Terolut mimmit

LadyBlue Et tietenkään vähättele, eikä haittaa vaikka vähättelis joku yk:n määrää :D Koska onhan niitä vielä vähän. Lähinnä itseäni on tässä puolen vuoden aikana stressannut ja ketuttanut kiertojen pituudet ja menkkojen oikuttelut, ei niinkään vielä se tärppi. Mutta tokihan sitä koko ajan toivoo, oli yk:ta 1 tai 11, koska ainakin ollaan heiluteltu peittoja siihen malliin, ettei siitä ole kiinni jäänyt ;) Ilmeisesti ovuloimisessa on meikäläisellä selvästi ongelma. Ja välillä on todellakin päiviä kytätty ja pupuiltu, vaikkei aina niin tekis mieli. Eli kyllä tässä on tosissaan yritetty ja yritykset jatkuu, jospa se joskus tärppäis.
Mutta oireesi kuulostaa todella lupaavilta, en malta odottaa seuraavaa kertaa kun testaat :) Tsemppiä!

Fossiilille myös peukut pystyyn testaamiseen! :)

Hennu86
Hyvä, jos mieli alkaa hieman piristyä! Ja minäkin aion ehkä hieman viikonloppuna irrotella, on tässä taas masisteltu ihan urakalla viimeiset viikot. Nostan vaikka maljan(jos toisenkin) menkkojen alkamisen kunniaksi, vaikken sitä kellekään kerro :D

Ovistesteistä vielä, että itsekin totesin ne cittarin testit tosi hyviksi ja selkeiksi. Niillä sen plussan viime kierrossa sain, josta ei ilmeisesti mitään kuitenkaan irronnut:( Kerkesin tilata netistä ison kasan ovistestejä (en tiiä kyllä minkä merkkisiä nää on), joten enköhän tikuta nämä pois alta ja ostan sitten seuraaviin kiertoihin cittarista. Säännöllistä peittojen heilutusta vaan, niin ei tartte kauheesti stressata noilla tikuilla tätä hommaa :)

Nyt on laitettu ovistestit tilaukseen. Tilasin niitä Pregcheck-testejä netistä 10 kpl / 8,90 €.

Fossiili Joillakin naisilla saattaa tulla normi menkat tai tuhruvuotoa silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa, mutta onkin raskaana. :) Suosittelen vielä testaamaan uudemman kerran vähän myöhemmin :)

LadyBluelle edelleen toivotaan sitä plussaa r-testiin!

Nyt tää painuu ton miehekkeen kanssa kattomaan telkkaria. Öitä :wave:

Kuinkas sen testi tulos sitten... Joko se näyttää plussaa, vai kuinka!?! Nämäkin asiat mulla aika lailla hakusessa :D. Jos nuo ei olis ollu menkat, vaan jotain ihemjuttuja, nii mulla olis näin äkkiseltään laskettuna dpo15. Nyt ei saa elätellä kyllä yhtään toiveita mihinkään suuntaan !

Terolut-mimmien toivelista

Macy gray....kp30/30-35....31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Ambrosia85...kp30/26-?......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride.....kp24/??.........20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo........kp23/32-?.......35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"...kp20/36.........26v.....1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp19/24-42...28v.....1.lapsi....yk11..2.tero
rae89...........kp16/29........22v.....2.lapsi...yk2......2.tero
Syysmyrsky...kp8/36.........22v.....1.lapsi...yk12+4.1.tero
Hömelö.........kp7/27-42.....23v.....1.lapsi...yk11...tauko
Hennu86.......kp4/28-30?....25v.....1. lapsi..yk 4.....3.tero
Fossiili..........kp4/27-?.......31v.....2.lapsi...yk3......3.tero
Kristiina84......kp2/25-46....26v.....1.lapsi...yk6......tauko
kultakimpale2.kp1/31.........23v......2.lapsi...yk6.....2.tero

Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Ambrosia85.......dpo 18
LadyBlue...........dpo 12 Haamu dpo10!!

