Terolut mimmit

mulle tuli nyt sellainen ihme ajatus, että voiko olla, että mun raskautumisen ongelmat johtuu siitä että ovis olisi ennenkin ollut aikaisemmin..? alettiin miettimään sitä syksyn raskautumista ja mies muisteli, että sillon oltais puuhailtu suihkussa menkkojen aikaan :D.. yleensä tädin lähtö odotellaan pois ja mulla kun on pitkä vuoto 5-7 päivää niin monesti vasta kp 9-10 ekan kerran vuodon loppumisen jälkeen puuhaillaan.. tuli tossa vaan mieleen, että jos ovulaatio jo kp 7 niin silloinhan voi toi kp 9-10 olla jo jopa myöhässä ja tosiaan en ole ovista kuin muutaman kerran saanut tikutettua ja silloinko oli kp 10-11, joten voisiko olla että ne muut ovikset olleet jo kp 7.. pitääpä alkaa tutkia tuota ovulaatio asiaa.. :D mullahan kierrot ovat olleet tuota 24kp:sta eteenpäin aikaisemmin, eli hyvin lyhyitäkin kiertoja on ollut..

Viimeksi muokattu:
LadyBlue, kuten täällä on todettu, meidän jokaisen kroppa on niin yksilöllinen :) Ja ihan hyvin sinun kroppa voi olla sellainen, että ovis on siinä noin kp7 paikkeilla. Siitä todennäköisesti johtuu sinun lyhyempi kiertosi. Ihanteellinen kuukautiskierto on sen 28 päivää ja ovis siinä kp 14 tietämillä, mutta kuukautiskiertoja löytyy joka lähtöön. Niin kuin meitä naisiakin :)

kultakimpale2 Minun mielestäni kannattaa syödä terot loppuun asti, jotta siitä olisi se tarkoitettu hyöty. Minä olen ymmärtänyt, että jos ovis on ihan holleilla, kun aloittaa terot, niin ei estä ovista. Terot kuitenkin viestittävät keholle, että ovulaatio on jo tapahtunut, niin liian aikaisin aloitettuna ne voivat kyllä estää oviksen. Mutta jos olet jo aloittanut terot, suosittelen syömään loppuun asti. Ja jos teroista olisi nyt ovikseen estävä vaikutus, ei terojen lopettamisesta enää mitään hyötyä sen suhteen olisi. Siksi itse aloitankin terot aina vasta oviksen jälkeen :D

Kristiina84 Saanko kysyä, että miksi gyne määräsi taukoa teroihin? Oletko syönyt teroja miten pitkään? Minä luulin, ettei teroja saisi syödä kovin montaa kuukautta putkeen ja kysyin gyneltä tuosta, niin hän sanoi, että teroja voi huoletta syödä putkeen vuosiakin, että teroja käytetään myös vaihdevuosivaivoihin vuosia putkeen.

syysmyrsky ehdottomasti kyllä testaa sit jollain toisella testillä! Hitto kun itsekkin tilasin just netistä testejä ja ne nyt niitä Davideja yllätyksenä.. toivottavasti mulle eivät temppuil :/ Onnea sulle vielä testaukseen!

Ladyblue vautsi mikä ovisplussa!! :) Nyt vaan simpat liikkeelle :) toki voi olla ajoituksessa vika, jos ovis noin aikaisin mistä lyhyt kiertokin kielii. nytpäs tiedät sen niin eiköhän oikein ajoitettu seksi nyt tuo tärpin :) toivottavasti endosikin on sutuisa tässä kierrossa :)

Namppis88 ihana kuulla että vauva on hyvin pysynyt mukana, onnea vielä kerran :heart:

ON rauhallinen olo, vaikka r-testit tuli tänään postissa, taidampa koittaa malttaa mieleni ja dipata vasta maanantaina aamupisusta. Täti ei edelleenkään.

moikka kaikille,

hömelö ite varmaan jo testaisin, mutta tosin sulla vasta 9 dpo, joten kannattaahan se odottaa, niin ei tarvi alkaa tulkitsemaan haamuja taikka stressaan jos vielä negaa näyttää.. plussaonnea <3 sairaanhoitaja siskolle näytin tänään tikkua ja kyllä hänkin vahvisti plussan :) sisko kans noita halpiksia käyttänyt ja ekasta ovis +:sta tärppäs.. toki eri asia minun kohdalla kun on tuota endoa ja pco:ta mutta jospa nyt lykästäis.. mäpä korjaan ton sun dpo:n

Hennu86 kiitos linkistä.. toivottavasti menee tuo lainakohtu asia läpi, koska musta se vaan on ihan älytöntä, että ei suomessa ole sallittua, koska suomessa ei siinä raha liiku ja monesti se lainakohtu on siskon, äitin tai vaikka kälyn kohtu jota lainataa ja hyvään asiaan tulee!!

Macygray milläs mallilla asiat on siellä päässä? kerro jos haluat <3

ON ovisplussasta onnellinen ja talletuksia tehty ja huomenna lisää.. otetaan nyt varman päälle ja jalat katossa makoiltu 30min puuhailujen jälkeen, jotta varmasti menee perille asti.. otin myös lasin punaviiniä, joka lisää kuulemma kohdun verenkiertoa?? mielessäni toivon, että olisi viimeinen kuukausi, jolloin voin punaviiniä nautiskella(vaikka sitä ylikaiken rakastan) luopuisin mielelläni sen nautiskelusta :D

Tutkailin tuota ovulaatio-asiaa.. kyllä on mahdollista että ovis on aikaisin ja voi jopa raskautua kuukautisten aikana. Piti oikein kaivella kalenteri esiin ja tarkastella kiertojen pituutta, sekä ovisplussia. Elikkäs mulla on ollut 10 kuukauden aikana 4 kiertoa alle 26kp, joissa en ole ovista saanut tikutettua, paitsi nyt.. eli kolme kiertoa mahdollisesti ollut kp 7-10 jolloin en ole testannut..yksi näistä lyhyistä lukeutuu myös siihen keskenmenneeseen raskauteen. Sit mulla on ollut muutama kierto yli 24-42, joissa yhdessä olen oviksen tikuttanut kp 12 ja viime kierrossahan mulla oli kp 10-12, vahvat plussat. Joten näistä voisi päätellä että ovuloin aikaisin..? koska olen tikutellut melkein joka kierrossa.. aina aloittanut kp10-11 ja jatkanut kp 16-20 asti. Voihan olla, että en ole aina merkannu oikein kalenteriin??!!

Tälläistä täällä on tutkailtu ilta. Ja jos oikeesti tämä teoria pitää paikkansa, niin meillä on kyllä ajoitukset olleet ihan väärään aikaan. Mutta en innostu nyt liikaa. Lupasin sen itselleni.. nyt talletellaan ja odotellaan rauhassa.. voihan se olla virhekin tuossa testissä!

Anteeksi omanapailu, oli pakko purkaa :)

Viimeksi muokattu:
Tuossa aikaisemmin LadyBlue nosti esille, että aiheuttaako tuulimuna raskausoireita ja nostattaako se raskaushormonia. Kyllä olet aivan oikeassa! Tuulimunassa tulee ihan tavalliset raskausoireet ja se näkyy myös raskaustestissä plussana. Keskustelin tästäkin gynen kanssa viime käynnillä. Minusta raskaushormonia alkaa erittyä heti kiinnittymisen jälkeen, ei heti hedelmöittymisen jälkeen. Olenko väärässä? Kun eikös sitä suositella testaustakin aikaisintaan dpo10, jolloin kiinnittyminen on jo tapahtunut (kiinnittyminen dpo5-10 välillä?).

LadyBlue Hieno ovisplussa!!! Onnea! Nyt toivotaan, että tärppi käy :D Ja kyllä minusta ovis voi olla kierron alussakin, vaikkapa jo tuolloin kp7! Olen kuullut monilta, että ovis on todistetusti ollut noinkin aikaisessa vaiheessa ja monethan luulevatkin oviksen olevan joko myöhempään tai aikaisemmin mitä oikeasti on ja tällöin monesti pupuilut on ajoitettu väärään aikaan. Jossakin Clearbluen sivuilla lukeekin, että joka toinen vai olikohan joka kolmas pari yrittää väärään aikaan. Nyt ne peitot heilumaan niin että tutisee :D

Heippa!

