Terolut mimmit

Mut jos tässä äkkiseltään laskeskelee, niin tänään on menossa dpo 10-11 ja tätiä voi odottaa tulevaksi joko maanantaina tai tiistaina (kp 30-31). Riippuen, oliko ovis silloin 23. vai 24.5. Eli toivoa vielä on! Me lähdetään viikonlopuks mökille, niin saa vähän muuta ajateltavaa...

Syysmyrsky pahoittelut :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!

Jee Hömelö onnittelut tädin saapumisesta!! :D Ihanaa, pääsette taas uuteen yritykseen! Hieno juttu myös tuo "vahvistettu" ovisplussa :) Itselläni se ovisplussa siinä tikussa sillon kp10 ei siis oikeesti tuonutkaan menkkoja. LH kohosi itselläni, muttei irrottanut munista. Harmillista. Mutta jospa se vielä joskus irtois, toivossa on hyvä elää...

Hennulle pidän kovasti peukkuja, älä ole turhan pessimisti :)

ON: Tein laskelmia tuossa eikä mun tartte odottaa juhannukseen asti terojen aloittamista, vaan aloitan jo puolessa välissä tätä kuuta, jos siihen mennessä ei ole menkat alkaneet. Hemmetti minä ala mitään kärvistelemään tässä ja odottamaan, älytöntä piinata ihmistä kesken yrittämisen. Meilläkin alkaa sitten jo yk6, niin se vaan aika menee kauheeta vauhtia : /

Muutenkin meinasin alkaa nyt oikeasti vähän kuntoilemaan ja liikkumaan, eilenkin kävin pitkästä aikaa sauvakävelemässä ja oli ihanaa viilettää menemään pururadalla. Jos sais vähän painoo tippumaan, koska se taitaa useilla pco:sta kärsivillä ollakin riesana :( Gyne ei sanonut mitään mun painosta, vaikka itse tiedän että sitä on vuosien varrella kertynyt. Ei sitä mitenkään älyttömästi ole, mutta kuitenkin niin että vaatteista huomaa että kiristää taas :ashamed:
Paino on aina noussut helposti, mutta tiputtaminen on tosi vaikeeta. Johtunee siis ainakin osittain ilmeisesti pco:sta ja siitä insuliini systeemistä, en tarkalleen tiedä miten se menee :confused:

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!! :heart:

Täällähän on nyt paljon jännäläisiä :heart: Mulla jännät paikat sattuu juhannuksen tienoille, olenkohan silloin jännäilemässä yksin :D

Hömelö Tätipahoittelut, mutta samalla tätionnittelut! Jo oli aikakin noilla kiertopäivillä!! Nyt ainakin pääset taas uuteen kiertoon :D

Hennu86 Negapahoittelut ja voima:hug: Vinkkinä annan, että Citymarketista saat samanlaisen testin, mikä apteekissa on nimellä apteekin testi ja Cittarissa on reilu 2e halvempi :D Paljon tsemppiä testailuun, peli ei ole vielä menetetty muru!

Fossiili Tiedän niin hyvin tuon odottamisen tuskan, kun aika menee matelemalla! Nyt eikun vaan paljon tekemistä, niin saa muuta ajateltavaa :D Tsemppiä!

Kristiina84 Menkkojako ei vieläkään? Tyhmä täti, kun antaa odotuttaa tuloaan :kieh: Ja hyvä juttu, eikun vaan teroja naamaan niin pian kuin mahdollista, niin tulee ainakin kiertoihin joku tolkku! Mulla tuli postissa resepti vihdoin ja viimein, ensi viikolla tero-ostoksille :D Ja aika menee juoksemalla, viikot ja kuukaudet vaan vilisee ohi. Ensi viikolla ovisviikko, voi jee että meni nopeesti taas aika tämänkin osalta.

