Terolut mimmit

Hei!

Nyt vihdoin taisin löytää sopivan ketjun, toivottavasti minut huolitaan mukaan. Täällä kirjoittelee uusi yrittäjä pco:n kera. Meillä on lähdetty liikkeelle semmoisin fiiliksin, että tässä tulee melko varmasti kestämään pitkään... Vauvakuume on molemmilla valtava. Naimisissa ollaan, 23-vuotiaita molemmat ja ekasta vauvasta haaveillaan. Tässä lyhyesti tähän astinen tarina:

Pco-diagnoosin sain tammikuussa 2010, kun ultrattiin puuttuvien menkkojen syytä. Sen jälkeen yritettiin käynnistää menkat kolmen kuukauden terojaksolla, terot toimi hyvin, mutta sen jälkeen luomumenkkoja odottelinkin ilman teroja 9 kuukautta. Viime jouluna tuli ekat luomumenkat ja sen jälkeen kierto on heitellyt kuukaudesta kahteen niin että välillä tulee "kunnon menkat" ja sitten taas kivuttomat ja niukat menkat (kenties ovuloimattomat??). Nyt kun kierto on saatu käyntiin on vauvallakin lupa tulla. Menossa on yk2, ja toiveissa olisi kierron säännöllistyminen. Tällä hetkellä mietityttää, että missä vaiheessa kannattaisi mennä uudestaan lääkäriin, jos kierrot ei ala kunnolla tasoittumaan ja vauvaa ei kuulu? Maaliskuussa lääkäri oli aika toiveikas, koska munasarjojen rakkulat oli yllätykseksi vähentyneet (varmaan painonpudotuksen ansiota?) ja kehotti yrittämään rauhassa vuoden ja antaa aikaa kierron tasoittumiselle. Mutta vuosi tuntuu tosi pitkältä ajalta! Miulle on myös jäänyt vähän epäselväksi, että onko teroluteista muuta apua kuin kierron säännöllistäminen? Auttaako ne ovuloimiseen myös?

Vertaistukea kaipailisin siis kovasti. Välillä pelottaa kun jo näin alkuvaiheessa mietityttää, että onko meille ikinä tulossa omaa nyyttiä. Olen niin täynnä äidinrakkautta ja en voi kuvitella elämää jossa en olisi koskaan äiti. Adoptiot ja kaikki on myös jo monta kertaa mietitty. Tiedän, että ei pco ole lopullinen tuomio, mutta... Jos ei rakenna pilvilinnoja, niin ei ehkä pety ihan niiiiiiiiin pahasti, vai mitä?
 
Heips vielä Oliviaa ja kiva että löysit tänne :) Itse olen kokenut tämän pinon tärkeäksi vertaistuen kannalta, nimenomaan pco:n takia ja terolutien.

Hmm... vaikea sanoa, miten kauan kannattaa odottaa, se on niin yksilöllistä. Kuten jo tuonne toisaalle kirjoitinkin, niin mulla on vuoden terolut-resepti ja aion ottaa ne taas jossain vaiheessa käyttööni, jos luomukierrot alkavat venyä. Nyt siis mulla on menossa terolut-tauko ja luomukieto kesti 46 pvää! Aika paljon, mutta onneksi menkat kuiteskin sieltä tulivat. Meinasin nyt odottaa vielä tämän kierron pituuden (jos en raskaudu) ja luultavasti sitten aloitan taas terot kiertoja lyhentämään. Itse aion ottaa loppuvuodesta yhteyttä gyneen ja pyytää jatkotutkimuksia, silloin edessä tod.näköisesti clomit + miehen tutkiminen.

Sinun kohdalla ajattelisin, että voisiko gyne määrätä kuitenkin lisää teroja, jotta kiertosi saataisiin säännöllistymään? Yk:ta mahtuu aika vähän vuoden sisään, jos kierrot on kovin pitkiä. Tästä syystä itsekin aion aloittaa terot mahdollisesti uudelleen. Vai haluatko itse syödä enää teroluteja ollenkaan? Meikäläiselle ne toi ainakin kamalat mielialavaihtelut :kieh: Mielestäni terolutit eivät vaikuta ovulaatioon, ainoastaan "täydentävät" hormonivajetta, säännöllistävät kiertoa ja hyvässä lykyssä säännöllistävät myös luonnolliset omat kierrot. Korjatkaa kanssasisaret, jos olen väärässä :)

Älä huoli, vaikka tiedän erittäin hyvin tuntemuksiasi. Me ollaan yritetty(vasta) puolen vuoden ajan ja koko sen ajan olen tapellut temppuilevan kierron kanssa, enkä kertaakaan ole saanut ovulaatiota kiinni. Mieli on välillä itselläkin aika maassa. Juttelin sattumalta tuossa yks päivä erään kaverin kanssa jotka ovat myös yrittäneet vauvaa jo lähes vuoden ilman tärppiä. Taustalla ei pitäisi olla mitään "ongelmaa". Kiertokin lähes säännöllinen. Vauvaa vaan ei kuulu ja mieli oli sielläkin päin maassa. Huomasi, miten heti löydettiin tuon kyseisen ihmisen kanssa yhteinen puheenaihe siitä, miten se onkaan joillekin niin vaikea raskautua. Ja miten toinen ihminen samassa tilanteessa ymmärtääkin niin hyvin.

Täältä saat varmasti vertaistukea, josta toivottavasti on sinulle apua :) Kovasti onnea yritykseen :hug:
 
Kiitos tsemppaavista kommenteista <3

Useammalla testillä testailin, oli kuulkaas davidista lähtien apteekin omiin :D sekalaisesti tuli haamuja ja sitten ei tullut mitään. clearbluen digitaalinen viimeksi perjantaina ilmotti että ei raskaana.

Oloja ei ole vieläkään.. taisiis, vähän pahoinvointia ja hirveetä hedaria, mutta siinä se aikalailla onkin.
Tässä nyt odottelen tätiä saapuvaksi (pitää varmaan lähettää osoitteenmuutoskortti!) että pääsis uuteen kiertoon terojen kanssa.
En siis nyt "ominpäin" alota, vaan odottelen nyt jonkin aikaa ja sitten gynen juttusille (tartteis muutenkin resepti uusia - taitaa kahdelle kierrolle olla enää pakkausta jäljellä).

Ja muutto on paketissa. Vanhasta kodista on kaikki poissa, paitsi rikkakihveli ja miehen puvut :D Nyt pitäis saada tää uusi asunto nippuun. Oli jo hyvällä mallilla, kunnes raahattiin epämääraiset "rojut" vanhasta kämpästä.
Eiköhän tällä viikolla saa taas jotain aikaiseksi vaikka töissä molemmat ollaankin. Viime viikolla vaan oli niin älyttömät (ihanat) kelit, ettei paljoa napannu asunnon järjestely :)

Toivottavasti tää oma tilanne selviää johonkin suuntaan.. täti ois täysin tervetullut myös :D

Plussatuulia ja hyviä uutisia teille siskot!
 
Oliviaa tervetuloa joukkoon! Täältä tosiaan saa tarvitsemaansa vertaistukea ja ymmärrystä :heart:. Ei tarvii miettiä että uskaltaako jotain asiaa päästää tähän ketjuun :)

Ambrosia Voi kun täti nyt tajuaisin pistäytyä kylään, nii pääsette uuteen kiertoon.

ON meinasin nyt tässä kierrossa unohtaa oviksen tikuttamisen, jos vaikka osaisin kroppaa lukia ja huomaisin sen ilman testejä :D. Ja nyt tulee tauko teroissa, ku ootellaan miehen tuloksia vielä reilun viikon verran ja katon samalla että riittikö mulle toi kolme kuuria tasaamaan luomukiertoa. Miehen tulosten jälkeen sitten taas soittoa gynelle ja asioitten uudelleen arviointia...
 
Terolut-mimmien toivelista


Macy gray....kp35/30-35....31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Ambrosia85...kp35/26-?......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride.....kp29/??.........20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo........kp28/32-?.......35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"...kp25/36.........26v.....1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp24/24-42...28v.....1.lapsi....yk11..2.tero
rae89...........kp21/29........22v.....2.lapsi...yk2......2.tero
Syysmyrsky...kp14/36.........22v.....1.lapsi...yk12+4.1.tero
Hömelö.........kp12/27-42.....23v.....1.lapsi...yk11...tauko
Hennu86.......kp9/28-30?....25v.....1. lapsi..yk 4.....3.tero
Fossiili..........kp7/27-?.......31v.....2.lapsi...yk3......3.tero
Kristiina84......kp9/25-46....26v.....1.lapsi...yk6......tauko
kultakimpale2.kp6/31.........23v......2.lapsi...yk6.....2.tero


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko




Jännä-klubi :confused:
Ambrosia85.......dpo 23
LadyBlue...........dpo 17 Haamu dpo10 ja dpo 15 ei ole vahvistunut!!
Kuumeilija.........dpo?


Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 voin ymmärtää täysin miltä susta tuntuu.. mulla ollut nyt 2 hailakkaa haamua dpo 10 ja 15, viiva ei ole vahvistunut. Nyt mulla hyvin menkkamainen kipu. Kp24 menossa ja viime kierto oli 24 päivää. Eiköhän toi täti tule kylään ja saa lähteä clomit hakemaan.. prkl!! olis sen viivan jo pitänyt vahvistua!! Sinuna kyllä alkaisin jo teroja pompsia.. mullakin tulee ens kierto ilman teroja, pelkillä clomeilla menen! jospa sua täti ilahduttais kohta kyläilyllä.. :) Niin ja onnea uuteen kotiin!

Fossiili
toivotaan miehesi tuloksesi hyvää liikkuvuutta ja paljon siimahäntiä!! itse just mietin että vaikka aloitan clomit niin en tiedä enää tikutanko ovista, voi olla että mennään 2 päivän välein touhulla kp 7 alkaen.. :)

ON
mitä tuossa aikaisemmin kirjoitinkin. Niin ei ole viivat vahvistunut, hailakkaa värillistä viivaa vaan. Odotan nyt pari päivää ja jos ei ala tätiä näkyä niin haen sen digi testin. Menkkamainen kipu on jo alkanut, joten tuskin tarvitsee apteekkireissulla kuin clomit hakea! :/

Tervetuloa Oliviaa palstalle!! mukava saada uusia, laitan sinut tuonne listalle jos haluat, laitatko vielä seuraavat tiedot : kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa.laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. en jaksanut alkaa poimimaan tuosta sinun tekstistä.
 
sori huonosta päivityksestä. Onko syysmyrkskyllä nyt se ovis bongattu, dpo? voisin laittaa jännäilijoihin.. :) yritän huomenna katsoa uudestaan ton listan. Nyt väsy, vitutus ja täti varmaan hetken päästä tulee kylään!!
 
syysmyrsky, kyllä toi plussalta näyttää munkin mielestä.. ja miksi ei vois ollakin? Vaikka väkisinkin sitä miettii jos normisti on pitkän kierron nainen ja ekalla terokierrolla jo asettus :D Mut hienoahan se olis!!

Mä vinuguin eilen työterveydestä uusinta reseptin teroille ja metformiinille ja myös lähetteen gynelle.. eli piparitohtori here i come :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Heippa!

Mulla olis menossa kp8, kiitos :)

Piparitohtori :D Hehe.

syysmyrsky viivat näyttää tosi vahvoille. Ihan varmaks en uskalla sanoa, onko tuo plussa, kun se on niin yksilöllistä jokaisella miten ne viivat vahvistuu. Mutta hyvinkin se voi olla plussa, ootko aikaiemmin koskaan tikutellut ja saanut ovista kiinni? Oliko silloin plussassa viiva yhtä vahva? Voi kun tämä naisen elämä on välillä aina niin monimutkaista... :confused:

Fossiili minä mietin samaa, että tikuttaisinko ovista ollenkaan tässä kierrossa. No, löysin sitten kuiteskin itseni pissimästä tikkuun ;) Enpä olis vielä puoli vuotta sitten uskonut, että me (minä) aletaan yrittämään ihan kaikilla keinoilla vauvaa, mutta näköjään kaikki keinot on tällä hetkellä käytössä. Ja tässä kierrossa "sovittiin" ukon kanssa, että joka toinen päivä vaan makkaripuuhiin. Ja nimenomaan heti töiden jälkeen, meillä meinaa muuten asia unohtua päivän muihin touhuihin ja sitten onkin jo yömyöhä ja väsymys painaa jne jne. Että valoisan aikaan vaan peittojen heilutuksiin :D Tsemppiä sinne oviksen bongailuun ja toivottavasti tutkimuksen tulokset ovat hyviä :)
 
Kristiina Mulla oli viime kierrossa kakkaDavidin testit :/ ja sitä ennen en ole saanut ovista bongattua. Viime kierrossa vahvimmat viivat tuli kp22,muuten koko kierron haaleeta.. Ja nyt tosiaan ovis viiva on lähtenyt hiljalleen haalistumaan..
 
Hui. En tiedä, mitä täällä tapahtuu, mutta pitkästä aikaa alkaa olla halut kohdallaan :D Eilen yllätin miehen illalla ja eipä tuo pahoillaan ollut ;) Ja tosiaan ovisaika on käsillä joskus viikonloppuna? Ehkä tämä halukkuus enteilee tulevaa ovista? Ei pysty tietää, mutta hyvähän se on, että halut alkaa palaamaan. Ja eilen oli ihan sellanen menkkaolo ja valkkaria lorahti housuun vähän enemmänkin. Ja nyt siis menossa kp 10. Pliiiiis kroppa, toimi....

Uusille teretulemasta ja kovasti plussatuulia! :wave:

Mie en nyt malta enempää kirjotella, kun yritän saada töissä hommat hoidettua, että pääsis edes tänään aikasemmin kotiin...
 
Hei ihanaiset naiset :wave: Aurinkoista päivää kaikille!

Harmittelut Ladybluelle ja Ambrosialle viivojen vahvistumattomuudesta : / Mutta toivoa on niin kauan kuin ei menkkoja näy ;) Toivottavasti plussaatte molemmat kuitenkin, mutta jos plussia ei kuulu tässä kierrossa niin toivottavasti tätinne ilmestyvät paikalle piakoin!

Syysmyrsy kyllä noin mun mielestä ovisplussat oli, onnea :) Toivottavasti ootte peittoja heilutellu ;)

Fossiili toivottavasti miehesi simpat saavat kymmenen pistettä ja papukaija merkin :D Ja saatte suunnitelmat kohilleen ja pikkuisen pian alulleen :heart: Onnea tähän kiertoon!

Tervetuloa joukkoon Olivia :wave: Oletko sen 01/10 jälkeen syöny teroja..? Hieno juttu että maaliskuun ultrassa tilanne helpottanut rakkuloiden suhteen, varmasti painon pudotuksella oli osansa siihen! Kuinka pitkiä kiertosi ovat, ja missä vaiheessa olet nyt menossa? Vaikee kyl tosta ajasta sanoa, koska sun kannattaa uudelleen mennä lääkäriin, mut jos oisin sinä niin menisis jos kierrot alkaa taas venymään niin voisit saada terot tasaamaan kiertoja ja näin parempi mahdollisuus raskautua, vaikka ovuloimiseenhan ne ei auta. Teillä kuitenkin vasta siis yk2, joten vielä ei kiire sen puolesta, vaikka vauvakuume onkin aika armoton tauti :D :D Mutta jos kierrot kovin pitkät niin ei yykoot pääsekään paljoo karttumaan.. Kyllä varmasti vauvan saatte, toivottavasti tärppi käy pian vaikka sinulla onkin pco, löysit hyvän paikan vertaistuelle!

Kristiina84 Onnea tähän kiertoon!! Saa nähä kuinka meidän terotaukolaisten käy kierron pituuden suhteen tässä kierrossa! :) Vai aloitatko terot tässä kierrossa uudestaan, niinkö se oli?

ON Täällä alkukierto viilettänyt kovaa vauhtia eteenpäin, ovistikkuja en oo ees kerinnyt vielä ostaa ja nyt jo kp 13. Kp 11 munisten jomottelua ja vähän paksua, kellertävää ja oikein sitkeää (yäk :D ) limaa jossa tilkka verta mukana, ovisoire? Kp 12 eli eilen munisten jomottelua, ja kostee olo, yöllä heräsin päänsärkyyn ja kovaan viluun ja kipee finni ilmestynyt. Talletuksia tehty oivalliseen aikaan, jos nyt ovis ees oli. Oon kahen vaiheelle kipitänkö kauppaan ostaa ovistestejä, kiinnostais kyl varmistaa, vaikka viime kierrossakin näihin aikoihin oireita ja vasta kp 28 sain ovisplussan.

Plussatuulia oikein kovasti kaikille !!!
 
Uusi terolut mimmi tahtoo liittyä joukkoonne iloiseen :) Onko teillä terot aiheuttaneet raskausoireita? Minulla niitä on, mielikuvitukseni taitaa laukata vain, r-testiä en uskalla vielä tehdä pettymyksen pelossa. Eka terolut kuuri loppui 5.6, eikä menkkoja kuulu. Vuotoa oli kyllä kuurin aikana ja vähän kuurin loputtua. Olenkin miettinyt oliko ne menkat..
 