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Viimeksi muokattu:
LadyBlue Kyllä siellä varmaan nyt pitäisi jo plussaa näkyä, jos on näkyäkseen :)

kultakimpale2 Täti-pahoittelut :hug:

ON: Täällä oli minimenkat. Maanantaina ja tiistaina vuoti suht normaalisti, mutta sunnuntaina ja eilen keskiviikkona oli suhteellisen tuhrua meininkiä. Nyt kun menkat ovat melkein loppuneet, palasi jomotus nivusiin ja toisinaan tuntuu, että kohtu sykkisi. Jänniä tuntemuksia :)

kultakimpale2 Ekan terokuurin jälkeen kp 2 vuoti aika runsaasti. Sidettä sai olla vaihtamassa kahden tunnin välein, mutta muut päivät olivat helpompia. Ei tosin ihme, että vuotikin paljon: kp 70 päivää oli kestänyt edellinen kierto. Siksi siis terot sain, että kierrot lyhenisi. Kipuja mulla ei kyllä ollut. Nyt tokan terokuurin menkat olivat sellaiset kuin tuossa aiemmin kirjoitin.

Mulla tuli tiistaina ihan jättilimis, venyvä, kirkas ja järjettömän ISO :D Samasta päivästä asti on ollut menkkamainen olo eli kyllä se taitaa ovis olla ihan holleilla! Voi että olen iloinen. Nyt olen pitänyt vähän taukoa palstailussa pienoisten kiireiden takia; olen käynyt rantsussa lukemassa kirjaa (vähän omaa aikaa), äiti on ollut kylässä ja kotona tehty miehen kanssa maalaushommia, ensi viikolla alkaakin sitten laminaattien laitto :D Ja Bon Jovin keikkakin lähestyy, jiiihaaaa!!!! Ja tiedättekö mitä, talletuksia on kyllä tehty joka toinen päivä :D Terojen aloitusta mietin edelleenkin, että pidänkö nyt tauon vaiko en... toisaalta haluaisin kyllä syödä teroja. Mutta tällä kertaa luotan 100% omaan vaistooni ja aloitan terot aikaisintaan la-su eli kp23-24. Luulen, että ovis on tässä kierrossa 1pv myöhemmin kuin edellisessä kierrossa. Mutta erityisen iloinen olen siitä, että jotain tuolla masussa tapahtuu, tuntemukset on kuitenkin ihan selvät, ja toivottavasti se ois ovis!

Kristiina84 Olipas kiva lukea hyviä uutisia, tätionnittelut :D Ei tarvitsekaan pitkittää kiertoa enää yhtään ja pääset kohta jo uuteen yritykseen!

kultakimpale2
Tätipahoittelut :hug: Mulla teromenkat on ollu vaihtelevat niin, että välillä saattaa lorista kuin hanasta sataisi ja yhtäkkiä tuntuisi loppuvan kokonaan, mutta alkaakin taas "uudestaan". Hyytymiä on terojen aikana ollut todella paljon, isompiakin hyytymiä. Ilman terojakin tulee hyytymiä, mutta paljon paljon paljon vähemmän ja tosi pienikokoisia. Sen suurempia kipuja ei mulla ole koskaan menkkojen aikana ollut, paitsi joskus peräaukon kohdalla kipuilee kovasti, jos istun liian nospaan penkkiin.

Hennu86 Mistä löysit netistä noita Pregcheck-testejä? Oliko toimituskuluja? Mietin tässä vaan sitä, että jos ei ole toimituskuluja, voisin itsekin tilailla netistä tuota merkkiä (olen kokenut parhaaksi merkiksi!). Toki kaupasta saa hieman alle 10e:lla 10kpl:n paketin, mutta säästäisi kyllä edes sen euron :D Ja en yleensä ole kovin pihi, mutta tässä rahatilanteessa on pakko laskea senttejä...

