Tavoitteena 10 kg kevyempi olo! Oletko mukana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloituspaino 04/09: 75,3kg (05/08 93kg)
Paino nyt: 72,1kg
Pudotus viikossa: +200g
Tavoitepaino: 65kg
Jäljellä tavoitteeseen: 7,1kg

Pikkasen plussaa viime viikolta, mutta ei se haittaa. Oon liikkunut niin hulluna et tuo ei vaivaa mua. Kohta varmaan taas sit tippuu! Oon juossut jopa 1h20min lenkkejä niin et en oo kertaakaan kävellyt matkalla =) On siis selvästi kunto noussut kun on kilot huvenneet.

Tsemppiä muillekkin vielä tähän viikkoon! :wave:

Terkkuja taas lenkiltä! Tunti ja 630 poltettua kaloria! =)
Pakko käydä täällä teille kirjaan, niin pysyy tsemppi yllä! Jos jaksais vielä huomenna, pe ja la, niin sitten voisi su levätä ja maanantaina taas jatkaa.
Käytiin tänään ulkona syömässä ja mie sain kuin sainkin pitäydyttyä salaatissa!
Mahtava fiilis! :D

Mulla on tuollainen kauhia mohlo tuo sykemittari. Tuollainen viininpunainen Polar, mahtaako olla joku miesten malli? =) On mulla se pinkkikin tuolla kaapissa, mutta tää toinen on monipuolisempi, joten käytän sitä.
Vaaka näytti aamulla 83 kg. =)
Jos tätä vauhtia jaksais lenkkeillä ja paino putois, vois päästäkin vielä alle 80 kgn juhannukseksi. :whistle:

Tuossa on mun malli:

http://www.polar.fi/fi/tuotteet/fitness_crosstraining/ft60

Siinä on aika kivasti toimintoja mun mielestä. Ei kuitenkaan liikaa. Jos oikein innostun tuosta juoksusta niin ostan siihen vielä sen juoksu(&pyöräily)sensorin joka mittaa matkaa ja vauhtia. Se vois olla aika motivoivaa! =) Lenkkeily kyllä kuluttaa tosi hyvin ja muokkaa samalla vartaloa!

Hienosti vedät kyllä Rakkapanuu! Tsemppistä jatkoonki!

Mulla on nyt vähän väliviikko menossa. Ei jaksa orjallisesti noudattaa laihista ko paino nousussa punasten päivien takia. Tänään oli jo viitteitä, että laskuun lähtis jo, mutta eipä taida silti miinusta tulla tällä viikolla. Siitähän saa sitten hyvän sinnin päälle taas ens viikkoon :D
Enpä mie kyllä ole liiemmin liikkuakaan jaksanu. Sillä saralla vois taas ottaa itteään niskasta kiinni ja yrittää olla reippaampi. Mutta mitä lähempänä tavoitepaino on, sitä vähemmän jaksaa enää panostaa...

Se on muuten josuu ihan totta! Mitä lähempänä se tavoite on, sitä hövelimmäksi sitä alkaa. :| Mulla käy ainakin aina niin ja sit turpoon taas! :ashamed: Nyt yritän tsempata tosissani! Kesän aikana pakko tavoittaa tuo 76 kg ja mielummin päästä vielä alle sen kesän/syksyn aikana... sitten alkaa loputon tasapainoilu. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Tuossa on mun malli:

http://www.polar.fi/fi/tuotteet/fitness_crosstraining/ft60

Siinä on aika kivasti toimintoja mun mielestä. Ei kuitenkaan liikaa. Jos oikein innostun tuosta juoksusta niin ostan siihen vielä sen juoksu(&pyöräily)sensorin joka mitkaa matkaa ja vauhtia. Se vois olla aika motivoivaa! =) Lenkkeily kyllä kuluttaa tosi hyvin ja muokkaa samalla vartaloa!

Tämä taitaakin olla joku melko uusi malli!?
En ole aiemmin nähnytkään. :o
Mulla on ihan tälläinen "tavis" malli:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101892939

Heh... oli ainoa linkki, mistä löysin kunnon kuvan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Mä täällä unelmoin kanssa sykemittarista, ehkä jos jossain vaiheessa ois enampi rahaa ylimäärästä niin hommaan. Oon jo pitkään haaveillut =) .

Mä voisin myydä halvalla sen mun vaaleanpunaisen! :)
Jos yhtäkkiä muistan, missä se on! ;) :whistle:

Täällä tultiin juuri lenkiltä. Leivoin illalla sämpylöitä autotallin rakentajille ja pannaria kans. Olihan niitä pakko maistaa! :ashamed: Sit väänsin samalla huomiseksi kaakun töihin... Sitäkin on kai huomenna pakko maistaa. :ashamed: :ashamed: Joten oli pakko lähteä tänäänkin lenkille. Menin tosin vain reilut 50 min ja poltin vain reilut 500 kaloria, mutta onhan sekin parempi, kun ei mitään. :)

Putoamaan päin taas, kiva juttu =) Muutama sata grammaa lähtee tälläki viikolla jos jaksan pysyä viikonlopunki ruodussa...