Ensinnäkin Namppis onnittelut hienosta viikoista :heart: Oon niin iloinen sun puolesta :)

LadyBLue Onnea hienosta ovisplussasta! :) Plussatuulia sinne! Olen minäkin samaa ymmärtänyt, että usein tärppäämättömyydessä on ongelmana väärä ajoistus. Koska ikävä faktahan on se, että munasolu ei elä kuin sen about 24h, jonka lähelle pitäis pupuilujen osua aika sopivasti. Sit siihen kun lisää kaikenlaisia muita haittatekijoita, kuten esim. epäsäännöllisen kierron niin välillä ihmettelen, miten ylipäänsä lapsia syntyy näin paljon jatkuvasti :D
Mut älä yhtään pyytele anteeksi, luulempa, että aika moni täällä ymmärtää miten paljon tämä kaikki turhauttaa välillä ja miltä tuntuu pitää pienen pientä nyyttiä sylissä ja ajatella, saako itse ikinä tuollaista :hug:

Kuumeilija Saapi toki kysyä :) Eli gyne määräsi ensin 3kk:n kuurin, jonka jälkeen täytyy pitää 2kk taukoa. Jos vuotoa ei tässä ajassa tule, aloitaan taas 3kk:n kuurin jne. Eli hän ilmeisesti ajatteli, että tuo 3kk riittäisi tasoittamaan kierto, mutta ei. Tällä hetkellä lähetytään taas uhkaavasti kp40 ja mulla alkaa ahdistus kasvaa ja ihan jatkuva v*****s :kieh: Ja mikä hitto se ovisplussa sillon kp10 oli ja ne kaikki oireet. Voi elämä kun pitää olla yhden kuukautiskierron näin vaikeeta!

Hennu86
Plussatuulia sinne kovasti, pidän peukkuja! :)

ON: eilen testattu nega eikä tätiä näy. Voi mur kun pääsis uuteen kiertoon pian.

Kristiina84 Harmin paikka, ettei gyne kirjoittanut teroja lisää :kieh: Mä olen kans kuullut, että 3kk satsin pitäisi tasoittaa kierrot, mutta omalla kohdallani uskoisin, ettei se olisi riittänyt mitenkään. Tai sitten olisi käynyt samalla tavalla kuin kaverillani, että pari kiertoa olisi ollut säännölliset terojen jälkeen ja sitten alkaisivat taas heitellä. Ja se turhauttaa, kun kierrot vaan venyy ja venyy, ja uuteen yritykseen ei pääsekään nopeasti. Muru, isot voimahalit :hug: Jos tätiä ei nyt ala kuulua, niin ota ihmeessä yhteys gyneen ja vaadi niitä teroja! Eihän tuosta tule mitään, että ihmisen pitää jäädä tilanteensa kanssa yksin ja "kunhan nyt taas vaihteksi katsellaan, miten alkaa mennä" - fiiliksellä.

ON Huomasin äsken limaisuutta eli tästä se taas lähtee :D Taitaa noi terolutit tehota, kun limaisuutta olen huomannut näiden neljän terokuukauden aikana kolmessa terokierrossa! Ja tuntuu limaisuus alkavan aina vaan aikaisemmin, viimeksi huomasin menkkamaista oloa + limaa ekan kerran kp12 ja nyt limaa alkoi tulla jo kp9!!! Epäilen, että follikkeli alkaa kasvatella itseään. Viimeksi kp12 alkaneet oireet olivat juuri sitä, että munis alkoi kasvaa ja laskin päivätkin follikkelin normikasvauvauhdilla (1-2mm/pv) ja se täsmäsi gynen tutkimaan ovikseen. Eli nyt voin odottaa ovista hieman aikaisempaan kuin edellisessä kierrossa :D On se vaan kiva, kun alkaa tuntea omaa kroppaansa koko ajan vaan paremmin.

