MAKUUHUONE KUVIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
makuuhuone on yks niistä kaikkein henkilökohtasimmista huoneista,intiimi ja tärkeä. sellanen jota en ainakaan ite halua levitellä netissä kaikkien arvosteltavana. siksi varmaan tämmösiin ketjuihin ei tuu niin paljo vastauksia kuin esim keittiö kuvapinoon =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
makuuhuone on yks niistä kaikkein henkilökohtasimmista huoneista,intiimi ja tärkeä. sellanen jota en ainakaan ite halua levitellä netissä kaikkien arvosteltavana. siksi varmaan tämmösiin ketjuihin ei tuu niin paljo vastauksia kuin esim keittiö kuvapinoon =)

Voi olla noinkin. Mä aattelen, et ei kukaan kuiteskaa pääse mun makkariin täst näytön kautta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä on makkari-olkkari-tietokonehuone-leikkihuone :kieh: ei kauheen intiimiä :whistle: enkä halua kuvaa laittaa kun tää on niin kauhee :whistle:

No niin...näyttää ihan tyhmältä tuo peitto sängyllä...mutta oikeesti se on tosi kiva...joo joo seli seli :ashamed: .

Ja jos näkyy kaameita pölypalloja jossakin, niin se on tää kamera, ei meillä oikeesti oo pölyä :saint: B)

Meillä on samanmoinen sänky ku Rukoilijasirkalla, on se vaan hieno :D

Meillä on makkarissa kans kaaos; pyykkikasoja ja miehen kuntokeskus :x Uskokaa pois, kunhan sen joskus saan kuntoon niin pistän kuvan :)

Ihana muuten tuo maalattu patteri Sirkalla. Onkse maalattu ihan tavallisella maalilla? =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No niin...näyttää ihan tyhmältä tuo peitto sängyllä...mutta oikeesti se on tosi kiva...joo joo seli seli :ashamed: .

Ja jos näkyy kaameita pölypalloja jossakin, niin se on tää kamera, ei meillä oikeesti oo pölyä :saint: B)

Teilläkin kivan värinen makkari! Ja nätit verhot!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtooo:
Laittasin, mut en jaksa siivota...

No olihan munkin makkari ihan sotkunen...

Eihän sulla ollunna ko ne kiikarit sielä... :D

No mä yritin jättää niit pahvilaatikoita ja keittiöremonttitarvikkeita vähän niinku ulos kuvasta... :D

Sulla on unohtunu tuo Ceridal pullo tuonne yöpöydälle... No onhan se ihan normaalia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja makkari:

Kiitos :hug: . Mä olen ihan heikkona kaikkiin ruskean eri väreihin ja meillä on sitten koko huusholli ruskeansävyinen.

Mä olen nauranut että koirakin valittiin mamman lempivärin mukaiseksi ja sisustukseen sopivaksi, eli yllätys yllätys ruskeaksi :D

Kiitos :hug: . Mä olen ihan heikkona kaikkiin ruskean eri väreihin ja meillä on sitten koko huusholli ruskeansävyinen.

Mä olen nauranut että koirakin valittiin mamman lempivärin mukaiseksi ja sisustukseen sopivaksi, eli yllätys yllätys ruskeaksi :D

Ja mieskin taitaa olla turkista??? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hih:

Ja mieskin taitaa olla turkista??? :laugh:

Oliskin :xmas: . Vaan on silläkin sentään ruskeat hiukset :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Laittasin, mut en jaksa siivota...

No olihan munkin makkari ihan sotkunen...

Eihän sulla ollunna ko ne kiikarit sielä... :D

No mä yritin jättää niit pahvilaatikoita ja keittiöremonttitarvikkeita vähän niinku ulos kuvasta... :D

Sulla on unohtunu tuo Ceridal pullo tuonne yöpöydälle... No onhan se ihan normaalia ;)
Ai niin joo onki. Tai kylhä mä sen huomasin. Hyvää ainetta se. Sillä voi rasvata suihkusta tullessaan ihoa.

Mä jo luulin et näist on tullu sellaset koti por... sivut ku noit makuuhuone kuvia kysellään huh tajusin kyl sit ku tuli kuvia et ne hän onkii vaan nuvia makuu huoneesta

Alkuperäinen kirjoittaja gia:
Mistä noi verhot on, "turkkimalas" :D

"turkkimalas" on ehkä kymmenes versio mun nikistä :D :D

Ja verhot on ostettu vuonna keppi ja kirves Turun Euromarketista =)

Mä olen ostanut muutamia vuosia sitten tollaset verhot Hobby Hallista ja nyt pyörivät vaatehuoneessa kun en keksi niille paikkaa enkä oikeastaan edes tarvii niitä :ashamed: Samaan sarjaan kuuluu kaksi koristetyynyä.

turkilmas, sullon mun värit :wave:

Yhteistyössä