Terolut mimmit

Voi Kristiina :(:hug: Voimia, tiedän niiin tuon sun tunteen kuten moni muukin pitempään yrittänyt.. Ovisplussa ja kierron lyhentyminen kuitenkin hyvä juttu, varmasti tuo plussaa lähemmäs! Sinulle soisi jo plussan :heart: Minkäs mittaiseksi tämä kiertoisi jäi?

kuumeilija kiitos muru kovasti :heart: :heart:

Tässä vaiheessa ei voi kun toivoa että edes huomenna menkkani alkaisivat, niin kierrosta tulisi 42 mittainen kuten edellinen luomukierto, kai se jo jotain hyvää merkkais että kierrot saman mittaiset? Nyt kiinnitän huomioni kilpirauhasasioihin, koitan itteni saada testeihin pian, tuntuu vaan niin moni asia sen puolen ongelmaan sopivan että..

Ambrosia voi kissa poloasi!
 
Kristiinalle paljon voimia täältäkin! Varmasti kierron lyhentymisestä on hyötyä, ainakin piianinen odotteluaika aina kierron loppupuolella lyhenee.. on se vaan silti niin turhauttavaa!

Ambrosia Kuulostaa niin ihanilta nuo teidän häävalmistelut! Meillä oli häät keväällä, ja voi kun sen päivän vain saisi takaisin. <3 Valmisteluistakin kannattaa nauttia täysillä! :) Millaiset häät teille on tulossa?

...muokattu väärä nimi.
 
Viimeksi muokattu:
Oliviaa Meillähän oli tossa pari viikkoo sitten 1 vuosipäivä :heart: :)

ON Ei menkkoja vieläkään :mad:, ei minkäänlaisia. Huomenna aamusta taasen testaan, vaikka aina se vaan tuntuu turhalta, ku se nega siihen testiin kumminkin tulee :(
 
Kävin tikuttamassa ovistestin ja taasen näytti milliä vaille plussaa :O, siis mitä helkuttia? Onkohan se viiva olleskaan tässä välillä haalistunu :D. Huomenna siten r-testi

Ja miten se nyt oikein on, voiko niitä oviksia ollu useempia kierrossa? Ja onko aina tärppimahollisuus sillon vai kuinka? Vai kiusaako mun kroppa vaan mua nyt ihan urakalla :D
 
Oliviaa:D
Häät on noh.. kai ne normaalit on ? Kutsuttujen lista levis 100:n henkeen, kun tavoite oli 70, mutta eiköhän osa peru? Ihan kirkkohäät on ja jatkopaikkana työväentalo..
Jottei hankalaks menis niin pappi on paikkakunalta A lainassa, häät on paikkakunnalla B ja astuaan itse paikkakunnalla C :LOL:

Täällä odotellaan tädin häipymistä :) Jepujee, siistiä että on täti käymässä, mutta vois se jo mennä menojaan!
 
hei kaikille ja kiitos osanotoista.

Täällä suru hieman hellittää ja vauvaasiat vievät ajatuksia eteenpäin. Koskaan ei varmasti suru ja muistot katoa, mutta muuttavat muotoaan. Vielä sairaslomalla olen koska en saa nukuttua painajaisten takia, lääkäri meinasi että myös hormonit osaltaan vaikuttavat. Toisaalta kevät on ollut raskas ja pettymysten täyteinen. Hautajaisjärjestelyt nyt mielessä, mutta vauvan tekokin jatkuu. Onkai se niin, että kuoleman jälkeen mikään ei lohduta enempää kuin uusi elämä ja elämän tulee jatkua.

Kiertopäivistä ei ole mitään käsitystä, enkä valitettavasti jaksanut vielä lukea kaikkien tekstiä. Vähitellen eteenpäin. Ovulaatiota en sitten ehtinyt bongaamaan kaiken sen sekasorron keskellä, tosin ei kyllä ole miehen kanssa hirveästi yritystäkään ollut, ei ihan päällimäisenä ole tuo seksi. Mutta toki tässä parin viikon aikana on ollut myös läheisyyden hetkiä :)

Ensi kierto jos alkaa niin en syö mitään. Pakko vähän tasaantua hormoneista ja ja aloittaa valmistautuminen lapsettomuuspolin käyntiin joka on elokuussa. Vaikka mistä sitä tietää olisiko se uusi elämä jo tuolla kasvamassa? Surun keskellä en ole huomannut mitään tuntemuksia, nyt on painontunnetta mahassa, mutta sehän voi olla mitä vain.

