Tavoitteena 10 kg kevyempi olo! Oletko mukana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paino: 65,3kg
BMI nyt: 24
pudotus: -1,2kg
kokonaispudotus: -15,2kg
tavoite: 60-65kg

Juhannuksen pöhöt lähti, siksi nuin suuri pudotus =) Ja lopullinen tavoitehaarukkakin ois mahollista saavuttaa tällä viikolla, jos vaan pysyy ruodussa...
Nyt töihin!

Noniin! Täällä tullaan kans taas punnituspäivänä mukaan!
UUSI TSEMPPI PÄÄLLE!!!

Tänään tosiaan uskaltauduin vaa'alle ja sitähän se näytti, mitä pelkäsinkin! :'(

Eli 06.04.2009 tilanne oli tämä:

Pituus 176 cm
Paino 86 kg
BMI nyt 27,8
Tavoite 76 kg
BMI tavoite 24,5

Sitten pääsin välillä siihen 82 kiloonkin, mutta sitten mopo lähti käsistä!
Tänään vaaka näyttää taas 85,5 kg. :ashamed:

Mutta nyt ne lähtee! Ihan varppina! :kieh:
10 kg ainakin pois!

Rakkapanuu :hug: Lohduttaako yhtään, että täällä on toinen =) :hug:
Mukana roikun ja luen muiden kuulumiset...ilmoittelen itsestä sitten, kun ilmoitettavaa on :snotty:

Aattelin, et voisko juku esim josuu (kun on NIIN hyvin lähteny paino alas...) laittaa listaa päivän syömisistä...vaikka muutaman päivän ruokapäiväkirjan..? =) :flower:

Itestä tuntuu (ja kiloklubilleki merkkailen), että elän pyhällä hengellä, mut silti vaan nousee ja nousee :snotty:

Aloituspaino 04/09: 75,3kg (05/08 93kg)
Paino nyt: 72,4kg
Pudotus viikossa: kk samassa
Tavoitepaino: 65kg
Jäljellä tavoitteeseen: 7,4kg

Junnii, junnii... Tai jojoilee! Viime viestistä +300g mutta edellisestä olikin jo kuukausi, eli aikalailla samoissa mennään. Ilmoittelen sit taas kun tippuu, mutta messissä ollaan! :wave:

Aamupaino tänään 65,0kg :) Nyt ollaan sitten virallisesti lopullisessa tavoitteessa. Muutaman kilon yritän vielä nipistää, ja sitten pysyä näissä mitoissa.

Mukavaa ko muutki ovat vähän piristyneet =)
Jahvetti , voisin yrittää listailla syömisiäni iltasella. Ruokapäiväkirja noudattaa kyllä aika pitkälle samaa kaavaa lähes joka päivä.

Saanen tulla joukkoon?

Itse tässä raskauden jälkeisiä liikakiloja päätin alkaa pudottamaan, ja tuo 10 kiloa olisi juuri se tavoite. Haluan päästä samaan painoon, jossa olin ennen raskautta. Tän pelastusrenkaan kanssa oleminen ei ole kovin mukavaa =) Itsellä on erittäin raskaan vuoden jälkeen ongelmana ollut lohtusyöminen ja paino on vaan noussut synnytyksen jälkeenkin.

Käytän kiloklubia apuna laihdutuksessa.

Lähtöpaino: 72.5 kg
Pituus: 172 cm
Tavoitepaino: 62 kg

Teretulemast joukkoon Kactus :wave:

Jahvetti; lupailin listailla niitä syömisiäni, mutta toissapäivänenki meni semmosilla syömisillä, ettei niistä kannata mallia ottaa. Oltiin hellun kans shoppailemassa ja tempastiin päivälliseksi hesellä kerrosateriat :whistle: Joskus on kuitenki lupa herkutella. Muuten ei jaksa...

Eilinen meniki sitten normaalin laihiskaavan mukaan. Aamupalaksi pari kuppia kahvia rasvattomalla maidolla. Tai mun kohalla nuo on motteja... Olen kahviaddikti... Ja aamupalaksi pitäs toki syödäkin jotaki, mutta mie en ole ikinä pystynyt aamulla syömään, enkä pysty nytkään. Yritin totutella syömään vaikka jogurttia tai rahkaa, mutta ei vaan yksinkertasesti mene aamulla alas. Eli useinmiten menen kahvin voimalla sinne puolille päivin asti. Valitettavasti.
Töissä oli aamuhuki ja niin kiireinen päivä, että lounaaksi söin vaan purkillisen rasvatonta viiliä ja omenan. Neki seisaaltaan päivystäen. Normaalisti syön salaattia lounaaksi.
Salaatin vuoro oli sitten ko pääsin kotia, eli kahen maissa. Jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, punasipulia, raejuustoa ja paistettuja lohikuutioita, sekä tilkka vähärasvasta salaattikastiketta.
Syönnin jälkeen tulikin kiire tallihommiin, missä vierrähti koko ilta. Iltasella oliki sitten melkonen nälkä ko tulin kotia, joten söin vielä kaheksan maissa vähän salaattia tonnikalan kera. Iltapalaksi yleensä syön marjarahkaa, mutta oli tuo salaatti sopivasti hollilla, niin popsin sitten sitä.

