Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuotahan ei kukaan pysty sanomaan näin alkuvaiheessa. Kukaan ei iedä tulevaa. Ja koskaan ei kannata sanoa ei koskaan!
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26793142:Kaikki avausviestissäsi kirjoittama viittaa kyllä hyvin vahvasti oikeaan pettämiseen.
Tämä on tietysti vaikea tilanne sillä toisen puhelintahan ei tulisi ratsata ja mahdollista onkin että miehesi tekee yhtäkkiä sinusta syyllisen. Vainoharhaisen kyylääjän.
Sinun pitää olla tiukkana ja sanoa että se oli sinun ainoa mahdollisuutesi todistaa asia itsellesi sillä kaikki miehen käytöksessä on viitannut pettämiseen.
Ehkä kannattaisi yrittää korjata tilanne vielä.
Kyllä ihmiset selviävät pahemmistakin kriireistä jos molemmat sitä oikeasti haluavat.
En siinä tapauksessa, että totuus tekisi minusta onnettoman. Haluan itse valita todellisuuteni. Min todellisuuteen ei mahdu ajatus erosta.
No juuri sitä "pelkäänkin" että mies alkaa syytellä minua tästä. Ja minä en kyllä syntipukiksi rupea tällaisessa tilanteessa.
Minä voisinkin luultavasti antaa miehelle toisen mahdollisuuden, jos tämä myöstäisi virheensä ja olisi halukas jatkamaan vielä minun kanssani.. eikä tämän toisen.
Meinaan, koska kukaan ei tiedä tulevaisuutta, eikä sitä mitä omassa suhteessaan tapahtuu. Kuvittelit varmaan olevasi exänkin kanssa aina?En minä ole alkuvaiheessaVai meinaatko että jokainen pettäisi tilaisuuden tullen?
Olet siis sellainen "tossun alla oleva "? Tuo on varmasti luonnekysymyskin.En siinä tapauksessa, että totuus tekisi minusta onnettoman. Haluan itse valita todellisuuteni. Min todellisuuteen ei mahdu ajatus erosta.
Meinaan, koska kukaan ei tiedä tulevaisuutta, eikä sitä mitä omassa suhteessaan tapahtuu. Kuvittelit varmaan olevasi exänkin kanssa aina?
Kuinka tuo on mahdollista? Mutta sähän olet eronnut jo aikaisemmasta liitosta.En siinä tapauksessa, että totuus tekisi minusta onnettoman. Haluan itse valita todellisuuteni. Min todellisuuteen ei mahdu ajatus erosta.
Mä olen jotenkin vaan niin shokissa.. en pysty itkemäänkään.. tyhjä olo vain.
Tää koko tilanne on niin epätodellinen..
En tiedä milloin saan otettua tän asian puheeksi miehen kanssa.. voi olla että sillä menee taas myöhään tänään tai ei tule ollenkaan kotiin.. on "harrastuksessa tuolla vähän pidemmällä"..
Tiedä sitten onko tuokaan totta.
Alkaa kyllä v*tutus iskeä pikkuhiljaa...
Silloin olisin muuttunut sellaiseksi millainen en haluaisi olla. Olet kuitenkin oikeassa, itä tahansa voi tapahtua ja tietyt sairaudet voivat muuttaa luonnetta paljonkin. Tässä suhteessa on paljon eroavaisuuksia vanhaan suhteeseen, enkä silloinkaan ollut eroa hakeva osapuoli.[/QUOTE] Mutta oliko edellisessäkin suhteessa alku ihanaa? Eihän se arki ole kunnolla ehtinyt tullakkaan. Enkä halua jankata, vaan asia myös kiinnostaa.
[/B] Kuinka tuo on mahdollista? Mutta sähän olet eronnut jo aikaisemmasta liitosta.
Mutta oliko edellisessäkin suhteessa alku ihanaa? Eihän se arki ole kunnolla ehtinyt tullakkaan. Enkä halua jankata, vaan asia myös kiinnostaa.
Mutta oliko edellisessäkin suhteessa alku ihanaa? Eihän se arki ole kunnolla ehtinyt tullakkaan. Enkä halua jankata, vaan asia myös kiinnostaa.
Mies jäi ekan kerran omaa huolimattomuuttaan kiinni seuran hakemisesta. Vuosi meni epäillessä miestä ja vannoi ettei koskaan tee samaa. Jäi uudelleen kiinni alkuvuodesta. Se riitti, luottamus on mennyt. Piti kokea se toistamiseen ennenkuin olin valmis eroamaan...älä tuhlaa elämääsi ihmisen kanssa joka esittää muuta kuin oikeasti on. Matka on vaikea ja pitkä, mutta ainakin itse koen että en voi elää valheessa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26793142:Ehkä kannattaisi yrittää korjata tilanne vielä.
Kyllä ihmiset selviävät pahemmistakin kriireistä jos molemmat sitä oikeasti haluavat.
Ei ole tunteissa ehtinyt arki vielä alkaa. Mutta pakko kysyä että tunnetko mustasukkaisuutta siitä, että lapsillasi ei ole oma isä kuvioissa, ja Datan exä kuitenkin pyörii elämässänne?Ei ole arki ehtinyt alkaa?Tällä pesueella ei oikein muuta olekaan kuin arkea! Pyykinpesua, ruoanlaittoa jne. Oikeammin voisi sanoa, että kuherruskuukausi jäi välistä tai siirtyi hieman myöhempään ajankohtaan. =)