Terolut mimmit

tsemppihalit syysmyrskylle :hug:

Omaa napaa vielä sen verran, että tässä on kaiken kaikkiaan jo niin pessimistinen ja skeptinen ihminen, että tulis haamu millä testillä tahansa, niin en kyllä lähtis vielä poistamaan täti-manausta näillä päivillä..
No, nyt on kuitenkin hyvä mieli lähteä muuttamaan. Ainoa vaan ettei tosta tavaroiden kantamisesta tuu ku entistä pahempi olo.

Mulla ei paljoa kantaa noihin halpistesteihin ole. Jotkut toimii, jotkut ei. Vaikka olis apteekin testi tai clearblue, niin silti olisin skeptinen :)

Plusssatuulia ja tarrasukkia!

Hömelö kieltämättä aika kutkuttavaa aikaa elellään, mutta on vähän sellanen olo että täti tulee ennen ku kerkeen kissaa sanomaan :). Ei minkäänlaisia "raskausoireita" näkyvissä...

kultakimpale2 mulla on nyt kolmas terokuuri menossa ja kahessa ekassa menkat alko tasan kolme päivää viimesen napin oton jälkeen. Mutta kaippa tuokin on yksilöllistä. Joku kirjoitti tuolla aikasemmin että jopa terokuurin aikana alkanu.

Hennu86 mulla taitaa kanssa olla yk3, mutta laastarin nykäsin viimesen kerran pois vk36 viimme vuonna. ja terot siis sain äärimmäisen pitkän menkkatauon takia.

Ambrosia voi kun haamu vahvenis ja tulis kaunis plussa näkyviin :heart: Heti kertomaan ku testiä taas teet :D

syysmyrsky :hug:

MacyGray Miten teillä on asiat edenneet?

Ja muille taas tasapuolisesti plussatuulia! :heart:

Viimeksi muokattu:
Täällä veikkaillaan, että eilisen päivän vaivanneet kuvotus- ja huimauskohtaukset sekä yleiset mahanippailut ovat varmaankin vain Terolutien aikaan saamaa. Edellisellä Terolut-kuurilla mulla ei ollut havaittavissa muuta kuin kiukkusuus ja masentuneisuus. Niitä ei taas nyt ole esiintynyt.

mitä mitä, Ambrosia85 haamuilee? ;) toivottavasti muuttuu vielä plussaksi :) Hyvä että pidät jalat maassa kuitenkin, hatun nosto :)

syysmyrsky pahoittelut tädistä :hug: Tärppionnea kuitenkin uuteen kiertoon!!!

Oi täällä on monet jännäilijöissä, Hennu mäkin oottelen et testaat ;) Mun deepeeoot näyttää ihan naurettavilta tossa listassa :D :D Macy gray näkin sun kuulumisia huhuilen?

Täällä ei uutta, ei tätiä edelleenkään. Ajattalein seuraavan kerran r-testata joskus viikon päästä, mutta toivon kovasti että täti tajuaa tulla ennen sitä!
Koska Fossiili meinaa testata ;)?

AURINKOISTA JA LÄMMINTÄ KESKIVIIKKOA KAIKILLE TEILLE, IHANAT NAISET! :D

macy gray
Minä kans huhuilen sinua, onko kaikki hyvin muru :confused: Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin ja olet vain ollut kiireinen ja siksi taukoa palstailussa :hug:

ON Täällä ei mitään uutta. Kylläpä vaan kierto etenee nopsaan, ensi viikolla olisi ovisviikko (jos ovis on tullakseen) :D Mieskin on kotiutunut reissuiltaan vihdoinkin ja hieman kireyttä ollut ilmassa, mutta eiköhän se tästä. Eilen miehen kesäauto temppusi ja miehellä oli hermot kireällä sen vuoksi, onneksi auto saatiin kuntoon niin vähällä laittamisella. Yhteistä tekemistä on ollut, vaikkakin vain telkkarin katsomista ja ulkoilua, mutta minusta ihan hyvä, että tehdään tällaisia ihan normaaleja arkiasioita yhdessä! :heart: Seksiä ei ole ollut vieläkään... enkä aio painostaa. Mä kyllä luulen, ett mies ollut niin väsynyt ja tarttee nyt vaan vähän aikaa. Vielä on hyvin aikaa ensi viikolle :D Vaikka olisihan se kiva saada säännölliseksi tämä seksi...

