Tein syntiä. Luin miehen tekstarit. Jäi kiinni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty ja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26793142:
Kaikki avausviestissäsi kirjoittama viittaa kyllä hyvin vahvasti oikeaan pettämiseen.

Tämä on tietysti vaikea tilanne sillä toisen puhelintahan ei tulisi ratsata ja mahdollista onkin että miehesi tekee yhtäkkiä sinusta syyllisen. Vainoharhaisen kyylääjän.
Sinun pitää olla tiukkana ja sanoa että se oli sinun ainoa mahdollisuutesi todistaa asia itsellesi sillä kaikki miehen käytöksessä on viitannut pettämiseen.

Ehkä kannattaisi yrittää korjata tilanne vielä.
Kyllä ihmiset selviävät pahemmistakin kriireistä jos molemmat sitä oikeasti haluavat.

No juuri sitä "pelkäänkin" että mies alkaa syytellä minua tästä. Ja minä en kyllä syntipukiksi rupea tällaisessa tilanteessa.

Minä voisinkin luultavasti antaa miehelle toisen mahdollisuuden, jos tämä myöstäisi virheensä ja olisi halukas jatkamaan vielä minun kanssani.. eikä tämän toisen.

En siinä tapauksessa, että totuus tekisi minusta onnettoman. Haluan itse valita todellisuuteni. Min todellisuuteen ei mahdu ajatus erosta.

Mä olen ottanut hieman saman asenteen. Olen siis tuo vieras, jonka mies myös jäi kiinni tekstareista. Lopulta etenkin jos mies kieltää ja todisteet näyttää että "ehkä/luultavasti" voi olla jotain, niin 100% varma ei voi olla. Tietysti sitä toivoisi, että oma mies olisi täydellinen kaikkinensa, mutta kun on näitä puutteita, niin parempi olla rypemättä niissä. Jos siis joka tapauksessa aikoo jatkaa suhteessa. Enää en pengo tekstareita. Jos joku suhde miehellä 100% varmasti varmistuisi, niin sitten voisinkin jo eroa harkita. Nää on niin hämäriä tapauksia yleensä, etten viitsi lähteä niitä ronkkimaan. Etenkään jos kyseessä luultavasti aika kepeä juttu eikä mitään mikä uhkaisi meidän perheen kokoonpanoa noin niinkuin miehen puolelta.

Tämä on toisaalta säälittävää, mutta näin. Perheen vuoksi ja pysyvyyden ja kait sitten puutteiden hyväksymisenkin :(

No juuri sitä "pelkäänkin" että mies alkaa syytellä minua tästä. Ja minä en kyllä syntipukiksi rupea tällaisessa tilanteessa.

Minä voisinkin luultavasti antaa miehelle toisen mahdollisuuden, jos tämä myöstäisi virheensä ja olisi halukas jatkamaan vielä minun kanssani.. eikä tämän toisen.

Jos mies alkaa syyttään sinua vainoharjaiseksi kyylääjäksi, tai loukkaantuu siitä, että "et luota häneen" on tyyppi melko naurettava, koska mitä ilmeisemmin sinulla ei ole ollut mitään syytäkään luottaa häneen.

Mielestäni se, että olet lukenut miehen tekstiviestejä on aika pieni rike siihen nähden, mitä miehesi on sinulle tehnyt.

Meinaan, koska kukaan ei tiedä tulevaisuutta, eikä sitä mitä omassa suhteessaan tapahtuu. Kuvittelit varmaan olevasi exänkin kanssa aina?

Silloin olisin muuttunut sellaiseksi millainen en haluaisi olla. Olet kuitenkin oikeassa, itä tahansa voi tapahtua ja tietyt sairaudet voivat muuttaa luonnetta paljonkin. Tässä suhteessa on paljon eroavaisuuksia vanhaan suhteeseen, enkä silloinkaan ollut eroa hakeva osapuoli.

Mä olisin kirjoittanut miehen nimissä viestejä sille muijalle ja sitten sopinut treffit ja marssinut itse paikalle. Jos naisella kumppani, olisin ilmoittanut myös sille. Samoin työpaikalle.

Mä olen jotenkin vaan niin shokissa.. en pysty itkemäänkään.. tyhjä olo vain.

Tää koko tilanne on niin epätodellinen..

