kotivaimo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tattista vuoan, Äippä! Minnoun sinun kans sammoo mieltä, että äiti se on, kun pojalle hyvän eukon hommoo! Miniän pittää olla nöyrä ja kuuliainen, hyvä talousimmeinen ja ahkera siivuammaan, ei rutise anopin hyvästä sydämestään antamasta avusta ja huolenpidosta, on kiitollinen muorin vaihtamista kyökinverhoista ja muista avuliaista hankinnoista. Ja varsinnii opetuksista.
 
Meijänkin poeka ja miniä on nii ilahtuneita, kun mää sunnuntaena polokasen tästä nuapurista potkukelekalla niihen pihhaan aamu-9ltä, että lähetäänpä kirkkoon, ja kae viskootte autollanne.
 
Noin hyvät äidit saa hoitaa poikiaan hautaan saakka. Siis omaansa. Ei tuollaisten äitien lapset lähde koskaan pois kotoa. Miksi lähtisivätkään kun on niin hyvä palvelu? Ei kukaan nykynainen passaa miestään tuolla tavoin, joten parempi pysyäkin äidin helmoissa. Tulee ihan exäni mieleen. Ei voitu muuttaa koskaan yhteen, kun mieheni ei melkein nelikymppisenäkään voinut päästää äidistä irti. No, ei se mitään enää haittaa, löysin itsenäisen miehen, joka osaa jopa itsekin tehdä jotain eikä vain odota, että joku (nainen) hoitaa asiat hänen puolestaan.

Ps. Minustakin on sairasta, jos äiti valitsee ja silittää ja asettelee valmiiksi vaatteet vielä kolmekymppiselle miehelle. Ja sitähän ap:n pojan täytyy olla, kun 26 vuotta sitten poika kerran sanoi haluavansa, että äiti hoitaa häntä kotona. Kovin pieni lapsi ei varmasti vielä tuollaista osaa sanoa...
 
Ainiin, piti vielä sanoa, että ikinä en ole mielenterveyspalveluja tarvinnut, vaikka olenkin päiväkodissa ollut. Ihan hyvin elämässäni pärjään ja pidän itseäni ihan tarpeeksi tasapainoisena. Minusta tarhassa oli kivaa, enkä millään olisi aina malttanut lähteä sieltä pois, kun leikit olivat niin pahasti kesken... Sosiaalistuinpa ainakin. Enkä erään kaverini tavoin itkenyt koko ensimmäistä koulupäivää, kun piti jättää äiti kotiin. Että eipä ne kotona hoivatut lapset aina mitenkään erityisen tasapainoisilta vaikuta!
 

Yhteistyössä