Tatuointi on AINA merkki mauttomuudesta

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
mielestäni omat tatskani on kauniita :heart: ne koristaa mun typerää ihoa. Juttelen sitäpaitsi mielelläni meidän alaluokkaisten ihmisten kanssa, koulujutut ei oo koskaan ollut mun juttu, mä elän ja koulussa ei kyllä elä... sitä hankkii vain tietoa päähänsä, sit kuolee ja sinne se tieto jää. Elämänkoulu on aika jees, oon oppinu paljon.
 
Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi vain, mutta ei ole olemassakaan hienoja tatuointeja. Tatuointi on merkki ihmisen mauttomuudesta, sillä halutaan viestittää kuulumista alempaan sosiaaliluokkaan ja se on näin ollen viesti toisille samaan sosiaaliluokkaan kuuluville.
eipä täällä paremmalla okt-alueella naapureilla, lasten vanhemmilla ym, ei ole tatuointeja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
luuletko ap tosiaan, että kenelläkään yliopistossa opiskelevalla ei ole tatuointeja?

:LOL:
se varmaan kurkkii jokaisen perseitä ja tissivakoja et näkee onko tatskoja
Yleensä nämä mauttomuudet laittavat tatskan juuri sellaiseen paikkaan, josta sen voi selvästi nähdä. Sanoinkin, että en ole yliopistolla nähnyt tatuointeja, muualla kyllä runsaastikin. Jostakin se kertoo: joko siitä, että yliopistolaiset ottavat huomaamattomia tatskoja, tai siitä, että he eivät ota tatskoja.
 
bubu
mitähän väliä sillä on onko ihmisellä tatskoja vai ei? Ei vaikuta ihmisen persoonaan, älyyn tai mihinkään muutenkaan :D ap on tiukkapipo joka ei hyväksy ihmistä sellaisena kun haluaa olla. Mun mieleistä joku pieni nätti tatuointi on jees. Jos niitä on naamakin täynnä niin sit menee jo yli.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja bubu:
mitähän väliä sillä on onko ihmisellä tatskoja vai ei? Ei vaikuta ihmisen persoonaan, älyyn tai mihinkään muutenkaan :D ap on tiukkapipo joka ei hyväksy ihmistä sellaisena kun haluaa olla. Mun mieleistä joku pieni nätti tatuointi on jees. Jos niitä on naamakin täynnä niin sit menee jo yli.
Tatuointi ei vaikutakaan persoonaan, vaan kausaalisuhde on päinvastainen: persoona vaikuttaa siihen, että tatuointi ylipäätään otetaan.
 
hah
mauttomampaa mun mielestä oli yliopistolla, kun tutkijalla oli niin matalat farkut, että pinkit stringit näkyi jopa kävellessä... ja oli jo ihan aikuisessa iässä, yli 30v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
luuletko ap tosiaan, että kenelläkään yliopistossa opiskelevalla ei ole tatuointeja?

:LOL:
se varmaan kurkkii jokaisen perseitä ja tissivakoja et näkee onko tatskoja
Yleensä nämä mauttomuudet laittavat tatskan juuri sellaiseen paikkaan, josta sen voi selvästi nähdä. Sanoinkin, että en ole yliopistolla nähnyt tatuointeja, muualla kyllä runsaastikin. Jostakin se kertoo: joko siitä, että yliopistolaiset ottavat huomaamattomia tatskoja, tai siitä, että he eivät ota tatskoja.
no voi hellan lettas sentään..ylipoistolaisilla jos on piilossa niin yhtä mauttomia ne on sitten heki

 
:LOL: päivän paras ketju.....

ap mun on pakko kysyä miten tunnistat ihmisen joka omistaa tatuoinnin, jos sitä ei näy, tai siis tunnistatko sen ihan sen puheiden perusteella, vai mistä? itse en meinaan tunnista, välillä sitä yllättyy, että miten tollakin oli tatska, kun oli tollanen hiirulainen? :D
 
doctorinna
Mulla on tatuointi ja olen tohtorisnainen. Muutamalla muulla maisteriskaverilla on myös.

Aloitus on musta mauton jos jokin. Mikään tietty merkki tai tapa ei kieli sivistymättömyydestä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja doctorinna:
Mulla on tatuointi ja olen tohtorisnainen. Muutamalla muulla maisteriskaverilla on myös.

Aloitus on musta mauton jos jokin. Mikään tietty merkki tai tapa ei kieli sivistymättömyydestä.
Eikö mikään? Tupakointi lasten lähellä? Kiroilu?
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja doctorinna:
Mulla on tatuointi ja olen tohtorisnainen. Muutamalla muulla maisteriskaverilla on myös.

Aloitus on musta mauton jos jokin. Mikään tietty merkki tai tapa ei kieli sivistymättömyydestä.
Olitko jo tohtori, kun tatskan otit?
Miksi yleensä ihmiset ottaa tatskan?
 
Jee! Miekin olen siis mauton ja sivistymätön. Oikein tuplaten kun on tatuointeja kaksin kappalein. Ihan ääliö siis :LOL:

Mulla tosin kuvat hakattu ihoon niin, että saan ne helposti piiloon tarvittaessa. Ihan nykyisen työn ja ammatin takia... Ja toisekseen yhä edelleen on niitä "mukamas" parempia ihmisiä jotka pitävät tatuointia merkkinä linnassa istumisesta, merillä olosta tai muuten vaan rikollisesta taustasta.

Todella naurettavaa ap:lta yleistää noin. Kertoo ehkä jotain omasta sivistymättömyydestä... :saint:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja snowball:
Jee! Miekin olen siis mauton ja sivistymätön. Oikein tuplaten kun on tatuointeja kaksin kappalein. Ihan ääliö siis :LOL:

Mulla tosin kuvat hakattu ihoon niin, että saan ne helposti piiloon tarvittaessa. Ihan nykyisen työn ja ammatin takia... Ja toisekseen yhä edelleen on niitä "mukamas" parempia ihmisiä jotka pitävät tatuointia merkkinä linnassa istumisesta, merillä olosta tai muuten vaan rikollisesta taustasta.

Todella naurettavaa ap:lta yleistää noin. Kertoo ehkä jotain omasta sivistymättömyydestä... :saint:
No kerropa, miten se osoittaa sinun sivistyneisyytesi, että olet ottanut kaksi tatuointia? Mitä haluat tatuoinneillasi viestittää ja kenelle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja snowball:
Jee! Miekin olen siis mauton ja sivistymätön. Oikein tuplaten kun on tatuointeja kaksin kappalein. Ihan ääliö siis :LOL:

Mulla tosin kuvat hakattu ihoon niin, että saan ne helposti piiloon tarvittaessa. Ihan nykyisen työn ja ammatin takia... Ja toisekseen yhä edelleen on niitä "mukamas" parempia ihmisiä jotka pitävät tatuointia merkkinä linnassa istumisesta, merillä olosta tai muuten vaan rikollisesta taustasta.

Todella naurettavaa ap:lta yleistää noin. Kertoo ehkä jotain omasta sivistymättömyydestä... :saint:
No kerropa, miten se osoittaa sinun sivistyneisyytesi, että olet ottanut kaksi tatuointia? Mitä haluat tatuoinneillasi viestittää ja kenelle?
Kerropa sinä miten se osoittaa sen että en olisi sivistynyt?
 
miks omien tatuoiden tarvii yleensä edes viestittää muille yhtään mitään? miks tatuoinnin tarinan täytyy juuri sun tietää ettei ihminen ole sun silmis mauton.
ja mitä sit sanot kun sun korkeasti koulutettu yliopisto hemmos on pitänyt piilossa tatuointia joka merkitsee hänelle jotain? et hyväsit,olet täysin mauton ja moukkamainen ihminen ?
 
jebu
mä sanoisin, että tatuoinnit on turhia. En ole koskaan kokenut, että tarvitsisin sellaista "koristelua" tms. Ja kun ne haalistuvat, rumenevat ja jos jossain elämänvaiheessa ei enää tatuoinnista pitäisikään itsellään, siitä on vaikea päästä eroon.
 

Yhteistyössä