ikiliikku
olis kiva nähdä kuvia että millaisia tatuointeja muilla on kun itselle iski tatskakuume.
mulla on olkapäässä pikku myy =)
mulla on olkapäässä pikku myy =)
sairautensa tunnus?Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:Mulla ei oo mitään Mä en uskalla ottaa.....
Tyttärellä lisko ja pojalla tatuoituna sairautensa tunnus ja nimi :hug:
C61 CA PROSTATAE ?Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:sairautensa tunnus?Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:Mulla ei oo mitään Mä en uskalla ottaa.....
eturauhassyöpä?Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:C61 CA PROSTATAE ?Alkuperäinen kirjoittaja mikä?:sairautensa tunnus?Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:Mulla ei oo mitään Mä en uskalla ottaa.....
ai se olitkin sinä jonka pojasta oli kyse eikä tuo jolle vastasin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:Siis tota noin... lapsellani on sairaus, joka vaatii tunnuslaatan tai rannekkeen käyttöä....ja koska tuo ko. lapsi "unohtaa" aina tunnukset kotiin otti tatuoinnin jossa ovat ko. asiat =)
Järkevää eikö????
Minkä ikäinen sun poika on kun on tatuoitu?Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:Joo, no on syöpäkin vakava sairaus...
Tuo poikani tatuointi on ollut tarpeellinen ja saattaa joskus pelastaa hengen... rakastan sitä tatuointia ja kaikki kehuvat :attn: