8.2011

enkeli85..........82/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
Fossiili............kp67/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......tauko
Hennu86.........kp40/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
Kristiina84.......kp30/35-46...27v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
Matte07........kp30/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
rae89.............kp26/28........22v.....2.lapsi.....yk4......4.tero
macy gray.....kp23/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
LadyBlue.......kp18/24-42...28v......1.lapsi.....yk13.....2.clomi
Surya.............kp14/25........27v......1.lapsi....yk5.........tauko
Oliviaa............k6/?..........23v.....1.lapsi....yk4......tauko
kultakimpale2..kp4/31........24v.....2.lapsi....yk8.......tauko
Ambrosia85....kp3/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9.....tauko
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?..................22v......1.lapsi......yk 4




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 (dpo 22) dpo 3-4


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug: Ei tämä helppoa ole.

Fossiili Ihanaa, kun teillä hommat etenee :) Toivottavasti saisit jotain selkeyttä ovuloimiseen.

ON: Täällä kait menossa dpo 3-4? Eilen illalla oli havaittavissa rinnoissa arkuutta (!!) ja kuiva kausi on alkanut. Sen oikein tuntee, miten paljon kuivempi on verrattuna esim. kahteen edelliseen viikkoon. Mie niiiiin toivon, että olisin ovuloinut. Painokin on tippunut nyt yhteensä 3,5 kg viime huhtikuun jälkeen :) Jokainen pudonnut gramma on vain kotiin päin ja BMI:n mukaan olen jo normipainoinen :)

Jos kp 55 ei näy tätiä (eikä plussaa), niin haen ne terot. Syyskuun lopulle varasin alustavasti gyneajan. Saa ultrata noi mun munasarjat, et onks tilanne yhtää parantunut vai menny huonompaan suuntaan. Tästä tulee siis pitkä kierto, mut haluan antaa mun elimistön yrittää...

muoks. Kattelin tota meidän listaa ja aika monella nyt menossa tauko teroista tai muista hormoneista. Toivottavasti meidän kropat alkais pikkuhiljaa toimimaan.
 
Viimeksi muokattu:
Heissan kaikille!

Syysmyrsky sydämelliset onnittelut! :heart:

Olen lukenut kaikki viestit ja olette olleet ajatuksissani!
Pahoittelen siis tämän kertaista omanapailuani :ashamed: Mulla tärisee kädet. Silmieni edessä on kaksi r-testiä, joissa on haamut! Olen odottanut tässä viime päivät menkkoja, tissit on tosi kipeet ja alamahaa juilii koko ajan. Selvät menkkaoireet siis. Ostin tänään jo kaupasta siteitäkin valmiiks. No, mulle tuli sellainen kumma tunne tuossa alkuillasta ja löysin kaapista yhden r-testin. Ja siihen piirtyi melkein heti toinen viiva, tosin haamu. Säntäsin suurin piirtein suoraan vessasta autolle ja ajoin cittariin ostamaan lisää. Tein äsken pregchecin testin ja kyllä, siihenkin ilmestyi hailakka viiva. Haamussa on vaaleanpunaista, mutta heikko se vielä on. Oviksesta ei mitään hajua, tämä kierto on menty rennolla fiiliksellä enkä ole siis tikuttanut. En siis tiedä yhtään, pitäisikö viivojen olla jo vahvempia.
Olen ihan sekaisin, meinasin lähteä sinne kauppaankin ilman housuja :D

Oli tämä nyt kunnon plussa tai ei, niin tämä on jo nyt omistettu kaikille pco- ja teronaisille!
Kaiken tuskan, itkujen, hormonien ja kaiken tämän v*****ksen jälkeen tämä antaa toivoa. Tulen kertomaan, heti kun testaan tässä lähiaikoina lisää. Pitäkää rakkaat kanssasisaret peukkuja!:heart:

Tsemppiä ja plussatuulta kaikille!!!
 
