Terolut mimmit

LB ihana kuulla susta ja pikkuisesta :heart:

vici mulla ei edelleenkään mitään raskauteen viittaavia tuntemuksia ole, paitsi tuo tissikipuilu...

Tein tuossa vielä varmuuden vuoksi digin ja se näytti raskaana 2-3 viikkoa :heart:. Mut vois varovasti siirtää tuonne plussanneisiin, vaikka tämän päivän tiedoilla. Ollaan hirmu onnellisia, mutta sillai hillitysti :D. En rupee piruja nyt maalailee seinille vaan mennään ihan rauhassa eteenpäin. Ens viikolla meinasin neuvolaan soittaa ja kysyä sieltä, että mitä yksityistä ne suosittelis. Jos kävis varmistamassa kumminkin että on pikkunen oikeessa paikassa :). Sinne polille ne ei mua ota, enkä viitti soittaa sinne, kun joutusin kumminkin tappelemaan asiasta, nii parempi varata suoraan yksityiselle aika ultraan. Viimex kun sanovat että eka ultra on sit se vko:n 12 ultra...

Taas tänään sain harmaita hiuksia siitä mun jo kuuluisasta :D kaverista. Ei se tee muuta kun säälittelee itteään ihan koko ajan, ja tänään sano ettei osaa olla onnellinen. Joo, tuo negatiivisuushan auttaa asiaa ihan älyttömästi. Jonkun aikaa vielä kuuntelen ja sitten mun on varmaan pakko avautua, sillai nätisti :D.

Nii ja isot kiitokset kaikille onnittelijoille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja NaksuP
Sateenkaari Pahoittelut uudesta kierrosta :( Kuin myös pinnalle :(

nallukkan ja Vici Teidän suunnalla tullu siis takatalvi :( Voi eeeeei. Täälläkin oli aamulla asteen pakkasen puolella, kun töihin ajelin. Toivottavasti sinnekin kesä tulee :)

LadyBlue Ihania uutisia! Hitto ku ajattelee, että sullakin puolväli jo lähestyy! Nopeasti menee aika :)

Fossiili Ihanaa, ihanaa, ihanaa :) Siirsin sinut nyt plussanneisiin :)

Listan päivityksestä Voipi olla, että ensi viikon puolella uskallan minäki jättää tämän pinon, vaikka pelottaakin :D Mutta kukahan haluaisi alkaa päivittelemään listaa...? Olisi kuitenkin hyvä, että se pysyisi suht ajan tasalla eikä niin, että kerta viikkoon tai kahteen viikkoon joku jaksaa päivitellä...

Kiitos kaikille onnitteluista :) :heart:

ON: Viiva sen kuin vahvistuu huimaa vauhtia :) Kai se on alettava uskoo, että toistaiseksi ollaan pieniin päin, vihdoin ja viimein, PCO-munasarjoista huolimatta! Ja pikkuinen on saanut alkunsa luomusti. Mullahan ei tässä kierrossa ollut Teroluteja eikä niitä Clomeja käytössä. Tais pelkkä reseptien saaminen auttaa asiaa :D Talletteluja oli tasan kaksi kertaa kahtena päivänä; ovisplussasta seuraava ja sitä seuraava.

Aijaa.com - 10126334

Ja nyt siellä näkyy tommonen viiva :)

Digistestin teen huomenna ja varmaan ens viikolla soittelen neuvolaan. Varhaisultraan on varattu aika 29.5. :)

Isäntähän minuu yrittää nyt toppuutella, etten intoilis... Jos hänen pään mukaan mennään, niin meidän molempien vanhemmille kerrottais vasta 12 viikon jälkeen, mut kyl mie haluisin kertoo jo ton varhaisultran jälkeen... Olis tosi ihanaa, jos äiti vois olla henkisenä tukena alusta asti...
 
Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista 4.5.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Haidippiduu.........61/28...........27v.........1........5.........terot
Hennu86..........35/33-37.......26v.........1........12........tauko
lumihiutale92....28/29............20v........1.........4.........tauko
Vici..................21/28.............4v.........1.........3........tauko
jenni_noora.......17/28?..........28v........1.........4........4.tero

macy gray.........12/30-32........31v.......2......29.......OI10
NaksuP.............10/27.............28v.........2........5........3.clomi
nallukkan..........7/28-32........23v........1........2........2.tero
Lindu...............6/28-30.......22v.........1.........3.........3.tero
Tilli84...............6/32............27v........2.........6.........tauko

Ansku83..........4/30.............28v........1.........15.......tauko
pinna...............4/56............23v........1.........8........
minnams..........3/32............25v........3.........13........3.tero
Sateenkaari85...2/29-42.......27v........1........12........tauko


Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Hennu86 dpo 13 (plussannut)
Vici dpo 9


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4........29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.........4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9.........tauko


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
Ihana plussa Hennu :heart:

Mikähän siinä on, että miehet ei turhia halua intoilla tällä asialla? Esimerkkinä nyt meillä tuo oviksen testailu ja sen mukaan "eläminen". Eilen puhuttiin asiasta kun mainitsin että mulla on varmaan O-päivä justiin silloin kun hän ei ole kotosalla (ensi viikolla viikonloppuna?). Alkoi siinä sitten mutista että pitääkö tässä nyt koko elämä järjestää tämän asian tiimoilta. Onko muiden miehet samankaltaisia? :D Ja kyllä muuten v*tuttaa jos oikeesti isäntä lähtee O-päiväksi muualle! :mad: Pitää yrittää ahkerasti talletella ennen lähtöä...

Joo, takatalvi on iskenyt. Eilen ei oikein tiennyt että mitä sataa, kun välillä tuli räntää, lunta, vettä ja rakeita :D Tänäänkin viileä harmaa päivä, mutta sain itseni 1,5h sauvakävelylle! Arvelin että ihan vaan raskautumista helpottamaan tiputtaisin muutaman kilon. Ylipainoa tosin on semmonen 25kg, mutta jos pikkuhiljaa aloittaisin. Alkutavoite -3kg jotta päästään tasalukuun :)
 
Hennu hienosti viiva vahvistuu :heart:.

Raskauden kertomisesta sen verran että: Aattelin/aateltiin olla ihan hipihiljaa ainakin sinne varhaisultraan asti ja jos kaikki siellä näyttää hyvältä, niin harkitsen lähimmilleni kertomista. Muuten annan muitten vaan huomata :D. Vaikka mieli tekis kertoa heti ja kaikille ;). Mutta vähän helpottaa, kun teille sai kertoa :).

Ens viikolla tosiaan otan yhteyttä sitten neuvolaan.
 
  • Tykkää
Reactions: another ja Hennu86
Hennu ja Fossiili Ihana kuulosta: varhaisultra! Onnea vielä taas :heart:

nallukkan Mä en oo edes kehdannu kertoa miehelle että oon ovista testaillu :D En halua liikaa ns tekemisen meininkiä tähän hommaan. Että ainakin mies olis muka mielessään tjot mielellä :D ainaki vielä jonkin aikaa. Ehkä niitä miehiä ahistaa se suorittaminen. Että seksistä tulee ns pelkän vauvan tekemistä eikä rakastelua. Vaikka mun mielestä pupuilu on muuttunu entistä antosemmaksi sen jälkeen kun päätettiin alkaa yrittään!

ON: tänään ollu pientä kuvotusta pitkin päivää ja vähän nippaillu oikealta puolelta alamahasta. Sillain jännästi vähän huono olo, joka helpottaa kun syö tai juo jotain. Närästää kans ehkä vähän vaikka en oo syöny mitään mikä normaalisti närästää. Viime yönä nukuni 10h... Jännää :) Yritän asennoitua negaan ja siihen että en ovuloi, mut silti! silti toivo on niiiin korkealla. nyt dpo 10, laskin uudestaan. Ajattelin ens viikolla testata. hui!
 
Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista 5.5.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Haidippiduu.........62/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92....29/29............20v........1.........4.........tauko
Vici..................22/28.............4v.........1.........3........tauko
jenni_noora.......18/28?..........28v........1.........4........4.tero

macy gray.........13/30-32........31v.......2......29.......OI10
NaksuP.............11/27.............28v.........2........5........3.clomi
nallukkan..........8/28-32........23v........1........2........2.tero
Lindu...............7/28-30.......22v.........1.........3.........3.tero
Tilli84...............7/32............27v........2.........6.........tauko

Ansku83..........5/30.............28v........1.........15.......tauko
pinna...............5/56............23v........1.........8........
minnams..........4/32............25v........3.........13........3.tero
Sateenkaari85...3/29-42.......27v........1........12........tauko


Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Vici dpo 11


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4.....29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.......4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9........tauko
Hennu86...5.5.....36/33-37....26v.......1.lapsi.....yk12......tauko


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
No niin ihanaiset naiset :heart: Taisin nyt toistaiseksi viimeisen kerran päivittää meidän listan... Huoh. Haikea fiilis. Namppiksen plussattua toukokuussa 2011 aloin minä sitten tuota listaa päivittämään... Ja yli vuosi tässä pinossa on oltu... KIITOS teille kaikille tuesta ja tsemppauksesta!! :heart: Ja tiedättekö, mulla on toisaalta huono omatunto siitä, että plussasin! Mutta tekin tulette ne nyytit saamaan... (laiha lohtu tässä vaiheessa, tiedän)

Vici Omistatko herkkiä testejä? Sinuna testaisin jo :D Mulla tuli ensimmäinen pahan olon tuntemus dpo 11 ja nyt on ollut myös eilen ja tänään.

Fossiili Mie oon kertonu mun parille lähimmälle ystävälle, jotka on olleet tässä mukana ja mun tukena alusta asti. Eipähän tarvi koko ajan miesraukkaa kiduttaa ja jos jotain käy, on mulla ystävät tukena ja jaksan sit paremmin tukea myös miestä. Nääki on makuasioita, kuka kertoo kellekin ja milloin :) Mun isoveli vaimoineen soitti meidän äitille sekä mulle HETI, kun plussa oli pärähtän testiin :D

nallukkan Meillä isäntää välillä ärsytti toi mun testailu ja se, kun hermoilin, et onkohan se viiva plussa vai ei, tuleekohan mulle ovista jne. Parissa viimisessä kierrossa oon vaan ilmottan, et koska on plussa pärähtän ja isäntä on ollut melkein heti valmiina toimiin :D Koska me ei olla koskaan oltu sellasia, että hommailtais esim monta kertaa viikossa, niin isäntä alko kyllästyy siihen "varmuuden vuoks nyt talletellaa kaks viikkoa, kun ei tiedä koska ovis on vai onko sitä ollenkaan" -meininkiin. Aloin kyllästyy myös minä :) Nyt sitten ollaan otettu rennosti, hommailtu välillä jos siltä on tuntun, mut oviksen aikana on sitten ollut helppo ryhtyä tosi toimiin, kun homma ei maistu puulta :) Näin meillä toimittiin :)

ON: Tänään minä myönsin itselleni, että raskaana tässä toistaiseksi ollaan ja annoin itkun tulla, ilosta. Yksinäni täällä pillitin, kun isäntä oli jo lähtenyt anoppilaan hommiin :D

katso liitettä 15911

:heart:

Ylhäällä ovistesti kirkuu punasena, digiin "Raskaana 2-3" ja alempana Pregcheck, jonka viiva vahvistu vielä kuvan ottamisen jälkeen. Tämä kuva otettu 5 minuutin jälkeen. Voi että, ihan kädet täris ja olin niin sekasin.

Sitten ei muuta kuin porukoille auttamaan veroilmotusten täydentämisessä ja pokerinaamana siellä yritti olla, vaikka itkin vielä autossakin sinne päin ajellessa :D
 
Hennu86 oon kyllä niin onnellinen teidän puolesta :) onnea matkaan muru! käyhän päivittelemässä kuulumisia sitten täällä!

Ollaan kylässä tää vkl eli teen varmaan testin huomenna kun päästään kotiin. jotenki pelottaa testin teko. Oon jotenki nyt ladannu tähän niin paljon toivoa että pelottaa nega. Yritän ehkä jopa pitkittää testin tekoa keskiviikkoon jollon pitäs menkat alkaa jos on aikataulussa. Tänään taas heikkoa kuvotusta päivällä ja nippailee oikealta puolelta. En jotenki yhtään usko näitä mun oireita ja äsken ku oli tylsää niin keskityin ihan täysillä kuvittelemaan että mahaa nippailee vasemmalta puolen! Mietin sitä asiaa aktiivisesti varmaan vartin, oikein täysillä kuvittelin kuinka mua nyt vasemmalle sattuu mutta ei vaan alkanu tuntua. (joo on tosi tylsää :D) Eli pakko uskoa että oikean puolen nippailu, jonkinmoinen "kirvely" on totista totta :D jännittä ihan hirveästi. haluaisin niin paljon liittyyä noihin plussanneisiin. ikinä ennen en oo kattonu LA:ta valmiiksi mut nyt sorruin jo siihenkin. ja nyt kuvittelen että siitä tulee huonoa onnea. oih voih :)

Kuka ottaa listan päivityksen vastuukseen? Mä voin harkita ellen just nyt sitte plussaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Hennu86 Ihanaa! Eikä todella tarvi olla huono omatunto plussaamisesta. Olet kyllä sen ansainnut. Se nyt vaa on väistämätön totuus, että kaikki täällä haluaisivat plussan, ja kun aina joku toinen saa ja itse ei, niin eihän se mukavalta tunnu. Ja kaunista katseltavaa on kyllä tuo sun testirivi ;) Oikein paljon onnea! :heart:

Keskiviikkona on tosissaan pistetty pregnyl, joka on varmasti irroittanut munasolun. Eri asia sitten, että hedelmöittyykö se. Mulla pitäis viimeistään maanantaina alkaa menkat. On alkaneet nyt joka kuukausi kuun 7 päivä. Jännittää ja pelottaa.

Muoks. kirjoitusvirheet :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Onnea Fossiili ja Hennu!! :heart: Aivan ihania uutisia täällä =)

Lumille onnittelut mahtifollista! Toivon, että teillä tärppäisi nyt myös! :) Kuten totta kai toivon sitä kaikille muillekkin :) Hih!

On: Itsellä alkaa ajatukset suuntautua taas tulevaan, vaikka kyllä sitä miettii, että jos keskenmenoa ei olisi tullut, niin monennellako viikolla nyt olisi jne.. Mutta olen onnellinen keväästä, perheestäni ja kaikesta muustakin. Kesä on tulossa ja kaikki muutoin elämässä on täydellistä. Uskon, että vielä joskus meidän aika koittaa uudestaan. :) Menkkoja keskenmenon jälkeen ei ole vielä kuulunut, mutta uusi yritys on alkanut!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Onnittelut plussanneille! :flower:

Mulle saisi lisäillä dpo1 (6.5.2012). Epäilen oviksen olleen kyllä jo perjantaina, mutta mennään nyt tuon lääkärin sanoman ajankohdan mukaan. Eipä tule testailtua liian aikaisin. Meinaan kyllä lugeilla pienemmällä annoksella toista lääkäriä uskoen, sillä hänen mukaansa liian isosta annoksesta voi olla jopa haittaa. Käyttömukavuuskin on parempi. Tämän kierron jälkeen jäädäänkin ehkä kesätauolle, jos plussaa ei tule. Yritys jatkuu, mutta hoidot ei. Katsotaan sitten syksyllä onko plussaa tullut vai jatketaanko hoitojen avulla. Toive luomuplussasta on olemassa ja kilpirauhaslääkityksen myötä se voisi olla jopa mahdollista. Katsotaan kuinka käy. Kontrollit sitten kertovat onko siitä apua vain onko oireilussani kyse jostain muusta.

Palstapassiivisuuteni jatkuu. Ensi viikolla pääsen viherterapian pariin, kun istuttelut alkavat. Olen jo kovasti odottanut pääseväni mullan möyhimiseen ja suunnitellut kasvimaata ja kasvihuoneen sisältöä. Palstapassiivisuus tekee ihan hyvääkin. Koitan silti piipahdella kertomassa ainakin kuulumisia.

Aurinkoisia lämpöisiä kelejä ja niitä plussatuulosia! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Tsemppiä jännäpäiviin macylle!! Eikös ne kilpirauhaslääkkeet yleensä tehoa aika nopeaa? Joten toivotaan että niistä nyt tulee sulle se merkittävä sysäys plussan suuntaan! :)
Kiva kuulla että Laola on hyvillä fiiliksillä! :)
 
NaksuP > Lääkäri sanoi, että 2-3 viikon kuluttua aloituksesta voin huomata vaikutuksia. Sain kyllä esimakua jo viikon kuluttua aloituksesta, mutta se saattoi johtua jostain muustakin. Oli se silti ihanaa huomata, että välillä voi tuntea itsensä normaaliksi. Viikonloppu on myös sujunut ihan mukavasti. Jännityksellä odotan miten jatkuu ja vaikuttaako lääkitys kilpirauhasarvoihin. Oireiden helpottuminen on helpotus johtui se mistä tahansa. Ehkä sinnikkyyskin palkitaan, kun en anna oireilun lannistaa. Polin lääkäreille näytän kyllä pitkää nenää jos tämä lääkitys toimii ja tuo plussan mukanaan. :popcorn:
 
