Terolut mimmit

Hömelö onnea ovisplussasta ja ei muuta kun talletuksia tekemään :heart:

Oliviaa Meillä jätettiin ehkäsy viimme lokakuussa pois, sen jälkeen ei sit menkkoja tullukkaan, ku sen kerran. Maaliskuussa kävin gynellä juurikin menkkojen tulemattomuuden takia, kolmen kk:n terokuurin sain. Ne on nyt syöty, tällä hetkellä taukoilen, ku odotellaan miehen simppojen tuloksia. Ja ne tulee ens viikon torstaina. Jännä päivä:D. Kerran oon ovisplussan saanu kiinni, tässä kierrossa jätän tikuttelematta, vaikka testit tuolla vessassa kovasti polttelis :D. Mutta taidan malttaa mieleni.
 
Olivia Täällä viimeinen e-pilleri otettiin tasan puoli vuotta sitten eli 15.12.10. Normaalit tyhjennysmenkat alkoivat 18.12. ja ensimmäiset luomumenkat tuli 26.2. Taas odoteltiin, kunnes hermostuin ja menin yksityiselle gynelle 26.4. Todettiin lievää PCO:ta munasarjoissa, mutta gyne lohdutti, että se voi johtua siitä, kun elimistö heräilee 10 vuoden unen jälkeen. Sain kehotuksen syödä kolmen kuukauden terokuurin, jonka jälkeen tauko ja sitten taas uusi 3 kk:n kuuri, jos tärppi ei ole käyny tai kierrot lyhentyn. Seuraavat luomumenkat alkoivat sitten äitienpäivänä 8.5. ja edelliset alkoivat 5.6. Terojen avulla kierrot ovat siis lyhentyneet.

Ovistikuttelusta. Voi tosiaan olla, että ovistikuttelu johtaa harhaan PCO-naisia, koska LH saattaa olla koholla monta kertaa kierron aikana... Elimistö yrittää ovuloida, muttei välttämättä onnistu..

Ei helvetin perkele, että alko vituttaa!! Olen hyvän ystäväni kaaso ja nyt aloin suunnittelemaan hänen polttareita hänen serkkujen kanssa... Toinen serkuista sitten möläytti, että tämä ystäväni on RASKAANA! Ilman muuta hän oletti, että myös minä olen tietoinen... Täytyy sanoa, että itku tuli nyt.
 
HEnnu :hug:

Olivia hyvinhän voit odotella ja seurailla, josko se plussa sillä välin pärähtäiski ;)

ON PERHANA! mies tekikin oharit kammarin puolella, olikin jo kovin väsynyt ja nukku täyttä päätä ku tulin kotiin :kieh: Innostuin niin kovasti tästä ovisplussasta, en tiedä riittää toissapäiväiset ja mahdolliset huomen iltaiset simpat hedelmöittämään.. :( :( Oikeen alko ärsyttään että minä teen ovistestejä ja oon motivoitunu niin toinen vaan sit nukkuu... vaik eihän tässä tarkoitus varmasti ookkaan väkisin puputella, eikai sekään oo mielekästä.. Ärsyttää vaan nyt niin kovasti.. Onneksi te murut ymmärrätte varmasti mua :heart: Ihan semmonen olo että en nyt tän takia tässäkään kierrossa raskaudu, noooh, en kierrossa taas sitten..helvetti.
 
oiskohan pitäny tarkemmin miehelle selittää että tää on tosiaan AINUT mahdollisuus tässä kuussa tulla raskaaksi tää seksi kerta?! VAikka muutaman kerran on tullu oviksen merkistystä tähdennettyä..
 
Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista


Macy gray.......kp37/30-37...31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Ambrosia85....kp37/26-?......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride......kp31/??.........20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo.........kp30/32-?......35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"...kp27/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5.tero
LadyBlue........kp26/24-42....28v.....1.lapsi....yk11....2.tero
rae89............kp23/29.........22v.....2.lapsi...yk2.......2.tero
Oliviaa...........Kp20/?..........23v.....1. lapsi..yk2.......terotauko
Syysmyrsky....kp16/36........22v.....1.lapsi...yk12+4..1.tero
Hömelö..........kp14/27-42...23v.....1.lapsi...yk11......tauko
Hennu86........kp11/28-30?.25v.....1. lapsi..yk 4.......3.tero
Kristiina84......kp9/25-46....26v.....1.lapsi...yk6........tauko
Fossiili...........kp10/27-?.....31v.....2.lapsi...yk4.......3.tero
kultakimpale2.kp8/31.........23v......2.lapsi...yk6.......2.tero



Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..




Jännä-klubi :confused:
Ambrosia85.......dpo 25
LadyBlue...........dpo 19 Haamu dpo10 ja dpo 15 ei ole vahvistunut!!
Kuumeilija.........dpo?
Syysmyrsky.......dpo 1
Hömelö.............dpo -1


Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kaikki hyvin. Ystävä laittoi minulle eilen viestiä ja selvitettiin asia. Hän ei olisi halunnut vielä kertoa, raskaus on niin alussa (rv 7+) ja ovat menossa yksityiselle ultraan 27.6., jolloin selviää, että onko siellä pikkukakkonen kyydissä vai ei. Tämän ultran jälkeen hän olisi sitten kertonut minulle :) Kirjoitteli vielä, että minunhan tässä olisi pitänyt raskautua eikä hänen, mutta toiset ovat hedelmällisempiä kuin toiset :) No, jos hyvin käy, niin heinäkuun lopulla vietettävissä häissä morsian sekä kaaso ovat mehulinjalla :D

Ja täällä on paino pudonnut 2,5 kg! :) Eilen kyllä söin vähän huonosti, mutta aikaisemmin ei ole painoon vaikuttanut mitenkään se, että syötkö huonosti vai normaalisti. Junnasi vain samoissa lukemissa. Eli eiköhän tämä tästä. Pikkuhiljaa hyvä tulee :)
 
Hei kaikille =) Hömelö taisi olla silloin menkat, ei niitä vaankuulu.. Ja eilen tein r-testin, negaa se näytti :( Kyllä jo elättelin toiveita, vaan terolutit taisi huijata pahemman kerran. Taustoista kyselit. 1 ja puol v yritystä takana, kuukautiseni heittelevät miten sattuu joten sain 3kk kuurin teroja siihen. Tänään aloitan toisen satsin, pari päivää myöhässä, kun en osannut tulkita viime tihru vuotoa menkoiksi. Ja ne oireet... :kieh: Kyllä oli pettymys, mutta jospa se joskus tärppäis :)

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Heips!

Tervetuloa kessi joukkoon! :)

Hömelölle onnea ovisplussasta ja toivotaan, että on kuitenkin mahkuja :) Ei nuo ukot aina ihan viimeisen päälle taida ymmärtää, miten pienestä se voi olla kiinni, vaikkeivat tahallaan mitään aiheuttaiskaan.

Hennu Hyvä kuulla, että oot jo paremmalla mielellä :) Toivotaan, että ovisplussa on ihan piakkoin!

Lyhyesti ON: Ovistikuttelua nyt päivittäin, tänään kp10 ja haaleaa viivaa tietysti vielä näyttää. Jännä juttu, viime kierrossa just kp10 helähti se ovisplussa tikkuun, muttei sitten mitään irronnutkaan. Eli toivotaan, että nyt kun mennään luonnollisena kiertona, niin se sieltä jossain vaiheessa tulisi. Ja niin Hömelölle vielä, että en meinannut tässä kierrossa teroja aloittaa vaan odotan toisen luomukierron ja jos tämä on yhtä pitkä/pitempi kuin edellinen, niin seuraavaan taas terot lyhentämään :)
 
Henni86 hyvä että olo jo parempi ja saitte kaverin kanssa asiat puhuttua.

Namppis88 :heart:

Muille plussatuulia ovis- ja r-testeihin :heart:

ON Ei mitään erikoisia oloja täällä. Tiiä sitten onko se hyvä vai huono merkki. Kiva nyt nähä, ku teroissa tauko, että venyykö kierto vai noinkohan tasaantu kolmella kuurilla...

Mulla on selllanen pieni onkelma. Mun yx parhaimmista kavereista ei tiedä (vielä) meidän yritysmeiningeistä. Lähes joka päivä kyselee, että millon rupeette muksua vääntämään. Aina vaan vastauksena, että ei vielä oo aika, ja kahtotaan nyt. Miehen kanssa päätettiin että harvat ja valitut saa mein tilanteesta tietää. Inhottaa vaan valehdella kaverille. Mies sit tänään sano, että kerro vaan sille. Mutta nyt mietin, että onko parempi olla kertomatta!?! Mietin vaan että kuinka paljon loukkaantuu, ku oon jättäny kertomatta ja vaan kierrelly sen kysymyksiä ku korppikotka ruumista :). Oon nyt vähän kahen vaiheilla :(
 
Kristiina toivotaan että tämä kierto pysyy kurissa, ja vielä parempaa, plussaisit :) Onnea oviksen metsästämiseen! Itse sain plussan noilla Pregchekin testeillä, mitkäs sulla käytössä? Kiitos tsempistä! Tajusin että eihän sen munikseen kuulunukaan ku tänään irrota (1pv plussasta) joten tänään sit talletuksia tehty, toiv. tärppi käy :heart:

Namppis ihanaa :heart: Kaikki siis hyvin! :) vielä reipas 32viikkoa niin se pikku sintti on sulla sylissä :)

Fossiili ompas dilemma : / jos hän parhaimpia ystäviäsi, voithan hänelle kertoa, hän varmasti ymmärtää miksi olet "valehdellut" kun kerrot syyn. Voisi kuvitella että hän loukkaantuu vielä enemän jos kerrot vasta plussan tultua tai kun venytät kertomista. Kyllä hyvä ystävä ymmärtää ja sitten ainakin loppuu tuo ärsyttävä kysely ;) Rohkeutta vaan!

