Tatuointi on AINA merkki mauttomuudesta

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
...
sitä paitsi, sivistyneisyyden puutetta osoittaa se, ettei ymmärrä maailman harmaita sävyjä ja sitä, ettei ihmisistä voi tehdä päätelmiä heidän ulkokuorensa perusteella. sosiaalinen elämä ei ole musta-valkoinen, joko-tai, vaan ihmisten elämä on aina todellisuudessa monimuotoisempaa. onneksi näin.
 
mun mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tarkistavatko tatuoinnit ennen sisäänpääsyä esim. yliopistoon?
Ei tarvitse, kun sivistynyt ihminen ei ota tatuointeja. Ja sivistyneet ihmiset yleensä ovat niitä, jotka hakevat yliopistoon.
Mielestäni sivistynyt, olis sitten kirjasivistynyt tai sydämeltään sivistynyt, ihminen on avarakatseinen ja ajatusmaailmaltaan globaalinen. Sivistynyt ihminen ei karrikoi ihmisiä eikä arvostele heidän sivistyksensä tasoa. Sivistyneellä on sosiaalista älykkyyttä. Itsenä ylentävä ihminen ei ole mielestäni sivistynyt, vaan osoittaa moukkamaista käytöstä.
 
lalallaa
Koulutus ei ole merkki sivistyneisyydestä.

Tälläkinhetkellä Suomenkin valtiota johtaa joukko erittäin koulutettuja ihmisiä. Asiat menevät kuitenkin päin vittua. Vai väitättekö, että koulutettu fiksu ottaa lainaa enemmän kuin pitäisi.

 
vieras
Olen yliopistosta valmistunut ja opiskelen jatkotutkintoa. Ja hui, mulla on tatuointi. Samoin on monella ystävälläni eikä kukaan heistä ole vankilassa istunut, ja kaikilla on koulutus hankittu, useimmilla korkeakoulututkinto. Sivistys ei ole samaa kuin yliopisto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elle:
Wau, mulla onkin sitten oikein poikkeuksellinen kaveriporukka, meitä on n. 5 henkeä maistereita, pari lisensiaattia ja yks tohtori - kaikilta löytyy vähintään yksi tatuointi, useimmilta enemmän ja kahdellä on lävistyksiäkin :D Ihan virassa toimivia ja pari tutkijaa. Mitäs tähän sanot, ap?
Vastaas ap tähän! Odottelen innolla... :D
 
mun mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja Ordinaria:
Alkuperäinen kirjoittaja elle:
Wau, mulla onkin sitten oikein poikkeuksellinen kaveriporukka, meitä on n. 5 henkeä maistereita, pari lisensiaattia ja yks tohtori - kaikilta löytyy vähintään yksi tatuointi, useimmilta enemmän ja kahdellä on lävistyksiäkin :D Ihan virassa toimivia ja pari tutkijaa. Mitäs tähän sanot, ap?
Vastaas ap tähän! Odottelen innolla... :D
Ne on varmaan niitä valetohtoreita, valelisensiaatteja ja -maistereita ... =) ;) =)
 
lalallaa
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tarkistavatko tatuoinnit ennen sisäänpääsyä esim. yliopistoon?
Ei tarvitse, kun sivistynyt ihminen ei ota tatuointeja. Ja sivistyneet ihmiset yleensä ovat niitä, jotka hakevat yliopistoon.
Mielestäni sivistynyt, olis sitten kirjasivistynyt tai sydämeltään sivistynyt, ihminen on avarakatseinen ja ajatusmaailmaltaan globaalinen. Sivistynyt ihminen ei karrikoi ihmisiä eikä arvostele heidän sivistyksensä tasoa. Sivistyneellä on sosiaalista älykkyyttä. Itsenä ylentävä ihminen ei ole mielestäni sivistynyt, vaan osoittaa moukkamaista käytöstä.
Sivistynyt ihminen myös tekee havaintoja ympäröivästä maailmasta ja osaa vetää johtopäätöksiä esimerkiksi juuri tatuoinnin omistavien ihmisten joukosta.

Omat havaintoni tukevat sitä käsitystä, että itseään korostavat, huonolla itsetunnolla varustetut öykkärimäiset tyhjät tynnyrit hankkivat yhdeksänkymmentä prosenttia tatuoinneista. Loppuun kymmeneen prosenttiin eivät kuulu kaikki kaksplussan palstailijat.
 
lalallaa
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
sitä paitsi, sivistyneisyyden puutetta osoittaa se, ettei ymmärrä maailman harmaita sävyjä ja sitä, ettei ihmisistä voi tehdä päätelmiä heidän ulkokuorensa perusteella. sosiaalinen elämä ei ole musta-valkoinen, joko-tai, vaan ihmisten elämä on aina todellisuudessa monimuotoisempaa. onneksi näin.
Tatuointien määrä, laatu, aihe ja paikka kertovat nimenomaan ihmisen sisäisestä puolesta. Eikö niitä muka harkita pitkään ja aihetta suunnitellaan jopa vuosia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
luuletko ap tosiaan, että kenelläkään yliopistossa opiskelevalla ei ole tatuointeja?

:LOL:
se varmaan kurkkii jokaisen perseitä ja tissivakoja et näkee onko tatskoja
Yleensä nämä mauttomuudet laittavat tatskan juuri sellaiseen paikkaan, josta sen voi selvästi nähdä. Sanoinkin, että en ole yliopistolla nähnyt tatuointeja, muualla kyllä runsaastikin. Jostakin se kertoo: joko siitä, että yliopistolaiset ottavat huomaamattomia tatskoja, tai siitä, että he eivät ota tatskoja.
ap; lues oma alotukses uudestaa :D puhuit ittes pussiin.. oot niin nolo
Sanoin, että en ole NÄHNYT yliopistolaisilla tatskoja. Se kertoo joko siitä, että niitä ei ole, tai että ne ovat piilossa. Molempi parempi.
 
En minäkään ole nähnyt vielä yhtäkään hienoa tatuointia kellään enkä itselleni ottaisi sellaista vaikka maksettaisiin. Mutta tehköön kukin kuvia ihoonsa jos siitä tykkää, ei mulla siihen muuta sanottavaa ole. Tosin pari kertaa on tullut kiusallinen tilanne kun joku on kehunut tatskaansa ja minä en ole sanonut mitään :whistle:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ordinaria:
Alkuperäinen kirjoittaja elle:
Wau, mulla onkin sitten oikein poikkeuksellinen kaveriporukka, meitä on n. 5 henkeä maistereita, pari lisensiaattia ja yks tohtori - kaikilta löytyy vähintään yksi tatuointi, useimmilta enemmän ja kahdellä on lävistyksiäkin :D Ihan virassa toimivia ja pari tutkijaa. Mitäs tähän sanot, ap?
Vastaas ap tähän! Odottelen innolla... :D
Koulutus ei aina ole merkki sivityksestä ja hyvästä mausta, mutta useammin em. seikat korreloivat koulutuksen kanssa positiivisesti. Näin ollen, teidän kaveriporukkanne on tod.näk. sitä toista laitaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
luuletko ap tosiaan, että kenelläkään yliopistossa opiskelevalla ei ole tatuointeja?

:LOL:
se varmaan kurkkii jokaisen perseitä ja tissivakoja et näkee onko tatskoja
Yleensä nämä mauttomuudet laittavat tatskan juuri sellaiseen paikkaan, josta sen voi selvästi nähdä. Sanoinkin, että en ole yliopistolla nähnyt tatuointeja, muualla kyllä runsaastikin. Jostakin se kertoo: joko siitä, että yliopistolaiset ottavat huomaamattomia tatskoja, tai siitä, että he eivät ota tatskoja.
ap; lues oma alotukses uudestaa :D puhuit ittes pussiin.. oot niin nolo
Sanoin, että en ole NÄHNYT yliopistolaisilla tatskoja. Se kertoo joko siitä, että niitä ei ole, tai että ne ovat piilossa. Molempi parempi.
No olisit sitten selvästi sanonut, että mielestäsi näkyvät tatuoinnit ovat merkki mauttomuudesta.
 
:D
haha, voi voi kun surkuhupaisaa.

Tää on taas tätä nykypäivän vatvomista. Työssäni useasti näen sodassa käyneillä miehillä muistotatuointeja?? ja heko kuuluvat myös tähän alempaan kastiin?

Ap on selvästi "vanhempi" ihminen ketä ei hyväksy tätä uutta villitystä. Sama juttu kun joskus ei hyväksytty kun tavalliset korvakorut tulivat "muotiin"..

 
Blue harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi vain, mutta ei ole olemassakaan hienoja tatuointeja. Tatuointi on merkki ihmisen mauttomuudesta, sillä halutaan viestittää kuulumista alempaan sosiaaliluokkaan ja se on näin ollen viesti toisille samaan sosiaaliluokkaan kuuluville.
Proud to be me!!! ;D
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No, mä olen tatuoitu ja koulutukseltani tohtori.
Et kuitenkaa tajua mitä mauttomalla tarkoitetaan?
Ilmeisesti sitten en, heh. Ja tyhmäkin taidan olla, koska en ymmärrä mitä ajat takaa argumentillasi. Tottakai on olemassa helevetin rumia ja mauttomia tatuointeja, mutta omani eivät tällaisia tietenkään ole ;-)
 
haha
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No, mä olen tatuoitu ja koulutukseltani tohtori.
Mä kovasti haluaisin tavata sinut, jotta voisin muuttaa mieltäni. En ole koskaan tavannut korkeakoulutettua (ja sivistynyttä) tatuoitua ihmistä. Olen kuitenkin korkeakoulun käynyt. Yhden maisteritytön tiedän, mutta koulutuksestaan huolimatta hän oli aika hoopo ja mauton.
kuinka monen koulutetun sä olet nähnyt alasti? kaikkiko?
huhheijjaa, sä se vasta hoopo oletkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No, mä olen tatuoitu ja koulutukseltani tohtori.
Et kuitenkaa tajua mitä mauttomalla tarkoitetaan?
Ilmeisesti sitten en, heh. Ja tyhmäkin taidan olla, koska en ymmärrä mitä ajat takaa argumentillasi. Tottakai on olemassa helevetin rumia ja mauttomia tatuointeja, mutta omani eivät tällaisia tietenkään ole ;-)
Mauttomuudella ei ole tekemistä älykkyyden kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi vain, mutta ei ole olemassakaan hienoja tatuointeja. Tatuointi on merkki ihmisen mauttomuudesta, sillä halutaan viestittää kuulumista alempaan sosiaaliluokkaan ja se on näin ollen viesti toisille samaan sosiaaliluokkaan kuuluville.
Mitäs sitä mielipidettä anteeksi pyytelemään, julista ihan rauhassa käsityksiäsi.

Minä olen sen sijaan tyynesti eri mieltä, minusta on sekä hienoja että huonoja tatskoja. Tatuoinnin hankinta on itselläkin suunnitteilla ja ollut jo useamman vuoden, haluan harkita loppuun mihin ja millaisen tahdon. =)
 

Yhteistyössä