Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:No mut kylhän se yksikin riittääTosin jää koukkuun
Mä haluun jo uutta vaikka eilen tuo toinen vasta korjattiin ja tuo leijona tehtiin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Eikö:Eikö teillä koskaan harmita noi tatuoinnit? Mä en koskaan ottais, jotenkin vaan semmonen tunne, että sotkee ihoaan ja niihin kyllästyy aikanaan ja siinä ne vaan aina on vaikka haluis eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Eikö:Eikö teillä koskaan harmita noi tatuoinnit? Mä en koskaan ottais, jotenkin vaan semmonen tunne, että sotkee ihoaan ja niihin kyllästyy aikanaan ja siinä ne vaan aina on vaikka haluis eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Ihana toi jalassa oleva!!! Mä oon kateenpaska... |O Mä oon kohta kymmenen vuotta haaveillu vähän tontyyppisestä, mut ruusuköynnöksestä, oikeeseen lapaan... Ensin esti ikä, nyt lompakko. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilla2009:ihania tatskoja,kunpa itekkin uskaltaisi ottaa.Pitkään haaveena niskaan jotain pientä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:En voi sanoa että tuo alkuperäinen versio kovin kaunis olisi. :ashamed: Mutta nätin siitä sai kyllä korjauksella. =)
Mulla on pari tatskaa peitetty uusilla ja tyytyväinen olen molempien lopputulokseen. Uusimmalla pääsin vihdoinkin plussan rekkalespokastiin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Minkäslainen se sellainen tatuointi on jolla pääsee tuohon kastiinSysteri ku siinä jo onkin
Joo ei tuo alkuperäinen ollut mikään kaunis todellakaan. Miehen sisko harjoitteli ja toista kertaa en anna sen harjoitella :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Minkäslainen se sellainen tatuointi on jolla pääsee tuohon kastiinSysteri ku siinä jo onkin
Joo ei tuo alkuperäinen ollut mikään kaunis todellakaan. Miehen sisko harjoitteli ja toista kertaa en anna sen harjoitella :snotty:
Onneksi ammattilaiset saa huonotkin kuvat näteiksi.Mulla oli nilkassa sellainen tribal-kiekura joka kyllästytti merkityksettömyytensä vuoksi. Halusin päälle liekit ja tälläinen tuli: http://www.aijaa.com/v.php?i=4028753.jpg
Kuva on otettu kun tatska oli päivän vanha, punoittaa vielä. Se on siis ihan mustalla ja harmaalla tehty, punoitus tulee ihosta.
Alkuperäinen kirjoittaja LOL:Aivan kamala, miksi pilaatte ihonne noilla tatskoilla, hyi. Makunsa kullakin... Itse et varmaan ymmärrä luomuihoa?