Kristiina84 ja
Hömelö Kiitos kauniista sanoistanne, tässähän ihan punastuu :heart: Minulla on ihan samanlaiset fiilikset tuosta ilakoinnista ja muutenkin ihmisten ilmoilla liikkumisesta silloin, kun itsellä on vaikeaa. Mä haluan kans vaan olla omissa oloissani ja koirankin kanssa ulkoillessa saattaa tulla sellanen olo, että kunhan vaan äkkiä pääsen kotiin! Haluaisin osallistua rientoihin ja bileisiin yms., mutta sitten taas välillä tuntuu kovin vaikealta lähteä minnekään, lähteminen on joskus hidasta ja viimeiseen asti vitkuttelen lähtöä ja sitten ahdistaa ja naamalla tekohymy. Loppujen lopuksi saatankin olla seuraavana päivänä tyytyväinen siitä, että sain itseni liikkeelle, että piristihän se kummiskin. Mutta samat fiilikset kuin teilläkin ja ymmärrän siksi tosi hyvin, mitä tarkoitatte!
Kristiina84 No mutta tissikipuhan kuulostaa hyvältä merkiltä
Kun eikös sulla ole nyt ollut vähän taukoa teroista, niin jospa ne tissit olisi siksi kipeät, kun ei ole nyt terot sotkemassa ns. normioireita! Toivottavasti täti kolkuttelisi jo ovella ja pääsisit vihdoinkin uuteen kiertoon :hug:
Hennu86 Ihan ensimmäiseksi voima:hug: Varmasti ottaa päähän ja anna vaan kaiken tulla pihalle, siis ihan kaikki ajatukset, tännekin saat täysin vapaasti suodattamatta kirota ja räiskiä pahaa oloasi pois! Ymmärrän sua niin hyvin, että vihon viimeiseksi itse haluaa kuulla mitään tuommoista tyyliin "Kyllä se vielä tärppää. Olette niin nuoriakin. Teillä on koko elämä edessä." jne. Laihoja lohtuja ovat ja tuntuu todella pahalta, kun jotkut ei oikeasti ajattele, mitä suustaan päästävät. Itsellä keskenmenon kohdalla joku sanoi, että "Sillä oli joku tarkoitus, että luonto hoiti asian. Kyllä se uudestaan vielä tärppää!" Toki ymmärrän tuon kommentin ja ihan asiaa puhuikin, ei sillä, mutta juuri keskenmenon kokeneena sitä ei ehkä jaksaisi ottaa vastaan tuollaista kommenttia, mieluummin paras tuki siinä vaiheessa on vain olla läsnä ja kuunnella, myöhemmäksi voisi tuollaiset kommentit jättää. Nyt jälkeenpäin ajateltuna koen keskenmenon juurikin noin, että positiivista siinä oli se, että jos kerran on tärppi käynyt, voi se toistekin onnistua. Mutta pointti oli siis se, että tädin saapuessa kylään se on aina pettymys ja se pitäisi ihmisten ymmärtää ja miettiä tarkoin, mitä suustaan päästelevät.
kultakimpale2 Mahtavaa :heart: Enkös minä eilen sanonutkin, ettei kirvestä saa heittää kaivoon ja että ihmeitäkin tapahtuu!!! Siellä on kuules ihan pakko olla elämää sun masussa :heart: Tädinhäätöpuhallukset lähtee täältä nyt heti puuuuuh
Fossiili Hieno juttu, että saitte ajan miehellsi näin nopeasti, ei tarvitse enää odotella ja odotella! Alkaa asiat mennä eteenpäin ja saatte infoa, missä mennään
Mä toivon, että saisitte hyviä uutisia ja kaikki olisi kunnossa :heart: Tiedätkö yhtään, milloin saatte kuulla tulokset? Nyt tulee vähän tyhmä kysymys, mutta otetaanko spermanäyte kotona vai lääkärissä? Siis säilyykö näyte jossakin tietynlaisessa purnukassa, jos sen ottaa kotona ja kiikuttaa eteenpäin? Vai miten miehen osalta näytteen antaminen menee? Meillä on meinaan tulevana syksynä edessä sama homma ja siksi mietin tällaisia.
Omaa napaa Talletuksia on varmuudeksi tehtynnä, ovisoireista ei tietoakaan. Ei limoja, ei yhtikäs mitään. Limaa tuli kp9 ja venyvää kirkasta limaa kp14, jonka jälkeen ei nimeksikään. Tänään tosin vähän limaa, mutta se taitaa olla miehen nesteitä eilisestä talletuksesta, jotka vaan valuu. Jännänoloista "turvotusta" olen huomannut nyt muutamana päivänä, ei ole siis varsinaista turvotusta eikä vatsa mitenkään sekaisin, mutta painon tunnetta alavatsalla tai jotain vastaavaa. Tissit välillä jotenkin oudot, ei kipeät tms., mutta ei kuitenkaan ihan normaalinoloiset. Jospa se tarkoittaisi ovista!! En ole tikutellut, hyvä minä
Mulla alkaisi viides terosatsi ja nyt menossa kp19. Terot pitäisi aloittaa kp21-22 eli tämän viikon to-pe. Pohdin tässä sitä, että jos pitäisinkin tauon teroissa ja katsoisin, tuleeko menkat miten ilman teroja. Mitä olette mieltä, onko turvallista / järkevää pitää yhden kierron tauko teroissa? Ei kai siitä nyt mitään haittakaan voi olla? Kertokaa mielipiteitänne, niitä kaipailen nyt kovasti! Ajattelin, että nyt vois olla hyvä rako kokeilla ilman teroja ja samalla säästäisin terorahat, kun on noita menoja ihan kamalasti nyt tulossa.
AURINKOISTA JA LÄMMINTÄ TIISTAIPÄIVÄN JATKOA KAIKILLE!!!