Kaikille tasapuolisesti aurinkoisia päiviä ja paljon halauksia! Plussatuulia ja kaikkea muutakin hyvää! Ja mä aion kans nauttia tulevana viikonloppuna muutaman siiderin tupareissa :D

Täällä on kovasti seurailtu teidän kirjoitteluja, ja oma kirjoittelu siirtynyt blogimaailman puolelle täysin. Ambrosian haamusta innostuin kovin, toivotaan, että siellä nyt pikkuinen olisi kovaa vauhtia tarraamassa kyytiin. Iso plussatuulipuhuri myös Ladybluelle. Monen teistä on täti kohdannut, pahoitteluni tasapuolisesti kaikille.

Omaa napaa sitten pikaisesti: 3 kiertoa teroluteja söin ja nyt ollut taukokierto, koska kiertojen pituudet jäivät 22päivään! Ihan kuin olisi koko ajan ollut menkat! Kävin yksityisellä lapsettomuusklinikalla alkututkimuksissa viime viikolla ja ultrassa löytyikin keltarauhanen. Tänään aamuvirtsasta tehdyssä r-testissä haamu, ja kovasti toivon etten sitä ole kuvitellut, vaan kyseessä todellakin olisi edes kiinnittymisyritys. Kierron pituus tällä hetkellä kp 32, dpo 18 ja gyne pyysi odottamaan ensi viikon tiistaihin, että onko raskaus alkanut. Pitkien kiertojen vuoksi hän ei ihmetellyt yhtään, ettei mahd. raskaus näkynyt vielä tiistaina tehdyssä testissä. Ja jotta saatte arvella onko kyseessä haamu, viivanpaikka, plussa vai joku ihan muu, tässä kuvaa. Ylempänä puhdas negatesti vertailun vuoksi (tehty ti).

Hennua komppaan, eli kyllä minäkin Ninni-Ilonan testissä haamulaisen näen :)

Täällä ei vieläkään mitään, r-testi negatiivinen, eikä menkoista hajuakaan.
Kai se pitäis vaan tuo teropaketti taas avata :)

Harmittaa ettei kroppa toimi ilma teroja vielä :( Vaan toki positiivisesti otan nuo vahvistuneet ovisplussat ja r-haamun..ainakin JOTAIN tapahtuu kropassa :)

Heiii... kyllä täälläkin näkyy Ninni-Ilonan testissä haamu, jee! :heart: Toivotaan, että viiva vahvistuu!

Ambrosialle pahoittelut negatestistä! Toivottavasti suuntaan tai toiseen jotain tapahtuu pian, viimeistään terolutit kannattaa aloittaa, ettei kierto paljoa venähdä :) Itselläni tämä taukokierros oli 46 pvän mittainen, eli kyllähän tuollakin pituutta oli. Jatkossa seurailen kiertoja ja jos näin pitkänä luonnollinen kierto pysyy, meinaan ottaa taas terot lyhentämään. Tsemppiä!

Ihanaa viikonloppua kaikille! :heart:

Ninni-Ilona Ei tarvitse avata kuvaa edes suuremmaksi, kun näkyy jo tuosta pienemmästä kuvasta ihan selvä haamu! Varovaiset onnittelut :heart:

Ambrosia85 Negapahoittelut :hug: Onko sulla minkäänlaisia tuntemuksia siitä, että menkat olisivat lähestymässä? Sehän on vaan hyvä merkki, jos ei hajuakaan menkoista :D Toivotaan kovasti, että se olisi sitä itseään :heart: Ja jos ei ole, niin sitten ne menkat äkkiä oikeeseen osoitteeseen, että pääsisit taas uuteen kiertoon ja yritykseen! Mites muuttohommelit, joko tavarat ovat löytäneet paikkansa?

