millaisia tatuointeja omistatte?

  • Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:


Tuo on kesken vielä, siitä puuttuu lasten nimet. Tuota täytyy vahvistaa. Ja joku kuitenkin mainitsee että ei ole "täydellinen" ja ei ihme: Miehen sisko harjoittelee :D

Peukalon ja etusormen välissä hämähäkki, monen mielestä se näyttää ravulta tai satiaiselta :LOL:


tosi nätti,itse en uskalla jalkaan ottaa kun kaveri tunnusti että sattui ihan pirusti :|
Kiitos =) Sattu |O heti ku alkoi tekemään mun jalkaan tuli joku helv reaktio ja kirveli niin maan perk*leesti ja turpos ihan järkyttäväksi :eek: Joten piti jättää kesken. Kuhan siitä kivusta selviän tai siis unohdan niin sit pitää tehdä loppuun. Tuo liekkikuvio tehtiin paljon paljon ennemmin ku nuo kukat, siksi on aika paljon tummempi. Noilla kukilla yritettiin hiukan "häivyttää" tuota sydäntä :) *yrittää tässä nyt selittää* :D
 
k
olisko mitään ideoita miten lasten nimet ja syntymäajat vois tatuoida? :)
mitää linkkejä missä olis kuvia?
mä oon haaveillu jostai jossa olis joku kuva ja sit ne nimet olis jotenki huomaamattomasti siinä... en osaa selittää kun en itekkää tiiä minkälaisen haluun :D
mut en siis haluu pelkkää nimee siihen, vaan jotai muutaki. yksinkertanen ja kaunis pieni kuva:)
olisko ideoita??
 
No voi p****.. en osannu sitten sitäkään. :LOL: oisinpa saanu nuo isännän tietokonetaidot ni tartteis aina hävetä. :$ yritin tosiaan laittaa tuollaisia ei nyt mitään megaisoja kuvia nuihin kommentteihin ja minulle ne näky mutta sitten vaan hävisivät. 8( voi nolo. Taidan vaipua jonnekkin lattianrakoon ja jääh sinne. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mulla on rinnassa ja toisen hauiksen ympäri kuvat. Seuraava tulee nilkkaan kunhan joskus niin pitkälle ehtii.
Ei inkku sit luvannu keittää mulle kahveja samaan syssyyn :whistle: :D
Nilkka oli jokseenkin arka paikka, mutta toisaalta ottaisin vielä vaikka sinnekkin lissää :LOL: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mulla on rinnassa ja toisen hauiksen ympäri kuvat. Seuraava tulee nilkkaan kunhan joskus niin pitkälle ehtii.
Ei inkku sit luvannu keittää mulle kahveja samaan syssyyn :whistle: :D
Nilkka oli jokseenkin arka paikka, mutta toisaalta ottaisin vielä vaikka sinnekkin lissää :LOL: :D
No jätkät katto haavi auki ku lyötiin tonne hauiksen alapuolelle kuvaa et miten mulla ei ilmekään värähdä - se kuulemma on kans yks arimmista alueista.
 
Kiitän kovin, joskus vaan kuhan saa aikaseksi niin niitä siipiä pitäis hiukka muokata. On vaan peijakkaan tyyris harrastus. :(
Mutta sitten kun sais muutaman kilon pudotettua vielä ja mahhaa pienemmäksi niin meinasin tohon mahaan vasemmalle puolelle ottaa tatuoinnin että saa noi raskausarvet piiloon. :D
 
no mitäs ihmettä, hmm..
http://irc-galleria.net/view.php?nick=fu-ki&image_id=38732259
http://irc-galleria.net/view.php?nick=fu-ki&image_id=51485449
http://irc-galleria.net/view.php?nick=fu-ki&image_id=44749606
http://irc-galleria.net/view.php?nick=fu-ki&image_id=38732266

En kai vaan osaa :F
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:


Tuo on kesken vielä, siitä puuttuu lasten nimet. Tuota täytyy vahvistaa. Ja joku kuitenkin mainitsee että ei ole "täydellinen" ja ei ihme: Miehen sisko harjoittelee :D

Peukalon ja etusormen välissä hämähäkki, monen mielestä se näyttää ravulta tai satiaiselta :LOL:


tosi nätti,itse en uskalla jalkaan ottaa kun kaveri tunnusti että sattui ihan pirusti :|
Kiitos =) Sattu |O heti ku alkoi tekemään mun jalkaan tuli joku helv reaktio ja kirveli niin maan perk*leesti ja turpos ihan järkyttäväksi :eek: Joten piti jättää kesken. Kuhan siitä kivusta selviän tai siis unohdan niin sit pitää tehdä loppuun. Tuo liekkikuvio tehtiin paljon paljon ennemmin ku nuo kukat, siksi on aika paljon tummempi. Noilla kukilla yritettiin hiukan "häivyttää" tuota sydäntä :) *yrittää tässä nyt selittää* :D

sitte mä en ikuna ota nilkkaan yhtään mitään vaikka kipukynnys onki korkea mutta onhan noita paikkoja muuallakin

=)
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Mulla kolme... oikeessa olkapäässä lilja, yläselässä kiinalaisin kuvioin horoskooppimerkki ja oikeessa nilkassa kaustinen. kaustinen ehkä noista paras :D
siis lukeeko sulla nilkassa kaustinen?
Kaustinen on siis ressun lintukaveri :LOL: :LOL:
mä tekoälynä jo mietin että mikä ihmeen lintu on kaustinen,hitto ku sitä on typerä :LOL:
 

Yhteistyössä