Terolut mimmit

Voi ei.. mulla on pää kipeä joten en vaa nyt jaksa kattoo kaikkien kommentteja..
Olo on täällä hyvä.. Toissapäivänä oli menkka kipuja hetken aikaa :O Mutta nyt ei sitten enään mitään ei niitä endo kipuja ole tullut.. (voikun voikun voikun olis masussa pieni )
 
Tää likka on nyt neljän viikon kesälomalla!! Tulee kyllä niin tarpeeseen. Töissä ollut koko vuosi todella hektinen ja viikon talviloman pidin helmikuun lopussa.

Täällä tehty eilen kp 26 / dpo 11 ovis- ja raskaustesti. Ovistestiin vain haalea testiviiva ja raskaustesti selvä negatiivinen. Eli toissapäivänä ollut joku LH-huippu, joka tosiaan jäi hyödyntämättä. Tätiä tässä odotellaan. Heinäkuu pidetäänkin sitten lomaa tästä projektista.
 
Hennulle ihanaa kesälomaa!! :)

Kuumeilijalle
kaikkea hyvää jatkoon! :)

Täällä dpo5(?? )ja tissit vähän kipeenä ja jotenkin erikoinen olo. No sehän nyt ei tietysti vielä tässä vaiheessa merkkaa mitään, kun ei ole varmuutta koko oviksen tapahtumisesta. Ja taas kuvitellaan itselle kaikenmaailman oireet :D

Aurinkoista viikonlopun jatkoa kaikille! :)
 
Voi Hennu :hug: Tsemppiä sinne!

Täällä edelleen yksi tissikipuinen, ällöolo tulee myös aaltoilevana. Pientä nippailua vatsalla. Tiedän, että on liian aikaista minkään sortin oireille, vaikka oliskin tärpännyt. Viime kierrossa tissikipu enteili menkkoja saapuviksi, joten hyvin matalalla profiililla vaan, yritän taltuttaa mieltä koko ajan, ettei lähtis mielikuvitus lentelemään. Toisaalta jos nyt täti saapuu, on se myös jonkunlainen ihme, koska terotonkierto olis lyhentynyt todella reilusti. Sekin tietysti olis ihan positiivista, jos nyt ei nyyttiä alulle saatukaan.

Huh, kylläpä taas alkoi jännittämään, vaikka kuinka yritän olla ajattelematta asiaa :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Mäkin täällä tsempitän Kristiinalle :) Toivottavasti plussaat :heart:

Mikän kultakimpaleen tilanne?? ;)

ON täällä edelleen menkkoja ootellaan, kp 33..eilen kovat menkkakivut, olin varma et menkat alkaa mut ei vieläkään mitään oo kuulunu:O Nyt dpo18/ dpo11, en nyt oo varma kumpi oli oikee ovis ja irtosko koko munis ollenkaan.. En voi uskoa että on 3pv päästä tulee kaksviikkoo täyteen ku en oo r-testannu :D Muniksia jomottaa ja turpee olo. Alunperin aattelin että to eli 3pv päästä r-testaan jos menkkoja ei kuulu.
Sori tuli aiko omanapainen viesti..
Plussatuulia kaikille kovasti!!!! :heart:
 
Hennu86 Tätipahoittelut :hug: Tiedän, se tunne on ihan kamala ja pettymys suuri. Paljon voimia ja jaksamista sulle muru! Ihanaa kesälomaa, nauti - olet varmasti lomasi ansainnut! :D

kultakimpale2 Minäkin jännäilen täällä mitä sulle kuuluu?!!

Hömelö Ei tartte anteeksi pyydellä, täällä saa omanapailla!!!! :D Hyvä hyvä, sä oot pystynyt olemaan testaamatta, se on niiiiiin vaikeeta! Toivon sulle plussaa, paljon tsemppiä!

Kristiina84 Milloin ajattelit testata? Jospa kuvailemasi oireet olisivat sitä itseään!!!!! Mä niin toivon muru! Tsemppiä! Tuuthan sitten heti kertomaan miten käy?!!

ON En ole ehtinyt palstailemaan, työ vie kaiken energian. Tissikipu on tullut mukaan, yöturvotukset heräilyineen jatkuvat edelleen. Palailen palstalle jahka ehdin!
 
Menkat ei ole vielläkään alkanut ja tää taitaa nyt olla apuaa.. hmm.. kolmas teroton päivä.. apteekin oma testi on laukussa venaamassa.. ajattelin tässä pidätellä ja tehdä illalla testinn.. en oo kauheesti nyt juonut niin eiköhän se oo sama kun tekisin aamulla:D jos jotain masussa on niin kyllä sen pitäsi jo joku haamu ees näyttää.. kp12 heiluteltii peittoa ja sen jälkeen ei kun olin kipeenä. Välillä jomottaa menkka maisesti mutta mitään vuotoa ei ole tullut..
 
Täällä lomaillaan :D
Ja nyt taitaa mulla huidella kp30 jo. Aamulla näytti r-testi niin negaa ku voi vaan näyttää. Luulen että nyt taasen kierto pitkittyy, ku on tauko teroista :(. Jos menee yli kp40 nii sit soittelen gynelle, katotaan nyt sinne asti että tuleeko täti omin avuin vai ei... Ei minkäänlaisia omituisia tuntemuksia ole suuntaan eikä toiseen.

Tätipahoittelut hennulle :hug:

Kristiina ja kultakimpale hurrrrrrjan paljon tsemejä :heart:
 
Tänään on iiihan pikkusen mahaa nippaillu, oikeestaan vaan aamusta, tiiä sitten enteileekö tätiä. Ehkä jopa toivon että täti saapuis, eikä pitkittyis kierto aivan älyttömästi, nii sais gynelle soitettua ja asioita eteenpäin...
 
Voi kiitos kaikille tsemppauksesta! :heart: Namppiskin kävi kurkaamassa :heart: On tämä niin ihana kannustusporukka!

Fossiilille
pahoittelut negasta. Toivottelen selvyyttä tilanteeseen ja että pääsisitte asioita selvittelee eteenpäin! Tiedän varsin hyvin, miltä tuntuu kun kierto venyy eikä pääse uuteen yritykseen. Varmaan moni meistä tietää tunteen :( Tsemppiä, jospa olisi vielä kuitenkin pieni plussan mahdollisuus! :)

kultakimpale pahoittelut myös negasta :( Kannattaa kuitenkin tehdä uusi testi, jos menkkoja ei kuulu! Tsemppiä!

Omanapa jaa-a. Täällä elellään jännittäviä aikoja. Tissit on kipeet, joten joko menkat on tuloillaan tai sitten oikeasti jotain tapahtuu. Noh, olin sitten malttamaton ja tein eilen herkällä testillä selkeän negan:ashamed: Ok, eilen oli dpo7 oletettavasti, joten ilmeisesti toivoa nyt kuitenkin vielä on. Tilasin lisää herkkiä testejä ja jos ei menkat sitä ennen ala, testaan pe- tai la-aamuna. Silloin pitäis jotain näkyä. Muutenkin meillä on eräät häät viikonloppuna, joten voi sitten alkon kanssa olla rauhallisin mielin, jos ja kun negaa näyttää. Ei sillä, että olis tärkeetä ottaa, mutta vieraat on sellaista porukkaa, että varmasti epäilevät jos en ota mitään. Enkä halua heille kertoa yrityksestä. Aika tyypillinen tilanne siis :)

Plussaonnea meille kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
kultakimpale2 Negapahoittelut :hug: Dpo12 on vielä aikainen vaihe, joten toivoa on vielä!!!!!

Kristiina84 Sullakin dpo:t vasta vähäiset, joten toivoa on vielä paljon! Tsemppiä! Mä vetäsen teidät kaikki mukaani tuonne odottajien puolelle!

ON Sain työpaikan, jossa kävin haastattelussa viime viikolla! Kävi tuuri, että meitä oli kaksi haastateltavaa ja minut valittiin Voiko enää enempää toivoa, plussa ja uusi työpaikka!!!! Aivan mahtava juttu. Alkuvuodesta ei ollut työpaikkaa eikä plussaa ja silloin minusta tuntui, että varmaan plussaan ja saan työpaikan samaan aikaan. Ja niinhän siinä sitten kävikin. Olen niin superonnellinen tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni, ettei ole valittamista yhtään. Paitsi nykyisen työn työaika ei sovi mulle... Mulle jää vielä lomaakin elokuussa kolme viikkoa ennen uuden työn aloitusta. Lähdenpä tästä nyt koiran kanssa kävelylle, jos jaksaisi kävellä taas koko pururadan ympäri ja antaa läskeille kyytiä
 
Hömelö > Tämä on niin pieni kaupunki, ettei täällä ole Prismoja ja Cittareita. S-market myy kyllä raskausliuskoja tuota samaa merkkiä, mutta en viitsi pyytää tilaamaan ovistestejä. Ovistestit ei stressaa minun satunnaisella käytöllä muuten kuin juomisen ja pidättämisen tarkkailun osalta, mutta on kyllä ollut rennompi olo nyt tauolla. On niin paljon tekemistä, etten oikein palstallekaan meinaa malttaa "aikaa tuhlaamaan". Tässä kun herkästi venähtää tovi jos toinenkin ja aktiivisesti palstaillessa tarkkailen itseäni enemmän. Nyt on tullut vähemmän mietittyä, kun en ole malttanut kovin usein käydä. Tekee varmasti hyvää niin keholle kuin mielellekin. Olette silti kaikki mielessäni ja pysyn hengessä mukana. :) Poli aukeaa jossain vaiheessa elokuussa ja sinne sitten varmaan palaillaan jatkamaan hoitoja.

Hennu86 > Mistä saa tilattua Pregcheck-testejä? :confused: Olisi kyllä mukava juttu saada sillä tavoin hommattua niitä, kun en viitsi tuosta marketista aina ostella.

