Hei kaikille pitkästä aikaa! On ollut jo ikävä teitä
Ensinnäkin,
Nancy ihan mahtavaa, että saitte asianne kuntoon! Tervetuloa takaisin :wave:
SenSen Ihana kuulla sinusta! Kaikkea hyvää jatkoon, ilmoittelehan välillä kuulumisia! :heart:
LadyBLue:lle toivottelen kauheesti onnea tutkimuksiin ja tähän yritykseen! Täällä ollaan peukut pystyssä :heart:
Hömelö :hug: Pahoitteluni negoista. Toivon kuitenkin sydämeni pohjasta, että täti ei ole vielä kuitenkaan tulossa! Menkkaolohan voi olla enne raskaudesta. On totta, ettei tasan mene onnen lahjat tässä elämässä ja usein sellaiset saavat lapsia, jotka ei välttämättä niitä edes toivo ja sitten sellaiset, jotka yrittää pitkään, ei tahdo millään onnistua :| Mut kyllä se vielä jokin päivä meillä kaikilla onnistuu, se on ihan pakko, ei tätä muuten jaksa
Hennu86 Sinulle myös :hug: Tämä on niin tätä, pco:n takia. Just se minua rassaa tämän ovistikuttelun kanssa, kun ei voi yhtään olla varma näyttääkö testi pco:n takia oikein. Itselleni toivoa antaa
namppiksen ovisplussa, josta heidän nyytti sai alkunsa vähän aikaa sitten. Eli pco:ssa ovuloiminen on ihan mahdollista, mutta terot saattaa ilmeisesti mutkistaa asioita, jos ovulaatio ei olekaan kerennyt tulla..? Voi
Hennu älä missään nimessä jätä koko hommaa. Ja testiviivoissa voi olla eroja, älä vielä luovuta!
Miten pitkään sulla on vielä määrätty terokuuri? Itse olen nyt tauolla ja kieltämättä on ollut "helpompi" olla ilman niitä ja jatkaa oviksen tikuttamista yli kp15:n. Toisaalta terot tuo varmat vuodot ja kierto lyhenee... Molempi pahempi. Entäs jos et enää tikuttais jatkossa, jos siis uutta kierrosta tulee? Itse meinasin juuri näin tehdä, ihan liikaa tulee paineita hommaan :kieh:
Fossiili Täällä ihan sama juttu! Sain ovistestiin plussan kp20 eli sunnuntaina, ei jäänyt epäilystäkään asiasta. Sama plussa tuli eilen aamulla (Kp21), välissä about 16h, eilen illalla(kp21) ihan haaleeta viivaa. Tänään (Kp22) melkeinpä voisin sanoa, että edelleen plussa ovistestissä. Mutta
Hennu tuossa jo lohduttelikin, että eka tulos olis se "oikea plussa", joten nyt vaan molemmille meille tärppionnea
Hieman lisää omaa napaa... Eli siis mulle voisi lisätä listaan
dpo1, jos siis ovislussapäivä on
dpo-1? No se oli sunnuntai. Joka tapauksessa sain silloin pregchecin ovistestiin niin selvän ovislussan, ettei asiasta jäänyt epäselvyyttä. Tänä aamuna pc:n testi näyttää edelleen aikaslailla plussaa, vaikka eilen illalla ihan haaleat viivat. Pitäkää nyt rakkaat kanssasisaret peukkuja, että sieltä jotain olis irronnut. Koska tämän kierron jälkeen(jos ja kun nyt ei tärppää) lopetan tikuttamisen. Ei näistä viivoista ota hullukaan selvää.
Plussaonnea meille kaikille!!!!!