Terolut-mimmien toivelista

Hömelö..........kp42/27-34...23v.....1.lapsi...yk10....tauko
Kristiina84......kp41/25-35...26v.....1.lapsi...yk5......tauko
Hennu86........kp25/?..........25v.....1. lapsi..yk 3......2.tero
kultakimpale2.kp25/?..........23 v....2.lapsi...yk5.......1.tero
Macy gray.....kp23/30-35....31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Fossiili..........kp23/27-?......31v.....2.lapsi...yk2.......2.tero
Ambrosia85..kp23/26-?.......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride....kp17/??............20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo........kp16/32-?........35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"..kp13/36...........26v.....1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp12/24-42......28v.....1.lapsi....yk11..2.tero
rae89...........kp9/29..........22v.....2.lapsi...yk2......2.tero
Syysmyrsky....kp2/36........22v.....1.lapsi...yk12+4.1.tero

Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Hömelö.............dpo 32/14
Kristiina84.........dpo 28
Ambrosia85.......dpo 11
Hennu86...........dpo 9
Fossiili..............dpo 8
Kultakimpale2....dpo??
LadyBlue...........dpo 5

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Syysmyrsky pahoittelut tädin tulosta. Nyt vaan tsemppiä paljon uuteen kiertoon.. kyllä se vielä tärppää :) paljon haleja!!

ON kummalista, mutta tänään kirkkaita limoja tullut koko päivän, vaikka jo dpo 5, en oikein usko, että ovikseen enää liittyvät. Mulla on omituinen olo, nippailee ja jomottaa kohtua???!! onneksi talletuksia on tehty, joten kiinnittyis nyt.

En ehdi nyt muitten juttuja kommentoimaan, mutta kirjoittelen myöhemmin.

Kivaa päivää kaikille!!

Hömelö en oo kyllä yhtään miettiny testauspäivää :), mitäs työ neidit suosittelisitte? Kp27 tuli viimmex täti kylään, pitäskö oottaa sinne asti ennen ku tikutan. Tiiä sitten maltankohan oottaa sinne asti ollenkaan :D

Hei, jos mä nyt jostain syystä haluisin käyä tikuttaa r-testin, nii näkyiskö siinä jotain :D Haamun haamu tai jotain. Nii siis oon ymmärtäny, että saattaa näyttää tooosi myöhään plussan, vaikka viikkoja olisikin hyvinkin alla... Olipas vaikeesti selitetty :D

Fossiili voihan se jotain haamua tuurilla näyttää jo, voithan vaikka dpo10 testata jos sulla testejä tuhlattavaksi asti :D mutta tuloksen varmistamiseksi kannattaa oottaa sinne dpo 14 tai kp 27 asti. Onnea matkaan :) :heart:

ON mielipaha negojen suhteen kaikonnut jo. Vaikka tätiä kovasti oottelen, niin pikkiriikkinen kipinä vielä myöhäisen oviksen vuoksi plussastakin taas nostaa päätään... ei parane sit pettyä taas jos uskallan toivoa.. Sovin jo itteni kanssa että aikaisintaan ens maanantaina testaan jos tätiä ei näy. Oi että tää pitkä kierto on kurja:kieh: Onneksi on töitä kivasti tiedossa su asti niin aika menee nopeeta.
Tänään töissä kummallinen huimaus/yökötys/päänsärku "kohtaus" hetken aikaa, pari kertaa. Hetken aikaa mietin että kauheeta jos töissä oksennan, sen verran se tuntu mutta aika mitätön kuitenkin kaiken kaikkiaan. Mahassa pari hentoa tiukkausta, nännit hellät ja rinnat turpeet kuten aina ennen menkkoja.

niin teet kultakimpale siis sunnuntaina? :) Toivottavasti täti ei tuu ja plussaat ;) Itsellä maanantaina epätoivoinen testipäivä jos ei oo siihen mennessä menkat alkanu.