Terolut-mimmien toivelista

Hömelö..........kp38/27-34...23v.....1.lapsi...yk10....tauko
Kristiina84......kp37/25-35...26v.....1.lapsi...yk5......tauko
Syysmyrsky....kp31/36........22v.....1.lapsi...yk11+3.1.tero
Hennu86........kp21/?..........25v.....1. lapsi..yk 3......2.tero
kultakimpale2.kp21/?..........23 v....2.lapsi...yk5.......1.tero
Macy gray.....kp19/30-35....31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Fossiili..........kp19/27-?......31v.....2.lapsi...yk2.......2.tero
Ambrosia85..kp19/26-?.......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride....kp13/??............20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo........kp12/32-?........35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"..kp9/36...........26v.....1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp8/24-42......28v.....1.lapsi....yk11..2.tero
rae89............kp5/29..........22v.....2.lapsi...yk2......2.tero

Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Hömelö.............dpo 28/10
Kristiina84.........dpo 24
Syysmyrsky.......dpo?? (HAAMU)
Ambrosia85.......dpo 7
Hennu86...........dpo 5
Fossiili..............dpo 4
LadyBlue...........dpo 1

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Viimeksi muokattu:
heipsan,

pävitin listan.. en nyt ole varma, mutta eilen kun kerran oli ovisplussa, niin tänään kai dpo 0 ja huomenna ehkä se dpo 1.. jos kerran LH-huipun jälkeen irtoaminen 24-48h.. jotenkin voisi sitten kuvata omaa tilannetta dpo 0:lla :D.. tein aamupisusta ovistestin, oli vielä aika tumma viiva, mutta eiliseen oli eroa. Eli haaleampaan suuntaan menossa. Eilen oli muuten hyvinkin kostea olo, ja nyt vasemman ovarion kohdalla tuntemuksia.. ei nippailua, vaan vähän sellainen paineen tunne!!

pitää toivoa, että tärppää nyt :).. ainakin mies hoitaa osuutensa hienosti!

"kuumeilija" noniin, sullahan voi kohta olla ovis.. onnea vaan tuntemuksista ja nyt vaan peitto heilumaan :) ollaan peräkkäin sit jännäämässä! niin sä et tikuta ovista tässä kierrossa, vai?

Kristiina84 mulla kans eka 3 kuuria teroja ja sit tulee clomit 2 kiertoa ja jos meinaa kierrot mennä taas sekaisin, niin terot taas sen 3 kiertoa.. mulle gyne kirjoitti heti sen 6 kuukautta teroja, että ei tarvi olla reseptiä uusimassa. Onko sulla kunnalliselta vai ykistyiseltä toi resepti? käyt vaan uusimassa sen, jos kunnaliselta.. tai soitat hoitajalle ja hoitaja ottaa sit lääkäriltä selvää asiasta. Tiedän tunteen, kun kierrot alkaa venymään. Epätietoisuus raskautumisesta ja se, että uusi kierto ei ala on aina ikävää.. tietää, että ei voi tulla raskaaksi, jos ei ala ne hemmetin menkat!

hömelö kiitos onnen toivotuksista.. toivotaan, että nyt tärppää.. mähän pääsen jo kohta piinailemaan, kun kerran näin aikaisin oli oviskin.. huh, huh!!

Ambrosia sullahan kohta piinaviikko lähestyy, onkos oloja mihinkään suuntaan? :D

Mitenkäs se mun dpo nyt on, ku plussasin oviksen sillon kp14 !?!

Täällä ollu hiukka touhua, systerin kolme muksua ollu yökylässä (5v ,3v ja vajaa vuoden on nuorin). Nuorin just heräs päikyiltä ja keskimmäinen nukahti mun syliin. Piti siirtää sohvalle nukkuu, ku oli ihan patteri koko tyttö :D

Muuten menee teroja syödessä jne :D

Kaikille :hug: ja tsemppejä :heart:

LadyBlue En aio tikuttaa ovista tässä kierrossa. Ovisaika olisi ei tulevalla viikolla, mutta seuraavalla eli ei siis enää kovin pitkä aika :D Peittojen heilutuksesta en tiedä... seksiä ei tippunut ke-pe välisenä aikana, jolloin mies oli kotona. Pallo on nyt miehellä, mä en enää aio asiasta mainita. Katsotaan, miten käy. Fiilikset vähän maassa, mutta ei se auta kuin toivoa parasta, en voi toista pakottaakaan seksiin. Mut kyllä mä uskoisin, että silloin ovisviikolla peitot heiluu, mutta en jaksa innostua liikaa, sen verran petyin jo siitä, ettei pupuiltu viimeksi, kun siihen oli mahdollisuus. Mieluummin sitten niinpäin, että hyödynnetään itse ovisaika :D

*muoks* Mä lasken dpo:t niin, että ovisplussasta seuraava päivä olisi dpo1.