Minäkin Hennun ihanien uutisten seuraamana tulin käymään täällä ja huomasin myös fossiilin uutiset. Tuhannesti onnea!!! :heart: =) Muutamia tuttuja nimiä täällä on ja on aivan ihana kuulla näitä hyviä uutisia, myös teiltä kaikilta muiltakin :)

Ladyblue Ihania uutisia sinullakin, hyvää vointia toivottelen! :heart:

Teillä kaikilla terolut-mimmeillä on toivoa. Täällä on todisteena (pco oli ainakin ennen raskautta aika pahana) sylissä tuhiseva ihana tyttövauva, joka syntyi meille 1,5 viikkoa sitten :heart: Vauva-arkea nyt opetellaan. Toivotan teille kaikille plussatuulia ja onnea sille (myös vaikeallekin) matkalle! Jossain vaiheessa tämä ilo ja onni suodaan ihan varmasti teillekin, tsemppiä!!!!

Kristiina ja tyttö (ehkä joku muistaa minut vielä :) )
 
Keltanokalle ohjeita tai muuta? Millasia oireita teillä on Ilmaantunu teron myötä?
Itsellä kuuri alkaa ens vkolla. Tullu tässä menkka vkon aikana esiin kolme raskautta tuttavissa. FBn "blokki" lista kasvaa. Oon aika kauhea ihminen.

Onneks tänään sai viettämässä pari tuntia 1v synttäreillä maailman ihanimman tytön juhlissa. Vauvan tuoksua vaatteissa ja itku kurkussa. Hyvää yötä.
 
Kiitos onnitteluista Ansku :) Mie pidän peukkuja, että sinäkin tässä raskautuisit, kun kerta kroppa alkaa pelittämään pikkuhiljaa :)

MG Mun hyvä ystävällä todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta toissatalvena ja hänellä on annostusta muutettu moneen otteeseen tänä aikana, että on löydetty se oikea. Mutta täytyy sanoa, että hän on nykyään kuin toinen ihminen. Kertoi aikanaan, että lääkkeet alkoivat kuitenkin vaikuttaa suhteellisen nopeasti. Tsemppiä sinulle :)

Hienoa, että puutarhatyöt on sinulle terapiaa :) Antaa muuta ajattelemista ja tuleva kesä tietysti rentouttaa muutenkin ja vie ajatuksia toisaalle.

Kristiina Onnea vielä nyytistä!! :heart: Vastahan sinäkin plussasit ja nyt olet jo synnyttänyt :) Sinun plussaamisesi aikanaan valoi minuun toivoa, ja monien pettymysten keskellä ajattelin, että jos kerta Kristiinakin onnistui tulemaan raskaaksi, niin sitten onnistun minäkin! :) Ja näinhän siinä kävi :)

Fossiili Ihana kuulla, että positiivinen tunne raskaudesta :) Kyllä varmaan naisen vaisto kertoo aika paljon?

Vici Pahoittelut negasta, mutta testaile vielä tällä viikolla uudestaan :hug:

pinna Mulla ensimmäisissä tero-kierroissa oli paljon jomotuksia munasarjoissa, turvotusta, huimausta, joskus pahaa oloa, masentuneisuutta, päänsärkyä jne... Viimisimmissä tero-kierroissa en oikeastaan huomannut mitään normaalista poikkeavaa.

ON: Tänään sitten soitto neuvolaan. Jaiks. Viimeisen raskaustestin tein eilen ja vahva viivahan siihen(kin) tuli. Tänään oli sitten pakko dipata ovistesti ja siihen tuli ihan tummanpunanen testiviiva, joka tummu heti ennen kontrolliviivaa. En edes ennen oviksia oo saanu niin räikeitä ovisplussia :D

Mutta muistaakahan ihanat naiset... Myös minä oon ne suot käynyt läpi ja itkenyt monet kerrat. Joskus myös meinannut lähteä menemään ihan alamäkeä eli masennuksen oireet nostaneet päätään.

Gyne sanoi mulle maaliskuun alussa, että on ihme, että edes ovuloin noilla munasarjoilla. Ja näin sitä ollaan plussattu. En tätä itsekään meinaa todeksi uskoa, mutta kiitollinen olen :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä