Tatuointeja *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö teillä koskaan harmita noi tatuoinnit? Mä en koskaan ottais, jotenkin vaan semmonen tunne, että sotkee ihoaan ja niihin kyllästyy aikanaan ja siinä ne vaan aina on vaikka haluis eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja Eikö:
Eikö teillä koskaan harmita noi tatuoinnit? Mä en koskaan ottais, jotenkin vaan semmonen tunne, että sotkee ihoaan ja niihin kyllästyy aikanaan ja siinä ne vaan aina on vaikka haluis eroon.

no jos on se vaara niin kannattaa otta pieni jonnekin että voi helposti piilottaa. mulla on tos selässä niin en näe edes sitä ite. :laugh:

Mulla ei oo kuvia enkä osais niitä tänne edes linkittää,mutta mulla on kaks tatskaa.Tribaaleja molemmat.Toinen on oikeen käden hauiksen ympärillä ja toinen vasemman käden ranteen ympärillä.Kolmas ollu jo pitkään haaveissa. |O

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Ihana toi jalassa oleva!!! Mä oon kateenpaska... |O Mä oon kohta kymmenen vuotta haaveillu vähän tontyyppisestä, mut ruusuköynnöksestä, oikeeseen lapaan... Ensin esti ikä, nyt lompakko. :headwall:

Mäkin tykkään tuosta jalassa olevasta. Ihanaa kun sen sai vielä kunnolliseksi. Miehen sisko teki tai siis harjoitteli ja siitä ei tullut mitään. Onneksi yksi ihana palstalainen sai siitä hienon =)

En voi sanoa että tuo alkuperäinen versio kovin kaunis olisi. :ashamed: Mutta nätin siitä sai kyllä korjauksella. =)

Mulla on pari tatskaa peitetty uusilla ja tyytyväinen olen molempien lopputulokseen. Uusimmalla pääsin vihdoinkin plussan rekkalespokastiin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
En voi sanoa että tuo alkuperäinen versio kovin kaunis olisi. :ashamed: Mutta nätin siitä sai kyllä korjauksella. =)

Mulla on pari tatskaa peitetty uusilla ja tyytyväinen olen molempien lopputulokseen. Uusimmalla pääsin vihdoinkin plussan rekkalespokastiin. :D

Minkäslainen se sellainen tatuointi on jolla pääsee tuohon kastiin :D Systeri ku siinä jo onkin :D

Joo ei tuo alkuperäinen ollut mikään kaunis todellakaan. Miehen sisko harjoitteli ja toista kertaa en anna sen harjoitella :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Minkäslainen se sellainen tatuointi on jolla pääsee tuohon kastiin :D Systeri ku siinä jo onkin :D

Joo ei tuo alkuperäinen ollut mikään kaunis todellakaan. Miehen sisko harjoitteli ja toista kertaa en anna sen harjoitella :snotty:

Onneksi ammattilaiset saa huonotkin kuvat näteiksi. :) Mulla oli nilkassa sellainen tribal-kiekura joka kyllästytti merkityksettömyytensä vuoksi. Halusin päälle liekit ja tälläinen tuli: http://www.aijaa.com/v.php?i=4028753.jpg
Kuva on otettu kun tatska oli päivän vanha, punoittaa vielä. Se on siis ihan mustalla ja harmaalla tehty, punoitus tulee ihosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:

Onneksi ammattilaiset saa huonotkin kuvat näteiksi. :) Mulla oli nilkassa sellainen tribal-kiekura joka kyllästytti merkityksettömyytensä vuoksi. Halusin päälle liekit ja tälläinen tuli: http://www.aijaa.com/v.php?i=4028753.jpg
Kuva on otettu kun tatska oli päivän vanha, punoittaa vielä. Se on siis ihan mustalla ja harmaalla tehty, punoitus tulee ihosta.

Aivan kamala, miksi pilaatte ihonne noilla tatskoilla, hyi. Makunsa kullakin... Itse et varmaan ymmärrä luomuihoa?

Alkuperäinen kirjoittaja LOL:
Aivan kamala, miksi pilaatte ihonne noilla tatskoilla, hyi. Makunsa kullakin... Itse et varmaan ymmärrä luomuihoa?

Vaikka monen mielestä pilaan ihoni, omasta mielestäni vain kaunistan sitä. Ja mun mielestä on tärkeämpää että oma ulkonäkö miellyttää itseä kuin muita. :)

Yhteistyössä