Tatuointi on AINA merkki mauttomuudesta

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Etkö oikeesti muuta keksinyt? Sulla ei sitten muita hedelmiä taida korissa ollaankaan, kuin se sitruuna siellä minne aurinko ei paista.. Verbaaliset taidot ei taida olla ap:n vahvuus.. :D
Tatuointeja tai alaluokkaisia lajitovereita mulla ei ole, joten mä lähden nyt pakkaamaan huomisen purjehdusreissua varten. Eiköhän tää ketju kerro tasan yhden ihmisen alaluokkaisuudesta... (vinkki: A-sitruunasuoli-P ) ADIOS!
PS:Mut tosi hienoo ap,et osaat sentään kirjottaa oikein! :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö oikeesti muuta keksinyt? Sulla ei sitten muita hedelmiä taida korissa ollaankaan, kuin se sitruuna siellä minne aurinko ei paista.. Verbaaliset taidot ei taida olla ap:n vahvuus.. :D
Tatuointeja tai alaluokkaisia lajitovereita mulla ei ole, joten mä lähden nyt pakkaamaan huomisen purjehdusreissua varten. Eiköhän tää ketju kerro tasan yhden ihmisen alaluokkaisuudesta... (vinkki: A-sitruunasuoli-P ) ADIOS!
PS:Mut tosi hienoo ap,et osaat sentään kirjottaa oikein! :)
Oih, sinäkö oikein purjehdit? Entäs tennis, golf ja laskettelu ym. wannabe-rikkaiden ja nousukkaiden harrastukset? Itselläni on ollut varaa sanoa purjehdukselle EI. Sain siitä yliannostuksen lapsena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö oikeesti muuta keksinyt? Sulla ei sitten muita hedelmiä taida korissa ollaankaan, kuin se sitruuna siellä minne aurinko ei paista.. Verbaaliset taidot ei taida olla ap:n vahvuus.. :D
Tatuointeja tai alaluokkaisia lajitovereita mulla ei ole, joten mä lähden nyt pakkaamaan huomisen purjehdusreissua varten. Eiköhän tää ketju kerro tasan yhden ihmisen alaluokkaisuudesta... (vinkki: A-sitruunasuoli-P ) ADIOS!
PS:Mut tosi hienoo ap,et osaat sentään kirjottaa oikein! :)
Oih, sinäkö oikein purjehdit? Entäs tennis, golf ja laskettelu ym. wannabe-rikkaiden ja nousukkaiden harrastukset? Itselläni on ollut varaa sanoa purjehdukselle EI. Sain siitä yliannostuksen lapsena.


Onko tää nyt käsitettävä niin, ettei kukaan ole sivistyneempi, koulutetumpi tai fiksumpi kuin sinä, eikä kukaan omaa parempaa makua? Olisit sanonut suoraan aloituksessasi, niin olisi turhat jaarittelut jäänyt pois välistä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja RusoposkinenInkkari:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö oikeesti muuta keksinyt? Sulla ei sitten muita hedelmiä taida korissa ollaankaan, kuin se sitruuna siellä minne aurinko ei paista.. Verbaaliset taidot ei taida olla ap:n vahvuus.. :D
Tatuointeja tai alaluokkaisia lajitovereita mulla ei ole, joten mä lähden nyt pakkaamaan huomisen purjehdusreissua varten. Eiköhän tää ketju kerro tasan yhden ihmisen alaluokkaisuudesta... (vinkki: A-sitruunasuoli-P ) ADIOS!
PS:Mut tosi hienoo ap,et osaat sentään kirjottaa oikein! :)
Oih, sinäkö oikein purjehdit? Entäs tennis, golf ja laskettelu ym. wannabe-rikkaiden ja nousukkaiden harrastukset? Itselläni on ollut varaa sanoa purjehdukselle EI. Sain siitä yliannostuksen lapsena.


Onko tää nyt käsitettävä niin, ettei kukaan ole sivistyneempi, koulutetumpi tai fiksumpi kuin sinä, eikä kukaan omaa parempaa makua? Olisit sanonut suoraan aloituksessasi, niin olisi turhat jaarittelut jäänyt pois välistä.
Lähinnä kuittailin tämän purjehdus-kommentin antaneelle - yritti selvästi sillä pönkittää olematonta itsetuntoaan. Tässä ketjussa on kyse siitä, että tatuoinnit ovat mauttomia ja ne tatuoidut ihmiset, joita olen tavannut, ovat olleet niin ikään mauttomia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...Tässä ketjussa on kyse siitä, että tatuoinnit ovat mauttomia ja ne tatuoidut ihmiset, joita olen tavannut, ovat olleet niin ikään mauttomia.
Monta sivua sitä mielipidettä on pitänyt vakuuttaa, ehkä kaikki vaan eivät ole samaa mieltä asiasta. Miksi aloitit ketjun jos et salli eriäviä mielipiteitä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja fifiia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...Tässä ketjussa on kyse siitä, että tatuoinnit ovat mauttomia ja ne tatuoidut ihmiset, joita olen tavannut, ovat olleet niin ikään mauttomia.
Monta sivua sitä mielipidettä on pitänyt vakuuttaa, ehkä kaikki vaan eivät ole samaa mieltä asiasta. Miksi aloitit ketjun jos et salli eriäviä mielipiteitä.
Saa olla kaikessa rauhassa eri mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja fifiia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...Tässä ketjussa on kyse siitä, että tatuoinnit ovat mauttomia ja ne tatuoidut ihmiset, joita olen tavannut, ovat olleet niin ikään mauttomia.
Monta sivua sitä mielipidettä on pitänyt vakuuttaa, ehkä kaikki vaan eivät ole samaa mieltä asiasta. Miksi aloitit ketjun jos et salli eriäviä mielipiteitä.
Saa olla kaikessa rauhassa eri mieltä.
Sinun kirjoituksesi ja aloituksesi kertoo jotain aivan muuta. :)
 
