tarkennusta edelliseen..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukka-maaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukka-maaria

Vieras
Laiton tänne jo tuossa vähän aikaa sitten kysymystä,mutta jäi asia vielä vaivaan...

Elikkäs kerroin jo että alan tekemään työtä perhepäivähoitajan periaatteella, jossa menen hoitamaan perheeseen lapsia,mutta myös oma lapseni tulee mukaan (alle 3-v). Eli hoidan itse myös omaa lasta ja perheen lapsia, mutta EN omassa kodissani.

Meneekö omasta lapsestani hoitomaksu, koska hoidan itse häntä?

Onko mahdollista saada kotihoidontukea edelleen??
Enkä siis hoida omassa kodissani.
 
Mä ainakin sain samassa tilanteessa omasta lapsesta kotihoidontuen normaalisti. Olin yksityisen pph:na, tai siis niin että perhe maksoi mun palkan, en yrittäjänä. Sovittavaksi jää sitten että pitääkö sun maksaa perheelle jotain ruokarahaa omasta lapsesta, jos/kun hän syö siellä perhessä. Se on sopimuskysymys. Mun ei tarvinnut maksaamitään 1-vuotiaasta, kun syömine oli niin olematonta.
 

Similar threads

K
Viestiä
6
Luettu
292
M
V
Viestiä
234
Luettu
3K
I
O
Viestiä
29
Luettu
1K
D

Yhteistyössä