Viimeksi muokattu:
kuumeilija olen pahoillani puolestasi. Se on totta, ettei voi pakottaa seksiin. Eipä se itselläkään aina haluta. Meilläkin ennen vauvan yrittämistä oli ns. kuivia kausia, eräskin vuosi meni varmaan 1kerta kuukaudessa. Mulla endo vie halut, kun on niin kipeä. Nyt onneksi on toisin ja haluja on molemmilla. Vaikka onhan se välillä suorittamistakin.. mutta toivon sulle, että mies innostuu jossain vaiheessa oikein kunnolla teidän vauvan yrittämisestä, jotta saat sen unelmasi täytettyä ja pienen käärön syliin. <3 Paljon voimia sulle.

nyt muuten voi noista teroistakin olla hyöty suurimmillaan, kun kerran ovulaatio oli jo tässä vaiheessa. kävin muuten clearbluen sivuilla tekemässä ovulaation testaamisen laskurin viime kierron perusteella ja sielläkin tulos oli, että LH-huippu voi olla jo saavutettu ja seuraava testaaminen on hyvä aloittaa kp 7. Joten nyt peukut pystyyn, että 3 talletuskertaa kp6 -8 tuottaa toivotun tuloksen.Pitää vielä varmistella ja pupuilla illalla lisää ;) ja ehkä huomenna.. jos mies jaksaa!!

LadyBlue ens viikko pelottaa ihan vietävästi :x
Mitään ihmeempää ei oo ollu kyl..
vessassa saa juosta enemmän, tosin oon kyllä hirmu janoinenkin ollu ja vettä lätränny senkin edestä.
Vasemmassa kädessä on ollu jotain ihme tuntoja - vähän niinkuin kasvukipuja
vähän on ala vatsasta nippaillu (ollu sellanen olo kuin ois pakki sekaisin)..
ja panettaa ihan hillittömästi! Miehellä ollu nyt 3:n illan pihtausputki päällä ja siitä tekis mieli itkeä ja raivota ihan järjettömästi..

vai tarkotitkohan sä mun jännäviikolla muuttoa ym :p

viikon päästä pitäis lähteä duuniporukan kanssa risteilemään.. sehän oiski hauska plussata ennen reissua ja juoda vaan lastendrinkkejä:LOL: ja kun tosiaan risteily porukka koostuu 5:stä naisesta ja 20miehestä.... :D

LadyBlue Joo niin munkin mielestä munis irtoaa yleensä 24-36h ovisplussasta. Paitsi mulla ei sekään mene noin, mulla menee ovisplussasta 2-3pv itse irtoamiseen. Toivotaan kovasti, että teillä tärppää tästä kierrosta!!! Ainakin on talletukset tehty nyt oikeaan aikaan! Niin ja kiitos tsempeistä :hug:

Ambrosia85 kuulostaa hyvältä noi sun tuntemukset.. käden tuntemukset tosin ei varmaan liity raskautumiseen ;).. mullakin oli viime kierrossa noita "pakki sekaisin" tuntemuksia. Omituisia. Illalla laitat seksyimmät alusvaatteet päälle, niin eiköhän se mies innostu ;)

Itsekin nuita lasten drinkkejä juon aina loppukierrosta, jos jonnekkin mennään, jotta ei ala ihmiset heti kyselee,. Ei olla kuin lähimmille ihmisille kerrotu vauvahaaveista ja meneillään olevista hoidoista. Toivottavasti plussaat!!

Ambrosia85 Pidän sormia ja varpaita ristissä, että kuvailemasi oireet olisivat sitä itseään :heart: Tiedän tunteen, kun haluttaa ja sitten ei saakaan. Meillä jälleen kerran sama tilanne :kieh: Seksiä ollut viimeksi oviksen aikaan eli kolmisen viikkoa sitten... tosin mies on ollut lähes koko tuon kolmen viikon ajan työreissussa yms. reissuissa ja tälläkin hetkellä on reissussa. Kävi kotona olemassa pari yötä ja ei seksiä... mä kyllä avauduin siitä ja oon taas itkeny silmät päästäni, että mikä hemmetti sitä miestä oikein riivaa. Minusta tuntuu, että nyt alkaa työstressi olla lukemissaan, mutta eihän se sitä myönnä nyt eikä koskaan. Mies on ollut ihmeen väsynyt viime aikoina eikä se ole jaksanut innostua / panostaa rakkaaseen harrastukseenkaan mikä on sille kaikki kaikessa. Mutta minkäs teet... mä kyllä olen koettanut olla narisematta miehen menoista, vaikka onkin rankkaa olla näin paljon yksin... mutta pallo on nyt miehellä, mä alan kans narista hänen menoistaan, jos mäkään en ala saada sitä, mikä mulle on tärkeetä. Näytän miehelle närhen munat :D

