tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä olen varmaan ihan :| ja :'( ja vähän :xmas:

Vai?
lyhyt vaalea tukka,mut ei mikään kananperse kummiska. pieni nenä ja vähän pyöreähkö kroppa.kultaset nappikorvikset aina korvissa ja vähän kuiva iho.
Muuten meni melkein nappiin :eek: (hui), mutta korviksia mulla ei ole koskaan ollut ja tukka on taas aika pitkä.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mulle kanssa!
Kaljuksi ajeltu pää muhkean sinisen otsatukallisen ja tasapitkän peruukin alla, valkeat, henkäyksen ohuet pellavavaatteet, nilkoissa, ranteissa ja kaulalla leveät kultakorut. Mustat kulmat, sinistä ja mustaa meikkiä silmissä, huolella rajatut huulet ja taianomainen tuoksu ympärillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Entäs minä?!
Sä olet jätkä jolla on musta, rasvainen tukka. Kapinoit ja kuuntelet punkkia. Paljon ketjuja ja muuta härpäkkeitä, olet olevinaan kova jätkä. Mut oikeasti sä olet kaikista säälittävä kun et tajua pyyhkiä sun nokasta roikkuvaa räkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Mäkin haluan! :wave:
jätkämäinen tyyli. työmiehen hymy vilkkuu leikkarilla kumartuessa.ruskee tukka, silmälasit ja kulmakarvat on nyppimättä ( tsot!tsot! :D ) . hoikka olet.
Joissain asioissa taitaa olla tyyli vähän jätkämäinen. :snotty: Persvako ei kyllä vilku koskaan julkisesti. :x Inhoan sellaisia supermatalia pöksyjä. Kotona on eri asia. :xmas: Ei ole rillejä ja kulmikset nypin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Entäs minä?!
Sä olet jätkä jolla on musta, rasvainen tukka. Kapinoit ja kuuntelet punkkia. Paljon ketjuja ja muuta härpäkkeitä, olet olevinaan kova jätkä. Mut oikeasti sä olet kaikista säälittävä kun et tajua pyyhkiä sun nokasta roikkuvaa räkää.
ai.... kiitti.... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä olen varmaan ihan :| ja :'( ja vähän :xmas:

Vai?
Sulla on tiukka nuttura, neliön malliset kakkulat ja sininen jakkupuku. Vaikka tiedän että et ole, mutta nikin perusteella tulee mileen. :xmas:


Entäs minä arvon naiset? :D
Sulla on isot tissit ja blondit hiukset. Olet yhtä vajaa kuin Johanna Tukiainen. Käytät niukkoja ja lyhyitä paitoja ja tiukkoja farkkuja, korkeita korkoja ja kimität ärsyttävästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä olen varmaan ihan :| ja :'( ja vähän :xmas:

Vai?
Sulla on tiukka nuttura, neliön malliset kakkulat ja sininen jakkupuku. Vaikka tiedän että et ole, mutta nikin perusteella tulee mileen. :xmas:


Entäs minä arvon naiset? :D
asiallisesti aina pukeutunut.vaalee tukka ,olkapäille asti.tuoksut Naiselta ( jotkut vaan tuoksuu,en tiedä mikä se tuoksu on,mutta ..) ja olet lämpimännäköinen ihminen.sopusuhtainen,päivetyt kauniisti kesäisin.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Mä ihan innostuin tästä ketjusta. :LOL:
Trinsessalla itsellään on John Deere-lippis takaperin päässään, hörhelöhame ja sen alla kaksi tyllialushametta, polvisukat ja kulahtaneet strassikoristeiset lenkkarit. Mutta ah, niin trinsessamainen hymy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
No entäs minä :wave:
Tummat puolipitkät hiukset, kauniit silmäripset, arvoitukselliset silmät. Hymykuopat ja kauniisti kaartuva amorinkaari. Suu suipistuu ihanasti juomaan kahvia suuresta kermanvalkeasta kupista. :heart: Täyteläinen vartalo ja kuulas iho.
 

Yhteistyössä