Syysmyrsky pahoittelut :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!
Jee
Hömelö onnittelut tädin saapumisesta!!
Ihanaa, pääsette taas uuteen yritykseen! Hieno juttu myös tuo "vahvistettu" ovisplussa
Itselläni se ovisplussa siinä tikussa sillon kp10 ei siis oikeesti tuonutkaan menkkoja. LH kohosi itselläni, muttei irrottanut munista. Harmillista. Mutta jospa se vielä joskus irtois, toivossa on hyvä elää...
Hennulle pidän kovasti peukkuja, älä ole turhan pessimisti
ON: Tein laskelmia tuossa eikä mun tartte odottaa juhannukseen asti terojen aloittamista, vaan aloitan jo puolessa välissä tätä kuuta, jos siihen mennessä ei ole menkat alkaneet. Hemmetti minä ala mitään kärvistelemään tässä ja odottamaan, älytöntä piinata ihmistä kesken yrittämisen. Meilläkin alkaa sitten jo
yk6, niin se vaan aika menee kauheeta vauhtia : /
Muutenkin meinasin alkaa nyt oikeasti vähän kuntoilemaan ja liikkumaan, eilenkin kävin pitkästä aikaa sauvakävelemässä ja oli ihanaa viilettää menemään pururadalla. Jos sais vähän painoo tippumaan, koska se taitaa useilla pco:sta kärsivillä ollakin riesana
Gyne ei sanonut mitään mun painosta, vaikka itse tiedän että sitä on vuosien varrella kertynyt. Ei sitä mitenkään älyttömästi ole, mutta kuitenkin niin että vaatteista huomaa että kiristää taas :ashamed:
Paino on aina noussut helposti, mutta tiputtaminen on tosi vaikeeta. Johtunee siis ainakin osittain ilmeisesti pco:sta ja siitä insuliini systeemistä, en tarkalleen tiedä miten se menee
Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!! :heart: