Terolut mimmit

mikä tuo FF on?

Vitsi ku mä nyt taas ihan kuumeisenä mietin että onko tapahtunu ovista vai ei?!? Mulla siis pari viikkoa sitten tuli ekat oikeet menkat (!) ja kp 12 tuntu menkkamaista mahakipua ja vv tullu paljon kp12-15. Väsyttäny hulluna ja turvottaa. Mut ovistestit negoja. Tai aluksi oli haaleita, sit tummeni mut nyt taas haalenee? Olisko ovis silti voinu tapahtua?! Pakko kehitellä tässä taas jotain että jaksaa vielä kuukauden odotella lääkäriaikaa. Oon jo kuvitellu kuinka meen lääkäriin ja ultrassa näkyy follin sijasta vauveli! :D Voi tätä vauvakuumetta...
 
FF = fertility friend, semmoinen englannin kielinen sivusto jonne lämpötiloja pystyy myös merkkaamaan. Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting lisäksi tuolla PeSun sivuilla lukee vähän suomeksi FF:n toimintaperiaatteesta: Perhesuunnittelun kotisivut

Vici
voihan se ovistapahtua, eli toivo vain :D
en mie ainakaan saanut pregcheck tikkuihin tasavahvoja/vahvempia viivoja, mtuta silti cb digi hymyili, eli ovis varmaan kuitenkin tapahtui, kipujakin oli.
 
mulla on toivo menny koko raskautumisen suhteen. oon lueskellu pcosta ja niiden artikkelien perusteella, pco on merkki otas hedelmättömille. Kai se on itekin uskottava ettei mulle enää sitä vauvaa tuu :'( on niin tyhjä olo. Täditkin pitäis koht tulla taas kylään, mut ei kiinnosta, ei sit pätkän vertaa. Mä en ees tiedä onks mul pcota, monirakkulaiset munasarjat on, mut, mut. Ehkä sitä ei vaan haluu hyväksyy asiaa. Oon pudottan 10% painostani et siitäkään ei pitäisi enää olla kiinni. Aina tietysti voi pudottaa lisääkin, mut hyödyttääkö, en tiiä. Sitä toivois niin kovast et tulis edes ovis, en oo tikkui käyttän. Ne kuulemma voivat näyttää positiivista vaik ei ovista tapahtuis loppuun asti. Näin oli kaverillani. Tuntuu et ovulaatio limat ja kivut on hävinneet koko terolutin myötä. Ehkä sit on vaan uskottava et täst kehost ei enää tähän maailmaan lapsii synny :( ens kuus meinasin tilaa ajan gynelle ja tarkistuttaa et ovuloinko edes. Mietinkin et jos en edes ovuloi, niin kattooko luonto niin ettei mulle tarvis tulla enempää lapsii?? Kauheeta kun taas tuntuu et koko elämä murenee. Tiedän et monilla ei ole ensimmäistäkään ja et mul jo niit on. Mut kuitenkin se tunne siit kun ei vauvaa tule on jotain ihan uskomatont. Tulee riittämätön, huono olo :( Taas on alkan jomottaa vattaa ja närästää et eiköhän ne prkl:n tädit sielt tule. Anteeksi tämä vuodatus. Tuntuu vaan et oon niin yksin tän asian kans. Kukaan ei tunnu ymmärtävän, ystävistäni, äitini eikä miehenikään :(
 
another Kiitos tsempistä! Nyt tuli hyvä niiiin mieli, ehkä se ovis onki tapahtunut!! Voi hitsi ku jännää!! Ens kiertoon (jos sellainen tulee, oon nyt niin innoissani, jospa meille tulis vappuvauva!!!!) ostan kyllä noita digejä, ottaa päähän noi tikut ja niitten väritys eri valossa ja kulmassa :D

minnams Voi kulta pieni :hug: Välillä tulee varmasti toivottomuuden hetkiä. Ja tää ketju on niin hyvä kun tänne voi purkaa ja me kyllä ymmärretään. Oon itekki miettiny sitä että kun mulla on tosi epäsäännölliset menkat ja en varmaan itekkään ovuloi (ainakaan kovin usein) että onko mua tarkotettu saamaan lapsia ollenkaan?! Mut jos tollatavalla lähtee miettimään muutakin elämää niin onko esim sydämen vajaatoiminnasta kärsivä 50-vuotias tarkotettu elämään 80-vuotiaaksi jos se ei ilman lääkkeitä selviä? Ymmärrätkö mitä yritän vaikeaselkoisesti selittää? :D Ja tosi monella on monirakkulaiset munasarjat, se ei ole vielä mikään lapsettomuusleipa. PCO diagnoosi on vähän astetta pahempi mut sekään ei ole lapsettomuusdg. Just yks kaveri selitti kuinka sillä oli ennen sen ekaa lasta löydetty monirakkulaiset munikset ja epäilty PCO:ta ja se tuli 3 kk sisällä raskaaksi ja ekan synnytyksen jälkeen meni 5 kk ja se oli taas raskaana ja sen jälkeen koko diagnoosista ei oo puhutta sanallakaan.Minä jaksan kyllä uskoa että sinä vielä saat lapsia. Nyt mieli korkeammalle, unohat vauvailut hetkeksi ja repäset ja lähdet riehakkaaseen vapun viettoon niin että murheet hetkeksi unohtuu, sit on jo ehkä parempi fiilis :)
 
elikkä PINNa täällä päivittää.

enhän edes vielä tero alkanut. se on sit toukokuun puolivälissä. tästä kierrosta tulossa varmasti se 56/56. kierrot venyny yrityksen aikana 38-45-46-56x2. ja nyt on menossa dpo 13. viimeks menkat alkoi dpo 17. eli viikonlopun saa hurjastella omiaan ja sitten.

ja niin se päivitys: kp nyt 53/56, ikä 23, lapsi nro 1 toiveena, yk huitelee jossain 7 ja hoitona terokuuri x3 alkaen 16.5. semmosta.

tänään en jaksa surra raskautumattomuuttani. olkoon. voin olla ihan ehjä ihminen näinkin. vaikka surettaiskin kauheatsi. mut en halua antaa sille nyt valtaa. nautitaan keväästä ja muutto hulinoista. onneks en suostunu muuttaan kolmioon mitä ensi mietittiin. ois aivan hirveenliikaa nyt kattoa tyhjää huonetta kotona.
 
Täällä ilmottautuu uusi mukaan.. :) Olen jonkun aikaa lueskellut tätä palstaa ja nyt arvelin kirjoittaa. Elin jännittäviä aikoja, bongasin oviksen kp 18 jolloin aloitin myös ekan Terolut -kuurini (lääkäri ohjeisti aloittamaan silloin, koska sain reseptin kp17). Kaikenmaailman raskausoireita listailin, mutta ne taisivatkin johtua Teroista. Menkat päättivät alkaa ihan äsken, mihin yritin varautua koska mahakivut alkoi jo eilen. Silti turruttaa!

Kerronpa vähän itsestäni. Eli olen 23-vuotias, mies 24. Käytin Harmonette -pillereitä n. 6v, jätin ehkäisyn pois joulukuun alussa 2011. Ensimmäinen kierto 42päivää, toinen 76. Toisen kierron kp63 kävin lääkärissä, ottivat labroja ja PAPA:n. Menkat alkoivat sitten lopulta ihan luomusti, myöhemmin lääkäri sitteli että labrat viitearvoissa. Mietin oisko ollut syytä ultrata munasarjat, PCO oli mulla pelkona kun ylipainoakin on, mutta kait ne labratkin ois vinksallaan olleet jos PCO:ta epäiltäisi...? Sain Terolutit 3 kuukaudeksi, sovittiin että jatketaan 3kk jos kierto ei tasoitu. Vaikka ollaan ilman ehkäisyä oltu jonkun aikaa, laskin viime kierron 1. yk:ksi, koska se oli eka kierto jolloin sain ovisplussan ja myös tunsin sen.

Minut voi laittaa listaan seuraavin tiedoin: Nallukkan, 23v, KP 1/28-32, 1.lapsi, Yk2, 2. terokuuri
 
macy gray................6/30-32.........32v......2.lapsi...yk29(OI10)

Kierto siis vaihtui ja lääkkeet lisääntyivät. Mulle määrättiin kilpirauhaslääkitys ja liuta vitamiineja. Jos labra-arvot paranevat, niin se on sitten vajaatoiminta totista totta. Vielä on aikaista sanoa, sillä lääke alkaa vaikuttaa parin kolmen viikon käytön jälkeen. Toisaalta toivon tuosta apua, mutta pelottaahan se sairaus. Nyt ei auta kuin odotella ja ihan rauhallisin mielin olenkin.

En ole käynyt vähään aikaan edes lukemassa palstaa. Eilen sitten piipahdin vähän katsomassa ja nyt lisää. Tällä hetkellä on sen verran monta asiaa meneillään elämässä, etten juurikaan ole viihtynyt koneella. Hengessä olen kyllä mukana. Jokaiselle tarvittavat toivotukset! Jospa tämä kevät toisi oikein plussa-aallon tähänkin pinoon. :)
 
No niin. Helou helou leidit, pitkästä aikaa! :wave:

Täälläpä on oltu masentuneissa tunnelmissa... :(

MG Pahoittelut uudesta kierrosta :(

Vici Kannattaa hommata niitä digitestejä. Itse käytän niitä ovisplussan varmistamiseen, vaikkei liuskojen suhteen ole nykyään epäilystäkään, että onko se plussa vai ei. Sen verta räikeinä tulee. Toisethan eivät saa kunnon ovisplussaa ja silti ovis tapahtuu. Se kunnon LH-huippu voi toisilla kestää niin lyhyen aikaa, ettei sitä kerkeä tikkuihin saamaan :) Mulla kunnon plussia tulee 2,5 vrk, jonka jälkeen viivat lähtee haalenee. Tosin täytyy muistaa, että se ensimmäinen kunnon plussa on se oikea plussa :) Tsemppiä sinulle :)

lumihiutale Voi sinuu :hug: Jospa ne munikset tosiaan piristyis nyt kevään ja kesän tullen :) Sitähän on tutkittu, että naiset ovuloi keväisin ja kesäisin helpommin, kun munasolut kypsyy toisella tavalla :) Ymmärrän kyllä epätoivosi. Olen itse käynyt noita samoja tuntemuksia läpi. Mulle gyne sano keväällä, että mun munasarjoilla on ihme, että ovuloin, mutta niin vain olen viimeiset puoli vuotta ovuloinut :)

Fossiili Mie oon nyt siirtyn käyttää pelkästään sitä Fertility Friend -sivustoo tohon lämpöjen seuraamiseen. Sitä on paljon nopeampi käyttää ku sitä terveyskartoituksen kuukautispäiväkirjaa. Lisäks toi FF antaa dpo-päivät ym.

Tossa esimerkki mun tästä kierrosta lämpöjen suhteen.

3af2d2 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Nyt kun on vapailla ja reissussa ollut, niin lämpöjen mittaaminen ei ole niin säännöllistä ollut. Normisti arkisin mittaan klo 6.15. Mutta, kyllä tosta näkee jonkunlaisen käyrän, vaikkei oikeaoppinen olekaan :) Kelpaa mulle :D

Ihana Fossiili se sun raskaana oleva kaveri... Ei näköjään osaa nauttia siitä, mitä hänelle on suotu :(

Synttärionnittelut lumihiutale ja jenni_noora :) :flower: :kiss:

nallukkan Tervetuloa mukaan! :)

minnams PCO-tyyppiset munasarjat eivät ole lopullinen tuomio, vaikka siltä tuntuukin :) Kuten tuolla aiemmin totesin, niin gynen mielestä on ihme, että näillä mun muniksilla ovuloin, mut niin vaan tapahtuu :) Mulla todettiin PCO-tyyppiset munasarjat 4/11. Olin jo etukäteen nettiä lueskellut eikä tuo tullut yllätyksenä. Kesän aikana mulla olikin sitten suurimmat kriisit itteni kanssa ja ajattelin, etten ikinä saa lapsia, koska en varmaan ikinä tule ovuloimaan eikä ole rahaa lähteä mihinkään hoitoihin.

Ton "diagnoosin" myötä aloitin elämäntaparemontin; herkut minimiin, peruna ja valkoinen jauho/pasta/riisi pois ruokavaliosta, janojuomaksi kivennäisvedet tai Zero Cokis. Aloitin siis vähä niinku karppaamisen, jonka vedin syksyllä reilu kuukaudeksi vielä tiukemmalle linjalle ja tämän jälkeen taas lisäsin ruokavalioon täysjyvätuotteet, perunaa silloin tällöin ja herkkuja edelleen silloin tällöin. Lokakuussa 2011 ovuloin ekan kerran ja painoa oli lähtenyt noin 4 kg. Nyt painoa tippunut 6-7 kg, vyötärönympärys pienentyn yhteensä 10 cm ja lantio 7,5 cm :)

Enkä ole siis itteäni rääkännyt, vaan tehnyt pieniä muutoksia elämääni. Nämä olivat ilmeisesti minun keinoni herätellä noita munasarjoja.

Vaikka susta nyt pahalta tuntuukin ja SAA tuntua, niin toivo ei onneksi ole menetetty. Tässä itse kukin joutuu taivaltamaan kivisemmän tien ennen kuin se oma nyytti suodaan. Tän kivisemmän tien aikana ainaki mie oon henkisesti kasvanut todella paljon ja elämää on miettinyt vähän toisenlaisesta vinkkelistä.