Kessi tervetuloa! Ja heti kysymykseesi vastaus, KYLLÄ, terolutit aiheuttaa raskausoireita:kieh: mäkin olin välillä varma et oon raskaana mutta ei, terot ne vaan kiusoitteli. Onneksi nyt tauko menossa :D Mitkä taustasi ovat, miten sinulle terot määrätty, 3kuukaudeksi vai? Oletko raskaustestiä tehnyt.. ;) Kylläpäs sua täti odotuttaa.. oisko ne ollu sit menkat sillon kuurin aikaan?

Hennu toivottavasti munis lähtisi liikkeelle, kun kerta halutkin kohdallaan ;) Aiotko ovistestata..? Tärppionnea kovasti :heart:

ON kävin eilen ostamassa niitä kuuluisia Prisman Pregchekin ovistestejä, ja testasin todella lupaavan testiviivan, ei ihan plussa mutta ei kaukana :) Kohta uutta testiä. Talletuksia tehty ;)
 
Terolut-mimmien toivelista


Macy gray.....kp37/30-37....31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Ambrosia85...kp37/26-?......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride....kp31/??.........20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo........kp30/32-?.......35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"..kp27/36.........26v.....1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp26/24-42...28v.....1.lapsi....yk11..2.tero
rae89...........kp23/29........22v.....2.lapsi...yk2......2.tero
Oliviaa..........Kp20/?........ 23v..... 1. lapsi..yk2........terotauko
Syysmyrsky...kp16/36.........22v.....1.lapsi...yk12+4.1.tero
Hömelö.........kp14/27-42.....23v.....1.lapsi...yk11...tauko
Hennu86.......kp11/28-30?....25v.....1. lapsi..yk 4.....3.tero
Kristiina84.....kp9/25-46....26v.....1.lapsi...yk6......tauko
Fossiili..........kp10/27-?.......31v.....2.lapsi...yk4......3.tero
kultakimpale2.kp8/31.........23v......2.lapsi...yk6.....2.tero



Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...




Jännä-klubi :confused:
Ambrosia85.......dpo 25
LadyBlue...........dpo 19 Haamu dpo10 ja dpo 15 ei ole vahvistunut!!
Kuumeilija.........dpo?
Syysmyrsky.......dpo 1
Hömelö.............dpo -1


Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Hömelö. Nyt vaan paljon talletuksia, niin hyvä tulee :)

Tervetuloa Kessi, toivotaan, että et ole kauan tällä palstalla, vaan saat siirtyä odottajiin. Voihan olla että olet juurikin raskaana :) ei muutakuin testiä kehiin! jännätään täällä sun puolesta.

Hennu toivon sulle niin ovista ja plussaa :)

Kuumeilija missäs mennään? Mulla on taas aika ollut ihan nollissa ja toisaalta masentelen täällä tuota viivan vahvistumattomuutta! en ole vielä menettänyt toivoa.

ON dpo 17 ja kp 26 ei tätiä, etovaa oloa ja alamahaa juilii. Menkkamainen olo hieman lievittynyt. Tipan tippaa ei ole tullut. Miehen kanssa väijyttiin peittojen alla eilen ja hieman oli yhdyntäkipua. Heti säikähdin, että endoko se taas alkaa oireilla, meni kuitenkin ohi olot ja ihanaa oli. :) Päätin testata dpo19 digillä jos ei tätiä ennen sitä kuulu. Tämä pessimisti hakee clomit tänään apteekista. Ihan sama haenko turhaan, onpahan varuilla. Kauppaan ne sit huuto.netissä jos tärppää :DDDD hehhehhhe.. olispa makia myydä!! ei taida olla ihan laillista. Vaan nehän voi viedä takas apteekkiin!

Vielä lähettelen täältä kaikille plussa puhureita niin ovisten bongailuissa kuin siinä plussassa jota me kaikki niin hartaasti odotamme!
 
