Terolut mimmit

:kieh: Joudun piinailemaan epätietoisuudessa huomiseen iltaan tai ehkä jopa seuraavaan aamuun asti. Sitten loppuukin aika, sillä täytyy joko peruuttaa ajat tai käyttää ne. Nyt kaikki peukut sille, että saan pallon haltuuni eli mies näyttää vihreää valoa.

Poistun omanapailemasta tuikkaamaan kierron viimeisen Fostimonin ja yritän sitten saada nukutuksi. Levollisia unia hyvät kanssasisareni! :wave:

Rae89 Tätipahoittelut :hug:

Nancy Voi muru, olen todella pahoillani puolestasi :hug: Ero on aina ikävä asia ja vie aikaa tottua uudenlaiseen elämään. Saanko kysyä, mikä teille oikein tuli? Paljon voimia ja tsemppejä sinulle matkaan!!!!!!!!!

macy gray Täytyy korjata sen verran, että en tarkoittanut keskenmenoa niillä lääkärikäynneillä, kun puhuin, että olen joutunut juoksemaan eri lääkäreillä ja aloittamaan kaiken taustojani myöten alusta taas uudelle lääkärille. Tässä vauva-asiassa aion asioida tuolla samalla gynellä, joka tietää jo tapaukseni. Mikä teillä on tilanne? Ymmärsinkö oikein, että jos miehesi suostuu lähtemään hoitoihin, niin menette? Meillä käytiin eilen vähän samankaltaista keskustelua... jos tarvitaan kalliita lapsettomuushoitoja, esim. koeputkihedelmöitystä ja jos se kustantaa paljon, mies ei näytä meillä vihreää valoa... sitten ei kuulemma sitä lasta meille tule. Vähän masentaa tuollainen asenne ja se, että odotanko nyt sitten ihan turhaan, jos oikeasti tarvitaankin rankempia kalliita hoitoja ja sitten mies ei suostukaan osallistumaan kustannuksiin... no mutta, se on turhaa ajatella vielä tässä vaiheessa, koska mä kyllä uskon, että luomusti saadaan vauva, koska onhan se jo kerran hedelmöitys tapahtunut ja nyt ollaan vasta tässä jokunen kuukausi ajoitettu pupuilut oikein... joten uskon kyllä, että tärppi käy luomusti, joskus.

LadyBlue Fiilikset on tällä hetkellä oikein hyvät :D Erityisen onnellinen olen siitä, että teroja syömällä pääsee uuteen kiertoon ja yritykseen tosi nopeesti, ja vaikka nyt vasta menkat loppuneet, niin jo viikon päästä alkaa taas olla ovisviikko!!!! Ihan käsittämätöntä, miten ihminen voi tulla näin iloiseksi lyhyemmistä kierroista... mulla ainakin on se, et ei tartte odotella ja odotella menkkoja, vaan tiedän varmasti, että menkat alkaa ja kohta onkin jo uusi ovis! Ei tartte stressata pitkistä kierroista, vaan mahdollisuus raskautumiselle on olemassa useammin. Niin ja en aio tikutella ovista tässä kierrossa.

ON Kylläpä vaan tuntuu niin hienolta, että terojen avulla pääsee uuteen kiertoon ja sitä myöten uuteen yritykseen todella nopeasti :D Ei ensi viikolla, mutta seuraavalla viikolla olisi mahdollinen ovulaatio eli todella pian! En muista kirjoittelinko jo aiemmin, mutta en aio tässä kierrossa tikuttaa ovista, josko se helpottaisi stressiä (=tuleeko ovisplussaa vai ei ja ajoitukset juuri oikein), vaan joka toinen päivä - taktiikalla mennään se viikko ja seksikin olisi sitten vähän rennompaa eikä niin suoritusta ovisplussan mukaan! Sain eilen juteltua miehenkin kanssa pikaisesti asiasta ja hänelle tämä on ok.

