tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Endie on vaalea ja viileä, jääkuningatarmainen älykkö, puhuu vähän mutta asiaa, mutta varjelkoon sitä joka hänet suututtaa, silloin sanasäilä sivaltaa sieluun asti
mä tossa jo meinasin että pitää vaihtaa nikki ja ÄKKIÄ, mutta nythän tää rupee kuulostaa Oikein hyvältä jo :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Näitkö mun mielikuvani susta..olisi kiva tietää menikö ihan metikköön :)
En ole nähnyt :ashamed:

* muoks * Nyt näin - se hukkui sinne väliin :(

Mut siis jo asiaan: pitää paikkansa - ainakin väreistä ja tuoksuista mä tykkään - koti ei ehkä ole ihan sen näköinen, mutta olisi jos saisin yksin päättää :saint:
:) mä näen nikit kuvina mielessäni, kokemus on osoittanut että lähes aina niistä löytyy jotain mikä sopii ko nikkiin oikeastikin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Mäkin haluan! :wave:
Ylipainoinen lähiömutsi suoraan vantaalta. Rasvaiset hiukset ja aina sama harmaa kolttu päällä. Kyyläät naapureitasi jatkuvasti ja sinulla on ainakin 28 kissaa.
:LOL: Juu, mulla on hirveän vähän vaatteita ja melkein aina käytän samoja suosikkeja. Ja naapureitakin kyttään joskus. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Näitkö mun mielikuvani susta..olisi kiva tietää menikö ihan metikköön :)
En ole nähnyt :ashamed:

* muoks * Nyt näin - se hukkui sinne väliin :(

Mut siis jo asiaan: pitää paikkansa - ainakin väreistä ja tuoksuista mä tykkään - koti ei ehkä ole ihan sen näköinen, mutta olisi jos saisin yksin päättää :saint:
:) mä näen nikit kuvina mielessäni, kokemus on osoittanut että lähes aina niistä löytyy jotain mikä sopii ko nikkiin oikeastikin
Mut en minä ainakaan ole pehmotiikeri :'(

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Entäs minä?!

Tummahko tukka, oikein sileä ja kiiltävä sellainen. Korkeat poskipäät, vakavahko mutta ei tympeä ilme, uneliaat suuret silmät. Hoikka vartalo.
tekisi mieli laittaa itsestäni kuva tähän, että näkisit miten tuo sun luonnos musta onnistui... :D

Susta tulee mieleen se dixie chiksin laulaja, siis se joka lauloi sen, I'm not ready to make nice biisin... Tiedätkö? Saman näköinen siis, kuin se laulaja.


http://www.youtube.com/watch?v=SnkdE2KwYLw
Hassua. :D Mä sain susta sellaisen mielikuvan istumassa pöydän ääressä (keittiön pöytä) käsi poskella katsomassa ikkunasta ulos. :D

Jotenkin toi laulaja on kyllä väritykseltään ainakin aika samanlainen kuin minä.. vaikea sanoa onko muuten kun mä en juuri koskaan meikkaa. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Endie on vaalea ja viileä, jääkuningatarmainen älykkö, puhuu vähän mutta asiaa, mutta varjelkoon sitä joka hänet suututtaa, silloin sanasäilä sivaltaa sieluun asti
mä tossa jo meinasin että pitää vaihtaa nikki ja ÄKKIÄ, mutta nythän tää rupee kuulostaa Oikein hyvältä jo :LOL:
no hyvä ettei kuulosta pahalta...ja mikään kohta ei tuntunut sopivan ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhinna:
Entäs minä?
Jollain lailla prinsessamainen, mutta kuitenkin käytännön läheinen ihminen. Ei oikein tiedä onko diiva vai tavis. :D Hiuksissa olis luonnonkiharaa, sellaiset ruskeat, lämpimät sävyt. Kauniit huulet, jotenkin pyöreät posket, mutta ei lihavat. Pienet kasvot. Nätti peppu. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Löytyykö minusta toisenlaista näkemystä? :D
Viihdyt lehmännahkaisissa housuissa joissa on ainakin metrin mittaiset hapsut. Yläosa on muuten paljaana mutta sulla on tiukka ruskea nahkaliivi niin tiukalle vedetty että napit sinkoaa irti. Musta, paksu tukka, aina vapaana, sileänä ja kiiltävänä. Puhut omaa kieltä ja kukaan ei tajua sinua, loukkaannut siitä usein ja menet nurkkaan mököttämään ja olemaan vihainen.
 

Yhteistyössä