ON Tänne ei mitään uutta. Mies lähti polttareihin ja mun ystävän tuparit peruuntui huomiselta. Sinänsä harmi, kun olin odottanut niitä ja että pääsisin vähän tuulettumaan sekä näkemään ihmisiä. Kuitenkin voi olla viimeinen kerta vähään aikaan ottaa tuota neuvoa antavaa, jos sattuisin raskautumaan tästä kierrosta. Alkoholilla ei nyt niin väliä, mutta kyllä se kieltämättä tekisi hyvää vähän nollata ja laittaa oikeesti aivot narikkaan ;) Katsotaan nyt, pidetäänkö sitten tyttöjen ilta tämän samaisen ystävän kanssa. Vois olla ihan hyväkin vaihtoehto saunoa, olla takapihalla kauniissa säässä ja nauttia muutama siideri ihan kotosalla! Ja jos siltä tuntuu, voisi piipahtaa kaupungin puolella :D Säästyypähän ainakin rahaa, se hyvä puoli tässä tupareiden peruuntumisessa on! Limaisuus on kadonnut, mutta sehän on tyypillistä mulle. Edellisissä kierroissa ihan sama homma eli nou hätä! Sieltä se ovis toivottavasti pyyhältää tähän osoitteeseen. Eilen tehtiin varmuudeksi talletuksia ja seuraavan kerran sitten sunnuntaina, kun mies tulee kotiin. Nyt voi vaan toivoa, että eiliset vapauteen päästetyt simpat olisivat elinkelpoisia sunnuntaille asti, jos irtoaminen tapahtuu ennen sitä. Tosin jo irtoaminen tapahtuu lauantaina, munis on hedelmöityskelpoinen sen 24h, joten silloin sunnuntain talletukset riittää oikein hyvin Mutta ressiä en aio nyt ottaa!

Tänään tehty testi toi jo lisää varmuutta, ehkäpä meille vauva sitten tulee <3

Ambrosia: Tuohan on kuitenkin loistava asia, että raskaustestiin on haamu tullut. Se kun on varma merkki siitä, että jotain on yrittänyt tapahtua! Vai oletko kokeillu tehdä eri merkkisellä testillä, voisiko raskaus olla silti mahdollinen? Kiinnittymisyritys voi pidentää kiertoa, mutta jännä nähdä miten tilanne sinulla etenee :)

Oi Ninni-ilona onnea :heart: eipä jääny epäselväksi enään plussa :D Haamun näin minäkin noissa aiemmissa testeissä :) Onnea, tarrasukkia ja vauvaliima pikkuiselle!

Työt ja auringon otto pitäneet mut kiireisenä, mutta eipä tänne kovin paljon tekstiä oon tullukaan mitä kuvittelin, varmaan muutkin nauttiineet ihanista ilmoista!
Kristiina täti onnittelut :)
Muille tädin kohdanneille pahoittelut. Ambrosia nega pahoittelut: /

Plussatuulia kaikille! Jännäilen täällä Ladybluen r-testin tulosta ;)

ON mulle ei mitään uutta..töitten ja kiireiden vuoksi ei olle nyt miehen kanssa päästy puputtelemaan kolmeen päivään, mutta tuskin haittanee kun kierto vasta näin alussa.. Palsta taukoilu teki hyvää, vauva puuhat ei oo kerinny mielessä pyöriä ja koopeissakin kerkesin olla sekaisin :D Luulen että kesä saa ajatukset muualla joten ahdistus ja mielipaha plussattomuudesta väistyy ja kesä mennään tjottailu meiningillä. Ovistikuttelusta en ole vielä päättänyt mutta taidan Hennun tavoin tuolta netistä noita samoja tilata. Edelleen fiilikset mulla kuitenkin surumieliset, jotenkin luovuttanut olo enkä tällä hetkellä usko vielä pidempään aikaan saavani plussaa, totta puhuen alkanut miettimään JOS edes saan koskaan vauvaa.

Pahoittelut omanapaisuudesta! Luin kyllä kaikkien viestit :) Voi olla että harvemmin tulee täällä lähiaikoina vierailtua mutta oon hengessä mukana ja käy seuraamassa tilannetta. Macy graysta ei vielä kuulumisia?

Aurinkoista päiväjatkoa kaikille! Toivottavasti saatais kesäkuussa samanlainen plussa rysä kuin toukokuussa :heart:

Ninni-Ilona Hurrrjasti onnea :heart:. Niin kovin ihanaa seurata kanssasisarien plussaamisia :)

ON Kylläpä ne ihan menkat mulla oli, vaikkakin niukat sellaset. Eli r-testi näytti negaa... Mies tosiaan kävi simppoja purkittamassa. Sano että oli vähän erilainen tilanne. Nyt vaan ootellaan tuloksia. Ollu vähän kaikkee touhua tässä, nii jääny kommentointi vähiin. Tänään käytiin pojan ja ukkosen kanssa kattomassa maailmamestareita ja poikaa :D. On se Immonen vaan söpö :D. Oltiin autolla liikkeellä, mun ja pojan pyörät kontissa. Ajettiin sit sieltä pyörillä kottiin, poika tosin jäi matkalla kaverin luo. Minä hikisenä pääsin perille ja pupuiltuahan siinä sit tuli :heart:, aateltiin että ku oon jo ennestään nihkeä, nii samaan laskuun menee :D

Minäkin huhuilen Macy Graytä, onko kaikki hyvin ?

Viimeksi muokattu:
Ninni-Ilona :heart: Siellähän komeilee jo oikein hieno plussa :heart: Onko tuo alempi nimeltään Apteekin raskaustesti? Todella hienosti haamu vahvistunut päivässä :heart: Onnea kovasti ja lähetän täältä vauvalle semmoisen työkalupakin vauvaliimoineen ja tarrasukkineen!!!

Fossiili Mitenkähän helposti purkittaminen onnistuu, jos joutuu jossakin huoneessa vapauttamaan simpat? Onnistuiko sinun miehellä helposti? Minusta tuntuu, että meillä se tuskin onnistuisi miehellä, jos ei saa kotona purkittaa. Nopeasti se aika menee, nyt paljon tsemppiä!

Terolut-mimmien toivelista

Macy gray....kp33/30-35....31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Ambrosia85...kp33/26-?......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride.....kp27/??.........20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo........kp26/32-?.......35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"...kp23/36.........26v.....1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp22/24-42...28v.....1.lapsi....yk11..2.tero
rae89...........kp19/29........22v.....2.lapsi...yk2......2.tero
Syysmyrsky...kp11/36.........22v.....1.lapsi...yk12+4.1.tero
Hömelö.........kp10/27-42.....23v.....1.lapsi...yk11...tauko
Hennu86.......kp7/28-30?....25v.....1. lapsi..yk 4.....3.tero
Fossiili..........kp7/27-?.......31v.....2.lapsi...yk3......3.tero
Kristiina84......kp5/25-46....26v.....1.lapsi...yk6......tauko
kultakimpale2.kp4/31.........23v......2.lapsi...yk6.....2.tero

Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Ambrosia85.......dpo 21
LadyBlue...........dpo 15 Haamu dpo10!!

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Moikka kaikille,

enpä ole ehtininyt kirjoittaa, enkä päivittää. No nyt sitten ehdin!
Ensiksikin onnea älyttömän paljon Ninni-Ilona, toivottavasti moni tulee perässä. Tarrasukkia ja vauvaliimaa lähtee täältä paketillinen :)

Sitten ON en ole vieläkään testannut uudestaan. Huomenna testaan! päätin, että odotan vielä, ettei tarvi alkaa haamuja metsästämään, vaan huomenna jo pitäis kyllä näkyä.. kait? 3 teroa syömättä. Clomirespetin kaivoin kätköstä. Pessimisti ei pety. Tosin mulla on kuvotus lisääntynyt. Edes karkkia voinu syödä. Lenkillä pisti munasarjoihin, joten kävelin loppumatkan. Epäileväinen olo!

Ninni-Ilona Ihan mielettömästi ja lämpimästi onnea! :heart:

LadyBlue Älä vielä menetän toivoasi, vaikka voin uskoa että siltäkin voi tuntua. Kuitenkin haamu näkyy edelleen, se on hyvä asia. En tiedä mitään r-testistä, mutta paljonhan tuota digiä on kehuttu, että se näyttäisi selkeästi tilanteen, vaikka muut testit haamuja. Onko sulla kokemusta siitä testistä? Tsemppiä, toivon niin kovasti plussaa sinulle! :hug:

Tsemppiä kaikille! :heart:

Yhteistyössä