Ambrosia85 Mikä on tilanne, oletko testannut uudestaan ja onko haamu lähtenyt vahvistumaan? Mä täällä liputan vahvan plussan puolesta :heart:

macy gray Huolissani sinusta, että onko kaikki hyvin?

hömelö ihana kun voit olla hyvillämielillä!

Tein tänään testin.. 3½h oli rakossa.. se oli cb joten en oikeen tiiä.. ehkä haalea haalea haalea haamu.. tai sitten ei.. en tosiaan tiiä.. oli niin haalee.. oikeelle puolelle nivusta jomottaa.. :O

Kultakimpale2 Uutta testiä huomenna, kyllä se haamun haamu vielä plussaksi muuttuu :heart:

Kyllä mie huomenna meinasin aamupisusta testin tehä, ku noita testejä tuli tilattua, ja mieskin olis kotona. En jaksa su oottaa :D

Täälläkin alotettu kuntoilu- ja syömiskuuri. Just kävi 11 km vetäsemässä rulliksilla. Pikkasen meinaa olla vetämätön olo :D

Kiitoksia tsempistä kaikille, valoisin mielin nyt uutta kiertoa kohden :) katsotaan sujuuko suunnitelmat säännöllisestä seksistä vai otanko ovistikut kaveriksi, en ainakaan Davidin testejä enään osta. Oliko muutamat käyttänyt cittarin ovistestejä, oon kuullu hyvää niistä, minkä hintasia ja minkä kokoset pakkaukset?

Hennu uutta testiä vaan parin pv päästä kehiin, ovistestin tasavahvat viivat voivat myös raskauden alkamisesta kieliä, mulla kävin vaan niin et se olikin oikee ovis! voiko näin olla sun kans, olitko varmistanut oviksen sillon 10pv sitten..? Tsemmpiä!

Fossiili onnea testaukseen, toivottavasti plussaat :heart:
Mäkin edelleen macy grayta ja Ambrosiaa huhuilen..?

kultakimpale uijui, haamu, se on lupaavampi kuin nega :) teehän muutaman pv päästä uus testi, toivottavasti viivat vahvistuu ja täti pysyy poissa! Jännäilen kovasti sun puolesta :heart:

Kristiina mutta sehän on kiva ylläri että teroja ei tarvitse niin kauaa oottaakaan :) harmillinen juttu kun tätisi viipyy :/ toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon!!!

Mikä on syysmyrksyn tilanne?

Omaa napaa vielä. Tästä kierrosta tulee siinä mielessä hankala, koska ens kuun alussa tulossa polttarit ja muuta reissua, joten alkoholin kanssa tulee pohtimista ja selittelyä ihmisille miksen juo. Kesällä muutenkin tulossa juhlia. Alkoholi ei minulle tärkeä, voin olla ilmankin mutta kiva olisi juhannustakin juhlistaa vähän, vaikka päänvaivaa aiheuttaa pohtia missä vaiheessa kiertoa ja onko turvallista ottaa. Nää on näitä ikuisuus kysymyksiä. mutta eipäs passaa etukäteen toisaalta murehtia. Voinhan aina ovelasti järjestää itselleni töitä ;)

Plussatuulia kaikille, toivottavasti plussia tulis rysässä kuten toukokuussa.

Hömelö.. juu menin tekee nyt illalla uuden ja eipä se mitään musta ainakaan näyttänyt mutta kun katoin sitä päivällä tehtyä niin kyllä siinä oli vaalean sininen tooooosi haalee haalee haalee pystyviiva joka oli vaan nyt kuivunut. Ajattelin että jos su tai ma tee.. jos ei siis menkat ala...

Nivusia nippaa koko ajan lähestulkoon ja jomottaa.. enimmäkseen tuonne oikeeseen.. muistan että esikoista odottaessa ennen plussaa oli samallaisia tuntemuksia mutta voihan ne menkatkin tulla.. enpä tiiä..

Täällä tehty eilen predictorin testi ja mieskin oli näkevinään haamun.
Itsehän näin haamun ilman suurempia tirskitelyitä, ja mies sanoi ettei aio edes etsimällä etsiä, ettei tule valaneeksi turhaa toivoa muhun ( tai itseensä). kuitenkin sanoi etät kyllähän tuolla näyttäs jotain olevan..

Siltikään en paljoa liputa minkään puolesta vaan odottelen menkkoja saapuvaksi vaikka oireita onkin.. pessimisti ei pety vai miten se menee?

Nyt taas kämppää kuosiin laittamaan! Muutto onnellisesti suuremmiten ohitse, vielä olis romua raahattavana :$

Viimeksi muokattu:
Ambrosia Kyllä se haamu sieltä vielä vahvistuu, nii pidän peukkuja sulle :heart:

On ittehän tossa äsken testin tein ja ihan selvä negahan se oli, ei ees haamun haamua :(. Mulla on niitä surullisen kuuluisia davidin testejä ja jostain syystä en niinku yhtään luota niihin :). Pitänee tossa käydä cittarissa ostamassa systerin tytölle synttärilahja ja ehkäpä sieltä tarttuu pari r-testiäkin mukaan :D. Ei minkäänlaisia omituisia oloja ei raskauden suuntaan eikä liioin tädin kyläilyynkään :confused:

Ambrosialle Paljon peukkuja haamun vahvistumiseen!! :) :heart: Vaikka itsekin edustan tuota pessimisti ei pety-osastoa, niin kyllä jo pelkkä haamukin antaa jo jotain pieniä toiveita! Jos itse joskus saisin edes sen hailakoista hailakaimman haamun, niin käyn nostamassa lipun salkoon! :D

Fossiili Pahoittelut ensimmäisen testauksen tuloksesta :( Nyt en muista mikä dpo sulla oli menossa, mutta jos on kovin pienet, niin uutta testiä vaan lähipäivinä :) Tsemppiä ja peukut pystyyn!

On tämä kyllä yhtä tikkuun pissimistä koko touhu! :D

Ihanaa viikonloppua teille naiset, nyt pihahommiin---->

Hömelö Minä oon tehnyt silleen, että elän täysin normaalia elämää siihen plussaukseen asti eli otan siideriä jos siltä tuntuu ja syön juustoja ihan vapaasti, jos maistuu :D Oviksen jälkeen olen hieman varovaisempi, mutta silti kyllä koetan olla ajattelematta mahdollista raskautta. Liikaa ei kannata kuitenkaan ns. rajoittaa, minäkin olisin elänyt aika rajattua elämää jo kohta 2v, turhaan. Ihan alussa eli sinne 2-3 viikolle asti alkoholista ei ole haittaa alkiolle, koska alkio ei vielä tuossa vaiheessa ota ravinteita äidistä eli anna mennä vaan, jos siltä tuntuu :D Minä olen käyttänyt Cittarin ovis- ja raskaustestejä, ovat toimineet hyvin ja ovat edullisia. Merkkihän on Pregcheck. Ovisliuskapaketissa on 10kpl ja hinta on 10e (hieman alle). R-testipuikko 1kpl maksaa 3-4e ja raskaustestiliuskapaketissa on 2kpl ja maksaa 3-4e. Suosittelen lämpimästi!

Fossiili Mä oon kuullut tosi paljon huonoa just noista Davideista. Silti ajattelin kokeilla niitä ja tilasin netistä. En kyllä luota enkä toiste tilaa! Muista muru, että niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy! Tsemppiä!