Tervehdys kaikki! :wave:

Tulin kuulumisia katsomaan ja täällähän olikin AIVAN IHANIA UUTISIA :heart: ONNEA Kristiina ihan mahottamasti, ihanaa että plussasit viimein :heart: :) Viivan vahvistumisia ja vauvalimaa!!!! seurailen sun viivojen kehittymistä, mutta kyllä ne vahvistuu ;)

Syysmyrskykin näköjään plussannut, onnea sinullekin kovasti :heart:

Täällä on päästy jo jkv raskausoireiden makuun, eka neuvolankin takana ja saatiin nähdä pikkuisen sydämen syke ruudulla kun ei suostunut vielä doplerille ilmoittamaan itsestään :)

Kovasti plussatuulia kaikille teille ihanille naisille :)

T. Hömelö ja pikkuinen rv 10+0
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Onnea Kristiina ja onnea syysmyrsky.. kesän helteet ovat tehneet tehtävänsä ja onneksi tämäkin pino taas lyhenee :).. Hömelö ihania uutisia, toivon sydämmestäni että teillä kaikilla menee raskaus hyvin.

Meillä simppa tulokset huomenna saadaan. ja tänään klo 16 digi testiin hymynaama oviksen merkiksi, kauheesti talletuksia ja piti vielä oikein varmistaa prechekin ovis testillä ja kyllä se on niin plussa että huh! kp 18 siis ovis ja toinen clomi kuuri, nyt perkele se tärppi :D..

Mut voi siis lisätä jännääjiin huomenna dpo 1 ..

plussapuhuria nyt tänne kaikille toivottelen ...puuuuuuuh!! ja varmaan tosta kirjoituksesta voi lukea, että olen niin onnellinen tosta selkeästä ovis plussasta..
 
Ihania uutisia Kristiina! :)) Tule pian kertomaan miten viiva vahvistuu! :) Paljon tarrasukkia!!

Ladyblue: Siullakin alkaa nyt sit jännäily. Peukut pystyyn ja plussatuulia! Tuu kertoo simppatuloksista, toivottavasti saisitte iloisia uutisia. :)
 
Miehen simppatulokset : täydelliset.. ei kuulemma ole tollaisia tuloksia vähään aikaan tullut vastaan :) siittiöitä oli 70 mil. ja 98 % normaaleja ja hyvin eteenpäin liikkuvia, ei vielä muita tarkkoja, kun sai vain soittoajalla vastaukset, mutta siis miehessä ei mitään vikaa... jotain lohduttavaa edes..
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Terolut-mimmien toivelista 12.8.2011

enkeli85..........84/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
Fossiili............kp69/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......tauko
Hennu86.........kp42/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
Kristiina84.......kp32/35-46...27v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
Matte07........kp32/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
rae89.............kp28/28........22v.....2.lapsi.....yk4......4.tero
macy gray.....kp25/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
LadyBlue.......kp20/24-42...28v......1.lapsi.....yk13.....2.clomi
Surya.............kp16/25........27v......1.lapsi....yk5.........tauko
Oliviaa............k8/?..........23v.....1.lapsi....yk4......tauko
kultakimpale2..kp6/31........24v.....2.lapsi....yk8.......tauko
Ambrosia85....kp5/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9.....tauko
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?..................22v......1.lapsi......yk 4




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 (dpo 24) dpo 5-6
LadyBlue dpo 2
Kristiina84 haamuilee :popcorn:


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Heips!

LadyBlue Mahtavia uutisia!! Hienoa, että asiat on ainakin miehen osalta kunnossa, nyt vaan toivotaan, että tärppi käy ja tämä kierto on nyt viimein se kierto. Plussatuulia puhaltelen ja tsemppiä :whistle:

ON: Aamulla testattu taas liuskatestillä ja viiva on ehkä aavistuksen vahvistunut keskiviikosta. Mutta edelleen se on reilusti haaleampi kuin kontrolliviiva. Ja sekös meikäläisen saakin epäilemään, koska jotenkin on tunne, että sen pitäisi olla vahvempi. Tarkkaa tietoa mulla ei ole tärppiajankohdasta, aavistelua vaan. Tästä syystä en uskalla itseäni vielä plussanneihin ilmoittaa. Oireita kyllä on jonkin verran, mutta katsellaan nyt rauhassa :)