En tiedä milloin saan otettua tän asian puheeksi miehen kanssa.. voi olla että sillä menee taas myöhään tänään tai ei tule ollenkaan kotiin.. on "harrastuksessa tuolla vähän pidemmällä"..
Tiedä sitten onko tuokaan totta.

Alkaa kyllä v*tutus iskeä pikkuhiljaa...

Mä olen jotenkin vaan niin shokissa.. en pysty itkemäänkään.. tyhjä olo vain.

Tää koko tilanne on niin epätodellinen..

En tiedä milloin saan otettua tän asian puheeksi miehen kanssa.. voi olla että sillä menee taas myöhään tänään tai ei tule ollenkaan kotiin.. on "harrastuksessa tuolla vähän pidemmällä"..
Tiedä sitten onko tuokaan totta.

Alkaa kyllä v*tutus iskeä pikkuhiljaa...

The truth will set you free, but first it will make you miserable. ~Attributed to James A. Garfield

Silloin olisin muuttunut sellaiseksi millainen en haluaisi olla. Olet kuitenkin oikeassa, itä tahansa voi tapahtua ja tietyt sairaudet voivat muuttaa luonnetta paljonkin. Tässä suhteessa on paljon eroavaisuuksia vanhaan suhteeseen, enkä silloinkaan ollut eroa hakeva osapuoli.[/QUOTE] Mutta oliko edellisessäkin suhteessa alku ihanaa? Eihän se arki ole kunnolla ehtinyt tullakkaan. Enkä halua jankata, vaan asia myös kiinnostaa.

Mies jäi ekan kerran omaa huolimattomuuttaan kiinni seuran hakemisesta. Vuosi meni epäillessä miestä ja vannoi ettei koskaan tee samaa. Jäi uudelleen kiinni alkuvuodesta. Se riitti, luottamus on mennyt. Piti kokea se toistamiseen ennenkuin olin valmis eroamaan...älä tuhlaa elämääsi ihmisen kanssa joka esittää muuta kuin oikeasti on. Matka on vaikea ja pitkä, mutta ainakin itse koen että en voi elää valheessa.

Mutta oliko edellisessäkin suhteessa alku ihanaa? Eihän se arki ole kunnolla ehtinyt tullakkaan. Enkä halua jankata, vaan asia myös kiinnostaa.

Alku ei ollut edellisessä mikään salamarakkaus minun puoleltani, vaan minua piiritettiin. Alku oli kuitenkin mukavaa, mutta tunteet syvenivät ajan myötä. En ollut aktiivinen suhteen aloituksessa toisin kuin nyt.

Mutta oliko edellisessäkin suhteessa alku ihanaa? Eihän se arki ole kunnolla ehtinyt tullakkaan. Enkä halua jankata, vaan asia myös kiinnostaa.

Ei ole arki ehtinyt alkaa? :D Tällä pesueella ei oikein muuta olekaan kuin arkea! Pyykinpesua, ruoanlaittoa jne. Oikeammin voisi sanoa, että kuherruskuukausi jäi välistä tai siirtyi hieman myöhempään ajankohtaan. =)

Mies jäi ekan kerran omaa huolimattomuuttaan kiinni seuran hakemisesta. Vuosi meni epäillessä miestä ja vannoi ettei koskaan tee samaa. Jäi uudelleen kiinni alkuvuodesta. Se riitti, luottamus on mennyt. Piti kokea se toistamiseen ennenkuin olin valmis eroamaan...älä tuhlaa elämääsi ihmisen kanssa joka esittää muuta kuin oikeasti on. Matka on vaikea ja pitkä, mutta ainakin itse koen että en voi elää valheessa.

En minäkään haluaisi elää valheessa.. enkä elää elämääni ihmisen kanssa joka on muuta kuin mitä näyttäisi olevan.. mutta tuntuu että tämän kerran voisin antaa anteeksi jos mies tunnustaisi ja lopettaisi suhteen. Meillä on ollut tässä jo jonkin aikaa vaikeaa..

en voi tietenkään tietää kuinka pitkään miehellä on ollut tämä suhde ja kuinka pitkälti se on vaikuttanut siihen että olemme ajautuneet tähän kriisiin.