Ambrosia85 Tuohan kuulostaa todella hyvältä, kun mieskin näkee testissä jotakin! Oikein paljon viivan vahvstumistuulia puhallan sinulle puuuuh puuuuh :whistle: Millaiseen asuntoon muutitte, onko vuokra vai oma? Kerrostalo, rivari, omakotitalo? Muuttamisessa on kyllä hommaa, maailman tylsintä puuhaa. Mutta sitten kaikki lopulta palkitaan, kunhan tavarat löytävät paikkansa uudessa kodissa! Niin, ja tuhannesti onnea uuteen kotiin!! Tuokoon se paljon hyvää elämäänne :heart:

kultakimpale2 Mä pidän sulle peukkuja, että se olisi ollut haamu! Oliko se cb millainen testi? Ilmeisesti ei siis digi, vaan "viiva"testi? Ja uutta testiä vaan kehiin, paljon taikapölyä laitan täältä tulemaan :whistle:

Viimeksi muokattu:
ON Ihana viikonloppu :heart: Miehen veli oli yökylässä pitkästä aikaa, kun on palannut takaisin Suomeen. Elokuvailta jäi eilen tekemättä, mutta sen sijaan sitten grillailtiin ja saunottiin ja totta kai katseltiin miehen veljen reissukuvia :D Tänään aurinko paistaa ja on KUUMA!!! Ollaan miehen kanssa pesty terassi ja annetaan sen nyt hetken aikaa kuivua, jotta päästään sitten öljyämään se sellaisella värjäävällä öljyllä, tulee tummempi mitä nyt on. Olihan mulla nyt pieni rakonen tulla piipahtamaan täällä palstalla, olikin jo kova ikävä teitä murut :heart: Illalla mennään vihdoinkin katsomaan se Pirates 4, se on 3D-näytös! Niin ja nyt on kyllä pakko hehkuttaa... mua panetti eilen illalla ihan kamalasti! Mies sitten sängyssä yllätti minut ja kävi ihan kuumana :D Se vähän niinko kiusoitteli mua ja sitten sitä mentiinkin. Taivaallista seksiä :heart: Ja tuhma mies mulla, hyi hyi! Olisi piiskaa ansainnut, hihihihii. Veljensä nukkui seinän takana ja mies oma-aloitteisesti teki aloitteen, mikähän yllätyskausi sillä nyt on menossa. Jeps, mä luen näitä tekstejä loppuun toisen kerran! Oli vaan pakko tulla käväsemään. Ihanaa lauantaipäivän jatkoa murut!!

Viimeksi muokattu:
Kristiina mullahan on nyt dpo12, muistaakseni :)

"kuumeilija" juu, en minäkään enää davideja tilaa, taidan tyytyä cittarin testeihin, havainnu ne hyvix. Ja tietenkään ei heitetä kirvestä kaivoon, ku vasta sitten tätin saapuessa :D. Jos huomenna ei testais, vaan kattois että alkaako vierailu vai ei. Maanantaina vois ennen töihin menoa tikuttaa... Pirateksen kävin itekki joku aika sit tsekkaamssa, tarvii pari katselu kertaa vielä että pääsee ihan kunnolla mukaan, aina jää jotain huomaamatta :).

Kultakimpale2 mulla alko menkat kolme päivää terojen lopettamisesta, eli kp 27. Joillakinhan voi mennä se viikko... Toivotaan että täti tajuaa pysyä poissa, ja sulla olis pieni matkalainen kyydissä :heart:

Terolut-mimmien toivelista

Kristiina84......kp44/25-35...26v.....1.lapsi...yk5......tauko
Hennu86........kp28/?..........25v.....1. lapsi..yk 3......2.tero
kultakimpale2.kp28/?..........23 v....2.lapsi...yk5.......1.tero
Macy gray.....kp26/30-35....31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Fossiili..........kp26/27-?......31v.....2.lapsi...yk2.......2.tero
Ambrosia85..kp26/26-?.......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride....kp20/??............20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo........kp19/32-?........35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"..kp16/36...........26v.....1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp15/24-42......28v.....1.lapsi....yk11..2.tero
rae89...........kp12/29..........22v.....2.lapsi...yk2......2.tero
Syysmyrsky....kp4/36........22v.....1.lapsi...yk12+4.1.tero
Hömelö..........kp3/27-34...23v.....1.lapsi...yk11...tauko

Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Kristiina84.........dpo 31
Ambrosia85.......dpo 14
Hennu86...........dpo 12
Fossiili..............dpo 11
Kultakimpale2....dpo??
LadyBlue...........dpo 8

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Viimeksi muokattu:
moikka kaikille,

sainpas päivitettyä. Laittakaa mulle viestiä jos tullut muutoksia, siis täti tullut kylään tai plussaa tikussa :) on ollut niin kiire, että en ole ehtinyt lukea juuri ollenkaan.

Hömelö ihanan positiivinen asenne sulla ja nyt onnea tähän kiertoon :)

Kuumeilija olispas makea päivitys sinulta miehesi ylläristä :)

Ambrosia kyllä se tikku vahvistuu, kovasti toivon sitä sinulle! olen täällä taustalla jännäämässä :)

ON tänään eka tero nassuun, menkkamainen kipu yhä jatkuu, välillä nippailee kohtua. Ei mitään verisiä vuotoja ole ollut, valkovuoto tosi sakeaa?? mistähän lie johtuu.. ei kuitenkaan hiivaoireita. Unettomuus vaivaa ja pissahätä jatkuvaa..dpo 8 siis menossa, maanantaina uskalla ehkä tikuttaa.. joitain toiveita on kuitenkin heräillyt. Onko unettomuus mahdollinen raskautumisen oire? en ole ennen kärsinyt ja nyt 2 viiime vuorokautta ei uni meinaa millään tulla, enkä ole ehtinyt edes päikkäreitä nukkua. 2 vrk mennyt yhteensä 8 tunnin unilla.. eka yönä 2 tuntia ja viime yönä 6 tuntia, eikä edes väsytä!! ihme hommaa?? nyt kuitenkin lähden nukkumaan!!

halit ja tsempit kaikille!! :)

huomenna aamulla taas testataan, jossei täti löydä uuteen osoitteeseen.
Pitäis lähteä duuniporukan kanssa laivalle.. sehän se onkin hassun hauskaa jos vielä haamuilen ja vedän vesilinjalla. 1 hytillinen naisia ja 4 hytillistä miehiä (miesvaltainen ala).. ei varmaankaan ala vihjailut?
Mä kun stressasin ilmottautuessa sitä että vuodan kun seula sitten laivalla, mutta ans kattoa :D

Muutettiin miehen kerrostalo kaksioon (saunalla). Oman myin pois, joten nyt asutaan enää yhtä kämppää :)
Tää oli vuoden verranvuokralla, ja oli kyllä vuokralainen jättäny ikävään kuntoon. Onneks ei sentään mitään pahempia kuitenkaan. parketti, seinät ja ovet ehjiä, mutta paskanen tää oli. Oli jättäny mm kaks sohvaa ja rikkinäisen tv-tason tänne! Vuokralaisen lapsi oli piirrelly makuuhuoneen seinät täyteen ja yks pistorasia on rikki!
Noh, onneks on ammattilaistuttuja sekä siivousalalta että sähkärinä, niin saadaan noi puol ilmatteeks kuntoon.
Avaimia ei vuokralainen vieläkään ole palauttanut, mutta otetaan takuusta sitten lukkojen vaihtorahat takaisin. sosiaalitoimi kun maksanut takuun, niin en tiedä kuinka pahasti tässä joutuu vielä tappelemaan :kieh:

Kämppä on jo ihan ok kunnossa - taitaa olla 5 laatikkoa purkamatta, ja viimiset kaks päivää ollaan vaan shoppailtu kaikkea tärkeää ja vähemmän tärkeää :vampire:

Mutta huomiseen, katsotaan miten käy!