Terolut-mimmien toivelista

Hömelö..........kp36/27-34...23v.....1.lapsi...yk10....tauko
Kristiina84......kp35/25-35...26v.....1.lapsi...yk5......tauko
Syysmyrsky....kp29/36........22v.....1.lapsi...yk11+3.1.tero
Hennu86........kp19/?..........25v.....1. lapsi..yk 3......2.tero
kultakimpale2.kp19/?..........23 v....2.lapsi...yk5.......1.tero
Macy gray.....kp17/30-35....31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Fossiili..........kp17/27-?......31v.....2.lapsi...yk2.......2.tero
Ambrosia85..kp17/26-?.......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride....kp11/??............20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo........kp10/32-?........35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"..kp7/36...........26v.....1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp6/24-42......28v.....1.lapsi....yk11..2.tero
rae89............kp3/29..........22v.....2.lapsi...yk2......2.tero

Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Hömelö.............dpo 26/6
Kristiina84.........dpo 22
Syysmyrsky.......dpo?? (HAAMU)
Ambrosia85.........dpo 5

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! :wave:

On tullut niin hurjan paljon tekstiä, että pahoitteluni jo alkuun, etten pysty kaikkeen kommentoimaan. Luin kyllä kaikki sivut läpi ja todella mielenkiintoista keskustelua on käyty.

Ensinnäkin onnittelut ovisplussan saaneille :heart: Plussatuulia loppukiertoon!!

Tervetuloa uusille!! :)

Ovistesteistä Itsekin totesin ne cittarin prechecin ovistestit tosi hyviksi ja selkeiksi, mutta kerkesin jo tilata netistä toista merkkiä jotain 20kpl, joten ne on käytettävä seuraavissa kierroissa ensin alta pois.

Palstailusta Itse olen henk.kohtaisesti kokenut tämän terolut-palstan "pelastajaksi", koska täällä kaikki ymmärtää niin eritavalla, jos on vaikeuksia. Vaikka kaikilla ei ole (onneksi) esim. pco:ta, niin itse olen saanut siihen sitä tarvitsemaani tukea. Ja kun kaikilla on syystä tai toisesta pitkät kierrot, niin täällä kaikki ymmärtää siitäkin johtuvan turhautumisen. Kiitos kaikille tasavertaisesti kaikesta ihanasta tuesta, ilman teitä en jaksais yhtään tämän hiton kropan temppuilua! :heart:

ON:
kp:t taas huitelee missä sattuu eikä tätiä näy mailla eikä halmeilla. Sitä kuuluisaa turhautumista on havaittavissa :kieh: Ärsyttää, kun ei voi aloittaa teroja, koska gynen määräyksestä on pidettävä 2kk:n tauko. Mut huomen aamulla meinasin tehdä taas r-testin, vaikka satavarmasti se negaa näyttää. Onneksi töissä on sen verran kiire, niin ei tule koko ajan stressattua menkkojen poisjääntiä...

Ps. Ai niin, tilasin netistä sen sarjakuva-blogista tehdyn kirjan. Täälläkin on laitettu linkkiä siihen sivustolle. Sarjakuvat on todella koskettavia ja ajatuksia herättäviä. Vaikka itseni kohdalla ei vielä voida puhua lapsettomuudesta, pystyn kuitenkin hyvin paljon jo ajatustasolla samaistumaan niihin kirjan kuviin...