Plussatuulia kaikille!!! Mitähän Ambrosian haamulle kuuluu;) ?

Terolut-mimmien toivelista

Hömelö..........kp43/27-34...23v.....1.lapsi...yk10....tauko
Kristiina84......kp42/25-35...26v.....1.lapsi...yk5......tauko
Hennu86........kp26/?..........25v.....1. lapsi..yk 3......2.tero
kultakimpale2.kp26/?..........23 v....2.lapsi...yk5.......1.tero
Macy gray.....kp24/30-35....31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Fossiili..........kp24/27-?......31v.....2.lapsi...yk2.......2.tero
Ambrosia85..kp24/26-?.......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride....kp18/??............20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo........kp17/32-?........35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"..kp14/36...........26v.....1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp13/24-42......28v.....1.lapsi....yk11..2.tero
rae89...........kp10/29..........22v.....2.lapsi...yk2......2.tero
Syysmyrsky....kp3/36........22v.....1.lapsi...yk12+4.1.tero

Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Hömelö.............dpo 33/15
Kristiina84.........dpo 29
Ambrosia85.......dpo 12
Hennu86...........dpo 10
Fossiili..............dpo 9
Kultakimpale2....dpo??
LadyBlue...........dpo 6

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

täällähän on kohta vino pino raskaustestin tikuttajia ja toivotaan, että kohta saa teidät kaikki jännäilijät poistaa tuolta listalta ja lisätä plussanneiden pinoon. :) mä ajattelin itse testata maanantaina eli sillon olis dpo 10 ja jos se näyttää negaa, niin sitten ootan varmaan siihen, että terot loppuu?!? eli se menee sinne dpo 17 jospa sillon näyttäisi jo ihan oikeaa.. viime kiertohan mulla oli 24 päivää, joten saapa nähdä onko tämä kierto samanlainen?? pessimistinä kuitenkin ajattelen, että eiköhän se täti tulee jälleen kylään.. :/ se tarkoittaa sitten käyntiä apteekkiin clomireseptin kanssa. Sen verran toiveikas kuitenkin olen, että clomit käyn ostamassa vasta kp2, jotta on ihan 100% varmaa etten ole raskaana ja tuhlaa turhaan clomeihin rahaa.

:) ihanaa torstai-iltaa kaikille!!

Fossiili, kultakimpale2 ja Hömelö Eiköhän kaikki testata maanantaina? ;)

kultakimpale2 Myös mulla oli tosi oksettava olo tiistaina. Pitkin päivää tuli sellasia hetkittäisiä pahan olon kohtauksia, mutta oksentamaan ei tarvinnut mennä. Tosin noi terot saattaa aiheuttaa myös pahoinvointia.

Täälläkin ollaan aika pessimistejä plussan suhteen. Eiköhän täti kurvaa viikonloppuna kylään. Sit ei auta muu kuin suunnata kohti yk 4. Ovisviikkokin olis jo kahen viikon päästä ;)

Viimeksi muokattu:
Tänne pyörähti täti kylään tänään, mieluisa vierailu oli jo näillä koopeilla :) Mulle voi päivittää kp1/42 yk 11 tero-taukoHyvin hellästikin alkoivat, ei kovia kipuja. Myöhäinen ovis vahvistettu, koska siitä ovisplussasta se 2viikkoa. Elkään siis pahoitelko!:D Mä jään siis tytöt pois maanantaina testirysästä, tärppionnea teille kaikille muille :heart: Olen nyt iloinen kaikesta huolimatta, mies jaksaa suhtautua rauhallisesti ja kannustavasti asiaan :)

Miehen kanssa puhuttiin, että otanko ovistikut tässä kierrossa käyttöön, mutta mies tuntui enemän olevan jokatoinen-joka kolmas päivä puputtelun puolella :D :D Pallon on mulla. Saatampa muutaman ostaa, jos varmistusta tarvin mutta orjallista tikuttamista en aio. Pitää vaan pitää kiinni tuosta tiheästi seksistä :D Eli en vielä marssi lääkäriin, onhan meillä vielä tämän lisäksi kaksi kiertoa aikaa plussata ennen vuotta (jos kierrot tätä pituutta).

• Tykkää
Reactions: Hennu86
Hömelö Hyvä että pitkä kierto katkes, ei muuta kun uuteen kiertoon :). Mä oon miettiny tota ovisjuttua, että josko ei sitä tikuttelis niinku olleskaan (jos täti tulee), vaan tosiaan heiluttelis peittoja joka toinen päivä ihan varmuuden vuox :D. Säästyis siltäkin stressiltä :D :D

Hömelölle onnittelut tädin kyläilystä! Nyt vain iloisin mielin kohti uutta kiertoa ja toivotaan, että nyt tärppää :) Ja tosi hienoo, että se sun saama ovisplussa oli kuin olikin merkki ovulaatiosta! :)

Ovistikuista. Itselleni ei tästä kierrosta aiheutunut stressiä tikuttelusta. Se oli toisaalta mielenkiintoista nähdä, miten päivä päivältä testiviiva vahvistui :) Ja tosiaan meillä ei jaksettaisi tuota joka toinen - joka kolmas päivä peittojen heiluttelua, kun varsinkin arkisin meillä molemmilla on alkanut työpäivät venymään eikä illalla todellakaan jaksa seksi kiinnostaa... :/

ON: Kärsimättömyydestä rangaistaan --> raskaustestiin ei haamun haamua ja tänään siis kp 27. Kyseessähän oli siis Davidin raskaustesti. Samaan pissaan dippasin myös ovistestin: kaks tasavahvaa viivaa!! Eli tässä vain menossa joku helvetin LH-huippu?? No, tyhmä kun olen, dippasin vielä digitestin: "Ei raskaana". Periaatteessa sen testin lupausten mukaan testin voi tehdä jo 4 päivää ennen oletettua kuukautisia. Mutta ei lannistuta... Tänään r-testiostoksille. Yhen digin jos nappais mukaan ja pari Apteekin Omaa testiä (eikös jälkimmäiset ole todettu ihan hyviksi?). Mutta jotenkin oma vaisto vain sanoo, ettei tässä raskaana olla. Sen takia pettymyskään ei ole niin suuri ja pistän kaikki oireilut terojen, omien hormonien ja alitajunnan piikkiin.

Hennu mä taidan su tehhä testin illasta jos täti ei vielä sillon oo tullu, ku edellinen kurvas käymään just kp27, aika menee vaan niin hitaasti ennen ku on su :D. Pitänee varmaan ruveta maalailee kämppää valmiix, nii on jotain muuta ajateltavaa, onhan tää remppa jo ollu reilun vuoden meneillään :). Sitä ei oikein töitten jälkeen jaksais enää ruveta samoja hommia tekee, ku on koko päivän heilutellu duunis pensseliä ja telaa... Mulla on kanssa noita davidin testejä, ja jotenkin en luota niihin, ku ovistakaan ei plussaksi näyttäny vaikka toinen testi näytti vahvaa plussaa :(. Pitäsköhän itekkin ostaa digi, ihan vaan varmuuden vuox :D
Mulla on muuten ihan samanlaiset tuntemukset tosta raskaana olemisesta :(

Yhteistyössä