En mie tiiä, onko tämä nyt niin kauhean terveellistä näin hektisillä aikatauluilla. Pitäs varmaan pyrkiä syömään säännöllisemmin, mutta ko ei taho keretä... Moni on kyselly, että miten ihmeessä mie jaksan tämmösellä ruokavaliolla, mutta paremmin mie nyt jaksan ko ennen. Perunat ja makaroonit tahto aina mennä jäseniin ja syönnin jälkeen oli monesti semmonen olo, että on pakko ottaa ruokalepo. Nyt ei semmosta oloa ole. Kunnon salaattisatsista tulee toki maha täyteen, mutta ei ala ramasemaan.
Salaattina mulla on yleensä aina tota suurinpiirtein samaa, jäävuorisalaattia tai kaalta eri lisukkeilla. Lihaa, kalaa tai kanaa tulee ateriaa kohti n. 100-150g. Ainekset ostan aina naturelleina ja maustan ite. Noissa valmiissa marinadeissa ruukaa olla hirveästi hiilareita. Sitten vielä lisäksi vähän rasvatonta raejuustoa tai fetaa, ja salaattikastiketta. Kastikkeitaki mulla on useampaa eri sorttia, rasvattomia tai kevytversioita, ja niitä ko laittaa vaan vähäsen, niin ei kalorit pompsaha. Saa kuitenki mukavasti vähän makuvaihtelua... Ja nälkä lähtee! =)

Saa varmaan vielä liittyä mukaan.

Tavoitteenani on saada itseni kuntoon vuoden loppuun mennessä elämäntapoja kohentamalla, ts. terveellistä ruokaa vain sopivasti ja riittävästi liikuntaa. Tällä hetkellä pahin pulma ovat jäätelö ja suklaa joita menisi vaikka miten paljon.

Lähtöpaino: 88 kg
Pituus: 178 cm
Tavoitepaino: 78 kg

Paino: 65,0kg
pudotus: -300g
BMI: 23,9
kokonaispudotus: -15,5kg
tavoite: 60-65kg

Punaset päivät päällä ja paino jähi tuohon 65:een. Tuntuupa hankalalta päästä sen alle... No, töissä onki ollu sen verran hoppusaa, että eipä ole joutanu tai jaksanu enää katella mitä suuhunsa pistää. Eilenki tais siinä 12 tuntisen työvuoron aikana mennä muutama kaloripommi pikasyömisinä alas. Pasteijaa ja leipää ja pala suklaata... Että sikäli kiva ko tuli ees miinusviikko.

piah tervetuloa kans :wave: Täällä myös yks, jonka heikkous näin kesäaikaan tuntuu olevan tuo jäätelö... Talvella en syö ollenkaan, mutta nyt vois melkeen joka päivä jonku tuutin vetästä, jos omatunto ei heti alkas kolkuttaan :whistle:

josuu kiitoksia tuosta sepustuksesta!!! =)
Itse en kyllä lähes pelkällä salaatilla pysyty elämään...tuolleenhan se varmasti tippuis täälläkin :snotty:

Puntarilla en oo edelleen käyny...tiedän että suunta on ylöspäin :snotty:
ootan että raadaan raksa/remppa valmiiksi, niin josko ehtis taas liikkumaan :snotty:

Nooh Jahvetti, enhän mie pelkkää salaattia syö... Ei kait semmosta jaksas.
Tänään meni aamupalaksi kahvin ohella rasvaton metsämansikkaviili. Enempää ei aamulla alas mene. Puuroki ois tosi hyvä vaihtoehto, niin enpä jaksa keitellä, ko ei se maistu kumminkaan.
Lounaaksi kanasalaattia rae- ja fetajuustolla höystettynä. Päivälliseksi paistettua seitä, katkarapuja ja sitä salaattia. Jälkkäriksi nautiskelin kolme suolakeksiä valkosipulilevitteellä. Iltapalaa tuskin tarvii ees syyä, ko on massu ihan täys vieläki. Jos syömisvimma iskee, niin korkeintaan mustikkarahkaa canderellilla makeutettuna.
Alkuun minuaki epäilytti, että miten nuita rehuja jaksaa popsia, mutta eipä niihin vielä ainakaan ole kyllästyny. Suurin muutos on ollu se ainasen napostelemisen loppuminen. Nälkä pysyy pitkään poissa, ja en mene kaapille jos ei ole nälkä. Nyt on onneksi taas sen verran kiirettä, että hyvä jos nuo "pakolliset" ateriat joutaa syömään. Illat on toki edelleen joskus vähän hankalia, ko tekis mieli nakertaa jotaki, mutta yllättävän hyvin olen siinäki asiassa jämynä pysyny.

Kivaa saada porukkaan uutta verta taas!
Tervetuloa uudet! :wave:
Jos tässä itsekin taas vähän tsemppais. Eilen pääsin taas pitkästä aikaa lenkille! Jos illalla ei kamalasti sada, voisin tänäänkin yrittää! =)
Kai tämä tästä taas! :|

Paino: 69,8kg
pudotus: 2kg 700g
tavoite: 62

Huih. nuinkin palijo lähti ekalla viikolla! Taitaa olla pääasiassa nesteet yms. lähteny liikeelle.
Mut sinänsä ihan sama :D Saimpa ainakin uutta puhtia laihdutukseen. On ollut hieman tottuminen ettei voi santsata ruokaa aina mahottomat määrät :snotty: mutta herkkujen pois jättäminen on ollut helpompaa kuin luulinkaan.

Tästä eteenpäin!

Paino: 64,4kg
pudotus: -600g
kokonaispudotus: -16,1kg
tavoite: saavutettu :D (60-65kg )

Eli nyt olen niissä lukemissa, että olen jo tyytyväinen ja pyrin vaan pitämään tämän painon. Hieman voi vielä nipistää ja kiinteyttäminen ei olis pahitteeksi, mutta virallinen laihuttamalla laihuttaminen on nyt ohi.
Putoamaan päin on edelleen, mutta tahti toki hidastunut syömistenki takia. Välipalaksi olen jo maistellut moniviljaleipää ja sillointällöin nakertanut keksin tai pari. Nyt täytyy vaan pitää mielessä, että näitä pudotettuja kiloja en todellakaan takas halua. On ollu tosi upea tunne käydä vaateostoksilla ko nyt kaupoista löytyy jo vaatteita, jotka mahtuvat mullekki :)

Kactus, tooodella hieno alotus! :flower:
Ja tsemppistä kaikille muillekin jatkoon! :hug:

Minä oon nyt tän viikon koittanu tsempata ihan tosissaan, kun mullahan n. 3kg tuli takasin tossa alkukesän aikana :x :x :x
Oon syöny rehuja ja osanutrannu tavallaan, sellanen oma sävellys :D
Tähän mennessä olis jo kilo tippunu maanantaiaamusta, joten motivaatio on nyt kova :D
Menkatkin tekee tuloaa, että tiedä vaikka ilman niitä pudotus olis enemmänki =)

Jospa maanantaina sitten virallisempaa infoa saisin aikaseksi ja mielellään miinusmerkkistä :D

Kaikille hirmuset tsempitykset :flower:

Eipä mulla kovin hyviä uutisia ollu :snotty:
menkkaturvotukset pomppas päälle ihan kydällä, joten viikkopudotukseksi jäi vain 300g, mutta miinusta toki sekin :D
Kilon miinuksella ehti jo käydä, joten eiköhän se taas tästä, kun pahin menee ohi =)

Miten muilla?? :wave: :wave:

Onpas meän pino kovasti hiljentynyt... Vieläkö muut jaksavat?

Mulla ois ens viikko lomaa, sen jälkeen aattelin taas skarpata ja pudotella vielä muutaman kilon. Pitkään aikaan en ole liiemmin painoa ylös merkkaillu, mutta tänään aamupaino oli 63,9kg, eli laskua ollu, vaikka kesäeväät ovatki vähän sitä sun tätä. Ihan kiva oli huomata, että paino edelleen laskussa, vaikka laihduttanu en tietosesti olekaan.
Eli ilmeisesti tämä elämäntaparemontti on onnistunu. Ainakaan vielä paino ei ole kääntynyt jyrkkään nousuun =)

Töissä ollu kovasti kiirusta, eli hyötyliikuntapohjalla mennään. Virtaa ei yksinkertasesti riitä kuntoiluun. Eikä oikein aikaakaan.

Paino: 69.8 kg
Pudotus: -800g
Tavoite: 62 kg
Lähtöpaino: 72,5 kg

Unohin perjantailla merkkailla, mut tuossapa tuo. Ois tarvetta hieman ryhdistäytyä... No, koulu alkaa joten ei oo aikaakaan ajatella mielitekoja.

Yhteistyössä