Mutta taas eilen sain ihmetellä, miten kummallinen tämä minun ruho onkaan. Mulla oli kaapissa vielä yhet tavotefarkut, jotka löysin reilu viikko sitten ja silloin ne jumivat jo reisiin. Eilen hain inspiraatiota laihdutukseen ja päätin kokeilla nuita housuja taas kerran. Aattelin, että eivät ne mene, ko viime kokeilusta oli lähteny vaan suurinpiirtein kilon verran. Mutta kyllähän ne menivät! Ja jopa helposti :o Mites tämä on mahollista? Kilo ei pitäs tehä nuin paljoa, kiinteytymistä tuskin on kauheasti tapahtunu ko liikunta edelleen vähissä. Ehkä se kilo on lähteny juurikin reisistä :D

Nyt onki sitten uus ongelma; eipä ole enää oikein sopivia farkkuja. Nyt on nuo yhet, mutta niihinki tarvin jo vyön ko olen tämän mallinen. Kauhea peppu ja reidet, mutta vähän mahaa. Jos peffasta istuvat, niin vyötärö lököttää. Mistä tämän mallinen löytää semmoset farkut, joihin ei tarvis vyötä köyttää...?

Nyt oon kyllä vähän repsahtanut, on ollut niin paljon kaikenlaista tapahtumaa viime aikoina. Vähän pelottaa seuraava punnitus :ashamed:

Oon kuitenkin jotenkin yrittänyt tsempata enkä missään nimessä luovuta.

rakkapanuu: tiedän täsmälleen mistä puhut! Joskus kun on esim. huonompi päivä, ostan välittömästi lohtusyömistä. Toinen ongelma mulla on tosiaan se tylsyyssyöminen. Jos oon vaikka yksin kotona, en oikein osaa viettää aikaa muuten kuin herkuttelemalla. Elämäntavat remonttiin siis! :)

Rakkapanuu:
Tunnesyöppöhän se mieki olin. Nyt jos iskee semmonen olo, että on pakko jotaki syödä, niin rouskutan porkkanaa tai kurkkua, eikä tarvi sitten potea omantunnontuskia. Ja toki kaupassa käydessä vältän ostamasta herkkuja, niin eipähän ole sitten ees mitään kaloripommeja kaapissa odottamassa jos syömisvimma iskee. Syödä voi, kunhan kattoo että mitä syö. Ja jokunen viikko ko menee niin se selkärankaki vahvistuu.

Paino: 77.9kg
BMI nyt: 26.3
pudotus: -1000g
välitavoite: 75kg

Taas tuli yks välitavote täyteen. Ihmeen hyvin laskee tää paino vaikka mulla on nyt menkatkin päällä. Ja nythän se kesä alkaa että ihanaa kun voi häpeilemättä käyttää helteelläkin pieniä vaatteita.

Aloitus: 80,5kg (1.4.-09)
paino nyt: 67,4kg
BMI nyt: 24,8
pudotus: -600g
tavoite: 60-65kg

Vaikka väliviikko oliki ja laiskasti putosi, niin taas yksi tavoite saavutettu =) Nyt on sitten se kymmenen kiloa lähtenyt siitä kun tähän pinoon liityin. Ja painoindeksiki on nyt sitten normaalipainoisen rajoissa. Kiva juttu!

Selis tiputtanu kans hienosti! :flower: Oikeaan aikaan alotin mieki laihutuksen, juurikin kesän ja kesävaatteitten takia. Viime kesä oli niin ankea, ko eipä juuri toppia viittiny päälle pistää. Nyt viittii B)

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Mä voisin myydä halvalla sen mun vaaleanpunaisen! :)
Jos yhtäkkiä muistan, missä se on! ;) :whistle:

Heti hiukan kiinnostuin, täytyy neuvotella ton miehen kaa. Mitäs haluisit siitä??

Etsin tänään siihen sen pannan ja käydään sit tarkempaa keskustelua yynä, jos mie sen löydän! =)

Onnea josuu ja Selis!

Täällä paino edelleen 83,5 kg. :headwall:
Tosin systerin vaaka näytti viikonloppuna 82 kiloa, mutta tiedä, sitten kumpaa uskoa!
3,5 kiloa matkaa ja 3 vkoa aikaa, ei taida tulla mittään! :ashamed:

paino tänään 90,8 kg
paino viikko sitten 91 kg
paino alussa n. 94 kg.

Onneks sentään muodollisesti edes vähän alaspäin ollaan tultu, vaikka viime viikko meni ihan överiksi. Nyt pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja jatkaa lenkkeilyä, joka on jäänyt kyllä liian vähäiselle viime aikoina.

Hyvää josuu ja Selis! Ooooh! :)

Aloituspaino 68.3
paino nyt 66.1
viikkopudotus 500g

Urheilut on jäänyt ihan kokonaan kun on keskitytty lasten kanssa touhuiluun.. ainoa urheilu on ollutkin trampoliinillä pomppiminen. :)
Josko tämä näin hitaasti putoessa pysyisikin paremmin tää paino alhaalla tulevaisuudessakin!

Joko muillaki rupeaa laihutus tympimään, ko täällä on näin hiljasta...?

Mie en oikein jaksas enää skarpata, vaikka nyt pitäs ottaa se kolmen-neljän kilon loppukiri. Ei vaan huvita. Välillä on tullu maisteltua sipsejä ja suklaata :headwall: On vaan niin hankalaa asennoitua enää olemaan lujana, ko kesälomaki alko ja kaikilla tuntuu olevan joku herkku- ja grillikausi. -huokaus-
Paino ei kumminkaan ole noussu, vaikka välillä on herkuteltukin. Tälläki viikolla on silti lähteny joku sata grammaa, sillä pääsääntösesti yritän kumminki syödä noin muuten kevyesti. Mutta toisaalta tekis niin mieli saaha tämä laihutus lopullisesti päätökseen. Ko se lopullinen tavote on kumminki jo niin lähellä....mutta kuitenki niin kaukana....

Yhteistyössä