Fossiili olen pahoillani että menkat alkoivat.. mutta positiivistä että kierto on tasoittunut! eikö? :)

ambrosia85 Jospa huomenna testiin tulisi kaksi viivaa.. :)

Itseläni luulen että menkat tekee tuloaan.. jomottaa nivusiin ja välillä on menkkakipuja mutta nekin kestää hetken.. Miten muka terot sitten tasoittaa kiertoa jos menee viikko vikan otosta ennenkun alkaa.. huoooh.. mulla siis 24-32 ollut kierto väli..

Heikolta näyttää.. kyllä testiajan puitteissa viiva tuli, mutta liekö sitten viivanpaikka? Kameraan en saanu sitä vangittua, joten ei ole muiden mielipiteitä asiasta.

Noh, näillä mennään, ja päätin etten murehdi asiaa, ja jos laivalla tekee mieli ottaa niin otan.normisti kierto on sen 26-28 pv terojen kanssa ja nythän mulla on teroton kierto - eli saattaa etsiä omia uomiaan tää kroppa jälleen.

Vaan mikä selittäis nää järkyttävät finnit jotka oviksesta asti on naamalla kukkinu ja kuvottavan olon ja ja :D

Nojoo, katsellaan taas tilannetta taas uusiks ens viikolla :)

Kuumeilija ja Fossiili kiitos tiedosta, taidampa niitä seuraavaksi kokeilla:) vaikka tuntuukin kiusalliselta käydä kaupasta ostamassa..:ashamed:

Fossiili pahoittelut tädistä :hug: onnea uuteen kiertoon :)

Kultakimpale toivottavasti plussaat, uskon kyllä niin !!!! Tsemppiä :)

Ambrosia hmph, tilanne siis elää vielä. Toivottavasti muuttuis suuntaan tai toiseen. Kumma juttu ku vaan haamuja antaa?!? hö. Mutta hauskaa laivareissua kuitenkin :D

ON: täti vielä vierailulla. Kivut hyvin erilaiset kuin ennen, hyvä juttu, eipähän tarvi kärvistellä. Näköjään voi olla kaikenlaisia oireita menkkojenkin aikana: töissä pari päivää nyrpistelly erilaisille hajuille, eilistä ananasta en voinut sietää!! Ravannu pissalla, Golden Raxissa ei ruoka maistunu, siis mitä?!?!!? Liikutun herkästi. Muutenkin hajamielinen hösöttäjä, yks työkaveri jos toinenkin heitti että oonko raskaana.. :D Että tällaista, näköjään voi tulla tällasia oireita vaikkea enään raskaana voikkaan jolla joten mieli ei tee temppuja tällä kerta :D

Plussatuulia kaikille!!!

Onko kellään tietoa, te jotka syöneet aiemminkin teroja ja taukoa pitäneet, voiko terojen jälkeinen eka luomu kierto olla jotenkin "sekasin"? meinaan että tarvitseeko terojenkin lopettamiseen kroppa aikaa esim. 1-2 kiertoa jotta alkaa omilla voimillaan toimia??? Mietin vaan tätä kun 42pv kiertoa ja myöhäistä ovista, voisiko olla että seuraava kierto normaalimpi. Toisaalta kun miettii niin terot tukee sitä kierron puolen välin ja lopun hormonitoimintaa, ja nyt kun sitä ei ollu pillereistä enään antaa ja kroppa ei ehkä tajunnu niin vahvasti itse tuottaa niin juuri nuo vaiheet nyt mulla ekassa luomukierrossa venyneet. Voisiko näin myöhäiseen ovikseen vaikuttaa? Hoppas tämä kierto järkevämpi, vaikka ovuloin kuitenkin juuri päättyneessä kierrossa.

kultakimpale no harmi :( ainahan se on pettymys mutta kyllä se pettymys taas innostukseksi ja jännittäväksi odotteluksi vaihtuu :) Tsemppiä uuteen kiertoon. Voihan se vielä olla ettei kunnon menkat alakkaan ja plussaat! Alkuraskaudessahan voi olla vuotoa. Seuraa tilannetta ja tee tarv uus testi.

Yhteistyössä