JONSERED Karhunkantaja
Vaalea, pitkä kaapu liehuu karvaisten säärten ympärillä, tukka hulmuaa tuulessa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:no arvioikaa mut mä olen nikillä Man From Nasareth ja ei oo lunttikuvaa!
Vaalea, pitkä kaapu liehuu karvaisten säärten ympärillä, tukka hulmuaa tuulessa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:no arvioikaa mut mä olen nikillä Man From Nasareth ja ei oo lunttikuvaa!
ruskeet hiukset päätä pitkin,puolipitkät. rillit joita laiskasti käyttää.neuletakkeja ja niiden oltava sen mittasia että ne peittää pyllyn.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:No entä minä? :saint: B)
kikkarapäinen, kunnon vanhanajan pulska emäntä ulkomuodoltaan, ja ronski puheissaanAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:kikkarapäinen, kunnon vanhanajan pulska emäntä ulkomuodoltaan, ja ronski puheissaanAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
ihana olisinki tommonenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:KangasP-Akka on ihana, äidillinen, lämmin, vartaloltaan täyteläinen ja vaatteina riemunkirjavia itsetehtyjä kauniita asuja.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:ruskeet hiukset päätä pitkin,puolipitkät. rillit joita laiskasti käyttää.neuletakkeja ja niiden oltava sen mittasia että ne peittää pyllyn.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:No entä minä? :saint: B)
hiusten väri meni väärin ja yleensä ne on kahdella letillä kun taaksepäin on niin vaikee letittää, ei kädet piisaa Emmä kauheen pitkä kyllä oo mutta farkut+villatakki on aika useinAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Vaale paksu letti niskassa, hoikka ja pitkä, farkut ja villatakkiAlkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:kuvailkaa muakin
ainakin sain päivän parhaat naurut Hiukset on persiilleasti, et vähä meni mönkään, mutta ei heitä ku ehkä puolella metrilläAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:BootyPeppi: Punaiset, saparolla oleva tukka, hieman ylipainoa kerrytettynä juuri bootyyn ja esittelee sitä mielellään eli kulkee pylly pystyssä.
KangasP-Akka: Silmälasit, vähän sellainen mummokihara lyhyt tukka joka on maantienvärinen ja kulkee värikkäissä tilkkuvaatteissa.
Minerva McGarmiva: Musta pitkä tukka jossa violetit raidat, tiukasti hiukset "opettajan" nutturalla, musta sankaiset lasit, pukeutuu nahkaan ja kaapuihin, kulkee ruoska kädessä mätkien huonosti käyttäytyviä ihmisiä julkisilla paikoilla.
Arvioin siis mitä itse nikistä tuli mieleen, en henkilön jutuista.
Muistuttaa etäisesti kaukaista galaksia... Mystinen ja hauraan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Kovasti koitan pelastaa pyllystäni sen mikä vielä on jäljellä....Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:BootyPeppi: Punaiset, saparolla oleva tukka, hieman ylipainoa kerrytettynä juuri bootyyn ja esittelee sitä mielellään eli kulkee pylly pystyssä.
pitkäkaulainen .pukeutuu erikoisiin vaatteisiin ja isoihin korvakoruihin. hiukset on lyhyet ja kiharat. olet laiha ja kämmenselät on suonikkaat.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Sä oot tumma, pitkähkö tukka keskijakauksella.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Mähän sanoinkin et arvelin vaan mitä pelkästä nikistä tulee mieleen. B)Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:ainakin sain päivän parhaat naurut Hiukset on persiilleasti, et vähä meni mönkään, mutta ei heitä ku ehkä puolella metrilläAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:BootyPeppi: Punaiset, saparolla oleva tukka, hieman ylipainoa kerrytettynä juuri bootyyn ja esittelee sitä mielellään eli kulkee pylly pystyssä.
KangasP-Akka: Silmälasit, vähän sellainen mummokihara lyhyt tukka joka on maantienvärinen ja kulkee värikkäissä tilkkuvaatteissa.
Minerva McGarmiva: Musta pitkä tukka jossa violetit raidat, tiukasti hiukset "opettajan" nutturalla, musta sankaiset lasit, pukeutuu nahkaan ja kaapuihin, kulkee ruoska kädessä mätkien huonosti käyttäytyviä ihmisiä julkisilla paikoilla.
Arvioin siis mitä itse nikistä tuli mieleen, en henkilön jutuista.
ja ei oo edes silmälaseja.
blondi babyface.vähän pyöreähkö,rusottavat posket.Alkuperäinen kirjoittaja lennameli:Mitähän mun nick mahtaa kertoa minusta?
Pieni kuin keiju, kauniit, paksut vaaleat hiukset jotka ihan tiukalla korkkiruuvikiharalla. Pukeutuu kuin keijukainen. Isot silmät ja kulkee paljain jaloin, siivillä lentäen.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Sovitaan noin -parempi kuin todellisuusAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Muistuttaa etäisesti kaukaista galaksia... Mystinen ja hauraan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Karkuun juoksen kun näen.KauheaAlkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Miltä minä näytän?
sulla on pitkä oljen värinen lainehtiva tukka, käytät kireitä raitahousuja, suipposaappaita ja röyhelöpaitoja joissa isot volangit hihoissa....Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Miltä minä näytän?