Hahhahahahhahahhaha
Ihanaa, me kuulutaan siis alempaan luokkaan. Itse olen markkinointipäällikkö isossa firmassa ja mies toiminut projeltien johdossa teknisellä alalla ennenkuin perusti oman firman. Omistamme omakotitalon, 38 jalkaisen purjeveneen, pari autoa ja 2 kesämökkiä :) ainii. Ja se tärkein miehelläni on jopa naamassa tatuointeja ja minulla löytyy monista paikoista niitä myös, käsivarret mukaan lukien.
Pahoittelen tätä alemman sosiaaliluokan kirjoitusta, mutta kirjoitan iphonella ulkomailta, purjeveneen kannella istuen :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hahhahahahhahahhaha:
Ihanaa, me kuulutaan siis alempaan luokkaan. Itse olen markkinointipäällikkö isossa firmassa ja mies toiminut projeltien johdossa teknisellä alalla ennenkuin perusti oman firman. Omistamme omakotitalon, 38 jalkaisen purjeveneen, pari autoa ja 2 kesämökkiä :) ainii. Ja se tärkein miehelläni on jopa naamassa tatuointeja ja minulla löytyy monista paikoista niitä myös, käsivarret mukaan lukien.
Pahoittelen tätä alemman sosiaaliluokan kirjoitusta, mutta kirjoitan iphonella ulkomailta, purjeveneen kannella istuen :)
Te vasta mauttomilta kuulostattekin, mutta palstamammat ovat luultavasti aivan eri mieltä. Joten ei mennyt ihan hukkaan tämä leveily. :)
 
JohnMatrix
Hienot tatuoinnit on jees. Ilkeät ja vittuilevat ihmiset eivät. Kuten eivät myöskään idioottimaiset palstoilla tyhjänpäiväistä jauhavat tyypit.

Noh? Eihän se johtopäätöksen tekeminen niin vaikeaa ollut, vai mitä, ap?
 
Sivistymättömyyttä on monenlaista
Alkuperäinen kirjoittaja snowball:
Ja toisekseen yhä edelleen on niitä "mukamas" parempia ihmisiä jotka pitävät tatuointia merkkinä linnassa istumisesta, merillä olosta tai muuten vaan rikollisesta taustasta.
Minä en ottaisi tatuointia, mutta mielestäni tatuointi ei tänä päivänä kerro yhtään mitään sosiaaliluokasta/sivistyneisyydestä. Omalta opiskeluajaltani 1980-luvun alusta muistan ainoastaan yhden opiskelijan, jolla oli tatuointi. Tänä päivänä hän on tekniikan tohtori.

Snowball, sinun sivistymättömyydestäsi sen sijaan kertoo se, ettet ymmärrä, että on olemassa ihmisiä, jotka muistavat (tai joille on lapsena niin kerrottu) edelleen ajan, jolloin tatuointeja oli lähinnä vankilassa olleilla ja merimiehillä. Siitäkään ajasta ei ole ihan hirveän kauan.
 
Voi tätä kyttäysmentaliteettia.

Minä haluaisin tietää, miten ihmisestä voidaan tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä yhden ulkoisen asian perusteella? Ap:n jutuista nyt ei kenenkään kannata ottaa itseensä, kun perustelutkin ovat mitä ovat.. Tatuoinnit ovat sivistymättömiä, paitsi jos niitä osaa ottaa sellaiseen paikkaan josta ne eivät kenellekään näy? Anteeksi, mutta nauran täällä sinulle, armas ap.

Ap perusteluineen kuulostaa ihan samalta kuin ne amiksen autopuolen pojat, joiden mielestä kaikki ford-kuskit ovat runkkareita. ( "Siks ku ne v***u vaan on! Daa!" )
 
Valmis diplomi-insinööri
Anteeksi vain, mutta ei ole olemassakaan hienoja tatuointeja. Tatuointi on merkki ihmisen mauttomuudesta, sillä halutaan viestittää kuulumista alempaan sosiaaliluokkaan ja se on näin ollen viesti toisille samaan sosiaaliluokkaan kuuluville.
..kun tollasia ajattelet. Kyllä ihminen tyhmä saa olla mut joku raja sentään pitää olla. Onko sulla jotain patoutumia asiaa kohtaan (isä ei antanut nuorena ottaa/et ole saanut hellyyttä lapsena tms.) vai mikä sun ongelma oikeen mahtaa olla? Monet voivat ottaa muiston jostain tärkeästä tapahtumasta jossa ovat olleet mukana, kuten WTC:n iskut, tsunami, oman lapsen syntymäaika/nimi. Nämä siis näitä joita omat tutut ovat ottaneet.

Aika köyhän pääkopan omistat (ts. sulla ei usein syty tämä http://kaksplus.fi/images/icons/icon3.png), vaikea uskoa että olisit jotenkin "parempaa luokkaa" kuin muut. Vaikutat perus päähän potkitulta, palloa purevalta keski-ikäiseltä idiootilta joka ei ole kodistaan koskaan poistunut ja itkee koska muut osaavat nauttia elämästään.
 

Yhteistyössä