• Tykkää
Reactions: Hennu86
Ambrosialle tsemppiä, että tärppi olisi käynyt :) Samoin toivotan LadyBluelle, että noin hienosta ovisplussasta päästäisiin aikanaan yhtä nättiin plussaan raskaustestissä! :)

kuumeilija Harmi, että miehesi on niin väsynyt. :( Hänellä todellakin voi olla työstressiä tai jotain muita huolia, mitkä kalvaa mieltä. Meilläkin on turha yrittää seksiä silloin, jos jompi kumpi on todella väsynyt tai stressaantunut. Lapsen yrittäminen voi todella raastaa parisuhdetta :/ Suoraan sanoen vituttaa sellaiset pariskunnat, joilla tärppi käy tosta noin vaan. "Oho, ei me nyt varsinaisesti yritetty, mut raskaana ollaa taas, jo kolmannen kerran". :kieh:

Yritän kyllä välttää katkeroitumista. Toisille pareille on luotu niin hyvät olosuhteet, että miehen simpat pelittää, naisen kroppa pelittää ja kaikki naksahtaa paikoilleen, kun ajoittaa hommat oikein.

Mutta tossa vielä pari lainausta Mammaksin sivuilta liittyen ovulaatioon, hedelmällisyyteen ja lapsettomuuteen:

"On hyvä tietää, että kuukautiset voivat tulla normaalisti vaikka ovulaatiota ei tapahtuisikaan. Ovulaatio voi myös silloin tällöin jäädä tulematta esimerkiksi stressin, laihdutuksen tai muun elämänmuutoksen vuoksi. Jos ovulaatio myöhästyy, se siirtää myös kuukautisten alkamista yhtä monella päivällä."

"Raskaaksi tuleminen voi kestää kuukausia vaikka parilla ei olisikaan mitään ongelmia hedelmöittymisessä. Terveellä pariskunnalla on jokaisessa kuussa vain 25 prosentin todennäköisyys tulla raskaaksi."

"Naisen hedelmällisyyden katsotaan länsimaissa olevan korkeimmillaan noin 20 - 22 -vuotiaana. Se alkaa selvästi alentua noin 30-vuotiaana ja vielä selvemmin yli 35-vuotiaana. Hedelmällinen ikä on ohi vaihdevuosien aikaan eli kuukautisten loppuessa."

Rumaa faktaa, mutta varmasti yleisellä tasolla totta. Tähän tosin taas painotan, että me kaikki olemme yksilöitä.

Kristiina84 :hug: Tuo tädin odottaminen ja negatiivisten raskaustestien tekeminen on niiiin turhauttavaa :/ Jokainen lisä kp tuottaa vain tuskaa... Toivotaan, että se täti sieltä pärähtäisi kylään ja pääsisitte uudelle yrityskierrolle!! :)

ON: Tää likka kävi tänään kävelemässä 5 kilsan lenkin Kympin Nainen -tapahtumassa. Aikaa ei mennyt kuin 50 min. Ihan hyvä suoritus sinänsä, kun viimeksi olen lenkillä käynyt huhtikuun alussa :D Täytyy sanoa, että hetkittäin meno oli aika tuskaista, mutta työkavereiden tsempillä päästiin maaliin asti :) Nyt huutaakin jalat hoosiannaa ;)

Täällä edelleen jatkuu alavatsan tuntemukset. Eilen ja toissapäivänä oli lähinnä sellaista tuikkailua ja eilen kutitti niin vietävästi häpyluun päältä. Onneks olin kotona koko päivän ;) Tänään tuntemukset on ollu vähän sellaista tylppämäistä jomotusta? Vaikea kuvailla. Veikkaan, että oma mieli alkaa kuitenkin tekemään tepposia, vaikka mulla on loppujen lopuksi ollut tosi rauhallinen ja seesteinen olo ovisplussasta lähtien :)

Yhteistyössä