Noin hyvät äidit saa hoitaa poikiaan hautaan saakka. Siis omaansa. Ei tuollaisten äitien lapset lähde koskaan pois kotoa. Miksi lähtisivätkään kun on niin hyvä palvelu? Ei kukaan nykynainen passaa miestään tuolla tavoin, joten parempi pysyäkin äidin helmoissa. Tulee ihan exäni mieleen. Ei voitu muuttaa koskaan yhteen, kun mieheni ei melkein nelikymppisenäkään voinut päästää äidistä irti. No, ei se mitään enää haittaa, löysin itsenäisen miehen, joka osaa jopa itsekin tehdä jotain eikä vain odota, että joku (nainen) hoitaa asiat hänen puolestaan.
Ps. Minustakin on sairasta, jos äiti valitsee ja silittää ja asettelee valmiiksi vaatteet vielä kolmekymppiselle miehelle. Ja sitähän ap:n pojan täytyy olla, kun 26 vuotta sitten poika kerran sanoi haluavansa, että äiti hoitaa häntä kotona. Kovin pieni lapsi ei varmasti vielä tuollaista osaa sanoa...