tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Hei mulle kans..:D
Nää on hauskoja!!
Vapaa-ajalla pukeudut kissaksi kun kukaan ei näe. Muutenkin tykkäät eläimisitä niin paljon että usein kuvittelet olevan milloin mikäkin. Omistat kanarialinnun. Muiden ihmisten lähellä pukeudut normi-peruspaitoihin ja farkkuihin. Et puhu ihmisille, vain eläimille.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
No entäs minä :wave:
Pieni, harmaa täti, joka kurkistelee varovaisesti pitsiverhojensa välistä ja unelmoi siitä päivästä, jolloin naapurin Lennart huomaa rakastuneensa pieneen, harmaaseen tätiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Hei mulle kans..:D
Nää on hauskoja!!
Mulle on sun nikistä aina tullut mieleen pieni lintu, joku kahlaaja. Olet siis pieni ja siro, sellainen helposti haavoittuva.
Ja todellisuus on iso pallomaha :p
Muoks. tulipas kaikilta erilaisia mielikuvia nikistäni :D
Valitsin ihan sattumanvaraisen nimimerkin ja minulla itselleni tulee siitä jotenkin semmonen viirullinen harmaa kissa mieleen :D
Nyt analysoin itseni sitten :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä olen varmaan ihan :| ja :'( ja vähän :xmas:

Vai?
Sulla on tiukka nuttura, neliön malliset kakkulat ja sininen jakkupuku. Vaikka tiedän että et ole, mutta nikin perusteella tulee mileen. :xmas:


Entäs minä arvon naiset? :D
Pesky Pixiellä on pää täynnä vaaleita pikkulettejä, joissa on helmet päissä. Hoikka ja pieni, energiapakkaus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Mä ihan innostuin tästä ketjusta. :LOL:
Trinsessalla itsellään on John Deere-lippis takaperin päässään, hörhelöhame ja sen alla kaksi tyllialushametta, polvisukat ja kulahtaneet strassikoristeiset lenkkarit. Mutta ah, niin trinsessamainen hymy.
:LOL: :LOL: Huippu! Onks sulla joku kamera mun luo vai? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Millainen mielikuva tulee mieleen mielikuvasta? ;)
Luonnonlapsi pitkine lainehtevine hiuksineen. Rakastat kaikkea kaunista mutta todellisuudessa et uskalla pukea mitään erinlaista päällesi. Kotona olet miehesi farkuissa ja katselet ulos ikkunasta kuvitelle olevasi metsän keskellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä olen varmaan ihan :| ja :'( ja vähän :xmas:

Vai?
Sulla on tiukka nuttura, neliön malliset kakkulat ja sininen jakkupuku. Vaikka tiedän että et ole, mutta nikin perusteella tulee mileen. :xmas:


Entäs minä arvon naiset? :D
Sä olet löytänyt mun sisäisen sosiaalityöntekijäni :LOL:
Tuo mielikuva sosiaalityöntekijöiden habituksesta on kyllä hassu. Sama kuin opettajilla. :D
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Näitkö mun mielikuvani susta..olisi kiva tietää menikö ihan metikköön :)
En ole nähnyt :ashamed:

* muoks * Nyt näin - se hukkui sinne väliin :(

Mut siis jo asiaan: pitää paikkansa - ainakin väreistä ja tuoksuista mä tykkään - koti ei ehkä ole ihan sen näköinen, mutta olisi jos saisin yksin päättää :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Entäs minä?!

Tummahko tukka, oikein sileä ja kiiltävä sellainen. Korkeat poskipäät, vakavahko mutta ei tympeä ilme, uneliaat suuret silmät. Hoikka vartalo.
tekisi mieli laittaa itsestäni kuva tähän, että näkisit miten tuo sun luonnos musta onnistui... :D

Susta tulee mieleen se dixie chiksin laulaja, siis se joka lauloi sen, I'm not ready to make nice biisin... Tiedätkö? Saman näköinen siis, kuin se laulaja.


http://www.youtube.com/watch?v=SnkdE2KwYLw

 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Millainen mielikuva tulee mieleen mielikuvasta? ;)
Luonnonlapsi pitkine lainehtevine hiuksineen. Rakastat kaikkea kaunista mutta todellisuudessa et uskalla pukea mitään erinlaista päällesi. Kotona olet miehesi farkuissa ja katselet ulos ikkunasta kuvitelle olevasi metsän keskellä.
Jotain samaa.. :) Valitettavasti ei ole kovin pitkät hiukset, tässä kasvatellessa..
 

Yhteistyössä