Kiitos kaikille vielä kerran osanotoista. Kyllä täällä selvitään ja kirjoittelen taas kunhan saa hautajaisjärjestelyiltä aikaa.
 
LaduBlue Mun mummo joskus aikoinaan sanoi, kun mun serkku leukemiaan menehtyi, että kun yksi lähtee, nii toinen tulee. Ootin silloin tuota junioria ja serkun kuoleman jälkeen kolmen kuukauden päästä poika sitten syntyi :) Hurjasti vielä voimia sinne surun keskelle :heart:

Nega testissä :(
 
LadyBlue :hug: voimia ja jaksamista surun ja hautajaisjärjestelyiden keskelle :'(

Fossiilille negapahoittelut :hug:

Täällä pitäis taas asennoitua uuteen kiertoon, kunhan nyt menkat ensin rauhassa loppuu. Oon mietiskellyt ovistikuttelun jättämistä, mutta toisaalta sillä pystyy oman kropan toimintaa tutkiskelemaan ja ymmärtämään paremmin. Nytkin sain ns. varmistuksen oviksen tapahtumisesta, kun menkat tulivat (valitettavasti) juuri oikeaan aikaan ovisplussasta. Jotenkin vaan ei taas jaksa innostua koko yrittämisestä.

Mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille ja Ambrosialle ihanaa hääjärjestelyiden aikaa :heart:
 
EI OO TOTTA, plussasin just :heart: toinen viiva haaleempi, mutta selvä viiva, ei tartte tihrustaa :D Olo on ihan hervoton, itkin tovin yksin kun näin viivat :D Ihan puskista tuli tuo, tämän aamuinen testaus oli vaan varmistuksen varmistus, en uskonut muuhun kuin negaan, mutta :heart: Pitää pian testailla uudestaan josko viivat vahvistuu, voikun kaikki olisi hyvin eikä menkat alkaisi vaan.
 
Terolut-mimmien toivelista 15.7.2011



rae89.............kp53/29........22v.....2.lapsi.....yk2......2.tero
Hömelö...........kp44/27-42...23v.....1.lapsi.....yk11.....tauko
Fossiili............kp41/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
macy gray.....kp32/32-35...31v.......2.lapsi.....yk19.....hoitotauko
LadyBlue.......kp27/24-42...28v......1.lapsi.....yk12.....3.tero 1.clomi
Oliviaa............kp21/?..........23v.....1.lapsi....yk3......terotauko
Hennu86.........kp14/27-28.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp8/31........23v.....2.lapsi....yk7.......3.tero
Ambrosia85.....kp6/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk8.....6.tero
Kristiina84.......kp4/35-46...26v.....1.lapsi.....yk7.......tauko
Nancy............kp?/29...........................................



Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................




Jännä-klubi :confused:


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
syysmyrsky


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Viimeksi muokattu:
ON: Täällä tikutettu ovista epäsäännöllisen säännöllisesti lomasta johtuen, mutta plussaa ei ole vielä pärähtänyt. Todella vahvoja testiviivoja on kuitenkin aamupissasta tullut (en välttämättä ole iltapäivisin tms. kotona testaamassa). Pupuiltu on ainoastaan kp 8 ja kp 11 eikä nyt välttämättä viikonloppuna päästä hommiin, kun on festarit ja meilläkin varmaan porukkaa riittää.

Alkuviikosta oli enemmän kostea olo ja nippailuja muniksissa. Su-ma välisenä yönä kattelin yksinäni telkkaria yön hiljaisuudessa ja silloin tuntui kunnon vihlaisu vasemmalla puolella alavatsaa (vasen munasarja?). Olen jo valmiiksi melko pessimistinen tämän kierron suhteen. Tuskin ovuloin, joten ei tarvitse tärppiäkään odottaa ja menkkojakin saa varmaan odotella jonkun aikaa ilman teroja. Viimeistään kp 40 käyn hakemassa seuraava kolmen kuukauden satsin. En halua enää mitään 70 päivän kiertoja.
 
Hei!
Haluaisin kysäsätä teiltä kun teroja syötte että mihin ovat lääkärit ne määränneet? Itsellä munasarjoissa kystiä ollu ja huhtikuussa leikattiin mutta toukokuussa oli jo toisella puolella munasarjoissa kystä n.4cm ja endoa kans..Lääkäri määräsi 6kk kuurin teroja kp15 ja 2 tabua /pvä 10 päivän ajan. 2kk söin ja olo ihan perseestä ja nyt kävin Maanantaina ultrassa ja kystä kasvanut 6cm ja endo oli normaali että limakalvoa oli kutistinut normi kokoiseksi.Lääkäri meinas että voi pitää paussia tabujen kanssa mutta itse mietin että kannattaako kun meinas lekuri että kystän kasvuun terot ei vaikuta että endon kasvuun vaan???Takana kaksi keskenmenoa viime vuodelta ja ikää 41v. Viime kuussa tikutin oviksen mutta nyt tais olla ovis aijemmin kun tikuissa oli vaan haamusia eikä kunnon viivaa. että tämmöstä täällä :)
 
Hömelö Kiitos tsempeistä :) Itsekin heti ajattelin, että "Nytkö se sitten irtosi?", mutta saas nähdä :D Toisaalta on ollut ihan jees, kun loman on saanut vaan rötväillä ja vetää lonkeroa ottamatta stressiä mistään kiinnittymistä ym. Päätin nimittäin tän kierron alkaessa, et nyt en stressaa, vaan nautin lomasta ja kesästä ja nollaan pään alkoholilla, jos siltä tuntuu.

tattinen Mulle terot määrättiin lyhentämään kiertoa. Pillereiden poisjätön jälkeen (12/10) yhdet menkat tuli kp 72 ja seuraavat alkoi terojen avustuksella kp 70. Kolmen kuukauden tero-kuurin aikana kierto lyheni 27-29 päivään ja nyt tässä kierrossa mulla on menossa tauko. Reseptillä saan vielä kolmen kuukauden kuurin, jos kierrot eivät vieläkään ole tasoittuneet. Munasarjat ultratessa gyne löysi lievää PCO:ta eli munasolut kyllä kypsyvät, mutta eivät irtoa. : /

Fossiili Mie olen nyt huomannut, että kun elimistö ei onnistu ovuloimaan, niin se yrittää jatkuvasti uudelleen ja siks noi testiviivat on jatkuvasti niin vahvoja, melkein plussia, mutteivät kuitenkaan. : / Mutta, on naisia, joilla kierrossa saattaa olla kaksikin ovulaatiota ;)
 
Taatinen > Mulla saman tyyppinen tarina kun Hennu86:lla.
Eli tässä yrityksessä kun pillerit jätettiin pois 11/10 niin maaliskuussa alko kierto kenkkuilee. Oli siihen asti siis 27-30pv normaalikierto. Sitten mentiin reippaasti lähempänä kp50 kunnes hain terot.
Pidin tauon, ja taas kierto veny yli 60päivään.
En tiedä sitten syönkö teroja lyhentämään vai ylläpitämään kiertoa?
PCO tyyppiset munikset löydettiin 9/09 ja 5/10 ultrassa tilanne todella paljon parempi.


Hömelölle onnittelut!! Toivottavasti perästä kiivitään tuonne plussanneisiin me kaikki :)


Tänne ei muuten kuulu yhtään mitään.. luulin jo että menkat eilen loppui kun olin ihan kuiva monta tuntia. Heitin kupinkin jo pois käytöstä töissä ja menin suojalla useamman tunnin, kunnes kotona jotain pientä jäi taas paperiin.
Yö meni suojitta ja aamulla sitten aamupalan syötyäni oli paikat taas vähän sen näköiset että ois sika tapettu :D
 
LadyBlue > Voimia kovasti! :hug:

Namppis88 > Ihanaa! :heart: Onnellista odotusta!

