Teretulemast joukkoon
Kactus :wave:
Jahvetti; lupailin listailla niitä syömisiäni, mutta toissapäivänenki meni semmosilla syömisillä, ettei niistä kannata mallia ottaa. Oltiin hellun kans shoppailemassa ja tempastiin päivälliseksi hesellä kerrosateriat

Joskus on kuitenki lupa herkutella. Muuten ei jaksa...
Eilinen meniki sitten normaalin laihiskaavan mukaan. Aamupalaksi pari kuppia kahvia rasvattomalla maidolla. Tai mun kohalla nuo on motteja... Olen kahviaddikti... Ja aamupalaksi pitäs toki syödäkin jotaki, mutta mie en ole ikinä pystynyt aamulla syömään, enkä pysty nytkään. Yritin totutella syömään vaikka jogurttia tai rahkaa, mutta ei vaan yksinkertasesti mene aamulla alas. Eli useinmiten menen kahvin voimalla sinne puolille päivin asti. Valitettavasti.
Töissä oli aamuhuki ja niin kiireinen päivä, että lounaaksi söin vaan purkillisen rasvatonta viiliä ja omenan. Neki seisaaltaan päivystäen. Normaalisti syön salaattia lounaaksi.
Salaatin vuoro oli sitten ko pääsin kotia, eli kahen maissa. Jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, punasipulia, raejuustoa ja paistettuja lohikuutioita, sekä tilkka vähärasvasta salaattikastiketta.
Syönnin jälkeen tulikin kiire tallihommiin, missä vierrähti koko ilta. Iltasella oliki sitten melkonen nälkä ko tulin kotia, joten söin vielä kaheksan maissa vähän salaattia tonnikalan kera. Iltapalaksi yleensä syön marjarahkaa, mutta oli tuo salaatti sopivasti hollilla, niin popsin sitten sitä.
En mie tiiä, onko tämä nyt niin kauhean terveellistä näin hektisillä aikatauluilla. Pitäs varmaan pyrkiä syömään säännöllisemmin, mutta ko ei taho keretä... Moni on kyselly, että miten ihmeessä mie jaksan tämmösellä ruokavaliolla, mutta paremmin mie nyt jaksan ko ennen. Perunat ja makaroonit tahto aina mennä jäseniin ja syönnin jälkeen oli monesti semmonen olo, että on pakko ottaa ruokalepo. Nyt ei semmosta oloa ole. Kunnon salaattisatsista tulee toki maha täyteen, mutta ei ala ramasemaan.
Salaattina mulla on yleensä aina tota suurinpiirtein samaa, jäävuorisalaattia tai kaalta eri lisukkeilla. Lihaa, kalaa tai kanaa tulee ateriaa kohti n. 100-150g. Ainekset ostan aina naturelleina ja maustan ite. Noissa valmiissa marinadeissa ruukaa olla hirveästi hiilareita. Sitten vielä lisäksi vähän rasvatonta raejuustoa tai fetaa, ja salaattikastiketta. Kastikkeitaki mulla on useampaa eri sorttia, rasvattomia tai kevytversioita, ja niitä ko laittaa vaan vähäsen, niin ei kalorit pompsaha. Saa kuitenki mukavasti vähän makuvaihtelua... Ja nälkä lähtee! =)