Kiitos tsempistä!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Hei Mimmit piiiitkästä aikaa!
Enpä uskaltanut edes katsella viestejä milloin heitin vauvahaaveet koppaan.. ja siellä ne ovat olleet tähän päivään asti. Terotkin jäivät kesken silloin joskus talvella ja menkat tulleet miten sattuneet. Paitsi nyt kesällä tulleet aika säännöllisesti.. nyt vain täti myöhässä ja aamulla ajattelin testailla,jotta en haaveilisi taas turhaan.. Mutta kappas: apteekin omassa testissä haalea viiva. Siis haaleampi kuin kontrolliviiva,mutta ihan selkeä viiva..
Nyt on tän mimmin pää ihan pyörällä ja pelottaa tehdä uusi testi.. kävin hakemassa predictor-testin ja nyt lueskelin palstoilta ettei ole se luotettavin. Pää on niin täynnä ajatuksia,iloa ja pelkoa.. Oli pakko tulla tänne avautumaan,vaikka en teroi nyt syökkään..Mutta viime syksynä tämä oli ainoa paikka mihin avautua ja turvallinen vaihtoehto tällä hetkellä purkaa ajatuksia..
Tsemppailua kaikille palstalaisille ja plussatuulia! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Heippa!

Inizial onnea! :heart: Onpa ihana kuulla, että tärppi on käynyt yrityksestä huomimatta. Tai ainakin ihana uutinen on päässyt kuitenkin yllättämään :) Itsekin tässä viikolla plussanneena olen päästäni pyörällä, mulla myös viivat haaleemmat, mutta eilen sain CB: digiin Raskaana 1-2 joten ehkä uskalla itseni plussanneeksi laittaa. Voithan sinä kokeilla sitä predictoria(ei ole siitä itsellä kokemusta) ja jossain vaiheessa myös sitä digiä. Se kuitenkin on selkeä! Tsemppiä ja viivan vahvistumista toivotellen täällä toinen epäuskoinen :)

Eli mulle jos uskaltais päivittää: plussa 10.8.2011, kp 30/35-46, YK 7, terolut-tauko, ikä 27. Kiitos! :)

Plussatuulia kaikille sydämestäni toivottelen! Tämä on ollut uskomaton tukiporukka, joka on auttanut tällä matkalla suuresti. Itse olen tällä hetkellä terolut-tauolla, mutta uskon niillä olleen vaikutusta siihen, että kierrot säännöllistyivät kesän aikana ja ovulaatiokin alkoi tapahtua. KIITOS TEILLE :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Kristiina84 Voi sinua, oon niin ilonen sun puolesta :) :heart:

Inizal Varovaiset onnittelut!! :) Ei muuta kuin uutta testiä kehiin! Kyllä ne viivat siitä vahvistuu :)

ON: Tänne ei mitään. Kuiva olo jatkuu, tisseissä ei mitään, alavatsalla joskus pieniä nippasuja ja pari päivää sitten puski naamaan 3 kunnon finniä kuin puskista... Ja näin sunnuntain kunniaksi on sellainen kiukkuolo. Oikein kunnon PLAAH-olo! Eilen aamulla tuntui alavatsalla siltä, että menkat voisi alkaa, mut ei ole mitään näkynyt. Reilu viikon kun vielä kärvistelen, niin sitten ne terot taas avuksi.
 
Terolut-mimmien toivelista 14.8.2011

enkeli85..........86/?..............26v....1.lapsi......yk1......1.tero
Fossiili............kp71/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......tauko
Hennu86.........kp44/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
Matte07........kp34/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
rae89.............kp30/28........22v.....2.lapsi.....yk4......4.tero
macy gray.....kp27/32-35...31v.......2.lapsi.....yk20.....3.clomi
LadyBlue.......kp22/24-42...28v......1.lapsi.....yk13.....2.clomi
Surya.............kp18/25........27v......1.lapsi....yk5.........tauko
Oliviaa............kp10/?..........23v.....1.lapsi....yk4......tauko
kultakimpale2..kp8/31........24v.....2.lapsi....yk8.......tauko
Ambrosia85....kp7/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9.....tauko
Nancy............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?..................22v......1.lapsi......yk 4
Kristiina84.....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi......yk7...terotauko




Jännä-klubi :confused:

Hennu86 (dpo 26) dpo 7-8
LadyBlue dpo 4


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Päivittelen tässä välitiedot: eilen aamulla oli pakko käyttää tuo predictor-testi, ja sama kuin apteekin testissä.. kontrolliviivaa selkeästi haaleampi viiva, mutta viiva selkeästi eli ei mikään haamu. Jollain tasolla ymmärrän, että ei sitä viivaa tule ilman istukkahormonia, mutta toisaalta kaipaan yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva.. Eli tänään yövuoron jälkeen TAAS apteekkiin ja toivottovasti huomenna olis selkeämpi tulos.. :confused:
 

Yhteistyössä