Hömelö > Vauvaliimaiset onnittelut! :flower: Toivottavasti moni pääsee mukaasi odottajiin. :)

Ihan pikainen visiitti vain jälleen, kun tekemistä on enemmän kuin ehtii tekemään. Olen kyllä nauttinut tästä kaikesta puuhailusta ja siitä, että enää muutama laatikko on purkamatta. Täällä näyttää varsin mukavasti kodille ja sitä olenkin odottanut. Pihahommat kun vievät sen verran aikaa arkirutiinien ohella, ettei oikein sisällä ehdi järjestelemään. Pari sadepäivää tuli tarpeeseen. :D

Itselläni on tilanne se, että testi näyttää negaa tuntemuksista huolimatta. Ovis on varmaankin ollut myöähemmin, ehkä jopa viikon verran. Oli tarkoitus testailla vasta alkuviikosta uudestaan, mutta dippasin liuskan jo tänään aamulla. Kohdun seudulla on tuntunut niin paljon juilintoja ja jopa repäisykipuja, nännit ovat arat ja muniksissa kipuilee. Nyt sitten odottelen taas muutaman päivän alkaako vuoto. Olisihan se ollut ihme, jos olisi oppikirjan mukaisesti ovis tullut taukokierrossa, kun ei lääkkeilläkään saatu aikaistettua. Luultavasti kuitenkin kierto pysyy kohtuumittaisena, sillä lämmöt ovat pysytelleet 37 asteessa eli ovis on tapahtunut.

Mieli on ihan hyvä. Nyt on miehen vuoro käsitellä pettymystä ja muita raskautumisen viipymiseen liittyviä tunteita. Oikeastaan onkin hyvä, että olen itse tällä hetkellä vahvoilla, sillä toisen täytyy saada puoliso nostettua pahan mielen suosta. On ollut myös helpotus huomata, että miestäkin asia vaivaa. Hänellä kun kesti aikansa ennen kuin tämä tilanne alkoi tuntua pahalta. Minähän koen kaiken myös fyysisesti ja henkinen puoli tulee siinä käsi kädessä, joten olen ymmärtänyt miestä. Silti on nyt helpompi olla, kun tietää tilanteen kipeyden olevan yhteinen asia.
 
tänään testattu aamupissasta nega.. vissiin kp28 menossa, ei merkkejä tädistä. Ei tainnut clomit ekalla kierrolla auttaa, tosin ei tämä suru ja murhekaan.. nega ei tunnu miltään, juuri nyt mikään ei tunnu miltään. Alkais menkat vaan nopeaa niin vois päättää ehdinkö clomeja syömään. Seurantaultraa ei ainakaan ole, ainoastaan olisi s-prog arvo loppukierrosta, tässä kierrossa jäi sekin väliin, kun en muistanut koko asiaa..
 
Hömelö sydämestäni toivotan onnea :heart: Tämä on ihanista ihanin uutinen :hug: Paljon nyt sitä kuuluisaa tarrasukkaa pikkuiselle!

Myös Namppikselle ihan mielettömästi onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart: Minä aloin itkemään ihan oikeasti tässä, kun luin, miten olette nähneet niiden pienten jalkojen ja käsien vispaavan. Kaikkea hyvää sinne!!!

LadyBlue
Jaksamista :hug:

MG:lle toivon selvyyttä tilanteeseen! Hyvä, että mielesi on kaikesta huolimatta hyvä ja rauhallinen.

ON: Masentavin, ahdistavin ja itkuisin päivä pitkään aikaan. Oikeastaan en itsekään tiedä mikä on. Tänä kesänä on useamman ystävän häät ja jotenkin kaikki tämä ihmisten onnellisuus on saanut itsenikin herkistymään ja pohdiskelemaan asioita. Ihania juhlia on jo takana ja epäilemättä monta kyyneltä on vielä itkemättä kesän loppuun mennessä :) Olen myös nähnyt jostain syystä nyt lyhyen ajan sisällä useampaa itseni ikäistä tuttua, joilla on pienet vauvat. Voi miten ylpeinä monet vanhemmat ovat kaupan käytävillä omaa nyyttiään esitelleet. Jokunen kysynyt, millons me meinattiin tehdä lapsia. Niinpä, tehdä. Jotenkin putosin tosi korkeelta viime kierrossa, kun ovulaatiosta huolimatta ei tärpännyt. No sitähän se monilla on, en varmaankaan ole poikkeus. Mutta pco:sta johtuen ovulaation kiinni saaminen jo tuntui lottovoitolta ja ehkä tästä syystä alkaneet menkat on tuntunut jotenkin masentavimmilta kuin aikaisemmin.

Tovon vaan kovasti, että joskus saisi sen oman nyytin. Varmaan me kaikki sitä toivotaan :) :heart:

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88

Yhteistyössä