No niin, nyt tulee varmaan muilta naisilta paskaa niskaan, mutta sanonpa asiani kuitenkin
. Jos mies ja nainen harrastavat seksiä yhdessä, molemmat tietävät riskit. Mutta vain toinen saa ilmeisesti päättää, mitä tehdään, jos riski käy toteen. Miehellä ei tämän palstan mukaan ole siihen mitään sananvaltaa, koska kroppa on naisen. Eli siis vaikka se solurypäs on yhteinen, miehellä ei ole siinä kohtaa oikeuksia, ainoastaan velvollisuuksia. Mun mielestäni melkoisen epätasa-arvoista.
Jos mies selvästi ilmaisee, että haluaa tämän vahingon pois eikä halua sitä lasta, mutta nainen siitä huolimatta, vastoin toisen tahtoa haluaa sen pitää, niin sitten myös huolehtikoon siitä itse. Yhteiskunta tukee kyllä isätöntä lasta, ei siihen tarvita siittäjän rahoja. Ja mitä tulee lapsen oikeuksiin... Onko parempi, että hänellä on isä paperilla, muttei käytännössä, kuin että isää ei olisi merkitty mihinkään? Äiti voi sitten omantuntonsa mukaan kertoa myöhemmin, mikä oli homman nimi.
Mä en vaan ymmärrä, että jos kerran se nainenkaan ei ole alunperin lasta halunnut, kun kerran sitä on yritetty ehkäistä, niin miten ne "äidintunteet" herää sitten yhtäkkiä, kun testi näyttää plussaa? Ensin ei todellakaan ole halunnut lasta, ja parin viikon kuluttua hehkuu täysillä äitiyttä? Ja siinä kohtaa ei järki enää sitten toimikaan.