Terolut mimmit

Terolut-mimmien toivelista 7.7.2011

Ambrosia85.....kp59/26-?......26v.....1.lapsi......yk7.......5.tero
rae89.............kp45/29.........22v.....2.lapsi......yk2........2.tero
Oliviaa............kp42/?...........23v.....1.lapsi.....yk2........terotauko
Syysmyrsky.....kp38/36.........22v.....1.lapsi......yk12+4...1.tero
Hömelö...........kp36/27-42....23v.....1.lapsi......yk11.......tauko
Fossiili............kp33/27-?......31v.....2.lapsi......yk4.........terotauko
Kristiina84.......kp31/25-46....26v.....1.lapsi......yk6.........tauko
kultakimpale2..kp30/31.........23v.....2.lapsi.....yk6.........2.tero
macy gray.....kp24/32-35....31v.......2.lapsi......yk19.......hoitotauko
MoonBride......kp21/33.........20v.....1.lapsi......yk3........3.tero
LadyBlue.......kp19/24-42....28v......1.lapsi......yk12.......3.tero 1.clomi
Hennu86.........kp6/27-28......25v.....1.lapsi.....yk5.........tauko
Nancy............kp?/29...........................................

Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................

Jännä-klubi :confused:

Syysmyrsky.......dpo 22
Hömelö.............dpo 20 / dpo 13
Kristiina84.........dpo 9

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
Tellervo
MoonBride

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Viimeksi muokattu:
LadyBlue paljon paljon voimia surun keskellä<3

Mun menkat ei vielläkään ole alkanut!!!:O Aamulla tulee seisemäs päivä kun otin vikan teron.. Eilen viimeks tein päivällä testin joka oli nega.. first singal testillä jonka pitäis olla tooosi herkkä.. menkka juilimisia on välillä mut eii pahoja..

Voi ei LadyBlue :'( Syvä osanotoni :hug:

Kultakimpale Toivottavasti tilanteesi selviää pian!

MGlle toivon plussatuulta huomiseen testaukseen. Hömelölle myös tsemppiä testaukseen! :)

Kiitos teille kaikille onnitteluista hääpäivän johdosta :heart: Olette ihania! Katsotaan nyt millaiset järkätään, mutta me ei haluta mitään häähössötystä, pelejä ja leikkejä :D Toki jotain ihanaa häihin liittyvää pitää olla ja naisellista hömpötystä (hääpuku?) mutta varmaan aika matalalla profiililla mennään naimisiin. Tärkeintä oli saada se tuttu pappi, joka on tuntenut meikäläisen lapsesta asti. Häitä suurempana haaveena olis saada vauva, jota ei taida helposti meille tulla.

ON: Tänään dpo11 ja testattu aamulla nega. Pahus! Ottaa aivoon niin paljon!:kieh: Oireet on ja pysyy, tissikipu, ajoittainen huono olo ja vatsan nippailut. Enteilee varmasti tätiä. Herkällä testillä olisi varmasti näyttänyt näillä päivillä jonkun haamulaisen. Voi elämä, miks kropan pitää oireilla lupaavasti ja antaa turhaa toivoa...

Plussatuulia teille kaikille, aurinkoista viikonloppua! :cool:

Terolut-mimmien toivelista 8.7.2011

Ambrosia85.....kp60/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk7.....5.tero
rae89.............kp46/29........22v.....2.lapsi.....yk2......2.tero
Oliviaa............kp43/?..........23v.....1.lapsi....yk2......terotauko
Hömelö...........kp37/27-42...23v.....1.lapsi.....yk11.....tauko
Fossiili............kp34/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......terotauko
Kristiina84.......kp32/25-46...26v.....1.lapsi.....yk6.......tauko
kultakimpale2..kp31/31........23v.....2.lapsi....yk6.......2.tero
macy gray.....kp25/32-35...31v.......2.lapsi.....yk19.....hoitotauko
LadyBlue.......kp20/24-42...28v......1.lapsi.....yk12.....3.tero 1.clomi
Hennu86.........kp7/27-28.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
Nancy............kp?/29...........................................

Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................

Jännä-klubi :confused:

Hömelö.............dpo 22 / dpo 15
Kristiina84.........dpo 11

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
syysmyrsky

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Viimeksi muokattu:
kultakimpale2 Eiköhän lähipäivinä selviä, tuleeko sieltä täti, vai mitä tapahtuu :)

Kristiina84:lle lähettelen kyllä niin paljon haleja :hug:

ON: Täällä nähty viime yönä ekaa kertaa sellaista unta, että sain positiivisen tuloksen raskaustestiin. Unesta innostuneena dippasin tänään sekä r-testin että ovistestin. R-testi nega, mutta tättärää: ovistestiin melkein tasavahvat viivat ja nyt tosiaan kp 7!! :O Huomaa kyllä, että keho ei ole onnistunut ovuloimaan edellisessä kierrossa, kun LH-huippua tulee nyt viikon välein... Ei auta ku hypätä ukkelin kanssa petiin :D (näillä helteillä, huhheijaa :D)

Kiitos Namppis tiedosta :) Harmi syysmyrskylle, jos parisuhde rakoilee :(

ON: Täällä surffattu pahaa mieltä aiheuttavilla sivustoilla... Todennäköistä on, että mun PCO ei ole helpottamassa, vaan ehkä jopa pahenemassa... Siitä kielii monet LH-huiput kierron aikana :'( Ja nyt mulla ei ole yhtään sellainen olo, että joku ovis olisi tulossa. Viime kierrossa oli puolessa välissä kyllä niin selvät oireet: limat, halukkuus ja nippailu muniksissa. Nyt ei mitään. Alan olemaan melko lannistunut. No, syksyllä sitten jatkotutkimuksiin.

Syysmyrskylle paljon voimia :hug: Aina ikäviä nuo parisuhteen ongelmat.

Kultakimpale pahoittelut tädistä, mutta uuteen kiertoon vaan rohkeasti :D

Hennu toivottavasti pco ei ole pahentumaan päin :hug: Toivotaan että ovis sieltä kaikesta huolimatta tulee ja r-testiin sitten plussa :heart:

Kristiina puhaltelen sulle plussatuulia :whistle:

ON Tänään ollu vähän menkkamaisia oloja, tosin niin ollu parina muunakin aamuna. Mutta siltikään ei mitään. Tulis nyt niin pääsis tästä epävarmuudesta pois. Oon kyllä aika lailla varma että ilman teroja mulla ei täti tule :(. Ja tämän kun pääsen sanomaan, nii varmasti hanat aukee :D,

Hennu86 Muru, toivottavasti tilanteeseesi saadaan selkyyttä ja pääset pian tutkimuksiin. Toivon sydämeni pohjasta, että saisit tilanteen hallintaan ja pco:lle näytettävän närhen munat. Tsemppiä kovasti!

kultakimpale2 Tätipahoittelut!

Olette kaikki ihanat naiset olleet mulle tärkeä tuki ja turva kaiken tämän odotuksen keskellä! Minä ajattelin nyt luopua tästä pinkasta, koska olen jo siirtynyt tuonne odottajien puolelle ja en yksinkertaisesti enää ehdi kirjoitella joka paikkaan. Ikävä tulee teitä murut :heart: Kiitos kaikille teille tuesta ja kannustuksesta! Ihan varmasti käyn aina välillä lukemassa teidän kuulumisia ja saatan kirjoitella omiakin kuulumisia, mutta tämä lähes päivittäinen kirjoittelu taitaa olla tullut nyt päätökseen. Kaikille tasapuolisesti tsemppiä, halauksia ja ennen kaikkea PLUSSATUULOSIA!!!!!!!!!!!!

"kuumeilija" oikein paljon onnea odotukseen ja kiitti kovasti kun oot jaksanu tsempata meitä muita niin ahkeraan :heart:. Ja todellakin tuut kertomaan välillä kuulumisia :D

ON aamun menkkamaiset olot kaikonneet tyystin. Huomenna testaan r-testillä, varmaankin taasen negan, mutta varmistelen kumminkin :)

Fossiili Kiitos kauniista sanoistasi muru :heart: Varmasti kertoilen kuulumisia silloin tällöin. Nyt on välillä jo pienen pientä huonoa oloa ilmennyt, jos en syö kunnolla. Ja tämä kuumuus ei tee yhtään hyvää, kun ilma ei vaihdu eikä saa raitista ilmaa. Mutta en valita, IHANA KUN ON KESÄ JA LÄMMINTÄ!!! :D Negapahoittelut :hug: Mä toivon sydämeni pohjasta, että plussaat pian!!!! Niin kuin kaikille muillekin

PLUSSATUULIA, TOIVOTTAVASTI TÄSSÄ KESÄSSÄ OLISI TAIKAA JA TULISI KUNNON PLUSSA-AALTO JA TE MUUTKIN PÄÄSISITTE MUN PERÄSSÄ TUONNE ODOTTAJIEN PUOLELLE :heart:

Nyt on kolmen viikon työputki ohi ja vihdoin ehdin tänne. Onpa täällä ehtinyt sattua paljon kuudessa viikossa. Ensinnäkin osanottoni LadyBluelle ja paljon voimia! <3

Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille! :)

...voi kun itsekin vielä joskus kokisi sen päivän. Nyt on taas näkynyt niin paljon vauvamahoja kevyiden kesävaatteiden alta, että välillä kyllä pääsee muutama kaipauksen kyynel. Oon niin täynnä odotuksen odotusta!

Päivitystä listan tilanteeseen: minulle voi päivittää kp16 ja yk3.

Eli juhannuksena minulla alkoi menkat, eli edellinen kierto jäi vain 30 päivän pituiseksi! Ihanaa! Vaikka se samalla tarkoittaakin sitä, että plussaa ei tullut, mutta enemmän oon onnellinen lyhyestä kierrosta kuin että surisin plussaamattomuutta. Nyt oon ollut juhannuksen jälkeen kurssityössä, eli vain viikonloput oon käynyt kotona, joten saa nähdä miten tämän kierron kanssa käy... Nyt siis kp 16. Perjantaina tullessani kotiin oli kp14, en tiedä yhtään onko mahdollinen ovis (jos sitä on edes odotettavissa) jo ehtinyt mennä, mutta toivon kovasti että ei olla myöhästytty. Mitään oireita ei oo ainakaan ollut. Kun miulla on niin pitkät kierrot, niin luulisin, että jos ovis tulee, niin se voi tullakin myöhemmin... Nyt ollaan molemmat kaksi viikkoa kotona, joten paljon pupuilua suunnitteilla... :D Katotaan miten käy!

Kristiina84, meillä mentiin kihloihin ja sovittiin hääpäivä seuraavalle kesälle.
Mies tahtoi että lasta yritetään häiden jälkeen, mutta muutti mieltään. Muistan vieläkin sen tekstiviestin jossa mies kysyi voitaisko laittaa haikaralle viestiä, silläkin uhalla että häät jouduttais miettimään uusiksi.

Noh, eipä tartte miettiä enään ei :) Häät kuitenkin 6:n viikon päästä :p

Tälle voi päivittää kp 2 yk 8 . Kattoo ny miten noi menkat alkaa taas tulemaan terojen kanssa. Varmaan mennään taas 25-28 hujakoilla..

Osaanottoni LadyBluelle:hug:

Tsemppeja meille kaikille :) Harmi että on näin kuuma ettei paljoa nappaa peittoja heilutella.. pitäis varmaan kirmata tuonne luonnon helmaan hyttysten syötäväksi ;)

Ambrosia mahtavaa että pitkä kierto vihdoin loppui :). Ja oikein paljon onnea tulevaan rakkauden päivään :heart::heart:
Onko isotkin häät tiedossa? Meillä oli pienen pienet häät, vaan sisarukset ja vanhemmat paikalla. Mua olis ahistanu niiin paljon iiisot häät :), ja meille sopi hyvin tollanen vaatimaton tilaisuus omalla mökillä järven rannalla...

Kuumuus tosiaan vähän verottaa peittojen heiluttamista. Ja pienet erimielisyydet miehen kanssa, ei onnex mitään vakavaa. Kaippa tää yrittäminen ja ääretön väsymys tekee musta kärkkään sanomaan kaikenmaailman turhista asioista miehelle ja asioitten väärin ymmärtäminen puolin ja toisin. Ja sitten rupee harmittamaan ihan vietävästi, että oon maininnu jostain äärimmäisen tyhmästä asiasta. Sit oonkin enemmän itelleni äkänen/vihanen, ku miehelle. Mutta jostain syystä kaikki purkautuu mieheen, ku se siinä lähellä kumminkin on :(. Ja minä oon vielä niin huono pyytämään anteeksi, yleensä se on mies, ku tulee mun luo kyselemään että mikäs nyt ahistaa, ku oon kireenä. Vaikka oon mä yrittäny sitä että itekkin aloittaisin rauhan hieromisen. Mulla vaan tuo entinen elämä tuppaa sekottaa pakkaa välillä inhottavasti. Exä kun ei puhunu koskaan mitään, ikinä ei pyydetty anteeksi jos oli jotain riitaa ollu, ja aina kaikki oli mun syytä, haukuttiin jne. Sitä kun henkisesti ihmisen lyttää maanrakoon, nii se nouseminen sieltä ottaa aikansa. Tiiän että mun miestä korpee ihan älyttömästi välillä, että entinen vaikuttaa muhun vielä niin paljon. Oon kyllä jo aikasta hyvin päässy siitä eroon, mutta...
Sori pienoinen avautuminen, mutta helpotti hiukkasen :) Ja jotenkin tänne helppo kirjottaa, ku voi ajan kanssa miettiä että mitä haluaa sanoa. Ku irl miehelle tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo, sen enempää miettimättä :D

Ihanille naisille ihania kesäpäiviä :heart:

ON täällä elellään epätoivoisia aikoja, kp 40 eikä kierron katkeamisesta merkkejä... 4pv sitten negan testannu, olin melkoisessa hajoamispisteessä. Todellisista dpoista ei tietoa, tai onko munis irronnu kun nää luomu kierrot olleet pitkänlaisia vaikka ei pcota yms todettu 01/11. Toivoa kai niin kauan kun ei menkkoja mutta melekolailla turhauttavaa hommaa tää on.

Kristiina mites sun tilanne edistyy..? :) Plussaonnea, ollaan täällä jonnin aikaa notkuttu yhdessä, kovasti sulle lähetän tärppionnea :heart: pahoittelut tuosta dpo 11 negasta, mutta toivoa todellakin vielä on! :)

kultakimpale2 onnea uuteen kiertoon :) hienoa että kiertosi pituus kurissa.

Hennu toivon kovasti että pcosi kiukuttelusta huolimatta plussaat :heart: Parempi hyödyntää kaikki saamasi tasavahvat viivat :) jos ovis onkin alkukierrosta, mikä saattaa yllättää niin helpommin varmaan jää hyödyntämättä, sitä helposti aattelee että tädin lähtemisen jälkeen ei ihan heti ole kiire talletella. toivottavasti munis irtoaa ja tärppi käy :)

Fossiili pahoittelut negasta ja menkkattomuudesta :hug: Avautuminen helpottaa aina, tänne ihanien naisten keskelle on kyllä helppo avautua :heart: Elä pode liikaa huonoa omatuntoa miehellesi kiukuttelusta, meillä naisilla tuntuu siihen ihan sukupuolen puolesta olevan oikeus aina silloin tällöin :D kaikkien riitojen ja kinastelujen jälkeen kyllä hyvä jos tulee mietittyä omia sanoja ja pyydeltyä anteeksi, mut sitähän se parisuhde välillä on. Jos sovinto tulee aina tehtyä ja ei toiselle täysin tarpeetonta koko ajan suolla niin asiat varmasti hyvin. Tiedostat kuitenkin exästäsi johtuvan "heikkoutesi", ja vaikka vaikeaa oma-alotteisesti sovintoa hieroa niin miehesi varmasti osaa arvostaa jos olet välillä se joka tarjoaa rauhanpiippua :D

kuumeilija ihana että käyt meitä katsastamassa ja tsemppaamassa ihanilla sanoillasia :heart: olet kullan arvoinen! :)

Oliivia onnittelut hyvän mittaiseksi jääneestä kierrosta :) Tärppionnea kovasti, toivottavasti ette myöhästyneet oviksesta ja plussaat :)

Ambrosia Onnea tuleviin häihinne :heart: Sinulla varmasti näin juhlapäivän kynnyksellä riittää hommaa ja puhaa vielä järjestelyissä :)

kuumeilija kiva että meni perille miten huippuna tyyppinä sua pidän :D :heart: Kyllähän sitä on kiva tirautella vähän kyyneliä ku tietää mistä johtuen se itku herkässä on ;)
Saas nähdä kuinka itse märisen kun raskaudun, normaalistikin herkkis ja ihme syistä itkuja saavat aina ympärillä olevat ihmiset supattamaan ja epäilemään olenko raskaana :D Voi että odotan että pääisisi tonne plussanneiden puolelle porisemaan :) ...voi kumpa pian :heart:

Fossiili, kiitosta :)
Häitä alettiin "rakentamaan" pieninä, lähimmät sukulaiset ja ystävät. Silti mitä laskin kutsuja lähettäessä, että jos kaikki ottavat kokoperheen mukaan (lapset) ja kaikki pääsevät paikalle niin häistä tulee äkkiä 150hengen häät :D
Ilmottautumisia tosin ei juurikaan ole vielä tullut niin paha sanoa sen tarkemmin :)
Tänään ois tarkotus lähteä hääkakun maistajaisiin, ja varailla tallinnasta virvokkeiden hakureissu, tuntuu vaan ettei mitään saa aikaiseksi...

Ja kyllä meillä kuumuus vaikuttaa just tohon että on väsyny ja sanoo turhan kärkkäästi asioita / ottaa itseensä.

Hömelö, tiedän niiin tuon tunteen :hug:

Ja kyllä, hommia riittäs häiden kanssa ihna tarpeeks, mutta lisäks on kissan kanssa ongelmia. Tippui/hyppäs 2 kerroksen ikkunasta suoraan asfaltille, 3 murtumaa etutassujen varpaissa. Todennäköisesti häkkilepoa seuraavat 6viikkoa (eli sopivasti häihin asti) ja kontrolli käyntejä lääkärissä + kontrolliröntgenit.
Ihankun tässä ei olis tosiaan jo tarpeeks rahan menoa häiden suhteen, saatika tekemistä :)

toki toivon että katti selviää tuosta mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti kissan osalta.
Inhoittavaa katsoa kissaa häkkiin teljettynä kun sillä käy aika pitkäks. Ei siinä jos tuo vaan nukkuisi. Mutta ton kuuluis mennä pitkin kämppää ja olla kunnon munapää, eikä olla teljettynä johonkin häkkiin :'(

Hei!

Kopion törkeesti toisesta pinosta, mieli täällä maassa:

Minulle voi päivittää seuraavaan listaan kp1/35-46, yk7 ja terolut-tauko :'(
Jos jotain positiivisuutta haluaa tästä hakea, niin olen ovuloinut aika varmasti, koska eilen dpo14 ja ovistestit oli vahvaa plussaa. Kierto myös vähän lyhentynyt. Mutta onko se taas postiivista, jos ei kaikesta mahdollisesta yrityksestä ja ajoituksesta huolimatta tärppää?

Plussaonnea kaikille! Palaan paremmalla ajalla tänne jutskailee!

Yhteistyössä