Plussatuulia teille kaikille kanssasiskoille! :)

kuumeilija hyvä että ootte miehen kanssa kuitenkin puhuneet. Eihän ne hoidot kunnallisessa niin kalliksi tule, kuin yksityisellä ja kun lääkekatto tulee täyteen kustannuksetkin helpottaa. Sullahan on nyt hyvää aikaa alkaa säästämään hoitoja varten, me laitettiin ihan oma vauva-tili, jolle siirretään palkoista rahaa jemmaan, jos sitten tulee sellainen olo että tarvii hoitoja varten rahaa, niin onpa sitten säästetty etukäteen ja jos tärppää niin loput rahat tietenkin vauvan tavaroihin :) <3 Toivottavasti miehesi asenne vielä muuttuu lisää positiivisempaan suuntaa.. itsekin voisin olla tikuttelematta ovista, jos voisin.. mutta mun pitää nyt sitä tikutella, että saa gynelle selvyyden missä vaiheessa ovis normaalisti tulee, viime kierrossahan se oli kp11 LH-huippu, eli olisko irtoaminen sitten siinä kp12-14 paikkeilla, joten pitää toivoa, että myös tässä kuussa samalle päivälle osuis.. tosin me vähän jo aloteltiin eilen talletusten teko.. johan tässä tädin vuoksi viikko ollaan ilman oltu ;)

MacyGray toivoin myös sinulle positiivista tulosta miehen päätöksessä. Onko miehelläsi ollut raskasta tämä yrittäminen? Mulla mies on jaksanut onneksi tukea ja intoilla mukana. Raskasta se hänellekin on kun negaa vaan tulee vastaan. Pitäisikin enemmän huomioida myös miestä, kun välillä unohdan hänen tunteet kokonaan ja mies joutuu kuitenkin pääsääntöisesti kuuntelemaan minun masenteluja.. ei ole miehilläkään helppoa!

ON kp6 täti lähtenyt kokonaan pois.. ovulaation etsiskelyä odotellessa.. eipä ole kummosia tuntoja. Olen kyllä onnelinen siitä, että kuukautiskivut ovat kadonneet, kipuja vähemmän kuin endoleikkausten jälkeen. Ennen endoleikkauksia olen aina ollut kuukautisten aikaan todella kipeä, välillä ihan sairaslomalla ja nyt ei sitten ole mitään kipuja, joten terot on ollut mulle senkin puolesta pelastus.. finnejäkään ei ole tullut nyt yhtään ja turvotusta oli vain vuotopäivinä. Eli olisiko kroppa tottunut nyt teroihin.. eipä tässä ole kuin 9 päivää ja saa aloittaa sen viimeisen kuurin teroja.. ja sitten clomit kehiin.. :D paitsi mies sanoi, että tässä kuussa tärppää ;) aiko sen verran mua tuolla sängyssä kuulemma kiusata ;)

Ladyblue Kiitos vastauksesta, toivottavasti se on sitä kiinnittymistä se kipu. Muistaakseni toisessa terokierossa vikana tabletin otto päivänä samanalainen kova kipukohtaus ilman vuotoa, en tiedä voisko oviksen irtoamistakaan olla kun silloin 10pv päästä alkoi menkat?? Eihän täällä voi muistaa kaikkien testipäiviä :D mulla siis plussattomat testit kp 27, 31 ja 32 muistaakseni. Siis kp 28 ovisplussa ja se kipukohtaus kp 31.
Kiva että sulla on jo suunnitelmat valmiina, varmasti helpottaa kun on keinot ja valmiina suunniteltu, toki toivotaan että jo ilman niitä nappais :) hyvä idis toi vauva-tili (jos se nyt sulla olikaan :D), varmasti hyvä apua ja järkevää jo rahallisestikin varautua, henkisestä puhumattakaan. Toivottavasti saat pian plussan, ja onnea tulevaan oviksen metsästämiseen. :)

kuumeilija mukava kuulla että sinulla menee hyvin :) Tuo ovistestaamatta jättäminen kuulostaa hyvältä, samapa nuille testeille jos säännöllisesti simpat liikkeellä, samallaiset mahdollisuuden silloin raskautua. Onnea sinulle tähän kiertoon :heart: olet jo plussasi ansainnut niinkuin me kaikki täällä!

macy gray tsemppiä!

Kristiina84 samaa mieltä oon tuosta palstailun vertaistuesta :heart: Voi meitä terokiertolaisia, itteäkin kiukuttaa kun koopeet jo kovat eikä katkoa kiertoon kuulu vaikka negoja testannu :/ toivottavasti molemmille tulee pian päätös kiertoon plussalla tai tädillä. itellä saattaa tuo mahdollinen myöhäinen ovis nyt jarruttaa, enemän kuitenkin ootan tätiä kuin plussaa, vaikka aionkin r-testailla viikonloppuna/ ensi viikon alussa, jahka tilaamani testit saapuvat..TOISAALTA niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy.

syysmyrsky mikä on tilanne haamun suhteen...? ;)

omaa napaa tosiaan kp 36 ja tädistä ei tietoa:kieh: voin kyllä oviksen syystä venyvän kierron hyväksyä, mutta silti ihmetyttää miksi kierrot eivät jo normalisoidu, pillereiden lopettamisesta kuitenkin kohta 10kk..perhana. mulla näyttänyt aiemmin nimenomaan luteaalivaihe olevan pitkä, siksi ihmettelenkin myöhäistä ovista. Voin siis menkkoja odotella alkavaksi tuolloin viimestään kp 42 tienoille...

omaa napaa vielä. Tein ovistestin, selkee nega eli enköhän voi laskee sen kp 28 ovisplussan oikeeksi LH-huipuksi kun kerta noin hienosti haalistunut :D hassua kun tässä kierrossa aattelin etten tikuta niin sitten huvikseen teen ovistestin loppukierrosta ja heti plussa pärähtää :D :D dpo vois nyt olla siis 6 tienoilla. mulle voi vaihtaa tohon jännäilijöihin dpo 26/ 6 :)

mullakin vissiin dpo on 5..jossen väärin osaa laskea/tulkita.. :D
Oon töissä joten tulin pikaisesti kurkkimaan tämänkin pinon..

Kotona muuttolaatikkotorni kasvaa, ja kissat on aivan sekasin mitä tapahtuu.
Poitsu oli eilen vikaa kertaa tuossa kotona, oli miehen muksu vähän haikeena kun tulee muutto.. hassua.. nyt kuitenkin muutetaan ihan lähellä pojan äitiä, että poika voi käydä meillä just niin usein kun haluaa...
Hääjärjestelyitä yritän kanssa pyöritellä pienessä päässäni ja sain jopa tilattua clipsi pidennykset ja varattua autolle korjauksen..

Ei onneks oo tekemistä :)

Plussatuulia ja tarrasukkia niille keillä plussa pärähtää r-testiin :heart:

Ambrosia85 noniin, nyt vaan jännätään täällä sun puolesta!! kyllä se on niin, että jos on paljon muuta tekemistä, niin vauva-ajatukset jää hetkeksi taka-alalle ja vähän stressi helpottaa.. :D nyt oon itse lomalla, niin ei ole oikein tekemistä.. mutta lenkillä ajatukset saa tunniksi muualle :)

hömelö kaikilla kierrot eivät vaan asetu vaikka olis miten kauan hormonaalisen ehkäisyn lopettamisesta.. itse aloitin pillerit tosi nuorena ja lääkäri sanoi, että voi olla että kroppa vasta nyt yrittää sitä oikeaa kiertoa hakea, kun nuorena pillereitä aloittaessa eivät olleet kierrot vielä kohdillaan.. :/ no jospa ne joskus asettuisivat.. mulla oli viime syksynä muutaman kierron ihan ok ja sitten joulun jälkeen alkoi venymään.. nyt onneksi nuo terot pitää kierrot kohdillaan, katsotaanpa sitten kun terot loppuu.. clomit kun aloitan, niin teroja ei jatketa..

Hmm.. onko mun syötävä kaikki 10 teroa tässä kierrossa kun aloitin kp17 ? Mitä luulette vaikuttiko ne mun ovikseen kun kp17 tosiaan lääkäri sanoi että ovis on ihan parin päivän sisällä..
Onko teillä tullut mitään sivuvaikutuksia näistä?