Tänään siis dpo 0, ja simpat ovat työssään as we speak ;) Toivottavasti tärppi käy :heart: Mulla ois kaksi kesäkuussa vanhaksi menevää r-testiä, toisen tuhlaan ennen juhannuksen rientoja. Kiva kun voi vanhenemisen vuoksi matalemmalla kynnyksellä testata, eihän noita roskiinkaan viiti nakata :LOL:

Plussatuulia kaikille!
 
Fossiili Kinkkinen tilanne : / Voithan kaverillesi kertoa, että olitte päättäneet miehesi kanssa olla puhumatta asiasta? Edelleen nykypäivänä raskautumisongelmat ovat tabu, vaikka ovatkin hurjan yleisiä! Ja jos kaverisi suuttuu ja alkaa vihottelemaan, ei hän ole ystävyytenne arvoinen...

ON: Täällä tais nyt käydä semmonen juttu, että varsinainen ovisplussa jäi missaamatta. Tikutin kp 10 ja kp 11, jolloin tuli melko vahvat viivat, muttei testiviiva ollut kuitenkaan tasavahva. Eilen kp 12 testiviiva oli jo huomattavasti haaleampi! Olisko LH-huippu voinut olla sitten kp 10-11 iltapäivien välissä? Tai kp 11-12? Kun LH-huippuhan voi kestää vain pienen hetken(kö)?

Eilen illalla ainakin tuntui alavatsalla paineentunnetta ja nivusia kutitti sekä tuntui pientä nipistelyä muniksien kohdalla. Tänään on myös ollut kuivempaa tuolla alapäässä eikä paneta koko ajan :D Eli voisinko tästä päätellä, että olisin ovuloinut eilen? Talletuksia tehtiin maanantaina, keskiviikkona ja eilen. Enää ei kyllä jaksais :D Sanoinki miehelle eilen, etten kyl koko kiertoa jaksais pupuilla tätä tahtia :D Mutta, piinaviikot siis alkakoot. Testin aion tehdä varmaan 1.7., jolloin mulla ja miehelläni tulee 7 vuotta täyteen :heart: Toivotaan, että kaikki menis nyt hyvin... Mutta, jos plussaa ei tule, niin voin ainakin alkuloman rellestää ihan huoletta :D

Mulle vois siis tänään merkata vaikka dpo 1.

Hömelön kanssa jännätäänkin nyt samoilla päivillä! :)
 
Hennu samassa veneessä ollaan :) Kyllä oireista ja tikun haalenemisista voi päätellä että ovis oli eilen. Kylhän se voi nopeeta mennä ohitse! Lh-huipun kuulukin nimenomaa olla nopea muniksen irrottamiseen (en tiedä tarkoittaako tämä nopea kuinka nopeaa sitten :D ), hyvä että talletuksia on tehty :) Toivottavasti tärppi käy, molemmilla :heart: Olisipas sulla ihana plussata vuosipäivänä :heart:
 
Mulle gyne ainakin sano, että kannattaa tehdä varmuuden vuoks raskaustestit ennen ku alottaa terot... Eiköhän se nega pitäis riittää?
Näin mäkin mietin.

Viimeks kävin kuitekin gynellä kun kierrot oli venyny kp:lle 45 ja testi oli nega sinä päivänä. Anto teroreseptin ja käski alottaa samantien.
mietin siis että josko sitä alottas vaan terot eikä "odottelis"... kyllästyttää :p
 
Vielä tuohon ystävälle kertomiseen :), kyllä mä taidan sille kertoa, mutta jätän esim tämän pco jutun kertomatta, koska kuuli mun puhelun miehen kanssa ja tietää että oon gynellä käyny. Kysy multa sillon että oliko kaikki ok ja mä ihan totaalisesti hämäännyin siitä kysymyksestä, ja sanoin että kaikki ok :(. Oon sitä harmitellu, että niin sanoin, mutta sillon päässä vaan soi miehen ääni että ei kerrota vielä kellekkään... Ja tämä kyseinen kaveri joka kerta sanoo kun rupee kyselemään meidän vauvasuunnitelmista, että hetihän se napsahtaa ku rupeette touhuilee. Taidan vaan sanoo että pari kkk on nyt yritystä takana, ja sen takia gynellä kävin, ku menkkoja ei näkyny, eikä kuulunu (mikä pitää kyllä paikkaansa). Enhän mä sillon valehtele, vaan jätän vaan jotain kertomatta :) Kaikkeen sitä ihminen ajautuu :D