Voimia :hug:

Sateenkaari85 Niin, sie puhuit siitä "vaistosta" :) Toisethan sanoo, että vaistoavat sen, koska tärppää, mut suurin osa ei varmaan vaistoa yhtään mitään, vaikka olisikin tärpännyt :) Plussapuhureita sulle :)

ON: Dpo 9 eikä oireen oiretta :D Välillä keltarauhanen jomottelee aika rajustikin. Lauantaina lämmöt ovista edeltävällä tasolla, mutta mulla on joka kierrossa ollut toi dippi jonakin päivänä. Tisseissä ei juuri mitään tuntemuksia, todellinen kuiva kausi alkoi vasta eilen. Siihen asti tuntui vähän kosteutta, tosin huomattavasti vähemmän kuin oviksen aikoihin :D

Eka herkkä r-testi tehty tänään :D Selvä viivanpaikka, ei väriä. Ovistestit lähteneet vahvistumaan viikon todellisen negakauden jälkeen. Mulla toi yleensä tarkottaa menkkoja. Ja jos nyt oikein tarkasti kuuntelee, niin mahdollisia menkkatuntemuksia havaittavissa.

OIKEIN HYVÄÄ WAPPUA KAIKILLE !!! :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista 30.4.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Haidippiduu.........57/28...........27v.........1........5.........terot
pinna.................56/56............23v........1.........7........
Tilli84...............34/20-36?......27v........2.........5.........tauko
Fossiili..............32/34...........32v.........2.........9.........tauko
Hennu86..........31/33-37.......26v.........1........12........tauko

Lindu...............30/28-30.......22v.........1.........2.........2.tero
Ansku83..........30/30-31........28v........1.........14.......tauko
minnams..........27/32............25v........3.........12........2.tero
Sateenkaari85...26/29-42.......27v........1........11........2.tero
lumihiutale92....24/29............20v........1.........4.........tauko

jenni_noora.......13/28?..........28v........1.........4........tauko
Vici..................17/28.............4v.........1.........3........tauko
macy gray.........8/30-32........31v.........2........29.......OI10
NaksuP.............6/27.............28v.........2........5........3.clomi
nallukkan..........4/28-32.........23v........1........2........2.tero


Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Tilli84 dpo 15
Lindu dpo 13
minnams dpo 12
Hennu86 dpo 9


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4........29/28-41.....23v......1.lapsi......3.........4.tero (km rv 6:'(


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :)

Täällä alkoi kans nyt elämäntapamuutoksen yritys osa mikä-lie. Siis lukuisia kertoja oon päättänyt että nyt alkaa liikunta ja nyt vähennän sitä ja tätä mutta tuloksetta. Lauantaina puhuttiin miehekkeen kanssa elämäntavoista, hän myönsi vähentäneensä tupakointia ja alkon käyttöä ihan vaan meitin projektin takia :popcorn: Lupasin siinä samalla itselleni että kyllä minäkin tähän pystyn... Karppaamista en aloita, mutta lisään kävelylenkkejä ja vähennän herkuttelua sekä lisään kasviksia. :) Tuntuu et nyt kesää kohti on helppo aloittaa liikkuminen, kun luonto herää ja on ihania ilmoja. Tänäänkin kävin lenkillä heti herättyäni, aiemmin en osannut uneksiakaan lenkistä ennen iltavuoroon menoa :D

Tuota PCO asiaa stressasin hirveästi kun ehkäisyn lopetin ja menkkoja ei alkanut kuulua. Näkyykö PCO pelkissä labroissa, multa otettiin LH (4,1) ja PRL (349)? Lääkäri tosin sanoi et arvot on kunnossa, joten tuskinpa sieltä mitään tuomiota on tulossa asiaan liittyen...

Nyt koitetaan taas piristyä perjantaisista menkkauutisista ja uutta matoa koukkuun! Ovistestejä tulossa lisää alkuviikosta, ens viikolla sitten tikuttelemaan :) Sain siunauksen isännältäkin tuohon tikutteluun ja ahkeraan pupuiluun puolivälissä kiertoa ;) Vaikka tulee-jos-on-tullakseen meiningillä tässä aloitettiin.

Miten teillä muuten yleensä on nuo Terot määrätty? Aloin ihmetellä kun lääkäri puhui 10 päivän kuurista ja paketissa lukee "kierron 15-25 päivinä", siitähän tulee 11 päivää jos joka päivä ottaa :O Vai ajattelenko nyt liian monimutkaisesti...

Hyvää vappua kaikille, suuntana pian iltavuoro!:flower:
 
Mulle saa päivittää kp 3/32. Tosin mä en tiedä pitäiskö mun siirtyä jonnekin muualle, kun en enää teroja syö.. En syönyt tuossa edellisessäkään ja ihan nätisti näyttäisi kierto tasaantuvan 32 päivään, mitä oli ennen kolmen kk:n kuuriakin. Et jotain hyvääkin :)

Tervetuloa kaikille uusille! ja synttärionnittelut jenni_nooralle ja lumihiutaleelle! :)
 
nallukkan Varmaan lääkärille käyny ajatusvirhe :) Mulle terot oli määrätty kp 15-24. Soita vielä ja varmista asia :)

Tilli84 Eihän sun tartte mihinkään lähteä :) Mieki syöny Teroluteja viimeks helmikuussa ja täällä ollaan edelleen :D Loppuun asti! Pahoittelut uudesta kierrosta :(

Pahoittelut uusista kierroista Lindu ja minnams :hug:

ON: Jännää! Aamulla ovistestiin viidessä minuutissa kontrollia tummempi viiva ja herkässä r-testissä mun "viivanpaikka" alkaa kyllä muuttua haamuksi :) Jopa mieskin sen näki ja olin erottavinani punaväriä. Kuvankin siitä otin, mutta sitä tarvi kyllä muokata, että haamulainen (nyt mieki sen myönnän ;)) näkyy kuvassa jotenkin.. Paljaalla silmällä erotti ilman tihrusteluja ja kääntelyitä :) Ei Davidin testit mulle oo koskaan noin selviä viivanpaikkoja antanu :D :D

Oireina oireettomuus. Iltaisin on ihan kipeä olo, mikä tulee aina oviksen jälkeen. Tissit on yleensä tässä vaiheessa kiertoa niin kipeät, ettei pysty nukkumaan ilman rintsikoita. Nyt tissitkin ovat pysyneet kurissa. Samoin puuttuu PMS-turvotus.

Mutta, jalat maassa mentävä... Menkkojen pitäis alkaa viikonloppuna, jos alkaa... Nyt tässä alkaa pelkäämään, että kyse on kemiallisesta tms...

Pitäkäähän peukkuja tytöt!! :) Ensimmäistä kertaa haamuillaan 1 v 5 kk aikana! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: NaksuP
Terolut-mimmien toivelista 2.5.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Haidippiduu.........59/28...........27v.........1........5.........terot
pinna.................58/56............23v........1.........7........
Fossiili..............34/34...........32v.........2.........9.........tauko
Hennu86..........33/33-37.......26v.........1........12........tauko
Ansku83..........32/30-31........28v........1.........14.......tauko

Sateenkaari85...28/29-42.......27v........1........11........2.tero
lumihiutale92....26/29............20v........1.........4.........tauko
jenni_noora.......15/28?..........28v........1.........4........tauko
Vici..................19/28.............4v.........1.........3........tauko
macy gray.........10/30-32........31v.......2......29.......OI10

NaksuP.............8/27.............28v.........2........5........3.clomi
nallukkan..........6/28-32........23v........1........2........2.tero
Lindu...............4/28-30.......22v.........1.........3.........3.tero
Tilli84...............4/32............27v........2.........6.........tauko
minnams..........1/32............25v........3.........13........3.tero


Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Hennu86 dpo 11 (haamuilee :))
Vici dpo 7


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4........29/28-41.....23v......1.lapsi......3.........4.tero (km rv 6:'(


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
Hennuuuuuuu!!!!! Voi hitsi kun on jännää!! Ihanaa ihanaa, toivotaan niiiiiiin kovasti että viiva tummuu!! :) Ihan mahtavaa!! Oon ihan täpinöissäni täällä teidän puolesta! :)

Mut vois lisätä jännälistalle, oli sen verran selvät ovis oireet että uskallan liittyä jännäilemään. Edes menkkojen tuloa, koska seki olis aika siistiä jos tulisivat ajallaan! Eli Vici dpo 7 Nyt alko niin jännittään ku hennuki sai viivan!!

Tilli84 Ei mullakaan oo enää teroja, oli se yks kuuri ja thäts it. Mut en voi enää luopua näistä tytsyistä täällä! :)

minnams Pahoillelut menkoista :hug:
 
Hennu Mut eikö monet oo just saanu ovis testiin vahvan plussan ennenku normi r-testi on antanu plussan!? Ja vaikka tuliski pettymys ni onhan tuo nyt ihan mahtavaa, että siellä ylipäätään tapahtuu jotain, eikö? :) Nyt vielä uskotaan vahvasti plussaan ja tiputaan sit korkeelta jos tiputaan. Me otetaan kyllä kiinni :) Millon meinaat testata seuraavan?
 

Yhteistyössä