[QUOTE="vieras";26793135]Mulle käynyt samoin. Luin myös miehen tekstarit kun epäilin pettämistä ja samansuuntaista viestiä oli. Pahin oli kun oli viestitellyt tän kohteen kanssa ja nainen oli pyytänyt heille saunomaan. Mieheni ensin kielteli, koska meillä oli muuta ohjelmaa ja sitten nainen siihen, että "eiks pillu kelpaa vai...?". Myöhemmin kun tarkistin päivämäärän, niin mies oli tona päivänä sanonut menevänsä miespuoliselle kaverilleen saunassa käymään nopeasti... Oltiin just kotiuduttu reissusta samana iltana. No mies kuitenkin väittää ettei todellakaan ole sänkyyn mennyt, että pientä pussailua on ollut ja pientä ihastumista. Tiedä sitten. Iso kriisi tosta nousi ja mulla oli jo asuntohakemuskin vetämässä, ajattelin tosissani muuttavani lasten kanssa pois. Kerran aiemminkin on nimittäin ollut kepeähköä ihastumista, siitä on varmuus ettei sänkyyn asti mennyt, mutta ihastunut oli ja nainen ties sen. Todella ahdistavaa. Yhdessä ollaan kuitenkin, mutta minä kärsin ja olen väsynyt. Lapset on sen ikäisiä (alakoululaisia) että ero olis aika kova paikka heille tässä vaiheessa. Mies on kyllä yrittänyt paikkailla käytöstään ja olla huomaavainen yms. Jos lapsia ei olis, niin olisin jo eronnut.[/QUOTE]

Joku varmasti lähettää viestiä pillun kelpaamisesta, jos sitä ei ole jo testattu kelpaavaksi. Kyllä ihmiset on tyhmiä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26793142:
Ehkä kannattaisi yrittää korjata tilanne vielä.
Kyllä ihmiset selviävät pahemmistakin kriireistä jos molemmat sitä oikeasti haluavat.

Minäkin tiedän ihmisiä, jotka ovat kaivanneet toistensa seuraan ja laitelleet jotain tuollaisia viestejä, mutta silti jatkaneet oman puolison kanssa. Se kaipaus ulkopuolista kohtaan on mennyt ohi. Ja ei johtanut varsinaiseen pettämiseen kaikenlaisista viesteistä ja yhdessä vietetystä ajasta huolimatta. Eli ehkä sinulla on toivoa ja mies valitseekin ap:n kun joutuu "selkä seinää vasten"

Hirveää, kun ap joutuu noin vaikeassa tilanteessa kilpailemaan toisen naisen kanssa... täytyisi olla samaan aikaan kuitenkin viehättävä, että ukkokulta valitsisi hänet. JOS siis haluaa vielä jatkaa tuollaisen ukkokullan kanssa.

Ei ole arki ehtinyt alkaa? :D Tällä pesueella ei oikein muuta olekaan kuin arkea! Pyykinpesua, ruoanlaittoa jne. Oikeammin voisi sanoa, että kuherruskuukausi jäi välistä tai siirtyi hieman myöhempään ajankohtaan. =)
Ei ole tunteissa ehtinyt arki vielä alkaa. Mutta pakko kysyä että tunnetko mustasukkaisuutta siitä, että lapsillasi ei ole oma isä kuvioissa, ja Datan exä kuitenkin pyörii elämässänne?

Henkilökohtaisesti kokisin tuollaisen salailun ja selän takana vehtaamisen pahemmaksi kuin itse seksiaktin jonkun toisen kanssa. Ikäväähän sekin olisi, mutta jos puolisoni käyttäytyisi tuollaisen järjettömän puhelinvartijan tavoin, kusettaisi jatkuvalla syötöllä ja peittelisi menojaan, niin en minä jaksaisi kyllä enää sellaista äijää katsella. Siinä ei ole oikeastaan edes kyse anteeksiannosta, luulisin että kunnioitus olisi mennyt iäksi ja siitä ei enää tasavertaista parisuhdetta synny.

[QUOTE="vieras";26792997]Enemmän se miehes on teheny syntiä, ku on pettännyt. Katson vähäisemmäksii teoksi tuon tekstiviestien lukemisen.[/QUOTE]

Pettäminen ei sentään ole rikos. Viestintäsalaisuuden loukkaaminen on.

Yhteistyössä