Jooo eli haamu haamuilee edelleen mut koska se ei ole lähtenyt olleska vahvistuun ni vähän epäilen :/ tänään illalla ollut epämääräistä jomotusta vatsassa ja valkkari on ollut joko rusehtavaa tai vaalean punaista. Mä piinailen edelleen :(

Voi kun nyt tuo naama meinaa kukkia kivasti, mitä se ei yleensä tee :(. Teinimeininkiä :D

Teroja viä jonkun verran syämättä. Jännää on :D

Alotettiin miehen kanssa sellanen kevyt karppauskuuri, jospa tuo turvotus kaikkois sillä. Siis ainakin muilla kerroilla on turvotus hävinny, mikä on ollu vallan kivaa :).

Ei muuta raportoitavaa :wave:

ladyblue tuo on varmasti totta mitä sanoit tosta kiertojen tasaantumisesta.. ite 15v. kun aloitin pillerit, kerkes menkat olla 3v mutta muistelen niiden olleen säännölliset, ton viitisen viikon välein eli joku 35 pv kierto.

kultakimpale2 syö se 10pv kuuri, sitä ei kannata lyhentää vaikka alottaisitkin myöhemmin. Jos ovis jo tuloillaan niin tuskin vaikuttaa siihen enään negatiivisesti. Täällä monenlaista pohdintaa ja tulkintaa tuon terojen oviksen estämisen suhteen, tiivistettynä voi kai todeta että säännöllinen, ohjeen mukainen syönti kannattaa jotta kierrot säännöllistyvät ja sitä kautta parempi mahdollisuus raskauteen, tekevät myös paremmat olosuhteet kohdun limakalvoo. MUTTA kuten kuumeilijallekin, gyne oli suositellut terojen myöhäistämistä parilla päivällä kun ultrassa nähnyt tulevan oviksen. Niinkös se oli että terot uskottelevat kroppaa olemaan jos oviksen jälkeisessä vaiheessa ja näin ovulaatio voi estyä.. Kompatkaa muut, onhan näistä monesti keskusteltu mutta lipsahtaa mielestä :D Kannattaa varmaan kattoo ovistikuilla jos jaksat saatko oviksen kiinni missä vaiheessa, ellet oo jo niin tehnyt. Tsemppiä sulle kiertoon :) Monenlaisia oireitahan teroista tulee, mm. pirullisia raskaustyyppisiä oireita, monet maininneet kauheet paukama finnit joista itsekin kärsinyt, mutta plussana että toimivat ja kuukautisista tulee kivuttomammat.

syysmyrsky kaunko siitä haamusta olikaan ja kuinka monta kertaa oot haamun sen jälkeen testannu? Kovasti viivan vahvistumis tuulia nyt sinne :) kokeile vaikka jotain muuta raskaustestiä jos oot samalla merkillä tehny, niissäkin voi olla eroja. toivottavasti vuoto on kohdallasi harmitonta ja saisit kunnon plussan.

Hömelö Oon testannu neljä haamujen haamua. Davidilla...Ja luottamus noihin testeihin on aika vähäiset tällä hetkellä. Mut dpo on siltikin varmaan niin pieni et jos ensi viikkoon odottais ja hakis digin. Siinä se sitten lukee onko vaiko eikö :)

noista haamuista haluaisin vähän jutella.. mulle gyne sanoi, että raskautta yrittävillä ja etenkin kiertoja tarkkaan seuraavat saavat haamuja tuon tuostakin, jos vaan on mahdollisuus raskauteen, tuulimunien vuoksi, ja siksi voi tuntua pahalta, kun raskaustesti näyttää plussaa tai haamua ja sitten se täti tuleekin hetken päästä kuvioihin.. mulla on nyt 2 ollut haamut tikussa ja kp:t pitkällä.. toisella kerralla jopa digi näytti että raskaana 2-3 viikkoa, mutta sitten vuoto alkoi 3 päivää raskaustestin jälkeen.. :/ niitä tuulimunia vissiin aika usein tulee tai sitten keho luonnollisesti poistaa "viallisen" alkion.. itsellä ollut näitä haamuja kahdesti yrittämisen aikana, en niistä ole ottanut stressiä, koska viivat eivät ole vain vahvistuneet.. ja sitten se täti onkin tullut paikalle.. käsittääkseni välittömästi hedelmöitymisen jälkeen ja kiinnittymisen alkaa raskaushormoni erittyä?? ja myös tuulimunat saa aikaan raskaushormonin nousun.. en ole varma asiasta.. joten viisaat voi korjata.. ??!!! mulla viime syksynä myös ihan oikea raskaus, eli plussaa 3 testiä näytti ja sitten jo iloittiin ja kuitenkin meni kesken, vaikka viikot olivat jo varmaan sen 6..

tästä tulenkin siihen tulokseen, että mulla on endon takia kiinnittyminen suurin ongelma raskautumiseen.. koska 10 kuukauden aikana olen tullut kerran raskaaksi, mutta mennyt kesken ja 2:sti olen saanut haamut testeihin, jotka eivät kuitenkaan vahvistuneet.. uskon ja toivon, että toi cpo ei mulla niinkään vaikuta.. viimeksi tosiaan syksyllä endoa leikeltiin ja epikriisissä lukee: kohtu, munasarjat ja munajohtimet kunnossa, ei ollut niissä endoa.. mulla suurin ongelma ollut se, että vatsanpeitteisiin kasvaa endoa ja se aiheuttaa kiinnikkeitä suolistoon.. (10cm ohutsuolta jouduttu tuon takia poistamaan vuonna 2006.) mua siis operoitu 4 kertaa vuodesta 2003, noin kahden vuoden välein. Enää ei luultavasti operoida, kiinnikkeiden vuoksi ja meillä tämä yritys on ns. viimeinen mahdollisuus ennen kuin uudet endopesäkkeet kasvavat.. tosin, en tiedä vaikuttaako kohdun poisto endoon, jos ongelma eniten suoliston alueella?? Nämä asiat tulivat mieleen, kun näin lomalla aloitin kaappien siivouksen ja samalla tongin kaikki vanhat epikriisit esille ja lueskelin.. vain yhdessä on poistettu myös kohdun päältä ja ovariosta endopesäke.. eli olenko siinä suhteessa onnekas?? joku lääkäri kuitenkin joskus sanonut, että endo kovettaa kohdun limakalvoa ja on siksi iso tekijä lapsettomuudessa.

Miksi suomessa ei saa enää lainakohtua käyttää?? mulla sellainen olisi olemassa, jos se vain onnistuisi!! argh... ja tämä tilitys johtuu vain kaverin pienestä vaavista, jota pidin sylissä tänään :/ surku!!

Kyl sen jälkeen kun itse kuuli odottavansa kaksosia ni oli ihan onnesta sekaisin. Pitkäö yritys takana ja sit saakin kaksi! Mut joo eipä vain saanut. Ei mulla ainakaan sillonkaan testit näyttänyt kunnon viivaa vaikka kaksi olikin.

Taas tehty haamujen haamu. Luultavasti pelkkä viivan paikka. Ei tätiä,eikä täti oireita. Valkkari vaan lotisee ja välillä se on vaaleanpunaista ja rusehtavaa..

Namppis, hienot lukemat sulla siinä digitestissä :D

Nancylle pahoittelut eron takia :( :hug: Toisinaan ero on se ainoa ja oikea ratkasu...

kuumeilija Hienoa, että saitte miehesi kanssa puhuttua edes vähän noista asioista. Toivotan teille oikein paljon tsemppiä! :hug:

LadyBlue Suomessahan kiellettiin vuonna 2007 sijaissynnyttäjän käyttö, mutta jostain olin lukevinani, että asia otetaan uudessa eduskunnassa taas käsittelyyn? Voin muistaa väärinkin.

Hömelö Eiköhän se jotenkin noin mene, miten kultakimpaletta neuvoit :)

Onneks sulla Ambrosia on paljon tekemistä, niin ei jää aikaa stressailla vauvajuttuja :) Ehkä se tärppi sieltä tulee ;)

macy gray Toivotaan, että miehesi suostuu hoitoihin :)

Heh, nyt vasta hokasin, että tännehän on tullut tuollainen Tykkään-painike :D Hyvä homma :) Näin saa huomioituja muiden kirjoituksia, vaikkei niitä kerkeäisi juurikaan kommentoimaan :)

ON: Täällä menossa dpo 4 (?) ja pieniä tuikkaisuja on tuntunut tuolla kohdun suunnalla eilen ja tänään. Eilen myös oli sellainen kosteampi olo, eli valkovuotoa taisi erittyä vähän enemmän... Yritän pitää jalat maassa, ettei mieli ala kehittämään niitä kaikenlaisia raskausoireita. Tässä kuitenkin on melkein 10 pitkää päivää ennen kuin viitsii alkaa testailemaan, ellei se täti tule kylään.

Mutta kuten kuumeilija tuolla totesi, niin terojen ansiosta kierrot menevät paljon nopeammin :) Ei tarvitse tuskailla 70 päivää, että ylipäänsä täti tulisi kylään ja sitten alkaa miettimään, että koskahan se mahdollinen ovulaatio sitten olisi. Yrityskertoja karttuu vähän tiheämpään tahtiin :)

Mulla on tänään ylimääräinen vapaapäiväja kyllä tekee päälle hyvää :D Jaksaa ensi viikosta eteenpäin sijaistaa meidän ostajaa hänen kesälomansa ajan ja siinä samalla täytyisi tietysti omatkin hommat hoitaa :) Mutta saanpahan sijaisuuskorvauksia :)

Terolut-mimmien toivelista

Hömelö..........kp37/27-34...23v.....1.lapsi...yk10....tauko
Kristiina84......kp36/25-35...26v.....1.lapsi...yk5......tauko
Syysmyrsky....kp30/36........22v.....1.lapsi...yk11+3.1.tero
Hennu86........kp20/?..........25v.....1. lapsi..yk 3......2.tero
kultakimpale2.kp20/?..........23 v....2.lapsi...yk5.......1.tero
Macy gray.....kp18/30-35....31v.....2.lapsi...yk18.....OI2
Fossiili..........kp18/27-?......31v.....2.lapsi...yk2.......2.tero
Ambrosia85..kp18/26-?.......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride....kp12/??............20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo........kp11/32-?........35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"..kp8/36...........26v.....1.lapsi....yk20...5.tero
LadyBlue.......kp7/24-42......28v.....1.lapsi....yk11..2.tero
rae89............kp4/29..........22v.....2.lapsi...yk2......2.tero

Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko

Jännä-klubi :confused:
Hömelö.............dpo 27/9
Kristiina84.........dpo 23
Syysmyrsky.......dpo?? (HAAMU)
Ambrosia85.......dpo 6
Hennu86...........dpo 4

Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88

Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille,

nyt on vissiin maailmankirjat sekaisin..? dippasin tänään ovistikun aamupissaan, koska eilen tein huvikseni illalla samaisen asian ja mitä mieltä te arvon leidit olette? onkohan ovis jo nyt tuloillaan?? voiko tuon tikun perusteella muuta ajatella?

Aijaa.com - 8102448.jpg

elikkäs ylhäällä eilen otettu iltapissi ja alhaalla aamupissa kp 7 eli tältä päivältä.. talletuksia ollaan eilen jo tehty, mutta tänään sitten taitaa ihan tosissaan alkaa peitto heilumaan.. aikainen ovulaatio selittyisi kyllä viime kierron lyhyydellä (kp24).. vai?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä