Ainakin pitkät vaaleat hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Miltä minä näytän?
Pitkät, paksut, suklaanruskeat hiukset aina tiukasti kahdella letillä ja tasainen keskijakaus. Punaiset paksusankaiset silmälasit ja pukeudut 70-luvun värikkäisiin kotelomekkoihin.Alkuperäinen kirjoittaja lennameli:Mitähän mun nick mahtaa kertoa minusta?
Tsiisus - aina vaan paranee :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Pieni kuin keiju, kauniit, paksut vaaleat hiukset jotka ihan tiukalla korkkiruuvikiharalla. Pukeutuu kuin keijukainen. Isot silmät ja kulkee paljain jaloin, siivillä lentäen.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
perushoikka,pien pömppis.pukeudut sellaiseen katti matikainen -kissapukuun aina kun mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:Minut myös!
Näytät korpille. Musta kuin yö. Muriset vastaantulijoille.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Do me :xmas:
Punaiset, lyhyet hiukset - nahkapökät jalassa ja tiukka musta korsetti yläosana - räväkkä ja kovaääninenAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:B) ...entäs minä...
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Näytät korpille. Musta kuin yö. Muriset vastaantulijoille.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Do me :xmas:
Mustat pitkät ja suorat hiukset. Todella laiha ja pitkä, yönkulkija.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:entäs minä :wave:
lyhyt, normaalivartaloinen, maantienväriset hiukset olkapäille tai lapaluihin asti auki. Vaatteissa paljon beigeä, harmaata...mä kuvittelen sut aina jonkun ison maatilan pihaan kesäkelillä ja lapset juoksee jaloissa ja taustalla näkyy vaalea omakotitalo ja pihassa kivinavetta. Jostain tullu tämmönen mytsinen mielikuva.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:entäs minä :wave:
Valkoinen kaapu, pitkät ruskeat, kiharat hiukset, muuten kuin jeesus mutta jaloissa adidaksen superstarit. (Aina kiiltävän valkoisina) Kuljet lesona ja teet ihme jengimerkkejä muille vaikka kukaan ei tajua niitä. Ne pitää sua hoopona.Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Miltä minä näytän?
Punainen tukka, syvän vihreät silmät. Pukeudut timanteista tehtyihin asuihin ja käytät siihen päälle vielä isoja koruja.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:entäs minä :wave:
Tismalleen!Alkuperäinen kirjoittaja endie:perushoikka,pien pömppis.pukeudut sellaiseen katti matikainen -kissapukuun aina kun mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:Minut myös!
kauniit kasvonpiirteet,suorat hampaat ja pitkä tukka palmikolla.
Aika perustallaaja, farkut jalassa mutta erikoisuutenasi olet jumittunut flanelipaitoihin. Ruskeat puolipitkät hiukset aina ponnarilla.Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:Minut myös!
Sulla on sellainen noidan hattu, musta tukka aina takussa. Pukeudut vain valkoisiin mekkoihin jossa punaisia pilkkuja. Kasvatat lampaita kedolla etkä tiedä olisitko kiltti naapurintyttö vai noita.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:B) ...entäs minä...
Njaa... yhtään flanellipaitaa en omista.. Hiukset on kyllä melkein aina ponnarilla =FAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Aika perustallaaja, farkut jalassa mutta erikoisuutenasi olet jumittunut flanelipaitoihin. Ruskeat puolipitkät hiukset aina ponnarilla.Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:Minut myös!
Kreikkalainen petoAlkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Tsiisus - aina vaan paranee :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Pieni kuin keiju, kauniit, paksut vaaleat hiukset jotka ihan tiukalla korkkiruuvikiharalla. Pukeutuu kuin keijukainen. Isot silmät ja kulkee paljain jaloin, siivillä lentäen.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Mun kuva on ollutkin täällä moneen otteeseen - kukaan ei taida onneksi muistaa :saint:
no sinä olet pieni ja tumma, pidät voimakkaista väriestä niin vaatteissa kuin sisustuksessakin, korusi ovat näyttäviä ja raskaita kotisi on tulvillaan tuoksukynttilöitä, suitsukkeita, ja ylipäätään kaikkea eksoottista. Juot appelsiinikukkateetä ja viljelet mausteyrttejä kaupunki kotisi valoisalla ikkunalaudalla.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Mä jo siis aiemmin mainitsin etten kuvaile ihmisiä siltä miltä ne näyttää oikeasti vaikka kuvan muistaisin vaan sillein kuvailen että mikä mulle tulee nikistä mieleen. En mä nyt halua että kukaan loukkaantuu.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Tsiisus - aina vaan paranee :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Pieni kuin keiju, kauniit, paksut vaaleat hiukset jotka ihan tiukalla korkkiruuvikiharalla. Pukeutuu kuin keijukainen. Isot silmät ja kulkee paljain jaloin, siivillä lentäen.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Mun kuva on ollutkin täällä moneen otteeseen - kukaan ei taida onneksi muistaa :saint:
Kaunis, vaaleat, pitkät ja paksut laineikkaat hiukset. Suuret siniset silmät ja pitkät ripset. Päällä aina hame tai mekko.Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:minä?
Ei paha?Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Sovitaan noin -parempi kuin todellisuusAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Muistuttaa etäisesti kaukaista galaksia... Mystinen ja hauraan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Mulle tulee sun nikistä aina mieleen Lostin Sayid