No niin. Helou helou leidit, pitkästä aikaa! :wave:
Täälläpä on oltu masentuneissa tunnelmissa...
MG Pahoittelut uudesta kierrosta
Vici Kannattaa hommata niitä digitestejä. Itse käytän niitä ovisplussan varmistamiseen, vaikkei liuskojen suhteen ole nykyään epäilystäkään, että onko se plussa vai ei. Sen verta räikeinä tulee. Toisethan eivät saa kunnon ovisplussaa ja silti ovis tapahtuu. Se kunnon LH-huippu voi toisilla kestää niin lyhyen aikaa, ettei sitä kerkeä tikkuihin saamaan
Mulla kunnon plussia tulee 2,5 vrk, jonka jälkeen viivat lähtee haalenee. Tosin täytyy muistaa, että se ensimmäinen kunnon plussa on se oikea plussa
Tsemppiä sinulle
lumihiutale Voi sinuu :hug: Jospa ne munikset tosiaan piristyis nyt kevään ja kesän tullen
Sitähän on tutkittu, että naiset ovuloi keväisin ja kesäisin helpommin, kun munasolut kypsyy toisella tavalla
Ymmärrän kyllä epätoivosi. Olen itse käynyt noita samoja tuntemuksia läpi. Mulle gyne sano keväällä, että mun munasarjoilla on ihme, että ovuloin, mutta niin vain olen viimeiset puoli vuotta ovuloinut
Fossiili Mie oon nyt siirtyn käyttää pelkästään sitä Fertility Friend -sivustoo tohon lämpöjen seuraamiseen. Sitä on paljon nopeampi käyttää ku sitä terveyskartoituksen kuukautispäiväkirjaa. Lisäks toi FF antaa dpo-päivät ym.
Tossa esimerkki mun tästä kierrosta lämpöjen suhteen.
3af2d2 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Nyt kun on vapailla ja reissussa ollut, niin lämpöjen mittaaminen ei ole niin säännöllistä ollut. Normisti arkisin mittaan klo 6.15. Mutta, kyllä tosta näkee jonkunlaisen käyrän, vaikkei oikeaoppinen olekaan
Kelpaa mulle
Ihana
Fossiili se sun raskaana oleva kaveri... Ei näköjään osaa nauttia siitä, mitä hänelle on suotu
Synttärionnittelut
lumihiutale ja
jenni_noora :flower: :kiss:
nallukkan Tervetuloa mukaan!
minnams PCO-tyyppiset munasarjat eivät ole lopullinen tuomio, vaikka siltä tuntuukin
Kuten tuolla aiemmin totesin, niin gynen mielestä on ihme, että näillä mun muniksilla ovuloin, mut niin vaan tapahtuu
Mulla todettiin PCO-tyyppiset munasarjat 4/11. Olin jo etukäteen nettiä lueskellut eikä tuo tullut yllätyksenä. Kesän aikana mulla olikin sitten suurimmat kriisit itteni kanssa ja ajattelin, etten ikinä saa lapsia, koska en varmaan ikinä tule ovuloimaan eikä ole rahaa lähteä mihinkään hoitoihin.
Ton "diagnoosin" myötä aloitin elämäntaparemontin; herkut minimiin, peruna ja valkoinen jauho/pasta/riisi pois ruokavaliosta, janojuomaksi kivennäisvedet tai Zero Cokis. Aloitin siis vähä niinku karppaamisen, jonka vedin syksyllä reilu kuukaudeksi vielä tiukemmalle linjalle ja tämän jälkeen taas lisäsin ruokavalioon täysjyvätuotteet, perunaa silloin tällöin ja herkkuja edelleen silloin tällöin. Lokakuussa 2011 ovuloin ekan kerran ja painoa oli lähtenyt noin 4 kg. Nyt painoa tippunut 6-7 kg, vyötärönympärys pienentyn yhteensä 10 cm ja lantio 7,5 cm
Enkä ole siis itteäni rääkännyt, vaan tehnyt pieniä muutoksia elämääni. Nämä olivat ilmeisesti minun keinoni herätellä noita munasarjoja.
Vaikka susta nyt pahalta tuntuukin ja SAA tuntua, niin toivo ei onneksi ole menetetty. Tässä itse kukin joutuu taivaltamaan kivisemmän tien ennen kuin se oma nyytti suodaan. Tän kivisemmän tien aikana ainaki mie oon henkisesti kasvanut todella paljon ja elämää on miettinyt vähän toisenlaisesta vinkkelistä.
Voimia :hug:
Sateenkaari85 Niin, sie puhuit siitä "vaistosta"
Toisethan sanoo, että vaistoavat sen, koska tärppää, mut suurin osa ei varmaan vaistoa yhtään mitään, vaikka olisikin tärpännyt
Plussapuhureita sulle
ON: Dpo 9 eikä oireen oiretta
Välillä keltarauhanen jomottelee aika rajustikin. Lauantaina lämmöt ovista edeltävällä tasolla, mutta mulla on joka kierrossa ollut toi dippi jonakin päivänä. Tisseissä ei juuri mitään tuntemuksia, todellinen kuiva kausi alkoi vasta eilen. Siihen asti tuntui vähän kosteutta, tosin huomattavasti vähemmän kuin oviksen aikoihin
Eka herkkä r-testi tehty tänään
Selvä viivanpaikka, ei väriä. Ovistestit lähteneet vahvistumaan viikon todellisen negakauden jälkeen. Mulla toi yleensä tarkottaa menkkoja. Ja jos nyt oikein tarkasti kuuntelee, niin mahdollisia menkkatuntemuksia havaittavissa.
OIKEIN HYVÄÄ WAPPUA KAIKILLE !!!