Ambrosia85 > Kyllä jotkut antaa Clomit ilman kontrolleja. Mulla alkuun oli kontrollit, mutta lääkäri ehdotti tupla-annosta johonkin kesäkiertoon, jotta loput eivät menisi hukkaan. Syksyllä kun jatketaan kypsyttelyt vain pistoksin, jos tulosta ei siihen mennessä ole tullut. Ilmeisesti siis lääkäri arvioi tilanteen ja jos aikaisemmin ei ole ollut ongelmia, niin ilman kontrolliakin voi kuuria popsia. Plussatuulta!

Kristiina84 > Plussatuulta ja vauvaliimaa!

kultakimpale2 > On toivoa. :) Testailehan päivän tai parin päästä aamupisusta. Tädille hätistelyt ja tilalle plussatuulta ja vauvaliimaa!

Omanapa: Taisi se ovis olla viikko sitten viikonlopun tietämillä. Sellainen suunnilleen parin kolmen päivän mittainen kuiva kausi nimittäin kävi ja nyt taas on melkein koko ajan kosteaa. Lämpö on myös koholla, siinä 36.9 tienoilla. Juilintoja on niin muniksissa kuin kohdunkin seudulla, mutta enpä tässä uskalla kovin korkealle toiveineni leijailla. Lauantaina on testipäivä, sillä illalla on railakkaat juhlat. Täytyy tietää millaiset juomaeväät käyn kaupasta.
 
Heippa kaikki ihanat naiset!

Oon ollut nyt taustalla jonkin aikaa. Vaikka en oo mitään tänne kirjoitellut, olen kuitenkin teidän juttuja lueskellut. Oli pakko pitää matalaa profiilia ja koittaa unohtaa yritys, koska seitsemän kuukauden yrityksestä huolimatta ei vauvaa alkanut kuulua. Lämpimät onnittelut teille kaikille, jotka olette täältä poissa ollessani plussanneet!

Tänään olen yövuoron jälkeen tuttuun tapaan lueskellut teidän juttuja. Mulla on nyt menossa kp 70. Pari päivää sitten tuli puuhailujen jälkeen hiukan ruskeaa vuotoa, mutta muuten ei ole mitään tapahtunut. Oon nyt aina välissä varalta testaillut, mutta negaa on näyttänyt. Tänään kuitenkin tuli ihana yllätys! Testiin piirtyi toinenkin viiva! Testinä toimi Davidin herkkä liuskatesti. Ajattelin käydä hakemassa apteekin oman testin ja testata vielä sillä varmuudeksi. Mulla on viikkonäytöllinenkin varastossa, mutta en sitä raskisi vielä käyttää. En voi uskoa tätä todeksi! Mies lähti just töihin ja jäin yksin kotiin menettämään järkeni! Oon niin onnellinen ja haluaisin vain kaikille kertoa uutisen, mutta parasta kai, että säilyy vielä meidän salaisuutena.

Nyt mieltä painaa se, että meillä oli lauantaina tuparit ja tuli ihan hyvin juotua. Tein silloin aamullakin testin, mutta tuli puhdas nega, joten uskalsin juoda. Luulin todella, että kierto on vain sekaisin. Olenhan joutunut terojakin sen vuoksi syömään. Tosin nyt ei ollut terot käytössä ja ehdinkin jo miettiä, että aloitan taas kun kierto näyttää venyvän. Onko teidän mielestä syytä huoleen?
 
Moi taas kaikille! Todella ihana kuulla, että kuulumiset vielä kiinnostaa, vaikka onkin jo plussannut! Ymmärrän kyllä että toisten onni kirpaisee (kuten se kirpaisi itseäkin yritysaikana), mutta kohtahan te kaikki olettekin jo tässä samassa tilanteessa ;)!

Lilli88, ihanaa, varovaiset onnittelut ja paljon tarrasukkia matkaan! Voit varmasti olla ihan turvallisin mielin tuosta tupareissa juomisesta, ei alkoholin pitäisi tuossa vaiheessa vielä siirtyä äidistä lapseen :) Mutta onpas sulla ollutkin pitkä kierto! Hyvä että ovis on kuitenkin tapahtunut :)

Omaa napaa: täällä käytiin eilen nt-ultrassa, ja kaikki vaikutti olevan hyvin :heart: Pikkuisella oli mittaa (jo!) 5,5cm ja niskaturvotus oli 1mm, eli ei pitäisi olla mitään huolta :) Oli se vaan hämmästyttävää katsoa ruudusta, että siellä se asukas möllöttää ja välillä huitoo käsillä ja jaloilla. Meinasin räjähtää onnesta! Voi kun pääsisitte kaikki pian katselemaan monitorista pieniä käsiä ja jalkoja!

"kuumeilija", juu pahoinvointia on ollut, ja on edelleenkin, mutta en onneksi ole joutunut sairaalaan sen takia!

Tsemppiä ja jaksamista yritykseen - nyt kesällä onkin hyvä aika täyttää pää ihan muilla mietteillä kuin yrityksellä ja epäonnistumisilla! Nauttikaa hyvinvoinnista ja lämpimistä ja valoisista kesäöistä vielä kun voitte :)

Tasavahvoja viivoja toivotellen, SenSen rv12+2
 

Yhteistyössä