Täällä siis nyt kp 11 ja yk 4:n ovistesti vol. 2 tehty iltapäivällä (testaan aina suoraan töistä tullessa, kauhean vessahädän kera saa kiirehtiä sisälle ;)) ja viiva on huomattavasti vahvistunut eilisestä. Plussa pärähtänee testiin huomenna tai viimeistään ylihuomenna. Myös ovisoireita löytyy nyt enemmän kuin edellisessä kierrossa: olo on kostea ja munasarjoja jomottaa, lähinnä vasemmalta puolelta. Tänään iski myös hirveä väsymys, mutta se johtunee pitkistä työpäivistä, mitä nyt teen... Pitäisi saada nyt stressiä lievitettyä, ettei ainakaan se olisi mahdollisen kiinnittymisen esteenä... Onneksi kesäloma alkaa 2,5 viikon päästä :)

Kiitos tytöt ovistsempeistä :) Toivottavasti terveiset menevät perille myös munasolulleni, joka voisi irrottautua ja treffata isännän simpan kanssa ;) Mun tuurilla voisin nyt raskautua, kun 9.7. on tarkoitus viettää tyttöjen iltaa vähä ryypiskelemällä. Lisäksi ollaa heinäkuussa menossa yhille festareille ja täytyisi myös pitää polttarit ystävälleni, jonka häitä sitten juhlitaan heinäkuun lopussa. Paljon olisi siis kosteita juhlia tiedossa, joten mie voisinkin sit hengailla selvinpäin :D

kessi Todellakin terot voivat aiheuttaa ns. raskausoireita. Mulla viime kierrossa jatkuvaa alavatsan nippailua mukamas oviksesta lähtien ja vaivasi hetkittäin myös paha olo. Lisäksi tuli pieni veritippa joskus dpo 7 (?), jonka epäilinkin johtuvan teroista, vaikka toivoin sen olevan kiinnittymisvuotoa. Että ainoastaan se plussa r-testissä kertoo, mistä oireet ovat johtuneet... Ja ennen tädin kyläilyä mulla hävisi kaikki oireet pariksi päiväksi.

Vielä naaman kukkimisesta. On muuten finnit hävinneet! Häipyivät viime kierron lopulla ja niitähän oli riittänyt sieltä huhtikuun lopulta asti. Nyt naama on taas sileä kuin vauvan pylly :) Ehkä lämpö ja aurinko ovat auttaneet? Saas nähdä, aiheuttaako terot taas naaman kukkimista...
 
Voi kiitos teille ihanista viesteistä! Tosiaan tukea näyttää löytyvän. Ihanaa! <3

Kristiina84: Kiitos tsempistä, vinkeistä ja tiedosta! Tuo siun 46 päivän kierto on toki pitkä, mutta ei kuitenkaan ihan toivoton, etenkin kun menkat tuli vielä luomuna. Jotenkin itestä tuntuu (vaikka ilman todisteitakin) että luomumenkat ois jotenkin ”paremmat” kuitenkin raskautumisen kannalta.... :D No joo, teroista kyllä tuli kamalat mielialan vaihtelut ja miulla myös iho meni tosi huonoon kuntoon niistä. Mutta kyllä mie oon valmis jatkamaan niitä uudestaan, jos on tarve. Teilläkin on onneksi suht vähän vielä yrittämistä takana, joten ehkä siitä saa vielä tsemppiä jatkoon. Ihanaa, että oot löytänyt juttukaverin oikeesta elämästä, puhuminen auttaa! Se on tullut huomattua itsekin :)

Hömelö: Söin teroja tammikuusta-maaliskuuhun 2010 kolmen kuukauden ajan, sen jälkeen en oo syönyt. Kierrot on nyt vaihdelleet tosi paljon: 40 päivää, 32 päivää, 59 päivää, 22 päivää ja nyt mennään kp20. Eli pitää nyt seurata ja varata sitten syksyllä lääkärille aika, jos heittelyt jatkuu... Ja tosiaan, vasta alussa ollaan tän yrittämisen kanssa, mutta silti valmiiksi jo huolestuttaa.. Kiitos Hömelö hirmuisesti tsempistä! :)

Miten teillä muilla pco:laisilla toimii ovistikut? Kun oon jostain saanut päähäni, että ne ei pco:laisilla toimisi hormonien takia kunnolla?

Olisi muuten tosi kiva kuulla näin uutena lyhyesti teidän muiden elämäntilanteista ja yrittämisestä tähän asti. :)

No kai minutkin voisi nyt sitten lisätä listaan. Kp20/?, 23v., 1. lapsi, yk2 ja tauko teroluteista menossa.
 

Yhteistyössä