Parina päivänä on nyt ollu aika limasta meininkiä, oliskohan ovis ovella. Tikuttanu en nyt oo ollenkaan, yritän oman kropan toimintaa ymmärtää ilman tikuttelua. Pupuilua on ollu jos ei joka päivä niin joka toinen päivä :heart:.

Nyt oli vähän omanapailua tämä viesti :)

Ja lopuksi tsempit kaikille jännääjille ja hurrrjasti plussatuulia :whistle: :heart:
 
Fossiili hienoa että päätit kertoa :) Tsemppiä siihen ;)

Hennu hmmmm..? Voiko olla kaksi eri LH-huippua kierrossa ja kaksi irronnutta munasolua..? Vai jos jotkut naiset saattaa ovuloida kaksi kertaa kierrossa niin irtoaako molemmat munasolut samasta, yhdestä LH-huipusta. Tällänen tuli mieliin kun selvä plussahan tossa testissä on, vaikkakin sumea kuva.
 
Heips!

Täällä tuskaillaan ovistestien kanssa, äh ettei noista viivoista ota mitään selkoa! Voipi olla, että pco tekee taas kepposiaan mulle:kieh: Lähdin ihan varta vasten cittariin ostamaan niitä pregcheckin ovistikkuja, koska totesin ne viime kierrossa hyviksi. Muuten oon tässä kierrossa tikuttanut One Stepin- testeillä. Eiliseen päivään asti on ollut ihan tosi tosi haaleeta. No tänään (kp13) tuli melko vahvat viivat One Stepillä. Cittarin testillä taas haaleampi testiviiva, vaikka samaan aikaan tehty nuo kaksi testiä. Miten voi olla, että eri testeillä tulee ihan eri vahvuiset viivat, kyselee tyhmä :ashamed: No, ei auta muukuin jatkaa tikuttamista ja katsoa alkaako haalenemaan. Koska ei tuo testi ollu mikään selkeä plussa, siis että ei jäis epäilystäkään asiasta. Voi elämä, just tämän takia ottaa päähän tämä tikuttaminen, kun turhaa stressiä tulee asiasta mutta toisaalta uteliaisuus voittaa ja haluaa tietää ovuloiko ollenkaan. Ja gynekin suositteli testaamista. Ehkä on parempi vaan pyrkiä kellistämään ukko parin päivän välein ja toivoa parasta. Pessimisti ei pety :D

Pahoittelen tämänkertaista omanapaisuutta :ashamed: Plussatuulia teille kaikille! :heart:
 
kristiina84 Mulla viime kierrossa juurikin cittarin testejä ja sitten davideja... Cittarin testissä selvä plussa, mutta davidin testi oli sit ihan jotain muuta. Vaikka samasta pisusta molemmat tein. En osaa sanoo tuohon, että miksi testit näyttää erilaista viivaa :)
Mua vähän kuumottais testit tuolla kaapissa, mutta en tikuta :D. Ollaan ihan urakalla vkl aikana pupuiltu. Jospa se nyt tärppäis :heart:
 
Terolut-mimmien toivelista


Macy gray.......kp41/30-37...31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Ambrosia85....kp41/26-?......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride......kp35/??.........20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo.........kp35/32-?......35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"...kp32/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5.tero
rae89............kp27/29.........22v.....2.lapsi...yk2.......2.tero
Oliviaa...........Kp24/?..........23v.....1. lapsi..yk2.......terotauko
Syysmyrsky....kp20/36........22v.....1.lapsi...yk12+4..1.tero
Hömelö..........kp18/27-42...23v.....1.lapsi...yk11......tauko
Hennu86........kp15/28-30?.25v.....1. lapsi..yk 4.......3.tero
Kristiina84......kp13/25-46....26v.....1.lapsi...yk6........tauko
Fossiili...........kp14/27-?.....31v.....2.lapsi...yk4.......3.tero
kultakimpale2.kp12/31.........23v......2.lapsi...yk6.......2.tero
LadyBlue........kp1/24-42....28v.....1.lapsi....yk12....3.tero 1.clomi



Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..




Jännä-klubi :confused:
Ambrosia85.......dpo 29
Kuumeilija.........dpo?
Syysmyrsky.......dpo 5
Hömelö.............dpo 4
Hennu86...........dpo 1


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
Lilli88


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä