millaisia tatuointeja omistatte?

  • Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti
niskassa todella "yksilöllinen" lisko :D ainoastaan noin joka toisella tatuoinnin omistajalla on samanlainen :LOL:

pikku myy onki jo vähän erikoisempi. varmaan hieno. Mä haluaisin lsten nimet johonki.
 


Tuo on kesken vielä, siitä puuttuu lasten nimet. Tuota täytyy vahvistaa. Ja joku kuitenkin mainitsee että ei ole "täydellinen" ja ei ihme: Miehen sisko harjoittelee :D

Peukalon ja etusormen välissä hämähäkki, monen mielestä se näyttää ravulta tai satiaiselta :LOL:
 
Minulla on pieni piste käsivarressa. Tein sen itse. Samanlaisia pisteitä käytetään sädehoidossa merkkipisteinä ja juuri sellaisessa yksikössä tatskani teinkin muistoksi työharjoittelusta. Siellä oli yksi vanhempi röntgenhoitaja, jolla oli piste peukalontyvessä. Hänen oli näytettävä pienelle lapsipotilaalle, ettei tatuointi satu.
 
Ihan fiksua. Kaunis liekkikuvio.

C mom. C61 on eturauhassyövän tunnus. Rintasyöpä alkaa tunnuksella C50. Tämä palsta on nuorempien äitien temmellyskenttää, joten eturauhassyöpäinen poika on melko epätodennäköinen tapaus. Siksikin ehdotin juuri sitä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Siis tota noin... lapsellani on sairaus, joka vaatii tunnuslaatan tai rannekkeen käyttöä....ja koska tuo ko. lapsi "unohtaa" aina tunnukset kotiin otti tatuoinnin jossa ovat ko. asiat =)
Järkevää eikö????
ai se olitkin sinä jonka pojasta oli kyse eikä tuo jolle vastasin :ashamed:
 

Yhteistyössä