T
Turkilmas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:Mä jo luulin et näist on tullu sellaset koti por... sivut ku noit makuuhuone kuvia kysellään huh tajusin kyl sit ku tuli kuvia et ne hän onkii vaan nuvia makuu huoneesta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:Mä jo luulin et näist on tullu sellaset koti por... sivut ku noit makuuhuone kuvia kysellään huh tajusin kyl sit ku tuli kuvia et ne hän onkii vaan nuvia makuu huoneesta
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mäkin uskaltaudun laittaa kuvaa
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja makkari:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mäkin uskaltaudun laittaa kuvaa
Teillä on hieno makkari! Onko teillä vaan yhdessä seinässä väriä?
Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:Mulla on toomonen yhdistetty makuuolkkarihuone![]()
http://irc-galleria.net/view.php?nick=J-u-s-t-i-i-n-A&image_id=79796424
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No niin...näyttää ihan tyhmältä tuo peitto sängyllä...mutta oikeesti se on tosi kiva...joo joo seli seli :ashamed: .
Ja jos näkyy kaameita pölypalloja jossakin, niin se on tää kamera, ei meillä oikeesti oo pölyä :saint: B)
Teillä on kyllä kauniin tasapainoiset nuo värit makuuhuoneessa, välittyy sellainen rauhallinen tunnelma mikä makuuhuoneessa on just hyväkin olla =)
Muoks, olipa taas onnistunut tää mun lainaus :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No niin...näyttää ihan tyhmältä tuo peitto sängyllä...mutta oikeesti se on tosi kiva...joo joo seli seli :ashamed: .
Ja jos näkyy kaameita pölypalloja jossakin, niin se on tää kamera, ei meillä oikeesti oo pölyä :saint: B)
Teillä on kyllä kauniin tasapainoiset nuo värit makuuhuoneessa, välittyy sellainen rauhallinen tunnelma mikä makuuhuoneessa on just hyväkin olla =)
Muoks, olipa taas onnistunut tää mun lainaus :ashamed:
Ja mä tykkään ihan hirmuna teidän makkarista, se on nyt tositosi hyvä =) .
Hassua muuten miten me ollaan tuossakin erilaisia, sä tykkäät modernista ja mä maalaisromantiikasta =) .